Nee die had ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
Had iemand deze al gezien? Ik vond'm echt geniaal
[ afbeelding ]
Maar eens ergens scoren dan, dit beviel me welquote:
You're welcomequote:Op woensdag 5 juni 2013 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee die had ik nog niet gezien.
Geniaal echt
Bedankt voor het delen!
Die ga ik op fb zetteuhhh!!!111quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
Had iemand deze al gezien? Ik vond'm echt geniaal
[ afbeelding ]
Dat dacht Monet ookquote:
Nee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:57 schreef minthy het volgende:
Had ik nou een luchtgitaar kunnen winnen met vluchtvrees?!
Verdomme!
Ik vond het geen grap, ik schrok ervan dat je zo cultureel onderlegd bentquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
Maar ik eens een grap op niveau, lacht niemand
Gemeentemuseum is niet zo ver weg hequote:Op woensdag 5 juni 2013 14:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond het geen grap, ik schrok ervan dat je zo cultureel onderlegd bent
En Manet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat dacht Monet ook
[ afbeelding ]
Omdat hiphopquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Wrm nou weer die met de rap er tussendoor?
Godverquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat dacht Monet ook
[ afbeelding ]
Tja, wie niet?!quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:34 schreef Lamabal het volgende:
Crisis, die sjarapova zou ik ook wel doen
[ afbeelding ]
Er zijn vele vrouwen die ik niet zou doenquote:
Most defquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:34 schreef Lamabal het volgende:
Crisis, die sjarapova zou ik ook wel doen
[ afbeelding ]
Nee, want dan verdwaal ik in je ogen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
Loensende vrouwen
"KIJK ME AAN ALS IK TEGEN JE PRAAT"
Wat een romantische opmerking!quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want dan verdwaal ik in je ogen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want dan verdwaal ik in je ogen.
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had ook nog een vunzige, maar die bewaar ik wel voor vrijdag.
Dunequote:
Als een vrouw zo ligt trouwens... dan heb je vast wel een idee wat ik graag zou willen doenquote:
Boek voorlezen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als een vrouw zo ligt trouwens... dan heb je vast wel een idee wat ik graag zou willen doen
Oh ja, zo heette ze... Ik kon er niet opkomenquote:
Dat moge duidelijk zijnquote:
Can't stop raving graagquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:35 schreef Bronson het volgende:
Barstens, daar had er nog wel eentje achteraan gemogen.
Ik was al vanaf 11 uur aan het schoonmaken, dus eigenlijk wel.quote:
Dat moet geen probleem zijn nuquote:
Oef, da's lang! Dat doe ik hier eigenlijk alleen als er bezoek komt, voor de rest ben ik gemakkelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik was al vanaf 11 uur aan het schoonmaken, dus eigenlijk wel.
Idd... Schijtnummerquote:
En dat was alleen nog maar de woonkamer. Maar dan wel alles van zijn plaats gehaald en afgesopt en ramen van binnen en buiten gewassen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Oef, da's lang! Dat doe ik hier eigenlijk alleen als er bezoek komt, voor de rest ben ik gemakkelijk
Ik moet m'n hele huis nog stofzuigen, maar ik vind zuigen nou eenmaal geen mannentaakquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet mijn kamer ook nog opruimen... maar geen zin.
Had ik ook niet, maar als je eenmaal bezig bent dan schiet het wel lekker op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet mijn kamer ook nog opruimen... maar geen zin.
Zuigen doet de machine, jij moet de slang bewegenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet m'n hele huis nog stofzuigen, maar ik vind zuigen nou eenmaal geen mannentaak
Moet je een vrouw zoeken die het voor je wilt doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet m'n hele huis nog stofzuigen, maar ik vind zuigen nou eenmaal geen mannentaak
Pun intended hequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:47 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zuigen doet de machine, jij moet de slang bewegen
Respect!quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dat was alleen nog maar de woonkamer. Maar dan wel alles van zijn plaats gehaald en afgesopt en ramen van binnen en buiten gewassen.
Idemquote:
Wat is er dan?quote:
Leukquote:
Iddquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Is een keer wat anders dan het hele weekend naaien en in de zon liggen.
Geloof ik graag!quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
IddDat maakt het een stuk fijner en gemoedelijker
En heb ik zelf meer zin om te gaan
Ik ben geen echte.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:02 schreef henkde_j het volgende:
Maar... maar... Fokkers komen toch niet buiten?
Ik moet zelfs van de heren doktoren... Klootzakkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:02 schreef henkde_j het volgende:
Maar... maar... Fokkers komen toch niet buiten?
Neem een hond, moet je wel naar buiten. Of leen er een.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet zelfs van de heren doktoren... Klootzakken
Gezellig!quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
Vanavond naar de kroeg
ff een klein tequilatje nemen wellicht
Moet je doktoren?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet zelfs van de heren doktoren... Klootzakken
Zou ik best weer willen, maar als ik weer aan het werk ben is dat zo ontzettend onhandig en zielig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neem een hond, moet je wel naar buiten. Of leen er een.
Neen, al zou doktertje spelen weer wél leuk zijn!quote:
Als je mijn stiefpa belt mag je Mr. Darcy vast wel lenen zondag. Hij is dan alleen thuis met de honden en hij vindt Darcy een ontzettende ADHD hond. Dus blij als hij daar ff van verlost is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou ik best weer willen, maar als ik weer aan het werk ben is dat zo ontzettend onhandig en zielig.
Geen leenhonden in de buurt
Nu is het wachten op SC die een Stooges plaat postquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou ik best weer willen, maar als ik weer aan het werk ben is dat zo ontzettend onhandig en zielig.
Geen leenhonden in de buurt
Ah, edit. Ik was al bang dat ik je stiefvader erbij kreeg...quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je mijn stiefpa belt mag je Mr. Darcy vast wel lenen zondag. Hij is dan alleen thuis met de honden en hij vindt Darcy een ontzettende ADHD hond. Dus blij als hij daar ff van verlost is.
Die snap ik niet, dus ik wacht met je meequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nu is het wachten op SC die een Stooges plaat post
Ik las het na en ik dacht hier klopt iets niet. Altijd fijn als je vingers sneller gaan dan je hoofdquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, edit. Ik was al bang dat ik je stiefvader erbij kreeg...![]()
ADHD'ers zijn tof, in welke hoedanigheid dan ook![]()
Het is me wat te ver rijden
Geeft niks, ik moest grinniken. Altijd goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las het na en ik dacht hier klopt iets niet. Altijd fijn als je vingers sneller gaan dan je hoofd
Je bent wel op dreef hequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Altijd fijn als je vingers sneller gaan dan je hoofd
Dit zijn dagelijkse uitspraken hoorquote:
Doe nou niet net alsof je daar geen toegang hebtquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:17 schreef henkde_j het volgende:
Ben bang dat dit topic voortaan op vrijdagen in KPD geplaatst wordt
Dat zal nog wel meevallen. Overigens had ik me bij dat subforum ook meer voorgesteld, het gaat er hier regelmatig lomper aan toequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:17 schreef henkde_j het volgende:
Ben bang dat dit topic voortaan op vrijdagen in KPD geplaatst wordt
Man man man wat een weertje vandaag!quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof je daar geen toegang hebt
Nou idd. Voor het eerst sinds vorig jaar zomer geeft mijn binnenthermometer weer eens 20 graden aan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Man man man wat een weertje vandaag!
Lul d'r maar weer overheenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Man man man wat een weertje vandaag!
Nee hier, anders stond ie daar wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Verkeerde topic? Of moest die niet in hvjjn?
Ik ga liever gewoon dood.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:11 schreef ChatGirl het volgende:
Of je vreet gewoon niet meer zo veel en je gaat wat sporten
http://nos.nl/op3/artikel(...)ong-dichtnaaien.html
Wel het kontje?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo onderjurkje is af. Alleen te kort. Nu komt het kantje niet onder de jurkjes en rokjes vandaan.
Scheel aanzienlijk tov een maagoperatie, ik vind het wel primaquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:11 schreef ChatGirl het volgende:
Of je vreet gewoon niet meer zo veel en je gaat wat sporten
http://nos.nl/op3/artikel(...)ong-dichtnaaien.html
Het is maar voor een maand, en dan moet het plaatje er weer uit. Dat schiet toch totaal niet op dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Scheel aanzienlijk tov een maagoperatie, ik vind het wel prima
Misschien is het net het zetje dat iemand nodig heeft om af te vallen. Het lijkt me allesbehalve prettig overigens, maar een maagverkleining lijkt me nog ingrijpenderquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is maar voor een maand, en dan moet het plaatje er weer uit. Dat schiet toch totaal niet op dan?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:52 schreef 3rdRock het volgende:
Bastille was mweh, Biffy was meer dan ok en Muse rockte het dak van de ArenA. wat een avond mensen, wat een avond.
geluid was redelijk, zeker toen de ArenA bijna vol was voor Muse. galm viel daardoor wel mee, al had de zang wat harder gekund. mooi avondjequote:
Tof!!quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geluid was redelijk, zeker toen de ArenA bijna vol was voor Muse. galm viel daardoor wel mee, al had de zang wat harder gekund. mooi avondje
doe jij aan kinderarbeid?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Honger! Ik hoop dat het kleutertje wat lekkers heeft gemaakt.
waar zit/stond je? Want volgens mij is de kwaliteit van het geluid ook nog afhankelijk van je plek.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geluid was redelijk, zeker toen de ArenA bijna vol was voor Muse. galm viel daardoor wel mee, al had de zang wat harder gekund. mooi avondje
Bakermat - Vandaag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zit vologens mij Noord 2e ring en dan rij 14 ergens halverwege. we hadden schuin zicht op het podium. voor mij prima plekken, zeker voor 27.50euroquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar zit/stond je? Want volgens mij is de kwaliteit van het geluid ook nog afhankelijk van je plek.
Zo noem ik onze jongste bewoonster. Ze is 18. Ze had trouwens goed gekookt; zelfgemaakte pizza en ze had ook wijn. Dus ze scoort best goed.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo noem ik onze jongste bewoonster. Ze is 18. Ze had trouwens goed gekookt; zelfgemaakte pizza en ze had ook wijn. Dus ze scoort best goed.
radio staat uit, maar het is een bende aan het wordenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:55 schreef Sirolf het volgende:
Als het nu al zó fout gaat met verdwijnende platen in Dalet gaat dat nog wat worden binnenkort zonder eindregietechnicus...
In plaats van Troublemaker van Weezer verdwenen opeens alle platen uit de playlist van Michiel... en kreeg 'ie de eerste 'plaat' van het nieuwe uur te horen, dus de nieuws-filler.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
radio staat uit, maar het is een bende aan het worden
Ja ik hoorde het net. Gister gebeurde toch hetzelfde?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:55 schreef Sirolf het volgende:
Als het nu al zó fout gaat met verdwijnende platen in Dalet gaat dat nog wat worden binnenkort zonder eindregietechnicus...
Er gaan de laatste tijd wel vaker kleine dingetjes fout, zoals sterblokken die het niet doen, DJ's die vergeten zichzelf off-air te zetten (en dus dwars door de reclame of een andere DJ heen zitten) of juist niet op tijd on-air gaan (met stilte op de zender tot gevolg).quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:03 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het net. Gister gebeurde toch hetzelfde?
Verademing om het eens niet zo eenzijdig in beeld te brengenquote:
quote:
Jeps. Ben vooral benieuwd naar wat ze met hun tweede album gaan doen..quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
benieuwd naar hun shows op Pinkpop en Werchter
viel mij de laatste tijd ook al op dat er veel mis gaat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er gaan de laatste tijd wel vaker kleine dingetjes fout, zoals sterblokken die het niet doen, DJ's die vergeten zichzelf off-air te zetten (en dus dwars door de reclame of een andere DJ heen zitten) of juist niet op tijd on-air gaan (met stilte op de zender tot gevolg).
Komt doordat vroeger een technicus dat allemaal deed, en die wordt binnenkort wegbezuinigd... waardoor de DJ dat dus zelf moet gaan oplossen.
dus de DJ's moeten nu werken voor hun geld?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er gaan de laatste tijd wel vaker kleine dingetjes fout, zoals sterblokken die het niet doen, DJ's die vergeten zichzelf off-air te zetten (en dus dwars door de reclame of een andere DJ heen zitten) of juist niet op tijd on-air gaan (met stilte op de zender tot gevolg).
Komt doordat vroeger een technicus dat allemaal deed, en die wordt binnenkort wegbezuinigd... waardoor de DJ dat dus zelf moet gaan oplossen.
Dus als ik het goed begrijp zal het programmaonderdeel Backstage (ekstra weekend) binnenkort verdwijnen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook. Al bekend of ze daar aan bezig zijn?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jeps. Ben vooral benieuwd naar wat ze met hun tweede album gaan doen..
Niet dat ik weet.. Ze zijn nu vooral druk met touren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik ook. Al bekend of ze daar aan bezig zijn?
Die nieuwe Miles Kane is trouwens ook een geweldig nummer! krijg deze week de cd binnen
quote:
Nummer 1 van wat? MT50?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Als dat de nummer 1 wordt, wat Rabbering beweert, neem ik een maand lang een orang oetang als UI.
Ja, Bartje zijn lijstje op zaterdag.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nummer 1 van wat? MT50?
Iig even quoten.
Screencap gemaakt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
En ik doe die Orang Oetang heus wel dan, want wat kan mij het schelen.
Godver, daar ga ik weer... Trek weer alle schuld naar me toequote:Op donderdag 6 juni 2013 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik geef jou ook niet de schuld en ik weet het.
Klopt ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Godver, daar ga ik weer... Trek weer alle schuld naar me toe
Ik kan niet wáchten!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:34 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de UI alvast geupload.
Dus wie weet![]()
Trusten~!
Nee joh, geeft nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry daarvoor, was niet de bedoeling...
Wat dan weer wél geeft is dat CC een kerstspecial uitzendt van Jeff Dunhamquote:
Die belde me gister nogquote:
te herkenbaar dat soort actiesquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:13 schreef SilentChaos het volgende:
Gister een meisje gezien, niet normaal![]()
![]()
heel even mee gepraat, geen guts om iets meer te doen
ja had gewoon haar nummer moeten vragenquote:
ik had een flinke alcoholdrolquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:15 schreef Lamabal het volgende:
Een dag om te koesteren. IK begin deze dag met een clean swipe
Marilyn Monroe taferelenquote:
Ik doe pas aan jurkjes en korte rokjes bij 25+ en dat wordt het hier vandaag lang nietquote:
Ik al bij 16+quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doe pas aan jurkjes en korte rokjes bij 25+ en dat wordt het hier vandaag lang niet
Fryslanquote:
Zo worden je benen nooit bruin.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doe pas aan jurkjes en korte rokjes bij 25+ en dat wordt het hier vandaag lang niet
Bedroom eyesquote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb er nu wel vrede mee, mooi blank is niet lelijk.
Mja ik denk toch dat veel vrouwen van haar leeftijd die gebaard hebben ervoor zouden tekenen.quote:
Natuurlijk, ik zou heel gelukkig zijn met zo'n mooie vrouw.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:51 schreef alors het volgende:
[..]
Mja ik denk toch dat veel vrouwen van haar leeftijd die gebaard hebben ervoor zouden tekenen.
Domientje werkt aan z'n identiteit. Had hij iets over gehoord op de radio cursusquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:07 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dat 'Now, here comes the music' toch steeds
quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:23 schreef henkde_j het volgende:
Dit is toch wel de horror zomer plaat wat mij betreft. Wat een bagger. En dan ook nog jaren lang elk jaar opnieuw uitbrengen
Beter dan Plage, ik hoor em graagquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:23 schreef henkde_j het volgende:
Dit is toch wel de horror zomer plaat wat mij betreft. Wat een bagger. En dan ook nog jaren lang elk jaar opnieuw uitbrengen
Ik krijg er moordneigingen vanquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben die plaat van de Lumineers nog gaan waarderen ook
Hier bij Roermond welquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja daar wel, maar in het noorden niet, met dank aan die koude schijtwind.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:30 schreef knep het volgende:
[..]
Hier bij Roermond wel. Sterker nog dat is nu al bijna
.
Ik voel met je mee en met de rest van de Noorderlingen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja daar wel, maar in het noorden niet, met dank aan die koude schijtwind.
In de stad was het gisteren gewoon heetquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja daar wel, maar in het noorden niet, met dank aan die koude schijtwind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |