Wubbo Ockelsquote:
Beter doe je het gewoon niet, lapswanschquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ga niet haten![]()
Moest het gewoon 1 keer doen
't jochie heeft last van aandachtstekort, en die krijgt hij nuquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Beter doe je het gewoon niet, lapswansch
Het tekort of de aandacht?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't jochie heeft last van aandachtstekort, en die krijgt hij nu
De aandacht. De zin was inderdaad niet duidelijk geformuleerd.quote:
Ik snapte het wel, maar er posten hier ook lui mee waarvan ik het betwijfel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De aandacht. De zin was inderdaad niet duidelijk geformuleerd.
Ik voel mij niet aangesprokenquote:
Een hernia vindt jij iets om om te lachen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:16 schreef samthegreat5 het volgende:
Nibb-it heeft een hernia opgelopen tijdens het in elkaar zetten van z'n PC
Ik ben het live verslag nu aan 't volgen via Skype![]()
Anders haal je die 1.5 meter lange dildo even uit je anus Herr Offizier.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef jitzzzze het volgende:
Wauw, jij bent zó fucking grappig. Ik kom niet meer bij! Raap me op! Ik heb buikpijn van het lachen!
Hihihihi, ik kom niet meer bijquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Anders haal je die 1.5 meter lange dildo even uit je anus Herr Offizier.
Hahahaha hihihihihihi, ik rol hier over de grond van het lachenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zal je eens een vuist in je gezicht planten, dan kom je inderdaad niet meer bij.
Wow, kut man. Hoe is't gebeurd?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:29 schreef Royyy het volgende:
Oma gevallen in de tuin, door de ambulance meegenomen... oogkas op 2 plekken gebroken
Hè bah. Aan een gebroken oogkas kunnen ze weinig doen geloof ik. Hoe is het nu met je oma?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:29 schreef Royyy het volgende:
Oma gevallen in de tuin, door de ambulance meegenomen... oogkas op 2 plekken gebroken
Waarschijnlijk gewoon gestruikeld, maar niemand heeft het gezien.quote:
Er zou nu een chirurg komen om te kijken of er iets aan gedaan moet worden. Bij één breuk moet het gewoon zo helen, maar omdat het bij haar op 2 plaatsen gebroken is kan dat schijnbaar voor problemen met de spieren rond het oog zorgen.. even afwachten wat die chirurg zegt dus maar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hè bah. Aan een gebroken oogkas kunnen ze weinig doen geloof ik. Hoe is het nu met je oma?
Hey feit dat hij het dit keer liever zelf doet vind ik grappigquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:16 schreef samthegreat5 het volgende:
Nibb-it heeft een hernia opgelopen tijdens het in elkaar zetten van z'n PC
Ik ben het live verslag nu aan 't volgen via Skype![]()
Heel veel sterkte voor je oma, ik hoop voor haar dat het meevalt en dat behalve de breuken het bij de schrik blijft.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef Royyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon gestruikeld, maar niemand heeft het gezien.
[..]
Er zou nu een chirurg komen om te kijken of er iets aan gedaan moet worden. Bij één breuk moet het gewoon zo helen, maar omdat het bij haar op 2 plaatsen gebroken is kan dat schijnbaar voor problemen met de spieren rond het oog zorgen.. even afwachten wat die chirurg zegt dus maar.
Verder is ze heel erg in de war door de schrik, en misschien een lichte hersenschudding.
Vorige keer heeft een vriend van hem het gedaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Hey feit dat hij het dit keer liever zelf doet vind ik grappig
Bedankt!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heel veel sterkte voor je oma, ik hoop voor haar dat het meevalt en dat behalve de breuken het bij de schrik blijft.
Ik zou iemand anders dan een fysiotherapeut niet toevertrouwen met nieuwe onderdeeltjes...quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vorige keer heeft een vriend van hem het gedaan.
Dan een professioneel computer-in-elkaar-knutselaar bedoel je.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zou iemand anders dan een fysiotherapeut niet toevertrouwen met nieuwe onderdeeltjes...
Noobsquote:
Dat zei de dokter ook toen ie je vaders sterilisatie ongedaan maaktequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo moeilijk is 't toch nietAlles verbinden en het kan niet fout gaan.
sukkeltjequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zei de dokter ook toen ie je vaders sterilisatie ongedaan maakte
Waarom moest nibb zijn pc uit elkaarquote:[img]//i.fokzine.net/p/14s.gif[/img] Op woensdag 5 juni 2013 19:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan een professioneel computer-in-elkaar-knutselaar bedoel je.
Hij heeft een nieuwe setup besteld, met uitzondering van z'n GPU en RAM.quote:
goeie processor, ik run nog steeds een pc uit 2008 met een pentium 4quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuwe setup besteld, met uitzondering van z'n GPU en RAM.
Intel i5 3570k
XFX Pro 650 W voeding
MSI MS7752 Mobo
Ahum, mijn 2 jaar oude laptop heeft een Intel core i7quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
goeie processor, ik run nog steeds een pc uit 2008 met een pentium 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |