Arrogantie voor een team waar ik niet voor ben.quote:
Ah probeer je daar je arrogante tt mee te verbergenquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Arrogantie voor een team waar ik niet voor ben.
Daarom ben ik jaren fan van de Spurs. En vanwege Duncan natuurlijk. Als team klopt het altijd.quote:
Wat een baas is het ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedtijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:15 schreef Doublepain het volgende:
Schoonheidsfoutje
Wordt gewoon een hele leuke serie denk ik. SA als team met briljante uitschieters van Parker tegen het solo van Miami. De spelers van Miami zijn gewoon individueel beter, maar wat staan ze soms te slapen bij het rebounden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:16 schreef matthijst het volgende:
Damn. Wel goed hoor SA, maar heb d'r echt helemaal niks mee. Nooit gehad ook.
Hoop ik ook tot game 7quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:17 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wordt gewoon een hele leuke serie denk ik. SA als team met briljante uitschieters van Parker tegen het solo van Miami. De spelers van Miami zijn gewoon individueel beter, maar wat staan ze soms te slapen bij het rebounden.
Volgende is om 02:00quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:19 schreef matthijst het volgende:
Wel jammer dat alles om 03:00 is. Had gehoopt op een weekendwedstrijd om 22:00 ofzo
Geweldig dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:45 schreef DaveDave09 het volgende:
Over tony parker gesproken:
Kijk hoe snel ze allemaal luisteren
Als je KPN hebt en Sport 1 kan ja alles opnemen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:07 schreef matthijst het volgende:
Naja, 02:00/03:00, allemaal ruk...
Dus dat wordt samenvatting kijken via Gametime....
haha die laatstequote:Op zondag 9 juni 2013 00:36 schreef MJ23 het volgende:
Heb ik. Moet zeker gejailbreaked zijn?
Check ook de rest van zijn kanaal, ze moeten altijd Bosh hebben
Nee, hoeft geen jailbreak te hebben, al is het wel makkelijker met jailbreak:quote:Op zondag 9 juni 2013 00:36 schreef MJ23 het volgende:
Heb ik. Moet zeker gejailbreaked zijn?
Check ook de rest van zijn kanaal, ze moeten altijd Bosh hebben
WTF...had Manu een matje?quote:
Eh...ja? Huizenhoog zelfs. Bij de bookmakers stond Miami op 1,30 en Spurs rond de 4,00 voor de titel...dat is in percentages ongeveer 75% voor Miami en 25% voor de Spurs. En dan heb ik het over het kampioenschap, niet slechts game 1.quote:
Plus dat Miami altijd heel sterk is na zulke wedstrijden. Ik hoop echt op een game 7 series, dat is nog altijd het leukste. Game 6 en 7 zullen in Miami zijn toch?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:21 schreef NECfan het volgende:
[..]
WTF...had Manu een matje?
Over vannacht: ik vrees een relatief makkelijke overwinning van Miami van rond de 10 punten. Bijna altijd zie je dat als een underdog game 1 on the road wint, ze toch onbewust wat gas terug nemen in game 2 omdat een split vooraf ook al een prima resultaat zou zijn. En de favoriet is extra gemotiveerd na de eerste nederlaag en ze het recht. Daarom denk ik dat het een saaie game gaat worden vannacht helaas.
Onzin lol, nja misschien aan het begin van het seizoen maar toen finales bekent werden was het maar 2.50 voor spurs (heb ik in me combo samen met nadal trouwens)quote:Op zondag 9 juni 2013 21:46 schreef NECfan het volgende:
[..]
Eh...ja? Huizenhoog zelfs. Bij de bookmakers stond Miami op 1,30 en Spurs rond de 4,00 voor de titel...dat is in percentages ongeveer 75% voor Miami en 25% voor de Spurs. En dan heb ik het over het kampioenschap, niet slechts game 1.
Yup, Maar daar komen we niet gewoon 3 op een rij in san antonio en misschien 2quote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef MJ23 het volgende:
[..]
Plus dat Miami altijd heel sterk is na zulke wedstrijden. Ik hoop echt op een game 7 series, dat is nog altijd het leukste. Game 6 en 7 zullen in Miami zijn toch?
Dan ben je gewoon genaaid door de bookmakers marge. Odds waren op meeste bookies 1,30 voor Miami....dan zou daar normaal gesproken 4,33 tegenover moeten staan voor Spurs, maar had hetquote:Op zondag 9 juni 2013 23:08 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Onzin lol, nja misschien aan het begin van het seizoen maar toen finales bekent werden was het maar 2.50 voor spurs (heb ik in me combo samen met nadal trouwens)
Denk dat ik vanavond wel ga kijken, alleen wel rijles morgen ochtend
Achja als ik iemand plat rij blame ik me rij instructeur wel, had die maar moeten remmen
Was bij bwin en dacht bij unibet 2.70.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:14 schreef NECfan het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon genaaid door de bookmakers marge. Odds waren op meeste bookies 1,30 voor Miami....dan zou daar normaal gesproken 4,33 tegenover moeten staan voor Spurs, maar had het
even naar beneden afgerond naar 4,00 omdat elke bookie een winstmarge moet hebben (maar sommigen maar een hele klein, die van jou niet kennelijk)
dat was al een hele tijd niet meer. 1.8 voor Heat 2 voor Spurs, nog wel favoriet maar niet meer huizenhoog.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:46 schreef NECfan het volgende:
[..]
Eh...ja? Huizenhoog zelfs. Bij de bookmakers stond Miami op 1,30 en Spurs rond de 4,00 voor de titel...dat is in percentages ongeveer 75% voor Miami en 25% voor de Spurs. En dan heb ik het over het kampioenschap, niet slechts game 1.
Ik had het over de odds voordat de eerste game gespeeld was he...nu liggen de kansen 50/50 over het algemeen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dat was al een hele tijd niet meer. 1.8 voor Heat 2 voor Spurs, nog wel favoriet maar niet meer huizenhoog.
Dat zijn dan ook naai-bookies in de meeste gevallen qua winstmarge. Bij de "asians" en Pinnacle enzo waren de odds voor de Spurs rond de 4,00 of net iets daaronder.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:15 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Was bij bwin en dacht bij unibet 2.70.
James heb telkens 3 man om hem heenquote:Op maandag 10 juni 2013 03:04 schreef VexCasal het volgende:
God wat speelt Parker goed tot nu. Ginobli heel nerveus, lijkt. Veel turnovers. D-Wade bijna als vanouds goed. James fenomenaal onzelfzuchtg. Spannende eerste helft..
Maar dan nog. Splitter komt met behoorlijk veel kracht aan dunken. Er zijn maar weinig mensen die zo'n dunk kunnen stoppen hoor. Echt naief vind ik het niet. Wel een prachtig block en een uit je stoel spring momentje.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:45 schreef ShaoliN het volgende:
e spurs btw. Hoop dat ze net zo kalm blijven
Ah centersquote:Op maandag 10 juni 2013 21:23 schreef Kerftminister het volgende:
Beste block aller tijden wat een grap zeg.
Hier zitten wel wat kanshebbers tussen:
Maar nummer 1 is de 2e hier:
1 miljoen was het toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:25 schreef TheGOAT het volgende:
https://v.cdn.vine.co/v/v(...)ecfegMApMg7W_W.f2_7m
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:23 schreef Kerftminister het volgende:
Beste block aller tijden wat een grap zeg.
Hier zitten wel wat kanshebbers tussen:
Maar nummer 1 is de 2e hier:
Same here!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:41 schreef TheGOAT het volgende:
Game 3 vannacht! Morgenochtend gelijk checken als ik wakker word
De bal zelf hebben, mooier heb je nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |