SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:30 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Bulken op deze badboys - Kcals zijn kcals tog?
die van jou kunnen uit china komen bij LU weet je dat je altijd goed zit
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
55 kcal per koekje lol, dat gaat je nog flink de strot uit komenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:30 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Bulken op deze badboys - Kcals zijn kcals tog?Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:32 schreef Convict het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die van jou kunnen uit china komen bij LU weet je dat je altijd goed zitDat is lang geleden dat ik die heb gegeten. Jaar of 10 zeker
![]()
![]()
Welke potige knaap zet de laatste post van pagina 11 uit het vorige deel ff hier neer?
Ik kan dat niet mobiel.![]()
heb maar 3 pagina's per topicquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef NomanIW het volgende:
Welke potige knaap zet de laatste post van pagina 11 uit het vorige deel ff hier neer?
Ik kan dat niet mobiel.vies en vadsig binnen twee wekenquote:Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef NomanIW het volgende:
Ik kan dat niet mobiel.Misschien even een deload op deadlift om als het ware een aanloopje te maken richting de piek om er over heen te gaan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:18 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Deadlift
Inverted row
BOR
Cable row
Cable rear cross of andere rear delt oefening
Pull ups
En de curls schieten er bij inWordt wel weer tijd dat ik de armen aan ga pakken, met name biceps. Als ik sommige oude foto's zie schaam ik me voor zoveel verwaarlozing.
Effe een deadlift vraag: ik zit al een tijdje op een plateau rond de 130-140 kg, en dat wil ik gaan aanpakken. Als ik net ff voorbij mn max ga, krijg ik het gewicht een cm of 5 a 10 van de grond en dan is het klaar. Begrijp ik goed dat extra glute en hamstring werk benodigd gaat zijn?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
die dingen zorgen ervoor dat mijn cut zo langzaam verlooptquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:32 schreef Convict het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die van jou kunnen uit china komen bij LU weet je dat je altijd goed zit
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
OP toevoeging:SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemnd bezwaar heeft mag ie ze er zelf uit vissen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Goed opletten waar je zwakke punt ligt. Zodra je over je max gaat voel je, of zou je moeten voelen, waar je faalt. Zodra je dat weet kan je beginnen met assists voor die spier(groep).quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:18 schreef NomanIW het volgende:
Effe een deadlift vraag: ik zit al een tijdje op een plateau rond de 130-140 kg, en dat wil ik gaan aanpakken. Als ik net ff voorbij mn max ga, krijg ik het gewicht een cm of 5 a 10 van de grond en dan is het klaar. Begrijp ik goed dat extra glute en hamstring werk benodigd gaat zijn?
Of iemand met verstand ervan mee laten kijken, daarmee kun je je zwakke punt ook snel mee opsporen.
Ik ben met core oefeningen begonnen omdat duidelijk mijn zwakke punt daar ligt. Ik deed er eigenlijk niks aan met de gedachte dat ik mijn core al train met squats en deadlifts, maar dat is niet 100% waar.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:25 schreef stinkie het volgende:
OP toevoeging:Ik zou in ieder geval de linkjes fixen.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemnd bezwaar heeft mag ie ze er zelf uit vissenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Welke oefening doe jij er nog bij voor je core? Ik dacht namelijk ook dat ik met squats en deadlifts wel genoeg core werk had.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Goed opletten waar je zwakke punt ligt. Zodra je over je max gaat voel je, of zou je moeten voelen, waar je faalt. Zodra je dat weet kan je beginnen met assists voor die spier(groep).
Of iemand met verstand ervan mee laten kijken, daarmee kun je je zwakke punt ook snel mee opsporen.
Ik ben met core oefeningen begonnen omdat duidelijk mijn zwakke punt daar ligt. Ik deed er eigenlijk niks aan met de gedachte dat ik mijn core al train met squats en deadlifts, maar dat is niet 100% waar.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Was ik sws van plan, ben (weer) niet tevreden over mn techniek. Concentratie is vaak een probleem en als ik niet tevreden ben sta ik er dubbel onrustig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:59 schreef esv7 het volgende:
[..]
[..]
Misschien even een deload op deadlift om als het ware een aanloopje te maken richting de piek om er over heen te gaan?
Heb erover gedacht 1 keer per twee weken een hele training aan te besteden om technisch beter te worden. Tis niet dat het bagger is, maar het is aan het begin van de beweging minder vloeiend dan ik zou willen.
Met squats loop ik om de zoveel tijd ook te kutten. Eerst vond ik dat vervelend, inmiddels zie ik het als een mooie uitdaging
En dat is heel wat uit mijn mond.
Ik moet en zal iig 200kg deadliften en 150kg squatten. Hoewel ik uiteraard een mooie fysiek nastreef merk ik wel dat ik het niets waard vind als ik geen respectabele fysieke kracht heb.
Beiden zijn uiteraard haalbaar, maar er moet wel effe gewerkt worden. Maar dat doe ik graag.
@Snakey: hoe pas je je extra core werk in in je schema?![]()
Nette doelen, ik heb voorlopig 150kg+ deadlift en bw+1 clean staan, zou het erg tof vinden om uiteindelijk meer dan mijn eigen lichaamsgewicht boven mijn hoofd te kunnen tillen met een clean & jerk. Maar dat duurt nog even eerst de techniek op de clean maar is goed krijgen, dl goal is nog maar 10 kilo wegquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:38 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Was ik sws van plan, ben (weer) niet tevreden over mn techniek. Concentratie is vaak een probleem en als ik niet tevreden ben sta ik er dubbel onrustig.
Heb erover gedacht 1 keer per twee weken een hele training aan te besteden om technisch beter te worden. Tis niet dat het bagger is, maar het is aan het begin van de beweging minder vloeiend dan ik zou willen.
Met squats loop ik om de zoveel tijd ook te kutten. Eerst vond ik dat vervelend, inmiddels zie ik het als een mooie uitdaging
Ik moet en zal iig 200kg deadliften en 150kg squatten. Hoewel ik uiteraard een mooie fysiek nastreef merk ik wel dat ik het niets waard vind als ik geen respectabele fysieke kracht heb.
Beiden zijn uiteraard haalbaar, maar er moet wel effe gewerkt worden. Maar dat doe ik graag.
@Snakey: hoe pas je je extra core werk in in je schema?.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Al gedaan jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:34 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval de linkjes fixen.
naarOok aan gedacht, van die gewichthefoefeningen. Trainen redelijk wat gewichtheffers bij mij, dus kan wel eens vragenof ze me op weg willen helpen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:43 schreef esv7 het volgende:
[..]
Nette doelen, ik heb voorlopig 150kg+ deadlift en bw+1 clean staan, zou het erg tof vinden om uiteindelijk meer dan mijn eigen lichaamsgewicht boven mijn hoofd te kunnen tillen met een clean & jerk. Maar dat duurt nog even eerst de techniek op de clean maar is goed krijgen, dl goal is nog maar 10 kilo weg.
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef esv7 het volgende:
[..]
Welke oefening doe jij er nog bij voor je core? Ik dacht namelijk ook dat ik met squats en deadlifts wel genoeg core werk had.Ik heb nog niet echt een schema bij elkaar gesprokkeld om eerlijk te zijn, vorige week begonnen. Maar na abwheels, planks, cable pulls (recht vooruit en zijkant), back extensions loop ik een halve week met spierpijn. (zegt genoeg zou je denken). Ik doe het apart van mijn normale workout, kost me om en nabij een half uur per week.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:38 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Was ik sws van plan, ben (weer) niet tevreden over mn techniek. Concentratie is vaak een probleem en als ik niet tevreden ben sta ik er dubbel onrustig.
@Snakey: hoe pas je je extra core werk in in je schema?
Ik kan wel deadlift specifieke assists opzoeken. Zal ik straks doen.
Aanrader is trouwens boeken over powerliften lezen. Daar staan vaak goede tips in voor de drie grote liftst.
NomanIW, dat is hoe je moet denken. Je zal en moet die 200 DL en 150 squats halen. Lange termijn doel, maak kleinere doelen voor de tussentijd.![]()
Momenteel is doel 1 techniek perfectionerenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog niet echt een schema bij elkaar gesprokkeld om eerlijk te zijn, vorige week begonnen. Maar na abwheels, planks, cable pulls (recht vooruit en zijkant), back extensions loop ik een halve week met spierpijn. (zegt genoeg zou je denken). Ik doe het apart van mijn normale workout, kost me om en nabij een half uur per week.
Ik kan wel deadlift specifieke assists opzoeken. Zal ik straks doen.
Aanrader is trouwens boeken over powerliften lezen. Daar staan vaak goede tips in voor de drie grote liftst.
NomanIW, dat is hoe je moet denken. Je zal en moet die 200 DL en 150 squats halen. Lange termijn doel, maak kleinere doelen voor de tussentijd.
Heb zelf ook e.e.a. gevonden aan assisterende oefeningen, maar alles is altijd welkom.
Denk dat ik ook moet gaan denken aan een nieuw schema. Een goed doordacht schema waarin alles elkaar rechtstreeks, kruislings en handstand over de kop ondersteunt en idd zwakke plekken worden weggewerkt.
Dat zal van 3 wss naar 4 dagen gaan, al moet ik mss ook niet teveel willen. Maarja, probeer laatste tijd ook wel echt mn levensstijl aan te passen aan mn trainingswensen, dus wie weet wat er nog mogelijk is
Had ik met andere dingen waar geen vrouwelijke genitaliėn aan te pas komen maar zo'n drive![]()
![]()
Ik denk dat ik kipfilet maar ga vervangen met nog meer whey. Stuk goedkoper en die kipfilet van de AH is nooit langer dan 4 dagen goed![]()
![]()
dat is ook de goorste kipfilet op de c1000 naquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik denk dat ik kipfilet maar ga vervangen met nog meer whey. Stuk goedkoper en die kipfilet van de AH is nooit langer dan 4 dagen goed![]()
Ben vanaf vandaag weer full body gaan trainen, 2 uur in de gym. Moet nog ff kijken hoeveel rust ik ga pakken tussendoor, doe er ook weer hardlopen bij. Maarrrrr ik wil mij dus wat meer focussen op onderkant borst omdat het nog niet strak genoeg is. Boven en midden is redelijk ripped maar zag dus net dit filmpje voorbij komen. Wat denken jullie ervan? Ben alvast slapen, lees het morgen weer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: