SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door Twinky op 05-06-2013 14:33:03 ]![]()
Twinky, mag ik meteen een beroep op je doen? Ik zou graag deze in de OP willen
1
2[b]11 augustus - [url=http://www.city2surf.com.au/]City 2 Surf (Sydney, Australië)[/url][/b]
[*]Levitas - 15km![]()
De ganze dag overleggenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:06 schreef hatsaflats het volgende:
Het lijkt wel alsof mensen ook echt aan het werk zijn vandaag
F means you're fucked![]()
Ik ben het aan VKOG-enquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:06 schreef hatsaflats het volgende:
Het lijkt wel alsof mensen ook echt aan het werk zijn vandaag(Vervelende klant Ontwijk Gedrag-en)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Inderdaad, slechts 1 nieuw topic vandaag!quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:06 schreef hatsaflats het volgende:
Het lijkt wel alsof mensen ook echt aan het werk zijn vandaagIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Fok!kers werken ipv gpx'jes klussen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het is wel heel opvallend.
De batterij van m'n laptop is bijna leeg en ik ben m'n adapter vergeten. Extra vroeg naar huis en een rondje hobbelen![]()
![]()
Gelukkig vandaag niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:06 schreef hatsaflats het volgende:
Het lijkt wel alsof mensen ook echt aan het werk zijn vandaag![]()
![]()
Hebt net voor het eerst in 2 jaar serieus hardgelopen. 4.1 km in 20 minuten en 36 seconden. Kreeg wel enorme last van mijn milt, is dit juist goed of moet ik het dan rustiger aandoen?Het leven is een toverbal.![]()
Sowieso, voor het eerst in 2 jaar hardlopen en dan meteen 4km in 20min doen...
Ik zou het wat rustiger doen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik zit op voetbal dus heb wel een redelijke basisconditie, maar nu de trainingen zijn afgelopen wou ik beginnen met hardlopen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:23 schreef E.T. het volgende:
Sowieso, voor het eerst in 2 jaar hardlopen en dan meteen 4km in 20min doen...
Ik zou het wat rustiger doenHet leven is een toverbal.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, gewoon harder gaan tot je oogballen eruit poppen.![]()
![]()
Potverdikke wat ging dat lekker vandaag. Zag een beetje tegen de intervallen op omdat de rusttijd wordt ingekort. Maar het ging eigenlijk nog fijner en sneller dan met langere rustperioden.
Nu heerlijk in het zonnetje aan de studie
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Ik zou het toch rustiger opbouwen.. In de OP staan een aantal schema's, wie weet heb je daar wat aan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:25 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Ik zit op voetbal dus heb wel een redelijke basisconditie, maar nu de trainingen zijn afgelopen wou ik beginnen met hardlopen.
Ik heb wel lekker gelopen, heerlijk weertje en voor het eerst m'n mouwloze ding aan gekund in Nederland. Het enige wat een beetje jammer was was dat ik bij 2 van de 4 intervallen dusdanige steken onder m'n ribben kreeg dat dat versnellen niet helemaal lukte... Ik baal ervan, want ik heb ze best vaak en dat vind ik stom. *stampvoet*
http://www.endomondo.com/workouts/199142584/8731896
Even wat anders trouwens; ik heb hier nog drie kortingsbonnen liggen voor 20 euro korting op hardloopschoenen, te besteden bij run2day Arnhem of Nijmegen. Iemand interesse?![]()
Nou zeg, runkeeper is in onderhoud ofzo. Dus kan m'n loopje nu niet terug kijken. Geduld is niet mijn sterkste kant
Net bij de fysio geweest en die was niet helemaal zeker wat het was. Hij gaf aan dat het waarschijnlijk overbelasting is en dat het nog wel 4 weken kon duren ( wat dus eigenlijk bijnaEkiden betekent
) Maar als het dan nog niet over is, zou het ook een cyste in mijn knieholte kunnen zijn. Maar dat verwachtte hij na wat testen niet. Dus ik mag me suf gaan rekken de komende tijd, om de spanning van de spieren daar af te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:33 schreef MaleDuck het volgende:
Net bij de fysio geweest en die was niet helemaal zeker wat het was. Hij gaf aan dat het waarschijnlijk overbelasting is en dat het nog wel 4 weken kon duren ( wat dus eigenlijk bijnaEkiden betekent
) Maar als het dan nog niet over is, zou het ook een cyste in mijn knieholte kunnen zijn. Maar dat verwachtte hij na wat testen niet. Dus ik mag me suf gaan rekken de komende tijd, om de spanning van de spieren daar af te halen.
Getver wat balen.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bah MD! Wat stom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn MDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij is even ontschoten wat je klachten waren?
Helaas werkt zo'n knieholte niet zoals een auto en kun je niet op zoek naar een nieuwe knieholte![]()
Gewetensvraag: zou je wel 750 euro betalen voor een nieuwe pijnloze knieholte?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn niet de berichten die je wil krijgen zeg![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is echt je dag niet, zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik zie dubbel van de spreadsheets. Ben blij als ik straks thuis ben en een rondje kan gaan lopen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:06 schreef hatsaflats het volgende:
Het lijkt wel alsof mensen ook echt aan het werk zijn vandaagquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:33 schreef MaleDuck het volgende:
Shit man! Heel veel sterkte gewenst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
quote:quote:quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Damn MDMij is even ontschoten wat je klachten waren?
Helaas werkt zo'n knieholte niet zoals een auto en kun je niet op zoek naar een nieuwe knieholte![]()
Gewetensvraag: zou je wel 750 euro betalen voor een nieuwe pijnloze knieholte?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:42 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Dat zijn niet de berichten die je wil krijgen zegquote:quote:Dank jullie wel... het is niet anders, uitdagingen zijn er om overwonnen te wordenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik zie dubbel van de spreadsheets. Ben blij als ik straks thuis ben en een rondje kan gaan lopen.
[..]
Shit man! Heel veel sterkte gewenst!En het zijn gelukkig 1st world problems
Ja, ik ben van de partij!quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef Typisch het volgende:
Gaan er hier mensen naar het Roparun eindfeest? Ik doe daar biertjes tappen.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Goffedomme zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren quote ik Vince Lombardi nog.
"The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. "
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ah MD, dat is echt lelijk!Hoop toch echt wel dat je binnen 2 weken weer normaal kunt hardlopen! Ik wens je in ieder geval een voorspoedig herstel! De Ekiden mag jij natuurlijk helemaal niet missen!!!
Balen van die auto ook, al is het wel altijd leuk om een nieuwe auto te krijgen, maar zo onverwacht niet altijd even handig..![]()
Heb nog wel een mooie Alfa 147 te koop eventueel
KnieënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zouden verboden moeten worden.
![]()
Oh, hopelijk ook de sokken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:57 schreef Shravani het volgende:
Oh tip voor de dames: kruidvat heeft weer Leontien meuk.
Edit: Die zie ik er op de site niet tussen zitten helaas..Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
volgens mij heb ik die wel in de folder zien staan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:59 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Oh, hopelijk ook de sokken.
Edit: Die zie ik er op de site niet tussen zitten helaas..![]()
Oja ik zie ze, alleen zwart helaas
Ik vind 't een beetje armoedig..quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:57 schreef Shravani het volgende:
Oh tip voor de dames: kruidvat heeft weer Leontien meuk.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dank jullie wel allemaal!Ik mag wel op rustig tempo lopen als het geen pijn oplevert, maar niet meer dan een half uur. En ik loop denk ik wel mee bij de Ekiden, maar weet niet of het volle bak gaat lukken...quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Ah MD, dat is echt lelijk!Hoop toch echt wel dat je binnen 2 weken weer normaal kunt hardlopen! Ik wens je in ieder geval een voorspoedig herstel! De Ekiden mag jij natuurlijk helemaal niet missen!!!
Balen van die auto ook, al is het wel altijd leuk om een nieuwe auto te krijgen, maar zo onverwacht niet altijd even handig..
En die auto dat komt wel goed...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Heh MD, wat vervelend. Hopen dat het uiteindelijk meevalt.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
In dat half uurtje ren jij het hele bos 3 keer rondquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
Dank jullie wel allemaal!
[..]
Ik mag wel op rustig tempo lopen als het geen pijn oplevert, maar niet meer dan een half uur. En ik loop denk ik wel mee bij de Ekiden, maar weet niet of het volle bak gaat lukken...
En die auto dat komt wel goed...
Hoop dat je snel weer hersteld bent!![]()
Geen idee ik heb het alleen in de folder gezien. Heb wel een tight van Leontien ( een warme ) en die zit best fijn.quote:![]()
Sterkte MD !!
Ik heb afelopen zondag de 12k Rock and Run gedaan, was erg leuk. Lekker weer ook, jammer dat de start een beetje druk was, pas na 1-2 km had je ruimte om je eigen ding te doen, jammer dat er geen tijdwaarneming bij is. Maarrrr zeker de moeite waard langs al die terrasjes en muziekdingen, gezellige loop![]()
![]()
Zo snel gerend ? xDquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:26 schreef LoganMCV het volgende:
ruim 1000 foto's doorgespit maar ik sta nergens op![]()
Wilde ik ook aan meedoen. Vriendinlief had helaas andere plannen waardoor we in het zuiden zaten. Is het een groot deelnemersveld?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:26 schreef LoganMCV het volgende:
Sterkte MD !!
Ik heb afelopen zondag de 12k Rock and Run gedaan, was erg leuk. Lekker weer ook, jammer dat de start een beetje druk was, pas na 1-2 km had je ruimte om je eigen ding te doen, jammer dat er geen tijdwaarneming bij is. Maarrrr zeker de moeite waard langs al die terrasjes en muziekdingen, gezellige loop![]()
hier sluit ik me bij aan...quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
KnieënZe zouden verboden moeten worden.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
MaleDuck, doe rustig aan he? 4 weken stelt uiteindelijk niets voor!
De kans bestaat dat ik met je mee moet doen overigens....kijk het nog ff aanF means you're fucked![]()
Hmm... Ik mag vanavond 2x 5 minuten en 2x 7 minuten lopen, steeds 2 minuten wandelen tussendoor.
Dat wordt een uitdaging![]()
![]()
Ja, ik ga zeker niks forceren. Ik ga wel mijn best doen om het herstel zoveel mogelijk te bevorderen, door de oefeningen (rekken) veelvuldig en netjes volgens de instructies van de fysio te doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:14 schreef YUR het volgende:
MaleDuck, doe rustig aan he? 4 weken stelt uiteindelijk niets voor!
De kans bestaat dat ik met je mee moet doen overigens....kijk het nog ff aan<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Leuk man.. zo'n Roparun. Meteen lekker een dikke maand geblesseerd! Het leek een stuk aantrekkelijker een paar weekjes geleden toen de mooie verhalen trending waren.. dit is natuurlijk gewoon ruk.![]()
You can do it!quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:15 schreef Muis84 het volgende:
Hmm... Ik mag vanavond 2x 5 minuten en 2x 7 minuten lopen, steeds 2 minuten wandelen tussendoor.
Dat wordt een uitdaging
Na het hardlopen toch maar ff de racefiets afgestoft en een rondje gefietst, ging geeneens zo slecht vond ik. Ik wil ik eigenlijk stiekem eind van de maand meedoen aan de run-bike-run hier in de buurt, binnenkort nog eens kijken of het er in zit![]()
![]()
Net even een klein herstelrondje gedaan, en meteen m'n nieuwe schoenen uitgeprobeerd. Niet genoeg om er ook daadwerkelijk iets zinnigs over te zeggen, maar ik heb er wel meer vertrouwen in.
Morgen sla ik het bos wel over. Misschien dat ik voor mezelf een rondje ga lopen, maar ik denk dat ik toch voor de zekerheid nog maar even wat extra rust neem en zaterdag weer ga lopen. Beetje jammer, want voor dat gedoe met m'n kuiten ging net zo lekker. Maar ja. Pieken en dalen enzo.![]()
Ik was daar ook "bang" voor, maar uiteindelijk is het geen probleem.. Niet te snel van start gaan, dan lukt het je wel!quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:15 schreef Muis84 het volgende:
![]()
Ik was doodsbang voor die eerste stap na de 3 minuten, maar je zal merken dat het echt heel erg mee gaat vallen!quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:15 schreef Muis84 het volgende:
Há!quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was doodsbang voor die eerste stap na de 3 minuten, maar je zal merken dat het echt heel erg mee gaat vallen!![]()
Zie hierc_c die nu ook al mensen ervan verzekert dat het allemaal wel goed komt, en dat na een paar weken Evy
![]()
Ja doei.![]()
Ik ben ook 'bang' voor de 4 en 5 minutendie komen er al snel aan! Eerst toch een keer les 8 herhalen, daar voel ik me beter bij als meteen doorgaan naar 9.
![]()
Haha! Het is wel een beetje hilarisch ja. Alleen al het feit dat ik al dagen baal van m'n enkel. Niet omdat het pijn doet, maar omdat ik wil looohooooopenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Há!![]()
Zie hierc_c die nu ook al mensen ervan verzekert dat het allemaal wel goed komt, en dat na een paar weken Evy
![]()
.
![]()
Welcome to the dark sidequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Haha! Het is wel een beetje hilarisch ja. Alleen al het feit dat ik al dagen baal van m'n enkel. Niet omdat het pijn doet, maar omdat ik wil looohooooopen.
Ik mag straks ook weer, wh00p
Ja doei.![]()
Gisteren buikpijn, vandaag is er keelpijn en een loopneus bijgekomen blegh. Het verklaart in ieder geval waarom de laatste duurloop zo moeizaam ging.
![]()
Oke, nu heb ik (volgens mij) echt alles gezien tijdens het sporten.
Ik kom regelmatig wildlife tegen wanneer ik in de bossen aan het lopen ben.
Maar wat ik tijdens het inlopen zag![]()
Ik hoorde wat geritsel in de bosjes en automatisch probeer ik dan het beestje op te sporen.
Dus dat was ik net ook van plan. Alleen zag ik een meter of 10 van het bospad dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ondanks de ongemakken waar ze nu last van hebben, trekt het mij nog steeds heel erg.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef AlexN het volgende:
Leuk man.. zo'n Roparun. Meteen lekker een dikke maand geblesseerd! Het leek een stuk aantrekkelijker een paar weekjes geleden toen de mooie verhalen trending waren.. dit is natuurlijk gewoon ruk.![]()
Haha, ze hielden vast zoveel van elkaar dat thuiskomen niet meer haalbaar was
Sukkels zijn het. Dat gedeelte is hondenuitlaatroute. Daar komen veel mensen langs. Ook kinderen. Ga dan ergens dieper het bos in en niet hemelsbreed een meter of 50 van de parkeerplaats af.
Stelletje egoïsten.![]()
![]()
Ermahgerd wat ergquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:33 schreef streamnl het volgende:
Sukkels zijn het. Dat gedeelte is hondenuitlaatroute. Daar komen veel mensen langs. Ook kinderen. Ga dan ergens dieper het bos in en niet hemelsbreed een meter of 50 van de parkeerplaats af.
Stelletje egoïsten.![]()
![]()
Hehe, je lijkt wel een oud wijf manquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:33 schreef streamnl het volgende:
Stelletje egoïsten.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:27 schreef streamnl het volgende:
Ik hoorde wat geritsel in de bosjes en automatisch probeer ik dan het beestje op te sporen.
Dus dat was ik net ook van plan. Alleen zag ik een meter of 10 van het bospad dit:Haha, dat heb ik dit jaar ook al een keer meegemaakt in het bos. Toen ik langskwam rennen stonden ze net weer op. Helemaal in hun nakie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen was het alleen nog wel een stuk kouder, graad of 5 ofzo, stelletje gekken af en toe! Kon er wel om lachen toen
. Opzich was dat ook niet een heel drukbezocht pad. Maar om dat in zo'n groot bos nou op 5m afstand van het pad te doen
![]()
.
![]()
Mgihihi, misschien waren ze wel ontsnapt uit het bejaardentehuis om de sociale controle daar te ontlopenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:39 schreef streamnl het volgende:
O, ik ben vergeten de leeftijd erbij te vermelden...
Mijn moeder zou U tegen haar zeggen.![]()
![]()
De site van runkeeper werkt nog steeds niet zoals het moet werken. Wil zo graag m'n tijden zien...Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:27 schreef streamnl het volgende:
Dus dat was ik net ook van plan. Alleen zag ik een meter of 10 van het bospad dit:Die waren gewoon aan het planken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Die waren gewoon aan het planken.
Ze kunnen beter seks zien dan alles wat ze op tv zien. Snap niet echt waar je je druk om maakt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En ze weten er vaak al meer vanaf dan een gemiddelde volwassenequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef mosselmossel het volgende:
Ze kunnen beter seks zien dan alles wat ze op tv zien. Snap niet echt waar je je druk om maakt.
Endomondo geen optie? Weet dat het cliche is, maar de meeste mensen hier gebruiken die en volgens mij zijn die daar prima tevreden over.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef Maariindaa het volgende:
De site van runkeeper werkt nog steeds niet zoals het moet werken. Wil zo graag m'n tijden zien...The sun in your Eyes
Ik vind het ook schokkendZou er iig wat harder van gaan rennen!
Oef dat was een lange werkdag
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Die waren gewoon aan het planken.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hij doet het wel bij mij, maar traag.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef Maariindaa het volgende:
De site van runkeeper werkt nog steeds niet zoals het moet werken. Wil zo graag m'n tijden zien...
Vermoedelijk heeft het te maken met een soort van running day die vandaag is https://www.facebook.com/runningdayIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Oh ik kom even meejompelen! Vanavond sporten en dus waarschijnlijk ook stukjes hardlopen of walvis-verplaatsen, maar net hoe je het bekijkt![]()
![]()
*mee jompelt*quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:25 schreef GotC het volgende:
Oh ik kom even meejompelen! Vanavond sporten en dus waarschijnlijk ook stukjes hardlopen of walvis-verplaatsen, maar net hoe je het bekijkt
Lekker bezig GotC! Ik ook! Beachvolleyen zo
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ohhh tof!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
*mee jompelt*
Lekker bezig GotC! Ik ook! Beachvolleyen zoHardlopen in het zand?
![]()
![]()
Yeah! Extreme intervals. Vier stappen - stil - vier stappen - stil - drie stappen - stil.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb normaal ook geen problemen met runkeeper, behalve dat ie er dus al de hele dag half uitligt vandaag. Zullen wel met onderhoud bezig zijn ofzo. Ik vind de schema's op runkeeper wel fijn opzich. Maar zal eens kijken wat Endomondo me te bieden heeft.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef Onama het volgende:
[..]
Endomondo geen optie? Weet dat het cliche is, maar de meeste mensen hier gebruiken die en volgens mij zijn die daar prima tevreden over.
En wat De_Kluizenaar zegt zal ook wel meehelpen in de traagheid.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Ow zo, dacht dat je hem niet prettig vond werken. Dan inderdaad wat De_kluizenaar zegt. Het is "National Running Day" in de VS en blijkbaar voor veel mensen een reden om snel even een App binnen te halen en een rondje te gaan lopen voor de eerste keer. Zal morgen wel weer over zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:38 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Ik heb normaal ook geen problemen met runkeeper, behalve dat ie er dus al de hele dag half uitligt vandaag. Zullen wel met onderhoud bezig zijn ofzo. Ik vind de schema's op runkeeper wel fijn opzich. Maar zal eens kijken wat Endomondo me te bieden heeft.The sun in your Eyes
Zo richting de Dam tot Dam training. Eerst maar kijken wat er op het programma staat. Nog ietwat spierpijn. Maar beetje in/uitlopen kan geen kwaad![]()
Hardlopen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:25 schreef GotC het volgende:
Oh ik kom even meejompelen! Vanavond sporten en dus waarschijnlijk ook stukjes hardlopen of walvis-verplaatsen, maar net hoe je het bekijktJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Heb jij nou dezelfde schoenen als ik en hetzelfde geintje uitgehaald met de veters?quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De Rotterdam Marathon limited edition van New Balance. Wat heb je met je veters gedaan dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Heb jij nou dezelfde schoenen als ik en hetzelfde geintje uitgehaald met de veters?![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:20 schreef Quoi het volgende:
Ik vind het ook schokkendZou er iig wat harder van gaan rennen!
Oef dat was een lange werkdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ik ben weer terug, godsamme wat is het warm...
De 5 en 7 minuten gingen goed, gelukkig. Haverwege de laatste 5 kreeg ik nog een opgefokte hond achter me aan, altijd fijn..,En meer dan 5KM gelopen, weliswaar niet aan 1 stuk gerend, maar toch.
![]()
Endomondo vindt het jammer genoeg geen beker waardig, maar voor de geïnteresseerden:
http://www.endomondo.com/workouts/199307914/9947984
Edit: nu ineens wel bekertjes, twee zelfs.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was doodsbang voor die eerste stap na de 3 minuten, maar je zal merken dat het echt heel erg mee gaat vallen!quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Há!![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben ook 'bang' voor de 4 en 5 minutendie komen er al snel aan! Eerst toch een keer les 8 herhalen, daar voel ik me beter bij als meteen doorgaan naar 9.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:12 schreef Grutsk het volgende:
Ik ga vandaag misschien les 9 doen, leuk dat we ongeveer tegelijk opgaan zo.Evyquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:23 schreef Twinky het volgende:
ik ben nu bezig met week 4vrijdag opnieuw les 11!
Ik keek vooral op tegen de 8 minuten, maar het bleek allemaal heel erg mee te vallen.
Volgens mij vond ik les 8 nog het lastigst (die met twee minuten rennen, één minuut lopen) omdat er maar geen einde aan leek te komen, zo vaak moest je weer opnieuw beginnen met rennen.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:00 schreef Muis84 het volgende:
De 5 en 7 minuten gingen goed, gelukkig. Haverwege de laatste 5 kreeg ik nog een opgefokte hond achter me aan, altijd fijn..,En meer dan 5KM gelopen, weliswaar niet aan 1 stuk gerend, maar toch.
![]()
Endomondo vindt het jammer genoeg geen beker waardig, maar voor de geïnteresseerden:
Edit: nu ineens wel bekertjes, twee zelfs.
quote:ACCESS DENIED
Sorry, you are not allowed to see the requested content. If you know the creator of the content, try contacting him or her and request access to see it.![]()
![]()
*grin* de 2-minuten-les is inderdaad gevreesd!![]()
Zo maar 's omkleden. Zal wel een 5 á 6 mijler worden
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:00 schreef Muis84 het volgende:
![]()
voor de 5km
![]()
![]()
Toch maar Endomondo erbij genomen. Maar vind die site niet erg overzichtelijk. Maar even rondneuzen.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Nog steeds...quote:
Zijn mijn workouts wel public? Kun je deze bijv. zien? http://www.endomondo.com/workouts/198917797/4748952![]()
Schaijk, da's dichtbij! Kan het zien dus.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nog steeds...
Zijn mijn workouts wel public? Kun je deze bijv. zien? http://www.endomondo.com/workouts/198917797/4748952
![]()
![]()
Me ook aangemeld voor en Fok team op endomondo. Hoor ik er nou ook bij?
Ja! Ik jou nu ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Schaijk, da's dichtbij! Kan het zien dus.
Ik heb me ook aangemeld!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef Maariindaa het volgende:
Me ook aangemeld voor en Fok team op endomondo. Hoor ik er nou ook bij?![]()
![]()
Kut, al de hele dag een raar gevoel in m`n lichaam. Dacht dat het een extreme dag was voor mensen met hooikoorts, maar hoe later het werd, hoe duidelijker de echte reden was: Migraine aanval.
Irritant is dat, de hele dag voel je het al aankomen en je kunt er niks aan doen. Dan opeens slaat 'ie over naar een mega hoofdpijn en is 't enige wat je kan doen slapen in een donkere ruimte zonder geluid. Om die mega klap voor te zijn, maar even snel douchen en m`n kamer zo donker mogelijk maken en maar slapen![]()
![]()
![]()
Netjes muis. Kan je endomondo link ook niet openen, ergens een setting op private staan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:00 schreef Muis84 het volgende:
![]()
![]()
Heb je geen medicijnen? Zodra ik het gevoel vanuit mijn nek krijg dan neem ik maxalt die gelukkig acht van de tien keer wel helpt. Enige nadeel van dat medicijn is dat je de rest van de dag als een zombie rondloopt. Ik haat migraine!!!! Sinds ik loop is het gelukkig wel wat minder maar ik was dit werkweekend ook weer aan de beurt, nachtdienst en te vast slapen = bingoquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:21 schreef Levitas het volgende:
Kut, al de hele dag een raar gevoel in m`n lichaam. Dacht dat het een extreme dag was voor mensen met hooikoorts, maar hoe later het werd, hoe duidelijker de echte reden was: Migraine aanval.
Irritant is dat, de hele dag voel je het al aankomen en je kunt er niks aan doen. Dan opeens slaat 'ie over naar een mega hoofdpijn en is 't enige wat je kan doen slapen in een donkere ruimte zonder geluid. Om die mega klap voor te zijn, maar even snel douchen en m`n kamer zo donker mogelijk maken en maar slapen![]()
Sterkte!!! Hopelijk duurt de aanval niet te langThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Das mooi kak..quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:21 schreef Levitas het volgende:
![]()
![]()
Heb je GotC een pm gestuurd dat je je hebt opgegeven? Zij voegt je toequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:40 schreef FZN05 het volgende:
Moet je voor het FOK!-team op Endomondo eerst goedgekeurd worden ofzo?This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Geen medicijnen nee. Wel gehad, maar die werkten allemaal niet. Heb tabletten gehad die ik elke dag moest nemen, verschillende poeders en tabletten die ik moest nemen als ik een aanval op voelde komen.. Maar niks werkte, dus daar ben ik zelf mee gestopt.quote:
Als de aanval savonds komt, kan ik meestal niet slapen voor een uur of 2 - 3 vannacht. Zo pijn doet het dan. Dan val ik in slaap en word ik in de ochtend wakker zonder hoofdpijn. Vaak wel wat vermoeider dan normaal, maar dat is volgens mij wel gewoon na migraine.![]()
Gelukkig geen aanval van drie dagen maar wat waardeloos dat medicijnen niet helpen. Bij mij doet alleen Maxalt wat en de bijwerking van vermoeidheid en af en toe dementerend lijkende neem ik dan maar op de koop toe. Ga maar snel slapen, want in een schermpje kijken doet zeer!!! Hopelijk morgen weer opstaan zonder pijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:42 schreef Levitas het volgende:
[..]
Geen medicijnen nee. Wel gehad, maar die werkten allemaal niet. Heb tabletten gehad die ik elke dag moest nemen, verschillende poeders en tabletten die ik moest nemen als ik een aanval op voelde komen.. Maar niks werkte, dus daar ben ik zelf mee gestopt.
Als de aanval savonds komt, kan ik meestal niet slapen voor een uur of 2 - 3 vannacht. Zo pijn doet het dan. Dan val ik in slaap en word ik in de ochtend wakker zonder hoofdpijn. Vaak wel wat vermoeider dan normaal, maar dat is volgens mij wel gewoon na migraine.This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ah, bedankt!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:42 schreef Lula het volgende:
[..]
Heb je GotC een pm gestuurd dat je je hebt opgegeven? Zij voegt je toe
OP lezen, dat zouden meer mensen moeten doen![]()
![]()
ach moet je ook maar net weten dat dat daar staat:-)quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:44 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ah, bedankt!
OP lezen, dat zouden meer mensen moeten doenThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:25 schreef GotC het volgende:
Oh ik kom even meejompelen! Vanavond sporten en dus waarschijnlijk ook stukjes hardlopen of walvis-verplaatsen, maar net hoe je het bekijkt![]()
![]()
![]()
Straks mn nieuwe schoenen een rondje laten intervallen
Ecosia
Succes!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:58 schreef Jumparound het volgende:
Straks mn nieuwe schoenen een rondje laten intervallen![]()
Net ook weer een intervalrondje achter de rug. 3 x 15 minuten lopen en 1 minuut wandelen:
http://www.endomondo.com/workouts/199317443/1836758![]()
Fixed, als het goed is. En bedankt!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:23 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Netjes muis. Kan je endomondo link ook niet openen, ergens een setting op private staan.![]()
Ondanks de saaie kleur passen de nieuwe sloffen wel best aardig bij de anderen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb mezelf voor na de Vooroeverloop Mirage's beloofdDan zijn de Brooks ook op.
Schoenen![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef hatsaflats het volgende:
Ondanks de saaie kleur passen de nieuwe sloffen wel best aardig bij de anderen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb mezelf voor na de Vooroeverloop Mirage's beloofdDan zijn de Brooks ook op.
Schoenen![]()
Gebruik je die Brooks nog wel?![]()
Gisteren nog! Maar ik ben bang dat ik ze straks alleen nog gebruik als ik in het weekend 2 duurloopjes ga lopen en een enkele keer in het bos.quote:![]()
Geeft niks, want inderdaad: schoenenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gisteren nog! Maar ik ben bang dat ik ze straks alleen nog gebruik als ik in het weekend 2 duurloopjes ga lopen en een enkele keer in het bos.![]()
![]()
even uitgelopen.... toch weer 5 km op de teller. Benen voelde zwaar. De rest van de groep ging intervallen, maar niet meegedaan![]()
Als een topic al 500 rondes meegaat kan iemand verwachten dat er enige tijd in de OP is gestoken dus kan eenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:45 schreef Lula het volgende:
[..]
ach moet je ook maar net weten dat dat daar staat:-)
newbie ook wel wat tijd steken in het doorkijken ervan. Imho that is.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Pfuh, toch nog gewoon +- 3 km hardgelopen in stukjes. Squats steil heuvelop met een baksteen worden m'n dood nog!![]()
Nog even en je hebt meer loopschoenen op de plank staan dan mij.
even naar buiten glurend zie ik een donkere sterrenhemel....dat kan maar een ding betekenen vorst!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Het liefst heb ik er dan ook nog een paar Virrata's bij, om het setje compleet te makenquote:Misschien na A'dam
Klinkt goed! Straks op en top fit dat kind eruit en vanaf dan sexy mama zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:56 schreef GotC het volgende:
Pfuh, toch nog gewoon +- 3 km hardgelopen in stukjes. Squats steil heuvelop met een baksteen worden m'n dood nog!![]()
![]()
Heerlijk om dan buiten te lopen!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nog even en je hebt meer loopschoenen op de plank staan dan mij.
even naar buiten glurend zie ik een donkere sterrenhemel....dat kan maar een ding betekenen vorst!![]()
En dan, voor zover Yur het toelaatquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het liefst heb ik er dan ook nog een paar Virrata's bij, om het setje compleet te makenMisschien na A'dam
[..]
Klinkt goed! Straks op en top fit dat kind eruit en vanaf dan sexy mama zijn, lekker weer gaan hardlopen en trainen richting een HM
![]()
![]()
Heb 23 juni een barefoot clinic. Wie weet daarna....quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het liefst heb ik er dan ook nog een paar Virrata's bij, om het setje compleet te makenMisschien na A'dam
![]()
![]()
Dat heb je wel verdiend tegen die tijd!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:59 schreef GotC het volgende:
[..]
En dan, voor zover Yur het toelaat, lekker weer gaan hardlopen en trainen richting een HM
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:00 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat heb je wel verdiend tegen die tijd!
Ik ga hoe dan ook streng in de gaten worden gehouden door Yur wb training. Evy is er niks bij, gok ik zo![]()
![]()
HMquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:59 schreef GotC het volgende:
[..]
En dan, voor zover Yur het toelaat, lekker weer gaan hardlopen en trainen richting een HM
Veel met de buggy trainen, dan wordt het daadwerkelijke loopje een eitje
Ga je samen met Jero naar de Kennemerduinen? Ik vind het echt stom dat het tegelijk met het loopje in Wateringse Veld is, anders had ik er ook heen gegaan! Ik wil ook wel graag FF's uitproberenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:59 schreef Arquero het volgende:
[..]
Heb 23 juni een barefoot clinic. Wie weet daarna....![]()
![]()
FFs lijken mij ook leuk. Om het gevoel alleen al.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lolquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
HMVeel met de buggy trainen, dan wordt het daadwerkelijke loopje een eitje
[..]
Ga je samen met Jero naar de Kennemerduinen? Ik vind het echt stom dat het tegelijk met het loopje in Wateringse Veld is, anders had ik er ook heen gegaan! Ik wil ook wel graag FF's uitproberenNou, het zou me verbazen als er volgend jaar geen hardloop-buggy hier in huis staat
Er worden op dit moment trouwens veel clinics gegeven voor barefoot/minimal running! Vast ook wel 1 op een gunstiger tijdstip? Je wil je schoenencollectie zeker uitbreiden?![]()
![]()
Nee. Het is wel vanuit hetzelfde bedrijf, BFClinics, maar die van mij is georganiseerd vanuit mijn loopvereniging en wordt ook in Krimpen a/d IJssel gehouden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
HMVeel met de buggy trainen, dan wordt het daadwerkelijke loopje een eitje
[..]
Ga je samen met Jero naar de Kennemerduinen? Ik vind het echt stom dat het tegelijk met het loopje in Wateringse Veld is, anders had ik er ook heen gegaan! Ik wil ook wel graag FF's uitproberen
Ben ook heel benieuwd hoe die ff's lopen![]()
![]()
Oh ja! Nog wat leuke grondoefeningen. Vrij basic, maar wellicht handig om alsnog te doen?
Gejat van de Facebook van Nike WomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo slecht, 4 bier op vandaag. In het kader van veel stress op het werk en lange dagen maken.
Morgen weer spijt van, maar morgen mag ik wel weer lopen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Oooh ooh oh. Nee joh wees niet te hard voor jezelf, als je al stress enzo op het werk hebt. Komt wel weer goed. Straks is het rustiger op het werk en kan je je pijlen weer op gezondheid richten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:09 schreef De_kluizenaar het volgende:
Zo slecht, 4 bier op vandaag. In het kader van veel stress op het werk en lange dagen maken.
Morgen weer spijt van, maar morgen mag ik wel weer lopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nouja, zo minimalistisch als FF's zou sowieso pas na de HM van A'dam een optie zijn, tot die tijd heb ik geen tijd om het op te bouwen. De Kennemerduinen zijn gewoon zo lekker dichtbij, veel van die clinics zijn best wel ver weg. Maar een rijtje Virrata - Kinvara - Mirage - Omni in de gang zou ik niet vervelend vindenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:05 schreef GotC het volgende:
[..]
LolNou, het zou me verbazen als er volgend jaar geen hardloop-buggy hier in huis staat
Er worden op dit moment trouwens veel clinics gegeven voor barefoot/minimal running! Vast ook wel 1 op een gunstiger tijdstip? Je wil je schoenencollectie zeker uitbreiden?Keuzes
![]()
![]()
Schoenen!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nouja, zo minimalistisch als FF's zou sowieso pas na de HM van A'dam een optie zijn, tot die tijd heb ik geen tijd om het op te bouwen. De Kennemerduinen zijn gewoon zo lekker dichtbij, veel van die clinics zijn best wel ver weg. Maar een rijtje Virrata - Kinvara - Mirage - Omni in de gang zou ik niet vervelend vindenKeuzes
Het is ook gewoon leuk om meerdere paren schoenen te hebben voor verschillende soorten loopjesTenminste, dat is 1 manier om het goed te praten
![]()
![]()
Och, als mensen zeuren over m'n hardloopmeuk zeg ik dat ik eerst een paar schoenen per maand oprookte en nu niet meer. Werkt altijdquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Schoenen!
Het is ook gewoon leuk om meerdere paren schoenen te hebben voor verschillende soorten loopjesTenminste, dat is 1 manier om het goed te praten
![]()
![]()
Zo lekker weer intervalletjes gedaan. Ging ondanks de warmte best aardig.
http://www.endomondo.com/workouts/199418342/5408182![]()
Oh ja, die is ook nog wel te gebruikenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:19 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Och, als mensen zeuren over m'n hardloopmeuk zeg ik dat ik eerst een paar schoenen per maand oprookte en nu niet meer. Werkt altijd![]()
![]()
Hey Hatsie, je vergeet een paar spikes!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je krijgt hoogstens een "ja, zo kun je het ook zien"quote:![]()
Maar toen ik in november voor nieuwe schoenen ging terwijl m'n Asics ruim 1,5 jaar oud waren vond ik nog dat ik vrij snel was met nieuwe schoenen kopenToen was de verslaving nog niet toegeslagen.
Nee hoor. Als ik regelmatig crossjes ga lopen zal ik het overwegen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hey Hatsie, je vergeet een paar spikes!![]()
Loopgroep zonder pijntjes enzo en geen/weinig last van m'n keelontsteking![]()
![]()
We gingen een coopertest doen.. Véél te snel gestart natuurlijkUiteindelijk op 1860 uitgekomen.. Gezien de veel te snelle start en niet-fitheid vond ik nog best aardig.. Over een tijdje gaan we 'm weer doen, kijken of ik 'm dan constanter kan lopen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik had wel wat last van de warmte, looptempo lag wat lager en kreeg het niet veel sneller ook. Maar ach, les 23 van Evy is weer zonder problemen voltooid. Aangezien ik de 2006 serie gebruik heb ik er nog maar 4 te gaan. Dan heb ik nog 1 week over tot aan mijn eerste 5 km loopje. Moet ik iets speciaals doen of juist niet doen in die laatste week? Wil die zondag wel zo goed mogelijk presteren. Normaal loop ik op ma/wo/vr in de avond, maar wellicht dat ik dan beter die van de vrijdag niet kan doen? Of heel licht? Wat is jullie advies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef CRX_master het volgende:
Ik had wel wat last van de warmte, looptempo lag wat lager en kreeg het niet veel sneller ook. Maar ach, les 23 van Evy is weer zonder problemen voltooid. Aangezien ik de 2006 serie gebruik heb ik er nog maar 4 te gaan. Dan heb ik nog 1 week over tot aan mijn eerste 5 km loopje. Moet ik iets speciaals doen of juist niet doen in die laatste week? Wil die zondag wel zo goed mogelijk presteren. Normaal loop ik op ma/wo/vr in de avond, maar wellicht dat ik dan beter die van de vrijdag niet kan doen? Of heel licht? Wat is jullie advies?Ik zou vrijdag gewoon lekker niks doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef CRX_master het volgende:
Ik had wel wat last van de warmte, looptempo lag wat lager en kreeg het niet veel sneller ook. Maar ach, les 23 van Evy is weer zonder problemen voltooid. Aangezien ik de 2006 serie gebruik heb ik er nog maar 4 te gaan. Dan heb ik nog 1 week over tot aan mijn eerste 5 km loopje. Moet ik iets speciaals doen of juist niet doen in die laatste week? Wil die zondag wel zo goed mogelijk presteren. Normaal loop ik op ma/wo/vr in de avond, maar wellicht dat ik dan beter die van de vrijdag niet kan doen? Of heel licht? Wat is jullie advies?Vrijdags rustig een km of 3 met wat versnellingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
^^quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik zou vrijdag gewoon lekker niks doen!Neem een biertje en ontspan!
![]()
zo, even kijken hoe hard mn schoenen gingen...
Nieuw "PR" op de 400 meter
1:26:80
Ecosia
Zo, dag 2 van de A4d zit er ook weer op. Het tempo lag flink hoger vanavond: 14,38min/km![]()
Wandelen op mijn oude hardloopschoenen gaat heerlijk trouwens. Daywalk3r bedankt voor de tip![]()
En Muis84: dank voor je peptalkIk heb hem helaas niet gehoord met al die schreeuwende apen om mij heen...
![]()
Volgende week gaat hatsie met regelmaat crossjes lopen. Alles voor nieuwe schoenenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je krijgt hoogstens een "ja, zo kun je het ook zien"![]()
Maar toen ik in november voor nieuwe schoenen ging terwijl m'n Asics ruim 1,5 jaar oud waren vond ik nog dat ik vrij snel was met nieuwe schoenen kopenToen was de verslaving nog niet toegeslagen.
[..]
Nee hoor. Als ik regelmatig crossjes ga lopen zal ik het overwegen.
en terecht DW, ik koop ook altijd schoenen voor het seizoen uit
en gebruik GotC's haar smoesje maar al te vaak... zo lang Mrs.RD nog niet verschil ziet tussen een trail en wegschoen kom ik er mee weg
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat hebben veel mensen gelopen vandaag! Het warme weer stopt ons niet gelukkig!
Ook hier was het hard werken want vandaag was zomer in Dublin. Endomondo zegt "Partly Sunny" maar ik heb geen wolkje gezien.
Nieuwe heuvel opgezocht en wat was het werken om boven te komen zeg... Zo'n constante helling, geen momentje plat om even op adem te komen. Even moeten lopen (150 meter). Maar goed toen ik eenmaal boven was stond er opeens een waterkraan langs de weg! Ik was zo blij. Meteen mijn kop eronder gestoken en het was zo verfrissend dat ik de rest van de route supergelukkig over straat hobbelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The sun in your Eyes
gefeliciteerd Onama!! altijd leuk om een beloning voor je inzet te zien'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:55 schreef Onama het volgende:
Ook hier was het hard werken want vandaag was zomer in Dublin. Endomondo zegt "Partly Sunny" maar ik heb geen wolkje gezien.
Nieuwe heuvel opgezocht en wat was het werken om boven te komen zeg... Zo'n constante helling, geen momentje plat om even op adem te komen. Even moeten lopen (150 meter). Maar goed toen ik eenmaal boven was stond er opeens een waterkraan langs de weg! Ik was zo blij. Meteen mijn kop eronder gestoken en het was zo verfrissend dat ik de rest van de route supergelukkig over straat hobbelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, ik heb gewoon andere veters in mijn schoenen gedaan, omdat die beter kleurdenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:52 schreef linebear het volgende:
[..]
De Rotterdam Marathon limited edition van New Balance. Wat heb je met je veters gedaan dan?Lekker!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:56 schreef GotC het volgende:
Pfuh, toch nog gewoon +- 3 km hardgelopen in stukjes. Squats steil heuvelop met een baksteen worden m'n dood nog!
Ik zou dan, om te beginnen, eerst vaker gaan trailen. Dan heb ik trailschoenen nodigquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Volgende week gaat hatsie met regelmaat crossjes lopen. Alles voor nieuwe schoenenDaar lijken FF's me dan wel weer superfijn voor.
![]()
Op naar de vijf!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik zou dan, om te beginnen, eerst vaker gaan trailen. Dan heb ik trailschoenen nodigDaar lijken FF's me dan wel weer superfijn voor.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Trailschoenen wil ik ook nog. Binnenkort weer naar de zaak waar ik m'n schoenen heb gekocht, gaan ze als service nakijken of alles nog goed is, dan ga ik gelijk even vragen voor trailers.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik zou dan, om te beginnen, eerst vaker gaan trailen. Dan heb ik trailschoenen nodigDaar lijken FF's me dan wel weer superfijn voor.
geld moet rollen
Lekker Onama, congrats!
Trailschoenen zou ik niet zo snel kopen. Puur omdat het hier in de wijde omgeving (inclusief strand/duinen) gewoon niet nodig is![]()
![]()
Ik heb ooit eens gekeken naar trailschoenen, maar ik loop teveel op asfalt om dat te kunnen doen. Ze schijnen sneller te slijten op harde ondergrond en dan kan ik voor die enkele keer dat ik op een bospad loop net zo goed op m'n bakstenen Asics lopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga ook echt te weinig naar het bos/duinen om het te kunnen verantwoorden. Maar op FF's dwars door de natuur hupsen lijkt me wel echt heel erg leuk.![]()
Dankje! Werken is soms net als hardlopenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
gefeliciteerd Onama!! altijd leuk om een beloning voor je inzet te zien
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arquero en GotC ook bedankt voor de leuke reacties trouwens. Doet eens mens goed.
The sun in your Eyes
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:14 schreef Onama het volgende:
[..]
Dankje! Werken is soms net als hardlopen
[..]Dat soort nieuws kan je doen zweven he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arquero en GotC ook bedankt voor de leuke reacties trouwens. Doet eens mens goed.Goeie beslissing geweest om daarheen te gaan dus!
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:14 schreef Onama het volgende:
[..]
Dankje! Werken is soms net als hardlopen
[..]Dat is stijlvol. En fijn voor jou om te weten dat je het minstens net zo goed doet als vorig jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arquero en GotC ook bedankt voor de leuke reacties trouwens. Doet eens mens goed.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja zeker! Is altijd leuk als impulsieve beslissingen goed uitpakken. Had veilig in Nederland mijn baantje kunnen houden, maar even risico genomen en het pakte goed uit. Soms moet je gek doen en hopen dat het goed gaat (heb overigens ook wel eens impulsieve beslissingen genomen die dan niet goed uitpakten, maar dat hoort erbij vind ik).quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat soort nieuws kan je doen zweven he?Goeie beslissing geweest om daarheen te gaan dus!
The sun in your Eyes
hear,hearquote:Ja zeker! Is altijd leuk als impulsieve beslissingen goed uitpakken. Had veilig in Nederland mijn baantje kunnen houden, maar even risico genomen en het pakte goed uit. Soms moet je gek doen en hopen dat het goed gaat (heb overigens ook wel eens impulsieve beslissingen genomen die dan niet goed uitpakten, maar dat hoort erbij vind ik).'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Waarom maar vijf? Gewoon 20 vingers!!!quote:![]()
En ja, het loopt heerlijk door de natuur! Maar op de weg kan je ze ook gewoon gebruiken hoor. Als je maar wel rustig opbouwt.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:19 schreef Onama het volgende:
[..]
Ja zeker! Is altijd leuk als impulsieve beslissingen goed uitpakken. Had veilig in Nederland mijn baantje kunnen houden, maar even risico genomen en het pakte goed uit. Soms moet je gek doen en hopen dat het goed gaat (heb overigens ook wel eens impulsieve beslissingen genomen die dan niet goed uitpakten, maar dat hoort erbij vind ik).Dat is van het bedrijf ook heel netjes gedaan inderdaad, gewoon ook kijken naar je vorige dienstverband. Maar dat zal zeker een enorme voldoening geven, kan jij ook meteen nieuwe schoenen gaan halen! Als cadeautje!
![]()
![]()
Ik heb vandaag trouwens toch een rustdagje gepakt. Het herstelloopje gisteren ging verder heel goed en alleen daarna waren de kuiten even stijf. Maar vanochtend toch wat last van mijn knie, het heerst denk ik hier. Ook mijn linkerkuit is nog een beetje aan het zeuren. Nou ja, dan maar morgenavond een duurloopje doen.![]()
![]()
Hallo, beste medelopers,
ik meld even om te zeggen dat ik ( hopelijk tijdelijk ? ) niet meer ' te zien' zal zijn hier op het hardloop forum.
Waarom? Na 11mnd niet kunnen hardlopen vanwege een blessure ( en hiervan ook nog eens 4.5 mnd op krukken ) was ik vorige week voorzichtig weer begonnen. Ik dacht dat het toch weer moest kunnen na zoveel mnd inactiviteit...en ze zeggen tenslotte : use it or lose it...
Helaas, niets is minder waar...Na 4x lopen ( de 1ste 4 lessen van Renate's 4 mijl easy ) heb ik weer pijn en heeft naar mijn idee doorgaan geen zin. Sterker nog, dan zou ik weer helemaal terug bij af zijn...
Ik had mij ook net voor het Endomondo Team van Fok! aangemeld dus daar kan mijn naam ook verwijderd worden...
Succes allen met het lopen.![]()
Super! Alles gaat snel bij jou he?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:19 schreef Onama het volgende:
[..]
Ja zeker! Is altijd leuk als impulsieve beslissingen goed uitpakken. Had veilig in Nederland mijn baantje kunnen houden, maar even risico genomen en het pakte goed uit. Soms moet je gek doen en hopen dat het goed gaat (heb overigens ook wel eens impulsieve beslissingen genomen die dan niet goed uitpakten, maar dat hoort erbij vind ik).Ik vind voor op de weg die kussentjes onder m'n voetjes ook wel heel fijn hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Waarom maar vijf? Gewoon 20 vingers!!!![]()
En ja, het loopt heerlijk door de natuur! Maar op de weg kan je ze ook gewoon gebruiken hoor. Als je maar wel rustig opbouwt.
[..]Kun je eigenlijk ook met je tenen wiebelen in die FF's en dat je dat van buitenaf ziet? Want dat wil ik dan wel kunnen.
![]()
Pff wat rot om te horenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:27 schreef Liesje68 het volgende:
Hallo, beste medelopers,
ik meld even om te zeggen dat ik ( hopelijk tijdelijk ? ) niet meer ' te zien' zal zijn hier op het hardloop forum.
Waarom? Na 11mnd niet kunnen hardlopen vanwege een blessure ( en hiervan ook nog eens 4.5 mnd op krukken ) was ik vorige week voorzichtig weer begonnen. Ik dacht dat het toch weer moest kunnen na zoveel mnd inactiviteit...en ze zeggen tenslotte : use it or lose it...
Helaas, niets is minder waar...Na 4x lopen ( de 1ste 4 lessen van Renate's 4 mijl easy ) heb ik weer pijn en heeft naar mijn idee doorgaan geen zin. Sterker nog, dan zou ik weer helemaal terug bij af zijn...
Ik had mij ook net voor het Endomondo Team van Fok! aangemeld dus daar kan mijn naam ook verwijderd worden...
Succes allen met het lopen.Heel veel sterkte..!
![]()
heel veel sterkte Lies!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Sterkte! Naar, want je had er juist weer zoveel zin in!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:27 schreef Liesje68 het volgende:
Hallo, beste medelopers,
Lies, wadoejenoumeid!Jammer om te horen..doe rustig aan en pas op jezelf meid. Hoop je toch wel weer keer hier terug te zien
![]()
![]()
Damn, dat is wel slechter nieuws zeg...quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:27 schreef Liesje68 het volgende:
Hallo, beste medelopers,
Succes allen met het lopen.Hoop dat je plezier kan vinden in een andere sport die je wel pijnvrij kunt beoefenen... Heel veel sterkte gewenst!
The sun in your Eyes
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:27 schreef Liesje68 het volgende:
Hallo, beste medelopers,
Ik hoop voor je dat je iets anders vindt dat je wel kunt zonder pijn, dit is klote![]()
![]()
In het begin zijn ze nog wel iets stijf je teendingen, maar na een tijdje kan je ze makkelijk bewegen ja!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vind voor op de weg die kussentjes onder m'n voetjes ook wel heel fijn hoorKun je eigenlijk ook met je tenen wiebelen in die FF's en dat je dat van buitenaf ziet? Want dat wil ik dan wel kunnen.
Je tenen worden natuurlijk ook wel iets sterker dus dat zal ook wel meehelpen!
Wat klotequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:27 schreef Liesje68 het volgende:
Hallo, beste medelopers,
Succes allen met het lopen., dat zijn nooit leuke berichten. Hoop dat het snel weer beter met je gaat. En dat je over een tijd toch weer lekker kan gaan sporten. Heb je voor het moment al wat anders op het oog, iets minder belastend? Misschien zwemmen ofzo?
![]()
Dank je , GotC
En Onama, dat gaat niet meevallen maar dat hoef ik jullie niet te vertellen...![]()
Ik wil LOPEN!![]()
En als t even kan, voor ik met pensioen ga!![]()
@ Jeronimo:
mmm... ik heb een aantal dvd's met oefeningen liggen... kan ik leuk zo'n mevrouw nadoen.![]()
Voordeel: we hoeven de deur niet uit...![]()
Sterkte en mocht je het lopen weer gaan oppakken, begin de eerste zoveel weken met 1x per week lopen. Dat scheelt echt met het herstel en de pijntjes. Je lichaam kan lekker herstellen in zes dagen, dus zullen pijntjes minder erg escaleren tot grote pijnen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:27 schreef Liesje68 het volgende:
Hallo, beste medelopers,
Succes allen met het lopen.
Nogmaals sterkte en hopelijk tot ziens (en anders, veel plezier met andere bezigheden)!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Potdomme dat is vervelend. Je kwam terug met zoveel enthousiasme. Sterkte en hopelijk tot ooit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:27 schreef Liesje68 het volgende:
Hallo, beste medelopers,
Succes allen met het lopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Veel sterkte en beterschap!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:32 schreef Liesje68 het volgende:
Dank je , GotC
En Onama, dat gaat niet meevallen maar dat hoef ik jullie niet te vertellen...![]()
Ik wil LOPEN!![]()
En als t even kan, voor ik met pensioen ga!
Als ik vragen mag, wat voor een blessure is het en hoe was het gebeurd?Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
@ Slacker : misschien wilde ik te graagen dacht ik dat alles wat kapot is na 11 mnd toch wel geheeld moet zijn...
Maar inderdaad: weer een leermomentje...![]()
Ja hoor dat mag:quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:36 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Veel sterkte en beterschap!
Als ik vragen mag, wat voor een blessure is het en hoe was het gebeurd?
een scheve stoeptegel waar ik mij op verstapt heb omdat Renate zegt dat je ver vooruit moet kijken! De trut...![]()
Toen zei mijn hielbeen 'krak' en was de stressfractuur een feit...![]()
Godsamme Lies. Wat doe je nou?Ik hoop dat je het toch nog een keer gaat proberen en dat het dan wel lukt. Maar dit zijn wel klotedingen. Bah. Het ga je goed!
@ Mossel : dank!
Aan mijn wilskracht gaat het niet liggenMijn lijf geeft het blijkbaar eerder op...
![]()
![]()
Stomme stoeptegelquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:39 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ja hoor dat mag:
een scheve stoeptegel waar ik mij op verstapt heb omdat Renate zegt dat je ver vooruit moet kijken! De trut...![]()
Hopelijk komt het wel goed.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Dat is denk ik wel mijn grootste kritiekpunt van de beginnersschema's ze gaan gelijk naar 3x pw, denk dat iets minder in de eerste zoveel weken net zo nuttig is en zelfs beter.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:36 schreef Liesje68 het volgende:
@ Slacker : misschien wilde ik te graagen dacht ik dat alles wat kapot is na 11 mnd toch wel geheeld moet zijn...
Maar inderdaad: weer een leermomentje...
Goed, ik ga wijsneuserig zijn tegen m'n kussen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat vervelend Lies. Sterkte en beterschap!
Ik heb vandaag voor de tweede keer op mijn nieuwe schoenen gelopen. Zondag snelde ik ermee naar een pr op de 10 km, maar vandaag voelde ik wel dat er een aantal spieren toch nét anders belast worden. Hopen dat het alleen even wennen is en het geen pijntjes worden.
Nog wel een toffe finishfoto van mijn eindsprintjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.![]()
Ach... an sich kan het schema wel...ben verder gezond en sportief dus dat is t niet. Herstel vraagt blijkbaar erg veel tijd. Maar je hebt gelijk dat ik de volgende keer veel voorzichtiger moet zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel mijn grootste kritiekpunt van de beginnersschema's ze gaan gelijk naar 3x pw, denk dat iets minder in de eerste zoveel weken net zo nuttig is en zelfs beter.
Goed, ik ga wijsneuserig zijn tegen m'n kussen.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:42 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb vandaag voor de tweede keer op mijn nieuwe schoenen gelopen. Zondag snelde ik ermee naar een pr op de 10 km, maar vandaag voelde ik wel dat er een aantal spieren toch nét anders belast worden. Hopen dat het alleen even wennen is en het geen pijntjes worden.
Nog wel een toffe finishfoto van mijn eindsprintjeMet mijn nieuwe schoenen had ik ook spierpijn in andere spieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het leek me ook wel normaal. Ik heb me ook goed laten adviseren (denk ik)quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Met mijn nieuwe schoenen had ik ook spierpijn in andere spieren.
Life is what you make it.![]()
Wissel je nog af met je oude? Ik begon gelijk fanatiek op de nieuwe, had denk ik beter kunnen afwisselen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het leek me ook wel normaal. Ik heb me ook goed laten adviseren (denk ik)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Yur z'n echte naam werd zojuist op een nieuwe manier gespeld op m'n Facebook: JorunToepasselijk, niet?
![]()
ik ga vol voor mn nieuwe, het is een nieuwer model van het model wat ik al had... geen erg grote verandering
Merkte de laatste tijd toch wel een hoop pijntjes, hopelijk is dat nu verledentijd..Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nog wel een toffe finishfoto van mijn eindsprintjeLeuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel een hele andere Schanulleke dan ik had voorgesteld![]()
![]()
Nog wel een toffe finishfoto van mijn eindsprintjeWut! Je bent een man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben vrij snel met Evy gestopt en bij de vereniging gaan lopen. Wij hebben een schema dat uit gaat van 2 trainingen per week en 1 bonustraining, die niet nodig is om de doelen te behalen. Onze trainer gaf aan dat twee trainingen de eerste maanden voor absolute beginners en ex-geblesseerden meestal voldoende belasting is. Bij voorkeur met een derde niet-hardlooptraining.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel mijn grootste kritiekpunt van de beginnersschema's ze gaan gelijk naar 3x pw, denk dat iets minder in de eerste zoveel weken net zo nuttig is en zelfs beter.
Goed, ik ga wijsneuserig zijn tegen m'n kussen.
Ik ga ook weer planken![]()
![]()
Woeha, Schanulleke een manDaar gaat mijn wereldbeeld!
Liesje, wat balen! Zou nog rustiger opbouwen niet helpen? Je post komt zo rigoreus over![]()
![]()
Wat balen Liesje...Hopelijk kun je het over een tijdje toch, misschien nog rustiger aan, weer oppakken..
![]()
Ik dacht ook aan een vrouw bij shanul maar ja profiel zegt gewoon man.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
http://www.endomondo.com/workouts/199465804/881511
Wat een stomme training. Tempo van een zak uitgelopen aardappelen en 600x stoppen. Route was drie keer niets en dat terwijl het een PERFECTE avond was voor een PERFECT loopje en ik echt ZIN HAD in een PERFECT LOOPJE.
Gefrustreerd naar bed dus![]()
_!
Ja doei.![]()
Wat kut zeg Liesje... vooral als je dan zo graag wil. Sterkte!
Ik heb net geprobeerd of het weer ging, maar ik werd na 7 minuten gigantisch misselijk. Slecht gegeten denk ik. Enkel was minder pijnlijk dan ik dacht dus ik probeer het morgen weer denk ik.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:39 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ja hoor dat mag:
Ja doei.![]()
*kras*quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/199465804/881511
Wat een stomme training. Tempo van een zak uitgelopen aardappelen en 600x stoppen. Route was drie keer niets en dat terwijl het een PERFECTE avond was voor een PERFECT loopje en ik echt ZIN HAD in een PERFECT LOOPJE.
Gefrustreerd naar bed dus![]()
_!
Je zult zien dat je volgende loopje perfect gaat. Slaap lekker.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, kan daar zó van balen! Had ik net zo goed zelf een rondje kunnen doen.En dat terwijl normaal de groepsruns wel echt prima zijn, ook qua doorlopen en tempo en alles. Nou ja. Volgende keer beter!
Ja doei.![]()
Het lijken wel bionische voeten zo met die zilverachtige lijnen. Jij robotquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Waarom maar vijf? Gewoon 20 vingers!!!![]()
![]()
![]()
ik wil ook zo graag een paar FF`s.
maar morgen eerst maar een een analyse en schoen aanmeting.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Hoeveel zin heeft een pittige fartlektraining als je daarna 10 flesjes bier drinkt?
Liesje, heel veel sterkte! XF means you're fucked![]()
Hier na gisteren 3k op nieuwe schoenen erg veel last van voorvoeten. Tijdens lopen ook daardoor moeten stoppen. Vandaag nog steeds pijn, lijkt van zenuw te komen. Ben bang dat Saucony Stabil het antwoord dus ook niet is. Hier kan ik gewoon écht niet op lopen van de pijn. Maar durf ook niet echt terug naar de Runners World. :-/
[ Bericht 7% gewijzigd door LadyOracle op 06-06-2013 01:27:51 ]“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
kreeg vanmorgen de vraag of ik geen deel meer uitmaakte van het Fok! endo-team....tuurlijk wel alleen ook hier getroffen door het "oude mannen-nieuwe techniek" probleem
Vandaag mijn laatste rondje gelopen in Wanaka in, zoals Malcolm Law het gisteravond beschreef, "a pedestrian pace"...lekker 24km hobbelen over de Millennium track.
Adembenemende vergezichten met de opkomende zon op de sneeuwbedekte bergen..... op zo'n moment kun je jezelf alleen maar gelukkig prijzen.
Pittig stukje vandaag, niet echt steile stukken maar wel de hele tijd op en neer met geen meter vlak.
En met bijna 80km op de klok de afgelopen week protesteerden de kuiten toch wel een beetje...
Nu lekker een rood wijntje in het winterzonnetje en morgen een rustdag.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
natuurlijk durf je dat wel!quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:21 schreef LadyOracle het volgende:
Hier na gisteren 3k op nieuwe schoenen erg veel last van voorvoeten. Tijdens lopen ook daardoor moeten stoppen. Vandaag nog steeds pijn, lijkt van zenuw te komen. Ben bang dat Saucony Stabil het antwoord dus ook niet is. Hier kan ik gewoon écht niet op lopen van de pijn. Maar durf ook niet echt terug naar de Runners World. :-/Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
het is geen kwestie van durven maar moeten LadyOracle,op deze manier heb je niets aan die schoenen maar als het een geode speciaalzaak is dan zou ruilen geen probleem moeten zijn, niet het leukste klusje maar ja.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ladyoracle, ik zou het toch doen hoor.
@liesje, wat klote, Veel sterkte X
@RD, leuk altijd hoe goed jij je omgeving weet te omschrijven, zie het helemaal voor me, klinkt weer erg jaloersmakend .( behalve die vele km's en protesterende kuiten dan)![]()
Shravani,niet zef genomen maar dit was zo'n beetje het uitzicht tijdens mijn rondje.... boring
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben een watje hoor, echt. Vroeger zou ik gewoon nooit meer terug gegaan zijn en nieuwe kopen bij een andere winkel, maar jullie hebben gelijk...“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Ze hebben bij RW al heel veel mensen terug zien komen, denk ik zo. Ze zijn het gewendquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:21 schreef LadyOracle het volgende:
Hier na gisteren 3k op nieuwe schoenen erg veel last van voorvoeten. Tijdens lopen ook daardoor moeten stoppen. Vandaag nog steeds pijn, lijkt van zenuw te komen. Ben bang dat Saucony Stabil het antwoord dus ook niet is. Hier kan ik gewoon écht niet op lopen van de pijn. Maar durf ook niet echt terug naar de Runners World. :-/
^^ wat hij zegt!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als je je gesprek begint met het feit dat je het heel vervelend vindt dat je nu weer in de winkel staat met die schoenen maar dat je pijn krijgt als je erop loopt en dat je hoopt dat zij advies en een oplossing hebben dan gooi je ineens alles op tafel en is waarschijnlijk meteen je vervelende gevoel weg![]()
![]()
Zo, na ruim 12 uur slapen leef ik ook weer.. Gelukkig viel het (relatief) mee. Sliep vrij snel, wat ongewoon is, maar ben wel regelmatig wakker geworden van de pijn. Even een slokje water en weer terug.. Zo is dat bijna de hele nacht doorgegaan tot een half uur geleden.
Nu is de hoofdpijn gelukkig wel weg. Vanmiddag een tempoloop, woehoe! In de "brandende" zon![]()
![]()
Ik ben ook een mietje wat dat betreft, maar mijn ervaring ermee is wel goed! Ik heb gewoon gezegd dat ik niet zo gelukkig met de nieuwe sloffen was, wat de klachten waren en toen kwamen ze zelf met het idee om dan toch voor iets anders te gaan kijken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:21 schreef LadyOracle het volgende:
Hier na gisteren 3k op nieuwe schoenen erg veel last van voorvoeten. Tijdens lopen ook daardoor moeten stoppen. Vandaag nog steeds pijn, lijkt van zenuw te komen. Ben bang dat Saucony Stabil het antwoord dus ook niet is. Hier kan ik gewoon écht niet op lopen van de pijn. Maar durf ook niet echt terug naar de Runners World. :-/![]()
Dit dusquote:Op donderdag 6 juni 2013 07:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Ze hebben bij RW al heel veel mensen terug zien komen, denk ik zo. Ze zijn het gewendOnze RW kerel zegt ook dat hij liever iemand terug ziet komen met schoenen waar ze niet tevreden over zijn zodat hij ze kan helpen, dan dat diegene niet tevreden is met schoenen en helemaal niet meer terug komt
.
![]()
Met mogelijke blessures tot gevilg ook nog.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit dusOnze RW kerel zegt ook dat hij liever iemand terug ziet komen met schoenen waar ze niet tevreden over zijn zodat hij ze kan helpen, dan dat diegene niet tevreden is met schoenen en helemaal niet meer terug komt
.
Zag ik nou Liesje voorlopig echt afhaken?Wat balen zeg!
En met verkeerde schoenen gewoon teruggaan hoorDoen ze echt niet moeilijk over
Herstelrondje van gisteren lijkt trouwens wel echt geholpen te hebben. Nu nog even 2 daagjes rust, en dan kan ik dit weekend weer gewoon lekker m'n loopjes lopen![]()
![]()
Ow dit lijkt me inderdaad erg vervelend om te moeten lopen daar. Gelukkig mag ik lekker tussen de huizen en over industrieterreinen hobbelen, veeeeeel gezelliger!quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
Shravani,niet zef genomen maar dit was zo'n beetje het uitzicht tijdens mijn rondje.... boring
[ afbeelding ]![]()
Nieuwe schoenen ontvangen, ben toch voor de Nike Free Run 2+ gegaan. Wat een verademing is dat zeg, echt lichtgewichtjes.
Mooi tijdens de avondvierdaags vd oudste dochter even beetje kunnen "inwandelen"
Gisteravond dan het 1e rondje mee gelopen.. en moet zeggen, 1e indruk is top. Voel het wel beetje in de kuiten maar niet overdreven.Geen last van knie of enkel achteraf wat ik met de vorige schoen wel eens kon hebben na afloop.
Aangezien m'n broertje ook ging meerennen (al maanden niet gelopen) zijn we niet te gek gaan doen.
Rondje van net geen 5km, en m'n avg page iets omhoog gebracht ipv 5.47 á 5.50 nu 5.35 dus ondanks dat koppie niet echt wilde toch tevreden.
= What else do you have to do on a saterdaynight =![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:02 schreef Arquero het volgende:
wel een hele andere Schanulleke dan ik had voorgesteld
quote:quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:30 schreef Quoi het volgende:
Woeha, Schanulleke een manDaar gaat mijn wereldbeeld!
Je moet blijkbaar oldbie zijn om te weten wie Schanulleke is![]()
![]()
Ik ben zooohooo jaloers op je RD... NZ is echt m'n droomplek. Volgend jaar kerst staat er een rondreis op de planning en ik zit al te kijken of ik daar geen co-schap kan doen.
Gisteravond overigens de heellock geprobeerd, en ik heb inderdaad het idee dat je voet steviger in de schoen zit! Helaas heb ik een erg pijnlijke enkel nu, dus moet de boel echt langer laten genezen. Dag Ladiesrun.
Doel is nu dus om over 3 weken in Istanbul van Europa naar Azië te lopen.
![]()
Buh, omdat 't gisteren zo kut was zou ik 't liefst vandaag weer gaan om de boel weer 'naar m'n zin te krijgen'. Maar helaas, straks naar de uni![]()
Ja doei.![]()
1590meter de brug over. Easy.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben zooohooo jaloers op je RD... NZ is echt m'n droomplek. Volgend jaar kerst staat er een rondreis op de planning en ik zit al te kijken of ik daar geen co-schap kan doen.
Gisteravond overigens de heellock geprobeerd, en ik heb inderdaad het idee dat je voet steviger in de schoen zit! Helaas heb ik een erg pijnlijke enkel nu, dus moet de boel echt langer laten genezen. Dag Ladiesrun.
Doel is nu dus om over 3 weken in Istanbul van Europa naar Azië te lopen.
Precies. Qua afstand is er natuurlijk niets aan, maar het is wel geinig om te doen, en om je er op vakantie toe te zetten.quote:![]()
Zekerquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Precies. Qua afstand is er natuurlijk niets aan, maar het is wel geinig om te doen, en om je er op vakantie toe te zetten.
Ik zie je daar. Loop niet mee (nee écht nietquote:) maar ga mee met mijn meneertje, die loopt wel.
Ik ga na wedstrijd vorige week en pittige training gewoon dom mijn trainingsschema volgen: vanavond duurloop, zaterdag intervaltraining.![]()
Het wordt als het goed is heerlijk weer om langs de kant te staan. Beter dan in Ter Heijde in ieder gevalquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zie je daar. Loop niet mee (nee écht niet) maar ga mee met mijn meneertje, die loopt wel.
Ik ga na wedstrijd vorige week en pittige training gewoon dom mijn trainingsschema volgen: vanavond duurloop, zaterdag intervaltraining.
Ik ga voor het eerst een 5K lopen zaterdag. Heb gevraagd of mijn inschrijving omgezet kan worden.F means you're fucked![]()
Auw... heel veel beterschap en sterkte!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:27 schreef Liesje68 het volgende:
Hallo, beste medelopers,
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:55 schreef Onama het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geen streeftijd, ik zie welquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wat wordt je streeftijd?
Ah, 5km. Vraag blijft staan
Rustig aan lopen, dus sub 15min.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ah ok, dat is ook leuk. Ik was ook vooral verbaasd toen ik nog in de veronderstelling was dat je de 10 ging lopenquote:
Hoe gaat het na je biertjes van gisteren?![]()
Zoiets zal het wel worden inderdaadquote:Gaat eigenlijk wel goed. Dorstig, maar mijn beste vriend is vandaag de literfles van Spaquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ah ok, dat is ook leuk. Ik was ook vooral verbaasd toen ik nog in de veronderstelling was dat je de 10 ging lopen
Hoe gaat het na je biertjes van gisteren?
Heb ik meteen een mooie benchmark voor de Ekidenquote:
Ik ga vanavond ook maar weer 5 km hobbelen. Eens kijken hoe de reactie is, want met de oefeningen van de fysio minder last vandaag. En het is binnen het halve uur wat de fysio als grens aangaf...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik duim voor jequote:Op donderdag 6 juni 2013 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb ik meteen een mooie benchmark voor de Ekiden
Ik ga vanavond ook maar weer 5 km hobbelen. Eens kijken hoe de reactie is, want met de oefeningen van de fysio minder last vandaag. En het is binnen het halve uur wat de fysio als grens aangaf...
Ik hoop dat het goed gaat!quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb ik meteen een mooie benchmark voor de Ekiden
Ik ga vanavond ook maar weer 5 km hobbelen. Eens kijken hoe de reactie is, want met de oefeningen van de fysio minder last vandaag. En het is binnen het halve uur wat de fysio als grens aangaf...![]()
Leuk, een 5k! Lekker voluitquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Het wordt als het goed is heerlijk weer om langs de kant te staan. Beter dan in Ter Heijde in ieder geval
Ik ga voor het eerst een 5K lopen zaterdag. Heb gevraagd of mijn inschrijving omgezet kan worden.![]()
![]()
Mijn huisgenoot werkt bij adidas en krijgt af en toe wat spul mee. Gisteren heeft die voor mij de nieuwe adidas boost meegenomen:
Iemand ervaring met deze schoenen?
Ik weet nog niet of ik ze ga gebruiken. Ik schijn redelijk te overproneren en heb daarvoor én aangepaste zooltjes en een speciale hardloopschoen (Saucony). Wellicht dat ik de zooltjes kan overzetten en een kort loopje met de Boosts doe. Ze voelen in ieder geval lekker aan!"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Ja n.a.v de post van jou. Maar m'n langste afstand van mij is 15km dus zaterdag begin ik gewoon heel rustig en als het lukt later wat aanzetten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Grappig, zie dat jij ook meedoet aan de Rijsserbergloop zaterdag?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Leuk! Ja ik ben ook bang voor de afstand... mijn zusje deed mee aan de 5, dus mijn idee was om de 10 te gaan doen, maar die is er dus niet toen een beetje impulsief me voor de 10 mijl ingeschreven en nu begin ik hem toch wel te knijpenquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja n.a.v de post van jou. Maar m'n langste afstand van mij is 15km dus zaterdag begin ik gewoon heel rustig en als het lukt later wat aanzetten.![]()
![]()
Dan hobbelen we lekker achteraan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Leuk! Ja ik ben ook bang voor de afstand... mijn zusje deed mee aan de 5, dus mijn idee was om de 10 te gaan doen, maar die is er dus niet toen een beetje impulsief me voor de 10 mijl ingeschreven en nu begin ik hem toch wel te knijpen
Ik geloof iets van 2500 manquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:45 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Wilde ik ook aan meedoen. Vriendinlief had helaas andere plannen waardoor we in het zuiden zaten. Is het een groot deelnemersveld?
Hier is "een" foto impressie ervan http://www.flickr.com/pho(...)028/with/8924673272/![]()
Tip voor als je nog gaat lopen vandaag: NEEM WATER MEE!
NEE ECHT!
Zelf 8km zonder water gedaan, nog net voor de echte hitte, maar het was al bloedheet. Heerlijk zweten.
http://www.endomondo.com/workouts/199604901/5346508
OW, EN NEEM WATER MEE ALS JE NOG GAAT.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik wilde over een kwartiertje gaan, fml. Ik kan echt niet tegen hittequote:Op donderdag 6 juni 2013 11:06 schreef mosselmossel het volgende:
Tip voor als je nog gaat lopen vandaag: NEEM WATER MEE!
NEE ECHT!
Zelf 8km zonder water gedaan, nog net voor de echte hitte, maar het was al bloedheet. Heerlijk zweten.
OW, EN NEEM WATER MEE ALS JE NOG GAAT.
http://www.endomondo.com/workouts/199604901/5346508
Nu twijfel ik of ik morgen dan maar niet vroeg op moet staan, want vanavond is geen optie.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2013 11:07:59 ]![]()
Het zullen best goede schoenen zijn, maar ik vind ze er echt niet uitzien..quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:57 schreef winterstorm666 het volgende:
ik wil ook zo graag een paar FF`s.
maar morgen eerst maar een een analyse en schoen aanmeting.
Ik ga voor Virrata's dit jaar denk ik, vorig jaar op kinvarra's overgestapt en dat gaat prima dus nu naar 0mm![]()
Shit...nu heeft notabene mijn moeder me aan het twijfelen gebracht om dan toch de Den Haag marathon te gaan doen
Loop heel rustig, neem water mee en zet eventueel een petje op ofzo. Dan kan het best.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wilde over een kwartiertje gaan, fml. Ik kan echt niet tegen hitte
Nu twijfel ik of ik morgen dan maar niet vroeg op moet staan, want vanavond is geen optie.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het schijnt dat water tijdens het lopen compleet overbodig is, dat de sportdranken lobby dat verhaal de wereld in geholpen heeft.![]()
Ja, eten is ook nergens goed voor.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:09 schreef LoganMCV het volgende:
Het schijnt dat water tijdens het lopen compleet overbodig is, dat de sportdranken lobby dat verhaal de wereld in geholpen heeft.![]()
Water is een must bij sporten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Och, wat hou ik van hardlopen met dit weer! Lekker zweten en zoegenIK ga zo een km of 7 a 8 doen. Ik doe het toch maar zonder water. Vooral omdat ik geen flesje heb en het lijkt mij niet fijn lopen.
![]()
Water is een must om te leven, je kan makkelijk 10 k lopen zonder water te drinken TIJDENS het lopenquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, eten is ook nergens goed voor.![]()
Water is een must bij sporten.![]()
Bij langer dan 60 minuten wordt dacht ik toch wel aangeraden wat water mee te nemen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:09 schreef LoganMCV het volgende:
Waarom zou de sportdrankenlobby een verhaal over water de wereld in helpen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: