Vind het echt helemaal niets.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:36 schreef Bajskorv het volgende:
Heb echt nul-komma-nul met Air Jordan, maar vond deze wel aardig worden...
[ afbeelding ]
Vind die echt ziek, naast de xx8 de enige jordan die ik zou dragen:quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:36 schreef Bajskorv het volgende:
[ afbeelding ]
Maar jij bent ook 200% van die next level...quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Vind die echt ziek, naast de xx8 de enige jordan die ik zou dragen:
[ afbeelding ]
Hèhè, een keer live gezien en dat was erg gaaf.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:03 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Maar jij bent ook 200% van die next level...
[ afbeelding ]
Daar heb je geen collab voor nodig.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:16 schreef Bajskorv het volgende:
Ik ook, begrijp niet helemaal wat Clot toe gaat voegen? BdP is zeker tof, maar kan soms (naar mijn smaak dan) iets "strakker" qua ontwerp, iets cleaner. Denk niet dat Clot daar aan bij gaat dragen...
Ik heb juist heel veel met Jordan, maar deze doet me weinig tot niets. Ik heb meerdere 11's, maar draag ze door dat opvallende glimmende patent leer toch vrij weinig. Deze is dan ook nog eens laag en heeft ook nog eens wit patent leer. Niet mijn smaak.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:36 schreef Bajskorv het volgende:
[ afbeelding ]
Hèhè met je range?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:25 schreef Bajskorv het volgende:
Precies. Trouwens weer tijd om beetje bij te shoppen. Hopelijk zaterdag tijd om naar Avenue stocksale te gaan op weg naar huis. Stukje rijden dit weekend, met de auto van Londen naar Amsterdam!
Die Zuid-Afrikaanse groep is dat. Zal even de naam opzoeken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef whehe het volgende:
http://i.imgur.com/4LGmGFh.gif
Wie zijn dit?
Ik heb ook veel met Jordan. Maar dan voornamelijk om mee te basketballen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:27 schreef flotser het volgende:
[..]
Ik heb juist heel veel met Jordan, maar deze doet me weinig tot niets. Ik heb meerdere 11's, maar draag ze door dat opvallende glimmende patent leer toch vrij weinig. Deze is dan ook nog eens laag en heeft ook nog eens wit patent leer. Niet mijn smaak.
'Gewoon' dragen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb de JS Totems binnengekregen, ze piepen wel behoorlijk. Had begrepen dat dat vaker voorkomt maar heb er geen ervaring mee, zou siliconenspray of WD 40 dat oplossen? Of talkpoeder?
Ja okee, dus bij indragen gaat dat vanzelf wel weg? Mooi, dan is dat duidelijk.quote:
2014 wordt 't jaar van de Jordan 6 retro's vanwege 23 jaar geleden dat MJ ze droeg in de NBA. Hele grote kans dat die infrareds dan ook weer uitgebracht gaan worden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel met Jordan. Maar dan voornamelijk om mee te basketballen.
Zou nog wel eens de Jordan 6 in zwart/rood willen kopen (als klein manneke nog in gebasketbald en zou dat graag nog eens willen doen)
[ afbeelding ]
ff de 10 duurste basketbalschoenen op een rijtje: http://www.therichest.org(...)-shoes-in-the-world/
quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:03 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Maar jij bent ook 200% van die next level...
[ afbeelding ]
Alles. Heb nu de HTM, zwarte, rode en grijze. En need more.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:01 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Was eerst nog aan het twijfelen of ik niet die nieuwe zwarte flyknits zou nemen.
Maar vind deze rode cw toch wel heel erg nice.
It was a good decision
En meer asics. Alles asics so hot right now.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:42 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Alles. Heb nu de HTM, zwarte, rode en grijze. En need more.
Mad sexy on foot.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:27 schreef acbs2 het volgende:
Pickup en wivah
[ link | afbeelding ]
Wivah_06-06 by acbs2, on Flickr
Volgend jaar, jaar van de VI's....quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel met Jordan. Maar dan voornamelijk om mee te basketballen.
Zou nog wel eens de Jordan 6 in zwart/rood willen kopen (als klein manneke nog in gebasketbald en zou dat graag nog eens willen doen)
[ afbeelding ]
W2COP?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:27 schreef acbs2 het volgende:
Pickup en wivah
[ link | afbeelding ]
Wivah_06-06 by acbs2, on Flickr
185 was gewoon de prijs die Footlocker (en andere laaielichters) voor de Grape verzonnen had. Bij Nike Amsterdam heb je gewoon de adviesprijs en das 170 voor de Grape. Bij Footlocker koop ik m'n Jordans dus nu ook niet meer.quote:
Crookedtongues nog volledige maatseries beschikbaar van de witte en zwarte.quote:
170 is nog steeds veel te veel als je kijkt naar prijs/kwaliteit imo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:56 schreef flotser het volgende:
[..]
185 was gewoon de prijs die Footlocker (en andere laaielichters) voor de Grape verzonnen had. Bij Nike Amsterdam heb je gewoon de adviesprijs en das 170 voor de Grape. Bij Footlocker koop ik m'n Jordans dus nu ook niet meer.
Oh dat ben ik 100% met je eens, geen woord van gelogen...quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:06 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
170 is nog steeds veel te veel als je kijkt naar prijs/kwaliteit imo.
Prijzen zijn de laatste 2/3 jaar echt achterlijk veel omhoog gegaan
>Size 12 USquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:03 schreef acbs2 het volgende:
[..]
Crookedtongues nog volledige maatseries beschikbaar van de witte en zwarte.
Wit >> http://www.crookedtongues(...)-trainers-612784-100
Zwart >> http://www.crookedtongues(...)-trainers-612784-090
Zwarte is ook nog volledig beschikbaar bij 290 in het kader van support your local
http://290sqm.com/Womens/(...)age-Black-612784-090
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |