SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet gewoon de torrent binnenhalen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Ik zie hem nog niet op waar ik altijd kijk. Morgen denk ik pas.
Die zie ik nog niet op eztv.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de torrent binnenhalen?
Wat vond je van die Special Headquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
Die Miu...het is meer Killer Karaoke dan AGT
daar ben ik nog niet maar ik houd het in de gaten..ben nu echt heel nieuwsgierigquote:
je gaat zoquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
daar ben ik nog niet maar ik houd het in de gaten..ben nu echt heel nieuwsgierig
Leuk waren die he? En booty ook inderdaadquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:00 schreef Uccie het volgende:
Dat heb ik nu al bij dat orkest met Call me maybe
Mwa die mis ik niet. Gewoon howie, pierce en die radio kerel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd ja. Sharon had wat mij betreft ook wel kunnen blijven.
Dat zou wel het beste zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mwa die mis ik niet. Gewoon howie, pierce en die radio kerel.
Precies, Mja gaat ook alleen maar om geldquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zou wel het beste zijn.
Die vrouwen snappen er toch nooit iets van en zitten er maar voor het koppie.
Ik zet het net op, sopraanquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:21 schreef FL_Freak het volgende:
Tering die neger die opera ineens begon te zingen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:42 schreef shiznuts het volgende:
Die Japanner.![]()
Die socially awkward Rube Goldberg guy door laten gaan.
Ik vond deze ook wel de tofste eigenlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
meer materiaal
tevens vond ik dit echte een toffe auditie ronde.
Haha shit die kan ik me ook nog herinneren, wat een baasquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond deze ook wel de tofste eigenlijk.
En die autist deed me denken aan die kerel van een paar jaar terug. Alleen die had een stuk meer uitstraling...
Die clip is sws vetquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef shiznuts het volgende:
Maar dat kan toch elke klapjosti met zeeën van tijd, of zie ik dat nou verkeerd?
Ik vind het niet echt een talent hoor.Niveau'tje SBS6 Domino Day.
Verder doet Kenichi me een beetje denken aan die twee lui
meets David Elsewhere:Wel tof dat 'ie films tot een danceroutine vertaalt!
Is er geen andere manier zonder dat ik aan mijn instellingen moet kloten?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:14 schreef shiznuts het volgende:
Neuh, want hij staat hier wel: http://www.nbc.com/americ(...)-los-angeles/n38366/
Iets met http://tunlr.net/get-started/ mompelt en kijken gaat.
Via die proxy's werkt het iig nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:32 schreef shiznuts het volgende:
Web proxy als https://www.proxfree.com of http://hidemyass.com allicht, maar gok dat dat of niet werken gaat, of bagger is qua snelheid. Tunlr is speciaal opgezet voor multimedia-kastjes e.d. en werkt razendsnel met HD e.d. . Is een vrij eenvoudige ingreep hoor.
Wel kudt alleen dat NBC om de 5 minuten ofzo een minuut lang reclame heeft en adblock gedetecteerd wordt.
Misschien toch maar niet kijken en wachten op een dl.
Ik zat mij er vanaf gisteren al op te verheugen dat ik vandaag kon kijkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:56 schreef Karina het volgende:
Ik wacht wel. Dagje later kijken is ook geen ramp.
Gelukkig had ik nog een serie die ik nog wil kijken. Doe ik dat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zat mij er vanaf gisteren al op te verheugen dat ik vandaag kon kijken
Was wel aardigquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:46 schreef Karina het volgende:
Vorige vond ik niet zo heel bijzonder. Die van gisteren ben ik nu aan het binnenhalen, maar het gaat erg traag. Word denk ik morgen pas dat ik kan kijken.
Die Japanner veegt de vloer met 'm aanquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:10 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil dat dit seizoen een grote magic act wint
Die waren toch twee weken terug al?quote:
Weet ik veel.. ik volg het niet..quote:
Ja als ik dat hoor zit ik ook zoquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:30 schreef shiznuts het volgende:
En telkens veteranen die een paar jaar het leger hebben gediend altijd zo uitgemeten in de spotlight zetten..
Ik heb vanmiddag aflevering 09 gekeken maar 08 had ik dus per ongeluk overgeslagen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:56 schreef shiznuts het volgende:
Ja, die was door.
En inderdaad een enkeling hadden we niet eens tijdens de audities gezien, kon me een vader met gitaar z'n dochter begeleidend ook niet herinneren...
Was ook een nog nieuwere aflevering trouwens, maar die was nog nergens de laatste keer dat ik keek.
ff een keer checkenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef shiznuts het volgende:
Je had er nu ook eentje met impressions, alleen die had heel weinig screentime tijdens de audities.
Hopelijk zien we die in een paar dagen dan wat langer.Hopelijk maakt 'ie er dan zo'n sketch van als die chica die vrouwen nadeed op een kinderfeestje. Vind ik altijd wel lachen ja. Had vroeger ook weleens 'The next best thing' gekeken. Ook wel een geinige talentenshow, maar dan alleen met celibrity impersonators.
De jury is trouwens wel heel streng, da's wel tofquote:Op donderdag 25 juli 2013 07:35 schreef Karina het volgende:
Ik moet nog kijken. Maar ik was al bang dat hij niet zoveel truukjes meer had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |