Nee die had ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
Had iemand deze al gezien? Ik vond'm echt geniaal
[ afbeelding ]
Maar eens ergens scoren dan, dit beviel me welquote:
You're welcomequote:Op woensdag 5 juni 2013 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee die had ik nog niet gezien.
Geniaal echt
Bedankt voor het delen!
Die ga ik op fb zetteuhhh!!!111quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
Had iemand deze al gezien? Ik vond'm echt geniaal
[ afbeelding ]
Dat dacht Monet ookquote:
Nee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:57 schreef minthy het volgende:
Had ik nou een luchtgitaar kunnen winnen met vluchtvrees?!
Verdomme!
Ik vond het geen grap, ik schrok ervan dat je zo cultureel onderlegd bentquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
Maar ik eens een grap op niveau, lacht niemand
Gemeentemuseum is niet zo ver weg hequote:Op woensdag 5 juni 2013 14:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond het geen grap, ik schrok ervan dat je zo cultureel onderlegd bent
En Manet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat dacht Monet ook
[ afbeelding ]
Omdat hiphopquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Wrm nou weer die met de rap er tussendoor?
Godverquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat dacht Monet ook
[ afbeelding ]
Tja, wie niet?!quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:34 schreef Lamabal het volgende:
Crisis, die sjarapova zou ik ook wel doen
[ afbeelding ]
Er zijn vele vrouwen die ik niet zou doenquote:
Most defquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:34 schreef Lamabal het volgende:
Crisis, die sjarapova zou ik ook wel doen
[ afbeelding ]
Nee, want dan verdwaal ik in je ogen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
Loensende vrouwen
"KIJK ME AAN ALS IK TEGEN JE PRAAT"
Wat een romantische opmerking!quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want dan verdwaal ik in je ogen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want dan verdwaal ik in je ogen.
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had ook nog een vunzige, maar die bewaar ik wel voor vrijdag.
Dunequote:
Als een vrouw zo ligt trouwens... dan heb je vast wel een idee wat ik graag zou willen doenquote:
Boek voorlezen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als een vrouw zo ligt trouwens... dan heb je vast wel een idee wat ik graag zou willen doen
Oh ja, zo heette ze... Ik kon er niet opkomenquote:
Dat moge duidelijk zijnquote:
Can't stop raving graagquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:35 schreef Bronson het volgende:
Barstens, daar had er nog wel eentje achteraan gemogen.
Ik was al vanaf 11 uur aan het schoonmaken, dus eigenlijk wel.quote:
Dat moet geen probleem zijn nuquote:
Oef, da's lang! Dat doe ik hier eigenlijk alleen als er bezoek komt, voor de rest ben ik gemakkelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik was al vanaf 11 uur aan het schoonmaken, dus eigenlijk wel.
Idd... Schijtnummerquote:
En dat was alleen nog maar de woonkamer. Maar dan wel alles van zijn plaats gehaald en afgesopt en ramen van binnen en buiten gewassen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Oef, da's lang! Dat doe ik hier eigenlijk alleen als er bezoek komt, voor de rest ben ik gemakkelijk
Ik moet m'n hele huis nog stofzuigen, maar ik vind zuigen nou eenmaal geen mannentaakquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet mijn kamer ook nog opruimen... maar geen zin.
Had ik ook niet, maar als je eenmaal bezig bent dan schiet het wel lekker op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet mijn kamer ook nog opruimen... maar geen zin.
Zuigen doet de machine, jij moet de slang bewegenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet m'n hele huis nog stofzuigen, maar ik vind zuigen nou eenmaal geen mannentaak
Moet je een vrouw zoeken die het voor je wilt doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet m'n hele huis nog stofzuigen, maar ik vind zuigen nou eenmaal geen mannentaak
Pun intended hequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:47 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zuigen doet de machine, jij moet de slang bewegen
Respect!quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dat was alleen nog maar de woonkamer. Maar dan wel alles van zijn plaats gehaald en afgesopt en ramen van binnen en buiten gewassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |