Ja als ik dat hoor zit ik ook zoquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:30 schreef shiznuts het volgende:
En telkens veteranen die een paar jaar het leger hebben gediend altijd zo uitgemeten in de spotlight zetten..
Ik heb vanmiddag aflevering 09 gekeken maar 08 had ik dus per ongeluk overgeslagen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:56 schreef shiznuts het volgende:
Ja, die was door.
En inderdaad een enkeling hadden we niet eens tijdens de audities gezien, kon me een vader met gitaar z'n dochter begeleidend ook niet herinneren...
Was ook een nog nieuwere aflevering trouwens, maar die was nog nergens de laatste keer dat ik keek.
ff een keer checkenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef shiznuts het volgende:
Je had er nu ook eentje met impressions, alleen die had heel weinig screentime tijdens de audities.
Hopelijk zien we die in een paar dagen dan wat langer.Hopelijk maakt 'ie er dan zo'n sketch van als die chica die vrouwen nadeed op een kinderfeestje. Vind ik altijd wel lachen ja. Had vroeger ook weleens 'The next best thing' gekeken. Ook wel een geinige talentenshow, maar dan alleen met celibrity impersonators.
De jury is trouwens wel heel streng, da's wel tofquote:Op donderdag 25 juli 2013 07:35 schreef Karina het volgende:
Ik moet nog kijken. Maar ik was al bang dat hij niet zoveel truukjes meer had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |