Vind het echt helemaal niets.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:36 schreef Bajskorv het volgende:
Heb echt nul-komma-nul met Air Jordan, maar vond deze wel aardig worden...
[ afbeelding ]
Vind die echt ziek, naast de xx8 de enige jordan die ik zou dragen:quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:36 schreef Bajskorv het volgende:
[ afbeelding ]
Maar jij bent ook 200% van die next level...quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Vind die echt ziek, naast de xx8 de enige jordan die ik zou dragen:
[ afbeelding ]
Hèhè, een keer live gezien en dat was erg gaaf.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:03 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Maar jij bent ook 200% van die next level...
[ afbeelding ]
Daar heb je geen collab voor nodig.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:16 schreef Bajskorv het volgende:
Ik ook, begrijp niet helemaal wat Clot toe gaat voegen? BdP is zeker tof, maar kan soms (naar mijn smaak dan) iets "strakker" qua ontwerp, iets cleaner. Denk niet dat Clot daar aan bij gaat dragen...
Ik heb juist heel veel met Jordan, maar deze doet me weinig tot niets. Ik heb meerdere 11's, maar draag ze door dat opvallende glimmende patent leer toch vrij weinig. Deze is dan ook nog eens laag en heeft ook nog eens wit patent leer. Niet mijn smaak.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:36 schreef Bajskorv het volgende:
[ afbeelding ]
Hèhè met je range?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:25 schreef Bajskorv het volgende:
Precies. Trouwens weer tijd om beetje bij te shoppen. Hopelijk zaterdag tijd om naar Avenue stocksale te gaan op weg naar huis. Stukje rijden dit weekend, met de auto van Londen naar Amsterdam!
Die Zuid-Afrikaanse groep is dat. Zal even de naam opzoeken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef whehe het volgende:
http://i.imgur.com/4LGmGFh.gif
Wie zijn dit?
Ik heb ook veel met Jordan. Maar dan voornamelijk om mee te basketballen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:27 schreef flotser het volgende:
[..]
Ik heb juist heel veel met Jordan, maar deze doet me weinig tot niets. Ik heb meerdere 11's, maar draag ze door dat opvallende glimmende patent leer toch vrij weinig. Deze is dan ook nog eens laag en heeft ook nog eens wit patent leer. Niet mijn smaak.
'Gewoon' dragen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb de JS Totems binnengekregen, ze piepen wel behoorlijk. Had begrepen dat dat vaker voorkomt maar heb er geen ervaring mee, zou siliconenspray of WD 40 dat oplossen? Of talkpoeder?
Ja okee, dus bij indragen gaat dat vanzelf wel weg? Mooi, dan is dat duidelijk.quote:
2014 wordt 't jaar van de Jordan 6 retro's vanwege 23 jaar geleden dat MJ ze droeg in de NBA. Hele grote kans dat die infrareds dan ook weer uitgebracht gaan worden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel met Jordan. Maar dan voornamelijk om mee te basketballen.
Zou nog wel eens de Jordan 6 in zwart/rood willen kopen (als klein manneke nog in gebasketbald en zou dat graag nog eens willen doen)
[ afbeelding ]
ff de 10 duurste basketbalschoenen op een rijtje: http://www.therichest.org(...)-shoes-in-the-world/
quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:03 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Maar jij bent ook 200% van die next level...
[ afbeelding ]
Alles. Heb nu de HTM, zwarte, rode en grijze. En need more.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:01 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Was eerst nog aan het twijfelen of ik niet die nieuwe zwarte flyknits zou nemen.
Maar vind deze rode cw toch wel heel erg nice.
It was a good decision
En meer asics. Alles asics so hot right now.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:42 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Alles. Heb nu de HTM, zwarte, rode en grijze. En need more.
Mad sexy on foot.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:27 schreef acbs2 het volgende:
Pickup en wivah
[ link | afbeelding ]
Wivah_06-06 by acbs2, on Flickr
Volgend jaar, jaar van de VI's....quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel met Jordan. Maar dan voornamelijk om mee te basketballen.
Zou nog wel eens de Jordan 6 in zwart/rood willen kopen (als klein manneke nog in gebasketbald en zou dat graag nog eens willen doen)
[ afbeelding ]
W2COP?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:27 schreef acbs2 het volgende:
Pickup en wivah
[ link | afbeelding ]
Wivah_06-06 by acbs2, on Flickr
185 was gewoon de prijs die Footlocker (en andere laaielichters) voor de Grape verzonnen had. Bij Nike Amsterdam heb je gewoon de adviesprijs en das 170 voor de Grape. Bij Footlocker koop ik m'n Jordans dus nu ook niet meer.quote:
Crookedtongues nog volledige maatseries beschikbaar van de witte en zwarte.quote:
170 is nog steeds veel te veel als je kijkt naar prijs/kwaliteit imo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:56 schreef flotser het volgende:
[..]
185 was gewoon de prijs die Footlocker (en andere laaielichters) voor de Grape verzonnen had. Bij Nike Amsterdam heb je gewoon de adviesprijs en das 170 voor de Grape. Bij Footlocker koop ik m'n Jordans dus nu ook niet meer.
Oh dat ben ik 100% met je eens, geen woord van gelogen...quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:06 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
170 is nog steeds veel te veel als je kijkt naar prijs/kwaliteit imo.
Prijzen zijn de laatste 2/3 jaar echt achterlijk veel omhoog gegaan
>Size 12 USquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:03 schreef acbs2 het volgende:
[..]
Crookedtongues nog volledige maatseries beschikbaar van de witte en zwarte.
Wit >> http://www.crookedtongues(...)-trainers-612784-100
Zwart >> http://www.crookedtongues(...)-trainers-612784-090
Zwarte is ook nog volledig beschikbaar bij 290 in het kader van support your local
http://290sqm.com/Womens/(...)age-Black-612784-090
Ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:56 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Gaan jullie bij Converse ook een hele maat omlaag ten opzichte van Nike?
Zelf deze genomen: http://www.caliroots.se/caliroots/product.asp?id=39027quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:51 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Wilde nog een licht kleurige zomerschoen, vind deze Janoski's daar wel aan voldoen.
[ afbeelding ]
(mijn vriendin begint wel langzaamaan te klagen dat ik meer schoenen dan haar heb.....ach ja)
Bajs, mochten ze niet passen. Ik neem ze graag van je over.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:24 schreef Bajskorv het volgende:
Bah, begin echt een vieze vent te worden. Maar goed, deze besteld via preorder. Kon het niet laten, m'n Londen local enzo. Maatje 43, dus gaat ws heel erg krap worden en heb nooit een LeCoq gepast, dus geen idee hoe ze vallen...
[ afbeelding ]
Ik laat het weten. Is een maatje US 10.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:01 schreef Pedroo het volgende:
[..]
Bajs, mochten ze niet passen. Ik neem ze graag van je over.
Ik heb geen lage sokken liggen bij m'n vriendin.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:52 schreef Bajskorv het volgende:
Liever gewoon sokjes. Begrijp het probleem niet, vind sokjes relaxed.
Wat is het hier trouwens stil? Wordt ik genegeerd omdat ik een paar Coq's gekocht heb?
Was 132e inclusief shipping vanuit Italie.quote:
Dat heb je goedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:52 schreef Bajskorv het volgende:
Liever gewoon sokjes. Begrijp het probleem niet, vind sokjes relaxed.
Wat is het hier trouwens stil? Wordt ik genegeerd omdat ik een paar Coq's gekocht heb?
quote:The world exclusive Nike x size? Roshe Run ‘Urban Safari’ will be available in both ‘sand/hyper blue/crimson’ and ‘black/poison/pink’ from Friday 14th June at all size? stores, in sizes 5.5 – 12UK (half sizes included) and priced at £80. They will also be available online from 6am BST via a direct link promoted on our Twitter and Facebook accounts, and a dedicated email newsletter.
QFT. Vind ze beide ook zeker geslaagd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:51 schreef Divje het volgende:
http://sizestores.co.uk/h(...)worldwide-exclusive/
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ze beide wel tof
Maar ik neig toch naar de zwarte.
Ben ook wel benieuwd wat er in 'Part 3' zit. Vond de AM Lights uit het eerste part niet zo..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
QFT. Vind ze beide ook zeker geslaagd.
Nike free +2... kan je helemaal oprollen door de flexibele zool. Dit idee dus (kan echt):quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:00 schreef Erasmusch het volgende:
Ik moet de laatste tijd veel reizen met enkel handbagage en zoek een paartje die ik zo klein mogelijk kan proppen zonder dat ze beschadigen. Zat zelf aan die lunar chukka mids ofzo te denken. Tips?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:03 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Nike free +2... kan je helemaal oprollen door de flexibele zool. Dit idee dus (kan echt):
[ afbeelding ]
Die 3.0 heb ik zelf ook en die kun je nog beter oprollen dan die free+ 2.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:03 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Nike free +2... kan je helemaal oprollen door de flexibele zool. Dit idee dus (kan echt):
[ afbeelding ]
Conclusie: neem iets met een free zool!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die 3.0 heb ik zelf ook en die kun je nog beter oprollen dan die free+ 2.
Thanks! Die springen dus terug naar oorspronkelijke shape ook al zitten ze 24 uur opgerold?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:11 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Conclusie: neem iets met een free zool!
Yup.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Thanks! Die springen dus terug naar oorspronkelijke shape ook al zitten ze 24 uur opgerold?
Zeker weten. Super comfy en ik draag de mijne ook graag naast m'n flyknits.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:11 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Conclusie: neem iets met een free zool!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
Trollen, dat is not done.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:15 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vraagje, is het not done om een andere kleur riem dan de kleur van je sneakers te dragen, zoals dat bij nettere schoenen is?
KAN.ECHT.NIETquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:15 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vraagje, is het not done om een andere kleur riem dan de kleur van je sneakers te dragen, zoals dat bij nettere schoenen is?
Meer een concept ipv een functionele schoen zo te horen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:18 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Deze konden gelijk op de retour. Fucking oncomfortabel.
De sole is wel echt goud. Zonde.
free loopt miljoen keer beter dan roshe.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:52 schreef doo. het volgende:
Waarom zou je je schoenen willen oprollen? Als je een roshe 'indeukt' en op de bodem van je tas legt neemt dt echt veel minder ruimte in dan twee free's oprollen.
Tshirts en shorts, die moet je oprollen. Kreuken ze ook nog is niet!
In essentie is het nog een Adidas. Adidas en ik zijn niet echt vrienden als het gaat om maatvoering.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Meer een concept ipv een functionele schoen zo te horen?
Johnson's, altijd vette schoenen; heb er ook twee paar vanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:09 schreef jajohjwz het volgende:
Ik heb vandaag deze besteld bij MOOSE Limited
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand trouwens ervaring met hun en hoelang het ongeveerd duurt voor je ze binnen heb?
De schoen was een voorbeeld, ik bedoel gewoon dat het onzin is om een schoen op te rollen omdat die dan veel meer ruimte in beslag neemt dan wanneer je de uppers op elkaar legt/naast elkaar legt op de bodem van je duffle.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
free loopt miljoen keer beter dan roshe.
Ik weet dat het een adidas is, maar zijn ze te smal?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
In essentie is het nog een Adidas. Adidas en ik zijn niet echt vrienden als het gaat om maatvoering.
Serious? Vind de roshes al enorm lekker om op te lopen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Dat ben ik dus totaal niet met je eens...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Flikker dan maar een eind op.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:28 schreef flotser het volgende:
[..]
Dat ben ik dus totaal niet met je eens...
Krijg jij maar aids in je voeten danquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:43 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Flikker dan maar een eind op.
Beetje ja, de naden drukken enorm in mijn voet. Terwijl je deze echt barefoot moet dragen ivb met het #nxtlevel gat in de bovenkant.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik weet dat het een adidas is, maar zijn ze te smal?
Nike free dan maar? Next level comfyness.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Beetje ja, de naden drukken enorm in mijn voet. Terwijl je deze echt barefoot moet dragen ivb met het #nxtlevel gat in de bovenkant.
Of Roshe... schijnt ook wel lekker te lopen!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nike free dan maar? Next level comfyness.
:"""""""""""""""""""""")quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:31 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Of Roshe... schijnt ook wel lekker te lopen!
Daar ben ik voor, en het is nu wel klaar.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:49 schreef flotser het volgende:
[..]
Zie me maar als een soort moderator die ff optreedt als een gappie onnodig onrespectvol is
Ja hoor, maar eerst geef ik jou elke keer netjes antwoord op je vraag...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ga je ook nog over sneakers lullen?
M'n lunarspiders heb ik helemaal kapot getraint met Krav Magaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:18 schreef Atta-boy het volgende:
Nu staan er zomaar random posts in die replies waren op iets ofzo. Lees nu net pas en snap er geen kont van![]()
M'n lunarspiders zijn ook mad comfy, ongeveer net zo lekker als m'n free's.
Ja echt @ aaw
Boks je ook? De voor/zijkant van mijn neuzen zijn ook helemaal weg gesleten idd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:24 schreef Atta-boy het volgende:
Ik durf er ook niet op te trainen omdat je de voorkant waarschijnlijk kapot maakt als je je indraait met stoten enzo, liever free's dan
Nee ik doe karate en soms wat mma.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:25 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Boks je ook? De voor/zijkant van mijn neuzen zijn ook helemaal weg gesleten idd.
Oh tof! Kyokushinkai? Heb zelf ook MMA gedaan bij Marc Duncan in Utrecht en Braziliaans Jiu Jitsu. Ben nu wel een beetje klaar met vechtsporten en begin eind deze maand met crossfit. Op free's denk ikquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:34 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nee ik doe karate en soms wat mma.
Met vrienden af en toe periodes dat we wat gaan boxen/kickboxen met elkaar.
Ja ik weet het ook niet meer. Terug naar schoenen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:51 schreef Bajskorv het volgende:
Wat de neuk happened here? Papa Bajs is twee seconde aan het zuipen en mensen gaan meteen los? Foei!
Sale bij Avenue gemist, veel te veel gezopen gisteren, te laat wakker.
dit zijn me eerste paar, hoop dat ze me bevallenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:12 schreef siedss het volgende:
[..]
Johnson's, altijd vette schoenen; heb er ook twee paar van
Ik vind ze eigenlijk best hard, dat gekleurde had voor mij dan niet gehoeven maar toch.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Roshes zijn een beetje de verkeerde kant aan het opgaan. Een speckle is dan wel weer nice.
Ik vind ze zó kkhard.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Roshes zijn een beetje de verkeerde kant aan het opgaan. Een speckle is dan wel weer nice.
Die zijn hard ja...quote:Op zondag 9 juni 2013 02:31 schreef Cpt. het volgende:
Die zwarte urban safari roshes gaan gekocht worden
echt he, volgens mij lopen ze ook niet echt lekker.quote:Op zondag 9 juni 2013 09:58 schreef doo. het volgende:
Die size roshes zijn echt een van de lelijkste die zijn uitgebracht. Zien er niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In other news: Update: St. Alfred x Asics Gel Lyte III Delayed
quote:If you were planning on copping the St. Alfred x Asics collaboration – the St. Alfred x Asics Gel Lyte III (which I’ve started calling the “Lakefront”, due to the shoe’s inspiration) – online, then you already know the bad news I’m about to give the rest of the sneaker-copping world. Due to technical difficulties this morning, St. Alfred has delayed the release of their rendition of the Gel Lyte III, and will now be releasing the shoes at a “to be determined” date.
quote:Op zondag 9 juni 2013 10:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
echt he, volgens mij lopen ze ook niet echt lekker.Gaat vaak mis met de asics releases.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In other news: Update: St. Alfred x Asics Gel Lyte III Delayed
[..]Love will tear us apart (Joy Division)
Jammer dat de releases vaak wel copworthy zijn hahaquote:Op zondag 9 juni 2013 10:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Gaat vaak mis met de asics releases.
quote:Over 30 international spots will also carry the shoe that day, some of whom will surely be releasing pairs online? Ok… so, basically, you’re saying this snafu isn’t the end of the world for those of us trying to cop pairs, and you’ll drop the spots releasing the shoes below? Got it.
290 Square Meters – Amsterdam, The Netherlands
Seventyfive – Amsterdam, The Netherlands
Woei – Rotterdam, The Netherlands
No Boys Allowed – Den Haag, The Netherlands
Avenue – Antwerp, Belgium
Succes voor de mensen die een paar willen. Gaan geheid weer mensen (: Duitsers) campen lijkt me.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:38 schreef SHOOOTO het volgende:
na een kop koffie lees ik dat de instore release bij St. Alfred is gecancelled. Volgende week kan iedereen zijn/haar geluk proberen bij 290, Seventyfive, Woei of No Boys Allowed.
[..]
Normale grapes stonden ook gewoon bij Footlocker. Voor 180 zullen ze ook wel niet echt hard de deur uitvliegen...quote:Op zondag 9 juni 2013 00:08 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand waar je die Air Jordan V "Black Grape" dadelijk kan vinden in Nederland ? Gewoon Oqium?
Dat is zeker de tofste van de laatste tijd.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:24 schreef acbs2 het volgende:
fap fap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk je dat ik bij release date direct ze moet halen of zou ik wachten?quote:Op zondag 9 juni 2013 10:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Succes voor de mensen die een paar willen. Gaan geheid weer mensen (: Duitsers) campen lijkt me.
Antwoord lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:45 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Denk je dat ik bij release date direct ze moet halen of zou ik wachten?
Die zwarte zou ik het allerliefste willen hebben van de inneva.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:51 schreef An_awesome_wave het volgende:
Gisteren die zwart lederen inneva voor 't eerst IRL bij iemand aan de voet gezien, fucking hard. BBQ gehad met wat lacebag gasten waarmee we af en toe een keer vreetfeesten houden. Circlewivah (supergay)alles...
[ afbeelding ]
Ja ik was erg impressed. Volgens mij lopen ze ook geniaal met zo'n free zool!quote:Op zondag 9 juni 2013 14:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die zwarte zou ik het allerliefste willen hebben van de inneva.
Porter is geniaalquote:Op zondag 9 juni 2013 17:49 schreef Bajskorv het volgende:
Porter, iemand meningen? Beetje goeie kwaliteit?
[ afbeelding ]
Ik heb de Messenger bag extreme en ben er erg tevreden mee. Kwaliteit, afwerking en comfort zijn erg goed.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:49 schreef Bajskorv het volgende:
Porter, iemand meningen? Beetje goeie kwaliteit?
[ afbeelding ]
Die sokken moet ik ook nog even bestellen ergens. Moet even wat webshops opzoeken. Kwaliteit van Porter is volgens mij wel in orde. Wat zoek je qua functionaliteit? Ik heb op dit moment een snugpak sleeka force 35. Die is er ook in het zwart. Daar ben ik zeker over te spreken. Heb de mijne vrij smal gemaakt.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:04 schreef Bajskorv het volgende:
Running spulletjes bijgekocht, lagen ergens in de 30% sale. En die Falk sokjes waar SHOOOTO het over had, even proberen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No offence, ik wil het gewoon proberen. Vind het helemaal niet erg als mijn sokken er nog bovenuit komen, vind het zelf wel prima eruit zien eigenlijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:21 schreef Atta-boy het volgende:
Ik haat het idd ook dat ook lage sokken nog steeds boven schoenen uitkomen.
Maar ik vind die no show sokken echt gay as fuck(sorry bajs en shooto)
Dilemma
Heb daar nog nooit besteld eig. Morgen even kijken dan.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:55 schreef Bajskorv het volgende:
Nu bij Oilpolloi sokjes met korting, 5 pond per paar. Nog steeds duur, maar het proberen waard.
Als ik bij zo'n Arcteryx alle labelling eraf haal, wordt het wel een lekker tasje. Denk dat die Porter minder praktisch is, Arc'teryx spul is altijd goed doordacht.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef Atta-boy het volgende:
Als het kwalitatief net zo goed is en je wil hem puur voor de functionaliteit zou ik voor die arcteryx gaan idd.
Ik vind de porter wel mooier imo.
Die sokken zijn ook alleen gay als je je schoenen uit doet als je bv bij iemand thuis bent
En die snugpak is nog goedkoper, met een groot compartiment waar 35 liter in past en kwalitatief erg goed.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:44 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Als ik bij zo'n Arcteryx alle labelling eraf haal, wordt het wel een lekker tasje. Denk dat die Porter minder praktisch is, Arc'teryx spul is altijd goed doordacht.
Ik gebruik em voor reizen, weekenden en festivals etc. Heb de zijkanten ingeklapt en het gedeelte om je middel naar achteren vastgemaakt. Stuk beter omdat ik meestal niet zo heel veel mee hoef. Ik hoef geen dure rugzak iig.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:47 schreef Bajskorv het volgende:
Maar die snugpak vind ik zelf helaas niet echt mooi
er zit antislip strips bij de heel, werkt wel ok.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Slippen die falkes niet? Ik draag eigenlijk nooit sokken maar krijg bij sommige schoenen nogal last van blaren.
quote:NIKE FLYKINT LUNAR1+
554887-004
quote:NIKE FLYKINT LUNAR1+
554887-841
quote:NIKE WMNS FLYKINT LUNAR1+
554888-004
quote:NIKE WMNS FLYKINT LUNAR1+
554888-011
quote:BRON: Nike Kichijoji
290 sqm verkoopt wel veel porter. Dus daar kun je in ieder geval de kwaliteit van andere tassen passen.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:54 schreef Bajskorv het volgende:
Deze week nog ff rustig verder zoeken. Ben oprecht benieuwd hoe de kwaliteit van Porter is irl, maar zal het een keer moeten testen, denk ik.
quote:
Dit dus. Het is maar een optie, maar ben altijd tevreden over Arc'teryx. "Backpack" look is wat jammer, maar moet hem even zien.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:00 schreef doo. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Vind persoonlijk de porter ook wel meer ninja bajs, dit geeft me iets een te 'backpack' look. Maar miss moet ik hem irl checken. arct'eryx is sowieso kwaliteitje, heb daar m'n ski-gear van.
Je zit redelijk hoog met je prijzen, met name die preme caps gaan niet voor hoger dan 35-55 pond.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:08 schreef Thongkamma het volgende:
http://www.ebay.nl/sch/thongkamma026/m.html
Heb er nog naar gekeken. Maar bij Visvim ook bang dat het "vorm over functie" is. Kwaliteit zal goed zijn, daar niet van. Maar als dat Visvim spul was snel weg bij SJ sale. Zal wel in de resell gaan ofzo.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:02 schreef doo. het volgende:
Jammer dat je niet tijdens de 50% sale van slamjamsocialism een visvim ballistic hebt gehaald. Of zou 20liter te klein zijn geweest..
Ik ben nog geen next levelquote:Op maandag 10 juni 2013 12:02 schreef zwartemarktplaats het volgende:
http://www.guyiconsignmen(...)ack-w-horsehair-flap
Mooie rugzak Basj.
what the fuck is dit? En die roshes waren nog wel zo lekkerquote:
Valt wel mee hoor, in NL betalen mensen makkelijk 80 euro voor zo'n cap.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:10 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Je zit redelijk hoog met je prijzen, met name die preme caps gaan niet voor hoger dan 35-55 pond.
Andere CW's van de prelow vind ik wel echt vet hoorquote:
Ik mis mijn MHI tiger camo sneakers, zijn helemaal opquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:14 schreef Bajskorv het volgende:
Damn, tiger camo altijd so hot. Tijdje terug die Converse in tiger camo gemist, deze zie ik wel zitten. Geeft iemand een gil als ie ze in EU ziet? Moet niet moeilijk worden, als zelf Zumiezze in de VS al heeft?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ze wel op wat sites zien staan (Solebox bijvoorbeeld), maar daar waren ze voor de release op Nike.com ook al weg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:15 schreef SHOOOTO het volgende:
^dat is snel, volgens mij komen ze niet in winkels terecht. Misschien kan BABS wat meer zien in haar systeem.
Ik vind dit echt een beetje lijken op een NikeiD van een kindquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:53 schreef SHOOOTO het volgende:
Viotechs staan online bij Nike Store, 103e incl.
[ afbeelding ]
o hai!quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:15 schreef SHOOOTO het volgende:
^dat is snel, volgens mij komen ze niet in winkels terecht. Misschien kan BABS wat meer zien in haar systeem.
las najaar 2013 (rond aug of eerder).quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:40 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand wanneer die Busenitz ADV white uitkomt.
[ afbeelding ]
Kan hem niet vinden op de Adidas site. Alleen maar andere kleuren en verder kan ik ook alleen de andere CW's vinden.
p.s. de pijltjes in de afbeelding kun je niet gebruiken
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:05 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
las najaar 2013 (rond aug of eerder).
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:40 schreef Fuszy het volgende:
p.s. de pijltjes in de afbeelding kun je niet gebruiken
Nizza's?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:47 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
25eur nu, best een goede steal toch?
Je weet maar nooit. Zal niet de eerste keer zijn dat iemand daarmee de fout in gaat. Doe het zelf ook weleens.quote:
waar?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:41 schreef Pedroo het volgende:
Wit/creme busenitz nu al in de sale, die worden gekocht
Doet het bij mij ook niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:01 schreef Nezhi het volgende:
Ik hoop dat Caliroots laad voordat alles al uitverkocht is
Wil best bestellen, maar kom niet op de site.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:48 schreef Valyx het volgende:
Die Norse Aros is ook in de sale in de groene kleur voor de fans.
Ik heb meerdere browsers geprobeerd, maar helaas. Dat wordt dus geen chino bestellen.quote:
Wat kost het eig.?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:02 schreef Cpt. het volgende:
ze hebben maat 30 en 32. Ik kan desnoods wel voor je bestellen.
Ik kom er alleen op via een proxy zoals hidemyassquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb meerdere browsers geprobeerd, maar helaas. Dat wordt dus geen chino bestellen.
90 eur, die sweat shorts zag ik ook in de sale geloof ikquote:
Zie het nu idd ook. Ze komen morgen. Zwart en rood vanaf us8,5 @ BenGquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:42 schreef Pedroo het volgende:
Ben g krijgt ze deze week als het goed is.
Als je zelf nog wat gaat bestellen dan bestel ik graag mee.quote:
Ik zat eigenlijk te twijfelen om hem zelf te bestellen + solarsoft moccasins maar wil eigenlijk vrijdag die size? roshes bestellen en het daar bij houden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als je zelf nog wat gaat bestellen dan bestel ik graag mee.
Doe er een paar sokken bij en free shipping.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:12 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te twijfelen om hem zelf te bestellen + solarsoft moccasins maar wil eigenlijk vrijdag die size? roshes bestellen en het daar bij houden.
Maar als je 90+shipping naar me overmaakt wil ik best de chinos voor je bestellen
Jammer van de achterkant.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:17 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede tee voor Vault? Die heeft toch zo'n trui vol met katten
Die van Our Legacy. Cali werkt hier wel, maar "No real deals at the moment"?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:04 schreef Valyx het volgende:
[..]
90 eur, die sweat shorts zag ik ook in de sale geloof ik
edit: jep sweat shorts (Norse Projects Ro Sweat Shorts) 66eur. Was Bajs hier geen fan van?
welk merk?!quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:17 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://caliroots.com/c-store/product.asp?id=41316quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:38 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Die van Our Legacy. Cali werkt hier wel, maar "No real deals at the moment"?
Andere stof. Deze is trouwens ook najs, geen idee welke maat ik nodig zou hebben...quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:56 schreef Valyx het volgende:
[..]
http://caliroots.com/c-store/product.asp?id=41316
Nu 98 ipv 140 als je er nog een wil scoren.
Geld moet rollen zeggen ze, goed bezig! Nice pickupsquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef Bajskorv het volgende:
Mooi, toch nog wat pickups bij Cali.
Voor de chick (had ze nodig voor hardlopen, Gyakusou's bevielen te goed)...
[ afbeelding ]
... en voor mij, ook mijn Gyakusou's zijn ook al bijna weer op en heb nooit genoeg Free's voor het sporten.
[ afbeelding ]
Oh, en voor in de regen. Met 50% korting wel geinig, en vooral lekker handig in het pleuresweer.
[ afbeelding ]
Werd heel even blij toen ik zag dat ze de rode hadden voor 90 euro, alleen hebben ze de rode maar tot maat US11, waar ik 12 heb.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:42 schreef Pedroo het volgende:
Ben g krijgt ze deze week als het goed is.
Jammer van die tekst op de rug, vind de voorkant wel leukquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:17 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |