Wubbo Ockelsquote:
Beter doe je het gewoon niet, lapswanschquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ga niet haten![]()
Moest het gewoon 1 keer doen
't jochie heeft last van aandachtstekort, en die krijgt hij nuquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Beter doe je het gewoon niet, lapswansch
Het tekort of de aandacht?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't jochie heeft last van aandachtstekort, en die krijgt hij nu
De aandacht. De zin was inderdaad niet duidelijk geformuleerd.quote:
Ik snapte het wel, maar er posten hier ook lui mee waarvan ik het betwijfel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De aandacht. De zin was inderdaad niet duidelijk geformuleerd.
Ik voel mij niet aangesprokenquote:
Een hernia vindt jij iets om om te lachen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:16 schreef samthegreat5 het volgende:
Nibb-it heeft een hernia opgelopen tijdens het in elkaar zetten van z'n PC
Ik ben het live verslag nu aan 't volgen via Skype![]()
Anders haal je die 1.5 meter lange dildo even uit je anus Herr Offizier.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef jitzzzze het volgende:
Wauw, jij bent zó fucking grappig. Ik kom niet meer bij! Raap me op! Ik heb buikpijn van het lachen!
Hihihihi, ik kom niet meer bijquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Anders haal je die 1.5 meter lange dildo even uit je anus Herr Offizier.
Hahahaha hihihihihihi, ik rol hier over de grond van het lachenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zal je eens een vuist in je gezicht planten, dan kom je inderdaad niet meer bij.
Wow, kut man. Hoe is't gebeurd?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:29 schreef Royyy het volgende:
Oma gevallen in de tuin, door de ambulance meegenomen... oogkas op 2 plekken gebroken
Hè bah. Aan een gebroken oogkas kunnen ze weinig doen geloof ik. Hoe is het nu met je oma?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:29 schreef Royyy het volgende:
Oma gevallen in de tuin, door de ambulance meegenomen... oogkas op 2 plekken gebroken
Waarschijnlijk gewoon gestruikeld, maar niemand heeft het gezien.quote:
Er zou nu een chirurg komen om te kijken of er iets aan gedaan moet worden. Bij één breuk moet het gewoon zo helen, maar omdat het bij haar op 2 plaatsen gebroken is kan dat schijnbaar voor problemen met de spieren rond het oog zorgen.. even afwachten wat die chirurg zegt dus maar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hè bah. Aan een gebroken oogkas kunnen ze weinig doen geloof ik. Hoe is het nu met je oma?
Hey feit dat hij het dit keer liever zelf doet vind ik grappigquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:16 schreef samthegreat5 het volgende:
Nibb-it heeft een hernia opgelopen tijdens het in elkaar zetten van z'n PC
Ik ben het live verslag nu aan 't volgen via Skype![]()
Heel veel sterkte voor je oma, ik hoop voor haar dat het meevalt en dat behalve de breuken het bij de schrik blijft.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef Royyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon gestruikeld, maar niemand heeft het gezien.
[..]
Er zou nu een chirurg komen om te kijken of er iets aan gedaan moet worden. Bij één breuk moet het gewoon zo helen, maar omdat het bij haar op 2 plaatsen gebroken is kan dat schijnbaar voor problemen met de spieren rond het oog zorgen.. even afwachten wat die chirurg zegt dus maar.
Verder is ze heel erg in de war door de schrik, en misschien een lichte hersenschudding.
Vorige keer heeft een vriend van hem het gedaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Hey feit dat hij het dit keer liever zelf doet vind ik grappig
Bedankt!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heel veel sterkte voor je oma, ik hoop voor haar dat het meevalt en dat behalve de breuken het bij de schrik blijft.
Ik zou iemand anders dan een fysiotherapeut niet toevertrouwen met nieuwe onderdeeltjes...quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vorige keer heeft een vriend van hem het gedaan.
Dan een professioneel computer-in-elkaar-knutselaar bedoel je.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zou iemand anders dan een fysiotherapeut niet toevertrouwen met nieuwe onderdeeltjes...
Noobsquote:
Dat zei de dokter ook toen ie je vaders sterilisatie ongedaan maaktequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo moeilijk is 't toch nietAlles verbinden en het kan niet fout gaan.
sukkeltjequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zei de dokter ook toen ie je vaders sterilisatie ongedaan maakte
Waarom moest nibb zijn pc uit elkaarquote:[img]//i.fokzine.net/p/14s.gif[/img] Op woensdag 5 juni 2013 19:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan een professioneel computer-in-elkaar-knutselaar bedoel je.
Hij heeft een nieuwe setup besteld, met uitzondering van z'n GPU en RAM.quote:
goeie processor, ik run nog steeds een pc uit 2008 met een pentium 4quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuwe setup besteld, met uitzondering van z'n GPU en RAM.
Intel i5 3570k
XFX Pro 650 W voeding
MSI MS7752 Mobo
Ahum, mijn 2 jaar oude laptop heeft een Intel core i7quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
goeie processor, ik run nog steeds een pc uit 2008 met een pentium 4
Daarom reageer je dus altijd zo sloomquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
goeie processor, ik run nog steeds een pc uit 2008 met een pentium 4
De reactiesnelheid van een klap voor je bakkes staat gelijk aan een overgeklokte i7quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom reageer je dus altijd zo sloom
Kom dan, ik stomp je helemaal in elkaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De reactiesnelheid van een klap voor je bakkes staat gelijk aan een overgeklokte i7
Tsss poessie, je raakt me nog geen 1x met je slakken snelheidquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kom dan, ik stomp je helemaal in elkaar
Hoe laat? Waar?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tsss poessie, je raakt me nog geen 1x met je slakken snelheid
Bijlmer station, voor de poort, niet verbaasd kijken als er ineens een paar Surinamers meedoenquote:
Ga je overclocken?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuwe setup besteld, met uitzondering van z'n GPU en RAM.
Intel i5 3570k
Niet weer hequote:XFX Pro 650 W voeding
Beetje jammer om daar een overclockend beest op te plakken.quote:MSI MS7752 Mobo
Mietje, je probeert het ook niet eens alleenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Bijlmer station, voor de poort, niet verbaasd kijken als er ineens een paar Surinamers meedoen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef m.k het volgende:
Maar ik moet toegeven het is beter als de vorige keer
Wij zegt dat ze helpen? En een eerlijk gevecht is het sowieso al niet, aangezien jou snelheid enzulksquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mietje, je probeert het ook niet eens alleen
Het is primaquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef m.k het volgende:
Maar ik moet toegeven het is beter als de vorige keer
Je ligt al op het dek voordat je überhaupt iets doorhebtquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wij zegt dat ze helpen? En een eerlijk gevecht is het sowieso al niet, aangezien jou snelheid enzulks
Zorg wel ff dat die stink boot van je gewassen is voordat ik er ga liggenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je ligt al op het dek voordat je überhaupt iets doorhebt
Het is een gemiste kansquote:
Boot? Ligt de Bijlmer op zee dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zorg wel ff dat die stink boot van je gewassen is voordat ik er ga liggen
Wel als jij eenmaal al je bloed verspilt heb, Bijlmer aan Zee, de Surinamers zijn de piraten, doe er wat aanquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wel als jij eenmaal al je bloed verspilt heb, Bijlmer aan Zee, de Surinamers zijn de piraten, doe er wat aanOf moet je weer de Marns erbij halen? Poessie
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef jitzzzze het volgende:
Als ik de TT zie lees ik steeds "Everybody loves Jamai"
Dat heb je in jou geval he, bicuriousquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef jitzzzze het volgende:
Als ik de TT zie lees ik steeds "Everybody loves Jamai"
I'm no niggah!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:07 schreef BredeBroeder het volgende:
Trouwens, jaijai ben jij dit? Die linker negert van 16 jaar
Waarom nou die fotoquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat heb je in jou geval he, bicurious
Ik wist dat je aan die dachtquote:
Je zal maar een hobby hebbenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:38 schreef BredeBroeder het volgende:
Typ jitzzze op google in en je krijgt allemaal auto forums
Eet smakelijk.quote:
Bij de Sligro, doos van 20 stuks goedkoopquote:
Jij bent gewoon jaloers op zulke naamtopicsquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:40 schreef BredeBroeder het volgende:
![]()
KLB / Jitzzze
KLB / [KLB SC #1272] Waar jitzzze homo discussies begint
![]()
![]()
_!
Nomquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij de Sligro, doos van 20 stuks goedkoop
quote:
Lees dan nog maar even doorquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik krijg spontaan aids van het aantalin dat topic
Kan Jitzzze niks aan doen, wie weet waar die banana overal ingezeten heeft??quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik krijg spontaan aids van het aantalin dat topic
Helaas, ik zag de banhamer al slaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ho ho, aids is tegenwoordig een chronische ziekte.
Eerst nadenken voordat je begint te mekkerenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Helaas, ik zag de banhamer al slaan
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:45 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Kan Jitzzze niks aan doen, wie weet waar die banana overal ingezeten heeft??
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eerst nadenken voordat je begint te mekkeren
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef jitzzzze het volgende:
Lekker schapievlees; dat doet me denken aan een gerecht waar toevallig ook een locatie naar vernoemd is waar je je haar kan laten knippen.
Haar laten knippen is voor homo'squote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef jitzzzze het volgende:
Lekker schapievlees; dat doet me denken aan een gerecht waar toevallig ook een locatie naar vernoemd is waar je je haar kan laten knippen.
Dan zou ik twijfelen om bij defensie te solliciteren.. als ik jou was..quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haar laten knippen is voor homo's
BB gooit gewoon de tondeuse over zijn kop.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Dan zou ik twijfelen om bij defensie te solliciteren.. als ik jou was..
tondeuse bro, tondeusequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Dan zou ik twijfelen om bij defensie te solliciteren.. als ik jou was..
Ben jij dit?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haar laten knippen is voor homo's
Maar waarom zet hij zelf een PC in elkaar? Dat is toch praktisch niet meer goedkoper dan gewoon een goede kopen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Zucht: Nibb-it z'n nieuwe rig doet het niet en hij is alles er nu weer uit aan 't slopen om vervolgens overnieuw te beginnen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar waarom zet hij zelf een PC in elkaar? Dat is toch praktisch niet meer goedkoper dan gewoon een goede kopen.
Nee nee nee gewoon niet, laten we het daar bij houdenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar waarom zet hij zelf een PC in elkaar? Dat is toch praktisch niet meer goedkoper dan gewoon een goede kopen.
Al die zooi die pre-made is, heeft bijvoorbeeld een goede processor, en een slechte videokaart. Kijk naar die baggerdingen van Alienware, datzelfde kun je krijgen voor 600,- als je het zelf in elkaar zetquote:
Ah, OKquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee nee nee gewoon niet, laten we het daar bij houden
Neen, zelf een PC in elkaar zetten is veel goedkoper. Bovendien kan je dan zelf het optimale voor jou gebruik bij elkaar zoeken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmm, toen ik 2 jaar terug alle onderdelen bij elkaar optelde en dat in mijn oude kast zou hebben gebouwd kwam ik duurder uit dan de laptop die ik nu heb.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Neen, zelf een PC in elkaar zetten is veel goedkoper. Bovendien kan je dan zelf het optimale voor jou gebruik bij elkaar zoeken.
m.k kan jij Nibb-it niet even helpen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee nee nee gewoon niet, laten we het daar bij houden
Mijn poten zijn nog erger hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt je eigen voeten nog nooit eerder gezien? Ben je zo dik?
Dan zal het wel in de onderdelen zittenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmm, toen ik 2 jaar terug alle onderdelen bij elkaar optelde en dat in mijn oude kast zou hebben gebouwd kwam ik duurder uit dan de laptop die ik nu heb.
Dat zou ik allicht kunnen ja, maar die vent woont zo ver wegquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
m.k kan jij Nibb-it niet even helpen.
?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je poten? Je poot? Je bent dus homo?
Mhm, voor jou dichterbij dan voor mij hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:58 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat zou ik allicht kunnen ja, maar die vent woont zo ver weg
Wat doet het niet dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mhm, voor jou dichterbij dan voor mij hoor.
en tochquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mhm, voor jou dichterbij dan voor mij hoor.
Nu niets meer, want hij heeft hem weer uit elkaar gehaaldquote:
Stekker in de voeding en hij zou het moeten doen, lijkt me dus raar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu niets meer, want hij heeft hem weer uit elkaar gehaald
Jij met je rare humorquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als dit al te ingewikkeld is dan snap je die mop van die mummie vast ook niet
Geen idee. Ik denk dat hij iets verkeerd heeft aangesloten, defect mobo is het niet want hij heeft ook geen draaiende fans of wat voor teken van stroom dan ook. Defecte PSU is het ook niet want met zijn oude PSU op dit mobo ook geen teken van leven. Ik gok op iets verkeerd aangesloten.quote:
Laat hem die fans opnieuw aansluiten, zet dan je stroom op het moederbord en kijken of die 't doet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat hij iets verkeerd heeft aangesloten, defect mobo is het niet want hij heeft ook geen draaiende fans of wat voor teken van stroom dan ook. Defecte PSU is het ook niet want met zijn oude PSU op dit mobo ook geen teken van leven. Ik gok op iets verkeerd aangesloten.
Live vanuit het internetcafé.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij is online!Maar vast niet met zijn nieuwe pc
Nee, luchtmachtdagen, place to bequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand die naar de marinedagen gaat? Meet & Greet met mij
Welke dag ga je?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand die naar de marinedagen gaat? Meet & Greet met mij
Moet jij weten, bang dat je niet meer thuis komt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan ga ik dus een andere dag even koekeloeren
de enige echtequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:17 schreef jaijai2 het volgende:
Wat voor een Veva ga je eigenlijk doen Brede?
Vrijwillig? Een keerquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wel eens eerder geweest? Ik namelijk niet
Misschien ga ik wel helemaal nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moet jij weten, bang dat je niet meer thuis komt?
Jupquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:20 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Niveau 3 staat voor mbo3 neem ik aan?
Nice man, je hebt ook al een baan binnen defensie als je slaagt dus?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jup
2 = voorbereiding op manschap
3 = voorbereiding op OOF
Nee, pas als je de keuring hebt gefixt van Defensie, daarna krijg je een verkorte opleidingquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:22 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Nice man, je hebt ook al een baan binnen defensie als je slaagt dus?
Of geld dat niet voor Veva?
Ik loop in een bordeaux chino met een DSLR dus herkennen doe je sowieso welquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:23 schreef jitzzzze het volgende:
BB, als je gaat wil je dan deze dans doen over de haven? Dan kan ik je herkennen![]()
[ afbeelding ]
Een wat met een wat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik loop in een bordeaux chino met een DSLR dus herkennen doe je sowieso wel
Hij slikt langwerpige dingenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:26 schreef jaijai2 het volgende:
jitzzze, doe jij ook iets binnen defensie?
Heb nog nooit iets over jou gelezen?
Dat is geheimquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:26 schreef jaijai2 het volgende:
jitzzze, doe jij ook iets binnen defensie?
Heb nog nooit iets over jou gelezen?
Ah, dank.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een donkerrode broek met een digitale spiegelreflex camera, is het zo duidelijk?
Wat voor een spiegelreflex heb je?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een donkerrode broek met een digitale spiegelreflex camera, is het zo duidelijk?
Oh, k heb Canon, EOS 550D met 35-55mm (ongeveer) en 75-300mm (ongeveer, weet de getallen niet helemaal uit m'n hoofd, maar ze zullen er nauwelijks van afwijkenquote:
Jitzzze, heb je nog melktandjes?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BB, hoe kom je daar nou bij? Je hebt deze:
[ afbeelding ]
Netjesquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Oh, k heb Canon, EOS 550D met 35-55mm (ongeveer) en 75-300mm (ongeveer, weet de getallen niet helemaal uit m'n hoofd, maar ze zullen er nauwelijks van afwijken)
Zelfs het feit dat je een banaan in je oor hebt is geclassificeerd toch?quote:
Ja, ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfs het feit dat je een banaan in je oor hebt is geclassificeerd toch?
Netjes, zou alleen wel de DoF aanpassen en die bomen wat meer eruit laten springenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef jaijai2 het volgende:
Daarmee krijg ik deze kwaliteit:
[ afbeelding ]
Waar staat DoF voor?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Netjes, zou alleen wel de DoF aanpassen en die bomen wat meer eruit laten springen
Depth of Field, oftewel scherpte diepte. Achtergrond onscherp maken enzo, kan je zelf bepalen als je het een beetje onder de knie hebt met je diafragmaquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Waar staat DoF voor?
Ik ben nog een noobje qua fotograferen hoor, heb m pas n half jaar..
Nog nooit gezien op m'n camera, zal eens in de handleiding kijken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Depth of Field, oftewel scherpte diepte. Achtergrond onscherp maken enzo, kan je zelf bepalen als je het een beetje onder de knie hebt met je diafragma
Vriend, diafragma + sluitertijd??? Dat is basicsquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Nog nooit gezien op m'n camera, zal eens in de handleiding kijken.
Ik weet wat dat is maar van DoF heb ik nog nooit gehoordquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vriend, diafragma + sluitertijd??? Dat is basics
Zelfs ik had daar nog niet van gehoordquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik weet wat dat is maar van DoF heb ik nog nooit gehoord
Scherpte diepte verhouding, is gewoon een Engelse term.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik weet wat dat is maar van DoF heb ik nog nooit gehoord
Moet je je ook pas in gaan verdiepen als je de speling tussen je F opening en sluitersnelheid goed kan bepalen, manual dus, ik drop wel ff wat foto's hieroquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfs ik had daar nog niet van gehoord
Man, ik heb jarenlang zelf met het handje licht gemeten, films opgewaardeerd naar 2400 Iso en zo, om actie-foto's te kunnen schieten. Ik weet echt wel hoe je door een hek/tralie of wat dan ook heen kunt fotograferen zonder dat het hek/traliewerk zichtbaar is. Ik las alleen Duitse foto-bladen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moet je je ook pas in gaan verdiepen als je de speling tussen je F opening en sluitersnelheid goed kan bepalen, manual dus, ik drop wel ff wat foto's hiero
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:45 schreef m.k het volgende:
[..]
Hey Jitzzzze
Onzin voor je leven!
Het Keldertje
35mm film?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Man, ik heb jarenlang zelf met het handje licht gemeten, films opgewaardeerd naar 2400 Iso en zo, om actie-foto's te kunnen schieten. Ik weet echt wel hoe je door een hek/tralie of wat dan ook heen kunt fotograferen zonder dat het hek/traliewerk zichtbaar is. Ik las alleen Duitse foto-bladen.
wat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Heb je nog meer te melden? Of heb je de voorgeschiedenis gemist?
Ja, zwart-wit drukte ik zelf af, tijdje kleur ook gedaan maar cibachrome was erg duur. En dia's, en zelf inramen.quote:
Het is een complotquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:47 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou start Nibb-it's Windows niet meer op
Je wou de oude installatie gaan gebruiken?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:47 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou start Nibb-it's Windows niet meer op
Oh ja, natuurlijk. Even een faal van mijn kantquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Je wou de oude installatie gaan gebruiken?
Jaaa jaa, dat zegt ie nuquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. Even een faal van mijn kant.
1 team 1 dramaquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
Kijk, toch wel leuk te lezen deze samenwerking tussen M.k en Sam om Chippie weer een werkende computer te geven
Zolang jij metaal aanraakt en met je blote poten op de grond staat zal er niet heel veel kans zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik heb een wollen trui aan, is dat erg?
Als je maar wel op tapijt looptquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik heb een wollen trui aan, is dat erg?
Ow, ik wou net voorstellen dat hij met zijn blote poten in een bak met water moest gaan staanquote:
Als deze foto in de jaren '80 gemaakt was, had ik direct geroepen dat het een fuji-film en geen kodak-film wasquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Und jaijai, hiero deze bedoelde ik eigenlijk
[ afbeelding ]
Geef toe dat ie bewerkt isquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:10 schreef m.k het volgende:
Ff opscheppen (Voor het beste resultaat ff op max grote kijken natuurlijk)
[ afbeelding ]
Opscheppertquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:10 schreef m.k het volgende:
Ff opscheppen (Voor het beste resultaat ff op max grote kijken natuurlijk)
[ afbeelding ]
Kleuren spectrum?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als deze foto in de jaren '80 gemaakt was, had ik direct geroepen dat het een fuji-film en geen kodak-film was
quote:
Dat zal ik niet toegeven.quote:
Was ff weg, maar mooie fotos!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Und jaijai, hiero deze bedoelde ik eigenlijk
[ afbeelding ]
D-dayquote:
Ik heb 8 TB in RAID 5 (16TB aan schijven dus)quote:Ik heb sinds vorige week een servertje staan met 128 sparc-processoren. En krijg waarschijnlijk in augustus een bakkie met 2Tb aan geheugen
quote:
Geen SSD's?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb 8 TB in RAID 5 (16TB aan schijven dus)
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb 8 TB in RAID 5 (16TB aan schijven dus)
[..]
In mijn eigen enkel een SSD ja. Die 8 TB zit in de server/virtualisatie computer.quote:
Wel gebackupped hoop ik?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Thuis heb ik slechs 1,5 TB en niet eens in RAID. Op het werk geen idee hoeveel opslag we hebben, als ik om een filesysteem van 400Gb vraag krijg ik standaard 1TB toegewezen.
Bak met 2TB aan geheugen is een instap monster. We gaan de hele database in memory draaien
Ik snap m nuquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het gaat om de DOF, allemaal geschoten met een laag F-getal = open diagrafma
Zit geen exif-data aan een jpg, dus die info is niet zichtbaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het gaat om de DOF, allemaal geschoten met een laag F-getal = open diagrafma
Een berg goeie HDD's in RAID (goeie RAID kaart nodig) gaat belachelijk hard hoorquote:
Is ook onzin wat ik zeg, heb volgens mij alleen HDD, ik heb weinig verstand van PC's, windows opstarten duurt bij mij zeker 30 seconde, dus zal wel op HDD staan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zou gewoon Windows op een SSD gooien en je private shit op HDD's
Dat is een serieuze vraag?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit geen exif-data aan een jpg, dus die info is niet zichtbaar.
Je slaat toch hopelijk je foto's wel in RAW op?
Is het zo tragisch gesteld met de pc nu?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:26 schreef samthegreat5 het volgende:
How about this music for an epic trailer met van die witte tekst die op je af komt weet je wel:
http://vocaroo.com/i/s0bwRSMZiL0f
quote:
Menig High-end dSLR kan beter filmen dan een camcorder, tenzij jij met je semi-pro film gear staat natuurlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:26 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik snap m nuik heb even in de handleiding gekeken, ik wist eerst alleen dat ik sluitersnelheid aan kon passen, maar er bleek ook een knopje met Q op te zitten die ik aan kan passen.
Maar dan nog, ik ben meer een film-man dan een foto-man.
Oftewel het is gebackuppedquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..], maar dat is niet erg, als er iets gebeurt hebben we alle data in een nacht (ahum, dat wordt door de leverancier beweert) vanuit het doelsysteem weer geladen.
Uh, ja, dat was een serieuze vraag, zag dat je Css5 gebruikte, en je kan veel meer als je je foto's vanuit RAW bewerkt.quote:
heb Camera Raw en Lightroom tot beschikking hier, JA ik schiet in RAWquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, ja, dat was een serieuze vraag, zag dat je Css5 gebruikte, en je kan veel meer als je je foto's vanuit RAW bewerkt.
Ah, ja, natuurlijk, in die zin wel. Bron systeem blijft nog even klassiek draaien, en daar worden normale full en incrementals van gedraaid.quote:
Logisch, spiegelreflex is vaak beter, maar de camcorders beginnen volgens mij ook in opgang te komen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Menig High-end dSLR kan beter filmen dan een camcorder, tenzij jij met je semi-pro film gear staat natuurlijk
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:26 schreef samthegreat5 het volgende:
How about this music for an epic trailer met van die witte tekst die op je af komt weet je wel:
http://vocaroo.com/i/s0bwRSMZiL0f
Vaste handquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:31 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Logisch, spiegelreflex is vaak beter, maar de camcorders beginnen volgens mij ook in opgang te komen.
Maar op het moment heb ik vaak schokkende beelden, er zit geen ingebouwde stabilisator in, werkte eerst met een Tri-pod, maar ik ga nu een one-pod gebruiken voor de luchtmachtdagen, lijkt me makkelijker..
Monopod is wel leuk en niet echt hinderlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vaste handTripod is ook onhandig als je "on the run" bent, neem alleen tripod mee naar sport evenementen en onweer
F-16's filmen uit de hand vind ik flink lasting, die one-pod steek ik gewoon in de grond, draai alle schroefjes los en kan gewoon op de plek draaien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vaste handTripod is ook onhandig als je "on the run" bent, neem alleen tripod mee naar sport evenementen en onweer
Hoe gaat het met je PCquote:
Ik zeg maar niets over de eerste videocamera's. Of het gewicht van mijn fotojacket als ik vroeguh op pad ging.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:31 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Logisch, spiegelreflex is vaak beter, maar de camcorders beginnen volgens mij ook in opgang te komen.
Maar op het moment heb ik vaak schokkende beelden, er zit geen ingebouwde stabilisator in, werkte eerst met een Tri-pod, maar ik ga nu een one-pod gebruiken voor de luchtmachtdagen, lijkt me makkelijker..
Waar zoek je in vredesnaam op, dat je dit soort dingen vind?quote:
Ik schiet wel gewoon vanaf de hand bij de marine dagenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:33 schreef m.k het volgende:
[..]
Monopod is wel leuk en niet echt hinderlijk
Bij de marine dagen vliegen ook geen jachtvliegtuigen, op de luchtmachtdagen krijg je last van je armen als je de hele dag staat te filmen zonder pod'jequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik schiet wel gewoon vanaf de hand bij de marine dagenga daar niet met een monopod lopen
Marine dagen zullen ook prima belicht zijn en er zal niet al te veel beweging zijn. dus is prima te doen met de handquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik schiet wel gewoon vanaf de hand bij de marine dagenga daar niet met een monopod lopen
Met veel licht zal beweging sowieso niet een probleem zijn, met een beetje zon zit je zonder problemen op 1/2000 op 100 ISOquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:36 schreef m.k het volgende:
[..]
Marine dagen zullen ook prima belicht zijn en er zal niet al te veel beweging zijn. dus is prima te doen met de hand
Laatste update van Sam was dat hij uit elkaar lagquote:
Alles in elkaar gezet, Windows opnieuw geïnstalleerd, en nu al weer onlinequote:
Knallen met die fisheyequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Met veel licht zal beweging sowieso niet een probleem zijn, met een beetje zon zit je zonder problemen op 1/2000 op 100 ISO
Twijfel nog wel wat voor lensjes ik mee ga nemen, ik denk sowieso de 70-200 2.8 en een 35mm voor de schepen?
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:38 schreef m.k het volgende:
[..]
Laatste update van Sam was dat hij uit elkaar lag
Ik sla overigens in Jpeg op, scheelt een boel geheugen..quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit geen exif-data aan een jpg, dus die info is niet zichtbaar.
Je slaat toch hopelijk je foto's wel in RAW op?
Ben nog image aan het maken met Bootcamp.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alles in elkaar gezet, Windows opnieuw geïnstalleerd, en nu al weer onlinebaas
Ja, eigenlijk wel, maar de goede fisheye lenzen zitten rond de ¤1600 en dat is toch wel een hoop geld voor een lensquote:
32GB geheugenkaartje class 10 met een 45mb/s trans data snelheid heb je al voor 30 pleuro, eenmalige aankoop en daar passen wel zo'n 5000 foto's opquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:39 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik sla overigens in Jpeg op, scheelt een boel geheugen..
(aangezien ik een arme stakker ben die niet veel te spenderen heeft)
Ontkenningquote:
Je verliest heel veel informatie als je in JPeg opslaat. Zeker als je in Photoshop je foto's wilt bewerken (ik zie fotoshop nu als de vroegere doka), dan wil je echt in RAW opslaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:39 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik sla overigens in Jpeg op, scheelt een boel geheugen..
(aangezien ik een arme stakker ben die niet veel te spenderen heeft)
Dat is precies wat ik heb Bredequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
32GB geheugenkaartje class 10 met een 45mb/s trans data snelheid heb je al voor 30 pleuro, eenmalige aankoop en daar passen wel zo'n 5000 foto's op
Moet je voor de lol eens na een Leica M9 lensje kijken op 0.9Fquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, maar de goede fisheye lenzen zitten rond de ¤1600 en dat is toch wel een hoop geld voor een lens
Met JPEG kan ik overigens maar 3800 foto's op dat kaartje maken, 5000 op RAW lijken me dus erg veel..quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
32GB geheugenkaartje class 10 met een 45mb/s trans data snelheid heb je al voor 30 pleuro, eenmalige aankoop en daar passen wel zo'n 5000 foto's op
W8 ik controleer m'n eigen even, volgensmij waren het er 5000quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:42 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Met JPEG kan ik overigens maar 3800 foto's op dat kaartje maken, 5000 op RAW lijken me dus erg veel..
Wat zeur je dan. Ik liep vroeger op een dag rustig rond met 3 nieuwe filmrolletjes van 36 opnamen. Even terugkijken en een mislukte foto deleten was er niet bij hoorquote:
Dat was vroeger, tijden zijn veranderdquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat zeur je dan. Ik liep vroeger op een dag rustig rond met 3 nieuwe filmrolletjes van 36 opnamen. Even terugkijken en een mislukte foto deleten was er niet bij hoor
Gewoon afwachten tot je film ontwikkeld was
Ah je hebt gelijk, ik was in de war met een ander. Naja alsnog, 1800 fotos op RAW heb je niet binnen 1 dag hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:42 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Met JPEG kan ik overigens maar 3800 foto's op dat kaartje maken, 5000 op RAW lijken me dus erg veel..
Geloof me, ik wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ah je hebt gelijk, ik was in de war met een ander. Naja alsnog, 1800 fotos op RAW heb je niet binnen 1 dag hoor
En denk je dat image ooit terug te gaan zetten?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ben nog image aan het maken met Bootcamp.
Mijne doet dat automatischquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Mag m'n sensor ook wel weer een keer schoonmaken, tering hè![]()
Niet zo tof doen met je 10 FPS ratioquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:44 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Geloof me, ik wel.
Op een vliegshow schiet ik er al gouw 6000
Ik weet, maar word zenuwachtig als ik denk dat ik te weinig maakquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Niet zo tof doen met je 10 FPS ratioDan moet je ni zovaak klikke kut
Jaa, geloof daar maar niet op. Die functie werkt zo slechtquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:44 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Geloof me, ik wel.
Op een vliegshow schiet ik er al gouw 6000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |