ja dat vind ik ook heel irritant. Maar hun optreden vond ik leuker dan van dat kind.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:27 schreef Faxie het volgende:
En flikker op met je sentimenteel veteranengeneuzel
Mja dat wel. Dat kind was nogal zenuwachtig he?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook heel irritant. Maar hun optreden vond ik leuker dan van dat kind.
Ja ook maar ik erger me meestal aan zingende kinderenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja dat wel. Dat kind was nogal zenuwachtig he?
quote:30 acts were deemed so talented by the judges that the judges sent them straight to the Quarterfinals without performing again in Las Vegas.
Die was gelijk door naar de live showsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:02 schreef shiznuts het volgende:
Ik vond die Collins Key gast trouwens erg ongemakelijk fake-vrolijk doen.
En ja, dat veteranen-gedoe.Ook wat Howard (
) vond, I didn't feel like 'Party on! Excellent!'.
En ik vond die opera-zanger dan weer onprettig om naar te luisteren, dan beter die Anna-Christina én American Hitman door. Maar goed, dat was vast teveel gevraagd, want je moet ook een homo doorlaten natuurlijk.![]()
Waar was trouwens Kenichi Ebina met z'n dance-ish performance tijdens de Vegas-show, of heb ik een epi gemist?
Ik begin een beetje om te raken wat betreft Mel B, ze valt bij AGT wel erg mee, maar het kan ook zijn omdat het gewoon tof is dat ze 'shiznuts' zei.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:33 schreef shiznuts het volgende:
Die Melanie is echt een trut.
Klum kan ik nog wel hebben (), maar ze heeft niet echt een uitgesproken karakter dat bij de show past ofzo.
Sharon was altijd vreselijk.Howard Stern daarentegen.
America's hero.
Ik heb echt geen idee, behalve dan dat de jury meespeelt maar dat geloof ik niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:49 schreef Knipoogje het volgende:
Mindreader met zijn Twitter truuk was ook best eenvoudig als je bedenkt dat er maar 1 mogelijkheid is hoe deze truuk gedaan kan worden.
Vervang die wijven gewoon met Pierce.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:20 schreef Faxie het volgende:
Mel B vond ik de eerste show echt niks, maar dat is wel aardig bijgetrokken. Die moest gewoon nog wat wennen
Heidi is ook wat bijgetrokken, maar dat is nog steeds een ongelofelijk domme doos
Howard mag ik wel, die durft gewoon te zeggen waar het op staat, zoals bijvoorbeeld bij het gruntende meisje
Elke goocheltruuk heeft zijn 'switch' moment. Dat kistje hing er de hele tijd, dus daar heeft niemand iets ingedaan zolang het daar hing. Er was 1 ander moment waar de envelop met juiste antwoorden de show ingebracht kon worden...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, behalve dan dat de jury meespeelt maar dat geloof ik niet.
Ik vind Mel B trouwens ook leuk, dat accent, ik ga stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je dan precies wil weten hoe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik weet het.... de magie bij goochelacts is er bij mij een beetje af, maar ik vind het erg leuk om me er in te verdiepen
beter een knipoog dan een blauw oog
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:10 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Elke goocheltruuk heeft zijn 'switch' moment. Dat kistje hing er de hele tijd, dus daar heeft niemand iets ingedaan zolang het daar hing. Er was 1 ander moment waar de envelop met juiste antwoorden de show ingebracht kon worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je dan precies wil weten hoe...Leuk om te weten, ik keek vroeger ook altjid naar dat programma op SBS, goochelaars ontmaskerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik weet het.... de magie bij goochelacts is er bij mij een beetje af, maar ik vind het erg leuk om me er in te verdiepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My guess?
Tone The Chiefrocca - BOOTY
Angela Hoover
Kid the Wiz
Ciana Pelekai
Begreep niet waarom ze die moldavian guy zo goed vonden trouwens...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Guess not then.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Net gekeken, wat een teleurstellingDie saaie Marty, die helemaal niet goed zong, door en Angela waar ik ook niet zoveel aan vond. Geen BOOTY
![]()
Van mij had de degenslikker wel doorgemogen, beter dan Marty.![]()
Heeft ook niks meer met talent te maken zodra je het publiek laat stemmen hequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:41 schreef Karina het volgende:
Net gekeken, wat een teleurstellingDie saaie Marty, die helemaal niet goed zong, door en Angela waar ik ook niet zoveel aan vond. Geen BOOTY
![]()
Van mij had de degenslikker wel doorgemogen, beter dan Marty.![]()
Nee Marty werd gekozen omdat hij zielig was. Het was beter geweest als hij op het eind was overgebleven, bij de jurykeuze.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeft ook niks meer met talent te maken zodra je het publiek laat stemmen he![]()
Zo goed was hij niet eens de eerste keer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee Marty werd gekozen omdat hij zielig was. Het was beter geweest als hij op het eind was overgebleven, bij de jurykeuze.
Alleen bij die Moldavier had ik wel het idee dat de koek ook op was. Die zou in de volgende ronde niet zo boeiend meer zijn.![]()
Ik denk ook dat Alexander dit keer een beetje te hoog had gegrepen, hij had zich bezeerd al wilde hij dat niet echt toegeven, maar toch had ik hem liever nog een keer gezien dan Marty.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo goed was hij niet eens de eerste keer.
Alleen bij die Moldavier had ik wel het idee dat de koek ook op was. Die zou in de volgende ronde niet zo boeiend meer zijn.
Die met de tv's vond ik ook best leuk, alleen jammer dat hij het verpestte door foute timing.![]()
Inderdaad, timing heeft 'm de nek omgedraaid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Alexander dit keer een beetje te hoog had gegrepen, hij had zich bezeerd al wilde hij dat niet echt toegeven, maar toch had ik hem liever nog een keer gezien dan Marty.
Die met de tv's vond ik ook best leuk, alleen jammer dat hij het verpestte door foute timing.
Maarja sowieso vond ik het geen goede aflevering...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |