Ik weet dat het een adidas is, maar zijn ze te smal?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
In essentie is het nog een Adidas. Adidas en ik zijn niet echt vrienden als het gaat om maatvoering.
Serious? Vind de roshes al enorm lekker om op te lopen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
free loopt miljoen keer beter dan roshe.
Dat ben ik dus totaal niet met je eens...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
free loopt miljoen keer beter dan roshe.
Flikker dan maar een eind op.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:28 schreef flotser het volgende:
[..]
Dat ben ik dus totaal niet met je eens...
Krijg jij maar aids in je voeten danquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:43 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Flikker dan maar een eind op.
Beetje ja, de naden drukken enorm in mijn voet. Terwijl je deze echt barefoot moet dragen ivb met het #nxtlevel gat in de bovenkant.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik weet dat het een adidas is, maar zijn ze te smal?
Nike free dan maar? Next level comfyness.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Beetje ja, de naden drukken enorm in mijn voet. Terwijl je deze echt barefoot moet dragen ivb met het #nxtlevel gat in de bovenkant.
Of Roshe... schijnt ook wel lekker te lopen!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nike free dan maar? Next level comfyness.
:"""""""""""""""""""""")quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:31 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Of Roshe... schijnt ook wel lekker te lopen!
Daar ben ik voor, en het is nu wel klaar.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:49 schreef flotser het volgende:
[..]
Zie me maar als een soort moderator die ff optreedt als een gappie onnodig onrespectvol is
Ja hoor, maar eerst geef ik jou elke keer netjes antwoord op je vraag...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ga je ook nog over sneakers lullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |