abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:00:44 #1
92409 Twinky
Little star.
pi_127438137

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinky op 05-06-2013 14:33:03 ]
pi_127438233
Twinky, mag ik meteen een beroep op je doen? Ik zou graag deze in de OP willen :)

1
2
[b]11 augustus - [url=http://www.city2surf.com.au/]City 2 Surf (Sydney, Australië)[/url][/b]
[*]Levitas - 15km
pi_127438332
Het lijkt wel alsof mensen ook echt aan het werk zijn vandaag :P
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:07:08 #4
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127438360
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:06 schreef hatsaflats het volgende:
De ganze dag overleggen :(
F means you're fucked
pi_127438363
Sorry :@
Ja doei.
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:09:13 #6
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127438426
quote:
Ik ben het aan VKOG-en :{ (Vervelende klant Ontwijk Gedrag-en)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_127438465
quote:
Inderdaad, slechts 1 nieuw topic vandaag!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:14:50 #8
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127438592
Fok!kers werken ipv gpx'jes klussen :o
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_127438740
Het is wel heel opvallend.

De batterij van m'n laptop is bijna leeg en ik ben m'n adapter vergeten. Extra vroeg naar huis en een rondje hobbelen *O*
pi_127438795
quote:
Gelukkig vandaag niet. :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:22:25 #11
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_127438838
Hebt net voor het eerst in 2 jaar serieus hardgelopen. 4.1 km in 20 minuten en 36 seconden. Kreeg wel enorme last van mijn milt, is dit juist goed of moet ik het dan rustiger aandoen?
Het leven is een toverbal.
pi_127438863
Nee, gewoon harder gaan tot je oogballen eruit poppen. ^O^
Ja doei.
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:23:35 #13
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_127438869
Sowieso, voor het eerst in 2 jaar hardlopen en dan meteen 4km in 20min doen...

Ik zou het wat rustiger doen 8-)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:25:20 #14
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_127438916
quote:
6s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:23 schreef E.T. het volgende:
Sowieso, voor het eerst in 2 jaar hardlopen en dan meteen 4km in 20min doen...

Ik zou het wat rustiger doen 8-)
Ik zit op voetbal dus heb wel een redelijke basisconditie, maar nu de trainingen zijn afgelopen wou ik beginnen met hardlopen.
Het leven is een toverbal.
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:26:01 #15
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127438939
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, gewoon harder gaan tot je oogballen eruit poppen. ^O^
_O-
pi_127438998
Potverdikke wat ging dat lekker vandaag. Zag een beetje tegen de intervallen op omdat de rusttijd wordt ingekort. Maar het ging eigenlijk nog fijner en sneller dan met langere rustperioden.

Nu heerlijk in het zonnetje aan de studie :D
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_127439000
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:25 schreef CrushedTinBox het volgende:

[..]

Ik zit op voetbal dus heb wel een redelijke basisconditie, maar nu de trainingen zijn afgelopen wou ik beginnen met hardlopen.
Ik zou het toch rustiger opbouwen.. In de OP staan een aantal schema's, wie weet heb je daar wat aan?

Ik heb wel lekker gelopen, heerlijk weertje en voor het eerst m'n mouwloze ding aan gekund in Nederland. Het enige wat een beetje jammer was was dat ik bij 2 van de 4 intervallen dusdanige steken onder m'n ribben kreeg dat dat versnellen niet helemaal lukte... Ik baal ervan, want ik heb ze best vaak en dat vind ik stom. *stampvoet*

http://www.endomondo.com/workouts/199142584/8731896

Even wat anders trouwens; ik heb hier nog drie kortingsbonnen liggen voor 20 euro korting op hardloopschoenen, te besteden bij run2day Arnhem of Nijmegen. Iemand interesse?
pi_127439107
Nou zeg, runkeeper is in onderhoud ofzo. Dus kan m'n loopje nu niet terug kijken. Geduld is niet mijn sterkste kant :@
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:33:05 #19
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_127439166
Net bij de fysio geweest en die was niet helemaal zeker wat het was. Hij gaf aan dat het waarschijnlijk overbelasting is en dat het nog wel 4 weken kon duren ( wat dus eigenlijk bijna :W Ekiden betekent :X ) Maar als het dan nog niet over is, zou het ook een cyste in mijn knieholte kunnen zijn. Maar dat verwachtte hij na wat testen niet. Dus ik mag me suf gaan rekken de komende tijd, om de spanning van de spieren daar af te halen.

SPOILER
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_127439208
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:33 schreef MaleDuck het volgende:
Net bij de fysio geweest en die was niet helemaal zeker wat het was. Hij gaf aan dat het waarschijnlijk overbelasting is en dat het nog wel 4 weken kon duren ( wat dus eigenlijk bijna :W Ekiden betekent :X ) Maar als het dan nog niet over is, zou het ook een cyste in mijn knieholte kunnen zijn. Maar dat verwachtte hij na wat testen niet. Dus ik mag me suf gaan rekken de komende tijd, om de spanning van de spieren daar af te halen.

SPOILER
Getver wat balen..... :(
pi_127439265
quote:

SPOILER
Bah MD! Wat stom!
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:36:12 #22
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127439293
quote:

SPOILER
Damn MD :( Mij is even ontschoten wat je klachten waren?
Helaas werkt zo'n knieholte niet zoals een auto en kun je niet op zoek naar een nieuwe knieholte :{
Gewetensvraag: zou je wel 750 euro betalen voor een nieuwe pijnloze knieholte? O-)
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:42:15 #23
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127439489
quote:

SPOILER
:( :*
Dat zijn niet de berichten die je wil krijgen zeg :r
pi_127439775
quote:

SPOILER
:(
pi_127439783
quote:

SPOILER
Het is echt je dag niet, zeg. -O- :(
pi_127439821
Gaan er hier mensen naar het Roparun eindfeest? Ik doe daar biertjes tappen. :+
pi_127439840
quote:
Ik zie dubbel van de spreadsheets. Ben blij als ik straks thuis ben en een rondje kan gaan lopen.

quote:

SPOILER
Shit man! Heel veel sterkte gewenst!
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:54:01 #28
236410 MaleDuck
pi_127439923
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:34 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Getver wat balen..... :(
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:35 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Bah MD! Wat stom!
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:36 schreef Quoi het volgende:

[..]

Damn MD :( Mij is even ontschoten wat je klachten waren?
Helaas werkt zo'n knieholte niet zoals een auto en kun je niet op zoek naar een nieuwe knieholte :{
Gewetensvraag: zou je wel 750 euro betalen voor een nieuwe pijnloze knieholte? O-)
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:42 schreef GotC het volgende:

[..]

:( :*
Dat zijn niet de berichten die je wil krijgen zeg :r
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:49 schreef CRX_master het volgende:

[..]

:(
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:49 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Het is echt je dag niet, zeg. -O- :(
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef Onama het volgende:

[..]

Ik zie dubbel van de spreadsheets. Ben blij als ik straks thuis ben en een rondje kan gaan lopen.

[..]

Shit man! Heel veel sterkte gewenst!
Dank jullie wel... het is niet anders, uitdagingen zijn er om overwonnen te worden :Y En het zijn gelukkig 1st world problems :Y

quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef Typisch het volgende:
Gaan er hier mensen naar het Roparun eindfeest? Ik doe daar biertjes tappen. :+
Ja, ik ben van de partij! :Y
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_127439948
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
Ja, ik ben van de partij! :Y
Ah, baas. :7
pi_127440784
Balen MD !
  woensdag 5 juni 2013 @ 14:22:24 #31
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127440938
quote:

SPOILER
Goffedomme zeg.

Gisteren quote ik Vince Lombardi nog.

"The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall. "

^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_127440947
Ah MD, dat is echt lelijk! :( Hoop toch echt wel dat je binnen 2 weken weer normaal kunt hardlopen! Ik wens je in ieder geval een voorspoedig herstel! De Ekiden mag jij natuurlijk helemaal niet missen!!!
Balen van die auto ook, al is het wel altijd leuk om een nieuwe auto te krijgen, maar zo onverwacht niet altijd even handig..
pi_127441250
Bah MD, terwijl het zo'n mooie dag is!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 5 juni 2013 @ 14:34:05 #34
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127441332
Heb nog wel een mooie Alfa 147 te koop eventueel :)
pi_127441351
Wow, MD, wat een naar bericht! :(
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 juni 2013 @ 14:36:57 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127441430
quote:

SPOILER
Knieën :r Ze zouden verboden moeten worden.
  woensdag 5 juni 2013 @ 14:38:19 #37
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127441487
MD, ik draag je wel hoor tijdens de Ekiden :*
pi_127441941
MD... -O-
pi_127442094
Stomme blessures!!!!

Echt balen voor je MD
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_127442118
Oh tip voor de dames: kruidvat heeft weer Leontien meuk.
pi_127442180
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:57 schreef Shravani het volgende:
Oh, hopelijk ook de sokken.

Edit: Die zie ik er op de site niet tussen zitten helaas..
pi_127442341
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:59 schreef Maariindaa het volgende:

[..]

Oh, hopelijk ook de sokken.

Edit: Die zie ik er op de site niet tussen zitten helaas..
volgens mij heb ik die wel in de folder zien staan.
pi_127442486
Ja sokken stonden ook in de folder
pi_127442555
Oja ik zie ze, alleen zwart helaas ;(
  woensdag 5 juni 2013 @ 15:14:28 #45
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127442688
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:57 schreef Shravani het volgende:
Ik vind 't een beetje armoedig..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 5 juni 2013 @ 15:19:12 #46
236410 MaleDuck
pi_127442870
Dank jullie wel allemaal!

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Ah MD, dat is echt lelijk! :( Hoop toch echt wel dat je binnen 2 weken weer normaal kunt hardlopen! Ik wens je in ieder geval een voorspoedig herstel! De Ekiden mag jij natuurlijk helemaal niet missen!!!
Balen van die auto ook, al is het wel altijd leuk om een nieuwe auto te krijgen, maar zo onverwacht niet altijd even handig..
Ik mag wel op rustig tempo lopen als het geen pijn oplevert, maar niet meer dan een half uur. En ik loop denk ik wel mee bij de Ekiden, maar weet niet of het volle bak gaat lukken...
En die auto dat komt wel goed...
  FOK!fotograaf woensdag 5 juni 2013 @ 15:25:16 #47
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_127443095
Heh MD, wat vervelend. Hopen dat het uiteindelijk meevalt.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_127443119
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
Dank jullie wel allemaal!

[..]

Ik mag wel op rustig tempo lopen als het geen pijn oplevert, maar niet meer dan een half uur. En ik loop denk ik wel mee bij de Ekiden, maar weet niet of het volle bak gaat lukken...
En die auto dat komt wel goed...
In dat half uurtje ren jij het hele bos 3 keer rond ;)
Hoop dat je snel weer hersteld bent!
pi_127443120
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:14 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik vind 't een beetje armoedig..
Geen idee ik heb het alleen in de folder gezien. Heb wel een tight van Leontien ( een warme ) en die zit best fijn.
  woensdag 5 juni 2013 @ 15:26:18 #50
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_127443128
Sterkte MD !!

Ik heb afelopen zondag de 12k Rock and Run gedaan, was erg leuk. Lekker weer ook, jammer dat de start een beetje druk was, pas na 1-2 km had je ruimte om je eigen ding te doen, jammer dat er geen tijdwaarneming bij is. Maarrrr zeker de moeite waard langs al die terrasjes en muziekdingen, gezellige loop :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 15:26:56 #51
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_127443155
ruim 1000 foto's doorgespit maar ik sta nergens op :(
pi_127443309
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:26 schreef LoganMCV het volgende:
ruim 1000 foto's doorgespit maar ik sta nergens op :(
Zo snel gerend ? xD
  woensdag 5 juni 2013 @ 15:32:14 #53
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_127443332
yup..die vage onscherpe streep in die foto's dat ben ik. :p
pi_127443802
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:26 schreef LoganMCV het volgende:
Sterkte MD !!

Ik heb afelopen zondag de 12k Rock and Run gedaan, was erg leuk. Lekker weer ook, jammer dat de start een beetje druk was, pas na 1-2 km had je ruimte om je eigen ding te doen, jammer dat er geen tijdwaarneming bij is. Maarrrr zeker de moeite waard langs al die terrasjes en muziekdingen, gezellige loop :)
Wilde ik ook aan meedoen. Vriendinlief had helaas andere plannen waardoor we in het zuiden zaten. Is het een groot deelnemersveld?
  woensdag 5 juni 2013 @ 15:59:01 #55
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_127444214
quote:
8s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Knieën :r Ze zouden verboden moeten worden.
hier sluit ik me bij aan...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 5 juni 2013 @ 16:14:33 #56
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127444811
MaleDuck, doe rustig aan he? 4 weken stelt uiteindelijk niets voor!
De kans bestaat dat ik met je mee moet doen overigens....kijk het nog ff aan
F means you're fucked
pi_127444852
Hmm... Ik mag vanavond 2x 5 minuten en 2x 7 minuten lopen, steeds 2 minuten wandelen tussendoor.
Dat wordt een uitdaging :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 16:18:19 #58
236410 MaleDuck
pi_127444978
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:14 schreef YUR het volgende:
MaleDuck, doe rustig aan he? 4 weken stelt uiteindelijk niets voor!
De kans bestaat dat ik met je mee moet doen overigens....kijk het nog ff aan
Ja, ik ga zeker niks forceren. Ik ga wel mijn best doen om het herstel zoveel mogelijk te bevorderen, door de oefeningen (rekken) veelvuldig en netjes volgens de instructies van de fysio te doen.
  woensdag 5 juni 2013 @ 16:29:30 #59
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_127445528
Leuk man.. zo'n Roparun. Meteen lekker een dikke maand geblesseerd! Het leek een stuk aantrekkelijker een paar weekjes geleden toen de mooie verhalen trending waren.. dit is natuurlijk gewoon ruk.
  woensdag 5 juni 2013 @ 16:31:45 #60
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127445638
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:15 schreef Muis84 het volgende:
Hmm... Ik mag vanavond 2x 5 minuten en 2x 7 minuten lopen, steeds 2 minuten wandelen tussendoor.
You can do it! ^O^
pi_127445664
Na het hardlopen toch maar ff de racefiets afgestoft en een rondje gefietst, ging geeneens zo slecht vond ik. Ik wil ik eigenlijk stiekem eind van de maand meedoen aan de run-bike-run hier in de buurt, binnenkort nog eens kijken of het er in zit :P
pi_127446101
Net even een klein herstelrondje gedaan, en meteen m'n nieuwe schoenen uitgeprobeerd. Niet genoeg om er ook daadwerkelijk iets zinnigs over te zeggen, maar ik heb er wel meer vertrouwen in.

Morgen sla ik het bos wel over. Misschien dat ik voor mezelf een rondje ga lopen, maar ik denk dat ik toch voor de zekerheid nog maar even wat extra rust neem en zaterdag weer ga lopen. Beetje jammer, want voor dat gedoe met m'n kuiten ging net zo lekker. Maar ja. Pieken en dalen enzo.
pi_127446201
quote:
Ik was daar ook "bang" voor, maar uiteindelijk is het geen probleem.. Niet te snel van start gaan, dan lukt het je wel! ^O^
pi_127446257
Mooi kut MD! :*
Ja doei.
pi_127446457
Thanks CRX en daywalker!
pi_127446714
quote:
Ik was doodsbang voor die eerste stap na de 3 minuten, maar je zal merken dat het echt heel erg mee gaat vallen!
pi_127447150
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik was doodsbang voor die eerste stap na de 3 minuten, maar je zal merken dat het echt heel erg mee gaat vallen!
Há! O+

Zie hier O+ c_c die nu ook al mensen ervan verzekert dat het allemaal wel goed komt, en dat na een paar weken Evy 8-) *O*
Ja doei.
pi_127447291
Ik ben ook 'bang' voor de 4 en 5 minuten :o die komen er al snel aan! Eerst toch een keer les 8 herhalen, daar voel ik me beter bij als meteen doorgaan naar 9.
pi_127447341
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Há! O+

Zie hier O+ c_c die nu ook al mensen ervan verzekert dat het allemaal wel goed komt, en dat na een paar weken Evy 8-) *O*
Haha! Het is wel een beetje hilarisch ja. Alleen al het feit dat ik al dagen baal van m'n enkel. Niet omdat het pijn doet, maar omdat ik wil looohooooopen :').
pi_127447453
Ik ga vandaag misschien les 9 doen, leuk dat we ongeveer tegelijk opgaan zo.
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:23:50 #71
92409 Twinky
Little star.
pi_127447929
ik ben nu bezig met week 4 :D vrijdag opnieuw les 11!
pi_127448049
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:09 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Haha! Het is wel een beetje hilarisch ja. Alleen al het feit dat ik al dagen baal van m'n enkel. Niet omdat het pijn doet, maar omdat ik wil looohooooopen :').
Welcome to the dark side ;)

Ik mag straks ook weer, wh00p O+
Ja doei.
pi_127448071
Gisteren buikpijn, vandaag is er keelpijn en een loopneus bijgekomen blegh :(. Het verklaart in ieder geval waarom de laatste duurloop zo moeizaam ging.
pi_127448096
Oke, nu heb ik (volgens mij) echt alles gezien tijdens het sporten.
Ik kom regelmatig wildlife tegen wanneer ik in de bossen aan het lopen ben.
Maar wat ik tijdens het inlopen zag :X

Ik hoorde wat geritsel in de bosjes en automatisch probeer ik dan het beestje op te sporen.
Dus dat was ik net ook van plan. Alleen zag ik een meter of 10 van het bospad dit:
SPOILER
pi_127448130
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef AlexN het volgende:
Leuk man.. zo'n Roparun. Meteen lekker een dikke maand geblesseerd! Het leek een stuk aantrekkelijker een paar weekjes geleden toen de mooie verhalen trending waren.. dit is natuurlijk gewoon ruk.
Ondanks de ongemakken waar ze nu last van hebben, trekt het mij nog steeds heel erg.
pi_127448161
Ach joh, de lente is eindelijk begonnen O+.
pi_127448164
Haha, ze hielden vast zoveel van elkaar dat thuiskomen niet meer haalbaar was 8)7
pi_127448345
Sukkels zijn het. Dat gedeelte is hondenuitlaatroute. Daar komen veel mensen langs. Ook kinderen. Ga dan ergens dieper het bos in en niet hemelsbreed een meter of 50 van de parkeerplaats af.
Stelletje egoïsten. |:(
pi_127448469
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:33 schreef streamnl het volgende:
Sukkels zijn het. Dat gedeelte is hondenuitlaatroute. Daar komen veel mensen langs. Ook kinderen. Ga dan ergens dieper het bos in en niet hemelsbreed een meter of 50 van de parkeerplaats af.
Ermahgerd wat erg :')
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:38:24 #80
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127448507
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:33 schreef streamnl het volgende:
Hehe, je lijkt wel een oud wijf man :D
F means you're fucked
pi_127448552
O, ik ben vergeten de leeftijd erbij te vermelden...
Mijn moeder zou U tegen haar zeggen.
pi_127448648
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:27 schreef streamnl het volgende:

Ik hoorde wat geritsel in de bosjes en automatisch probeer ik dan het beestje op te sporen.
Dus dat was ik net ook van plan. Alleen zag ik een meter of 10 van het bospad dit:
SPOILER
Haha, dat heb ik dit jaar ook al een keer meegemaakt in het bos. Toen ik langskwam rennen stonden ze net weer op. Helemaal in hun nakie.. :P Toen was het alleen nog wel een stuk kouder, graad of 5 ofzo, stelletje gekken af en toe! Kon er wel om lachen toen :D . Opzich was dat ook niet een heel drukbezocht pad. Maar om dat in zo'n groot bos nou op 5m afstand van het pad te doen 8)7 :P .
pi_127448654
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:39 schreef streamnl het volgende:
O, ik ben vergeten de leeftijd erbij te vermelden...
Mijn moeder zou U tegen haar zeggen.
Mgihihi, misschien waren ze wel ontsnapt uit het bejaardentehuis om de sociale controle daar te ontlopen :D
pi_127448738
Je kunt je er maar druk om maken :D! Laat ze toch. En kinderen zien wel ergere dingen :')_!
Ja doei.
pi_127448744
De site van runkeeper werkt nog steeds niet zoals het moet werken. Wil zo graag m'n tijden zien...
pi_127449137
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:27 schreef streamnl het volgende:

SPOILER
Die waren gewoon aan het planken.
pi_127449163
quote:
99s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

_O-
pi_127449175
Ze kunnen beter seks zien dan alles wat ze op tv zien. Snap niet echt waar je je druk om maakt.
pi_127449245
quote:
99s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef mosselmossel het volgende:
Ze kunnen beter seks zien dan alles wat ze op tv zien. Snap niet echt waar je je druk om maakt.
En ze weten er vaak al meer vanaf dan een gemiddelde volwassene :Y
pi_127449321
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef Maariindaa het volgende:
De site van runkeeper werkt nog steeds niet zoals het moet werken. Wil zo graag m'n tijden zien...
Endomondo geen optie? Weet dat het cliche is, maar de meeste mensen hier gebruiken die en volgens mij zijn die daar prima tevreden over.
The sun in your Eyes
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:20:45 #91
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127450110
Ik vind het ook schokkend :o Zou er iig wat harder van gaan rennen!

Oef dat was een lange werkdag :{
SPOILER
pi_127450157
quote:
99s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

:D
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_127450287
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef Maariindaa het volgende:
Hij doet het wel bij mij, maar traag.
Vermoedelijk heeft het te maken met een soort van running day die vandaag is https://www.facebook.com/runningday
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:25:14 #94
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127450294
Oh ik kom even meejompelen! Vanavond sporten en dus waarschijnlijk ook stukjes hardlopen of walvis-verplaatsen, maar net hoe je het bekijkt *O*
pi_127450487
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:25 schreef GotC het volgende:
Oh ik kom even meejompelen! Vanavond sporten en dus waarschijnlijk ook stukjes hardlopen of walvis-verplaatsen, maar net hoe je het bekijkt *O*
*mee jompelt*

Lekker bezig GotC! Ik ook! Beachvolleyen zo :D
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:31:04 #96
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127450530
quote:
99s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:30 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

*mee jompelt*

Lekker bezig GotC! Ik ook! Beachvolleyen zo :D
Ohhh tof! *O* Hardlopen in het zand? ~O>
pi_127450574
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:31 schreef GotC het volgende:

[..]

Ohhh tof! *O* Hardlopen in het zand? ~O>
Yeah! Extreme intervals. Vier stappen - stil - vier stappen - stil - drie stappen - stil.
pi_127450842
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef Onama het volgende:

[..]

Endomondo geen optie? Weet dat het cliche is, maar de meeste mensen hier gebruiken die en volgens mij zijn die daar prima tevreden over.
Ik heb normaal ook geen problemen met runkeeper, behalve dat ie er dus al de hele dag half uitligt vandaag. Zullen wel met onderhoud bezig zijn ofzo. Ik vind de schema's op runkeeper wel fijn opzich. Maar zal eens kijken wat Endomondo me te bieden heeft.

En wat De_Kluizenaar zegt zal ook wel meehelpen in de traagheid.
pi_127450890
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:38 schreef Maariindaa het volgende:

[..]

Ik heb normaal ook geen problemen met runkeeper, behalve dat ie er dus al de hele dag half uitligt vandaag. Zullen wel met onderhoud bezig zijn ofzo. Ik vind de schema's op runkeeper wel fijn opzich. Maar zal eens kijken wat Endomondo me te bieden heeft.
Ow zo, dacht dat je hem niet prettig vond werken. Dan inderdaad wat De_kluizenaar zegt. Het is "National Running Day" in de VS en blijkbaar voor veel mensen een reden om snel even een App binnen te halen en een rondje te gaan lopen voor de eerste keer. Zal morgen wel weer over zijn.
The sun in your Eyes
pi_127450999
Zo richting de Dam tot Dam training. Eerst maar kijken wat er op het programma staat. Nog ietwat spierpijn. Maar beetje in/uitlopen kan geen kwaad
pi_127451120
moment of Zen na de start

woensdag 5 juni 2013 @ 18:45:41 #102
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127451124
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:25 schreef GotC het volgende:
Hardlopen.
pi_127451184
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:45 schreef linebear het volgende:
moment of Zen na de start

[ afbeelding ]
Heb jij nou dezelfde schoenen als ik en hetzelfde geintje uitgehaald met de veters?
pi_127451371
quote:
99s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:47 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Heb jij nou dezelfde schoenen als ik en hetzelfde geintje uitgehaald met de veters?
De Rotterdam Marathon limited edition van New Balance. Wat heb je met je veters gedaan dan?
pi_127451447
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:20 schreef Quoi het volgende:
Ik vind het ook schokkend :o Zou er iig wat harder van gaan rennen!

Oef dat was een lange werkdag :{
SPOILER
SPOILER
pi_127451684
Nou ik ben weer terug, godsamme wat is het warm...
De 5 en 7 minuten gingen goed, gelukkig. Haverwege de laatste 5 kreeg ik nog een opgefokte hond achter me aan, altijd fijn.., -O- En meer dan 5KM gelopen, weliswaar niet aan 1 stuk gerend, maar toch. *O*
Endomondo vindt het jammer genoeg geen beker waardig, maar voor de geïnteresseerden:

http://www.endomondo.com/workouts/199307914/9947984

Edit: nu ineens wel bekertjes, twee zelfs. w/
pi_127451709
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Há! O+

quote:
17s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben ook 'bang' voor de 4 en 5 minuten :o die komen er al snel aan! Eerst toch een keer les 8 herhalen, daar voel ik me beter bij als meteen doorgaan naar 9.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:12 schreef Grutsk het volgende:
Ik ga vandaag misschien les 9 doen, leuk dat we ongeveer tegelijk opgaan zo.
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:23 schreef Twinky het volgende:
ik ben nu bezig met week 4 :D vrijdag opnieuw les 11!
Evy _O_

Ik keek vooral op tegen de 8 minuten, maar het bleek allemaal heel erg mee te vallen.
Volgens mij vond ik les 8 nog het lastigst (die met twee minuten rennen, één minuut lopen) omdat er maar geen einde aan leek te komen, zo vaak moest je weer opnieuw beginnen met rennen.
pi_127451746
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:00 schreef Muis84 het volgende:
De 5 en 7 minuten gingen goed, gelukkig. Haverwege de laatste 5 kreeg ik nog een opgefokte hond achter me aan, altijd fijn.., -O- En meer dan 5KM gelopen, weliswaar niet aan 1 stuk gerend, maar toch. *O*
Endomondo vindt het jammer genoeg geen beker waardig, maar voor de geïnteresseerden:

quote:
ACCESS DENIED
Sorry, you are not allowed to see the requested content. If you know the creator of the content, try contacting him or her and request access to see it.
;(
pi_127451762
*grin* de 2-minuten-les is inderdaad gevreesd! :o

Zo maar 's omkleden. Zal wel een 5 á 6 mijler worden :o
Ja doei.
pi_127451798
quote:

*O* voor de 5km :D
pi_127451834
Technisch gezien doe ik de C25K :P Maar het is hetzelfde idee.

Goed gedaan Muis!
pi_127451892
Toch maar Endomondo erbij genomen. Maar vind die site niet erg overzichtelijk. Maar even rondneuzen.
pi_127451915
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:01 schreef FZN05 het volgende:

[..]

[..]

;(
Huh? En nu?
pi_127451944
Dankjewel Space en CC! O+
pi_127451980
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Huh? En nu?
Nog steeds...
Zijn mijn workouts wel public? Kun je deze bijv. zien? http://www.endomondo.com/workouts/198917797/4748952
pi_127452115
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Nog steeds...
Zijn mijn workouts wel public? Kun je deze bijv. zien? http://www.endomondo.com/workouts/198917797/4748952
Schaijk, da's dichtbij! Kan het zien dus.
:)
pi_127452149
Me ook aangemeld voor en Fok team op endomondo. Hoor ik er nou ook bij? O-)
pi_127452577
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Schaijk, da's dichtbij! Kan het zien dus.
:)
Ja! Ik jou nu ook. :)
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef Maariindaa het volgende:
Me ook aangemeld voor en Fok team op endomondo. Hoor ik er nou ook bij? O-)
Ik heb me ook aangemeld! ^O^
pi_127452678
Kut, al de hele dag een raar gevoel in m`n lichaam. Dacht dat het een extreme dag was voor mensen met hooikoorts, maar hoe later het werd, hoe duidelijker de echte reden was: Migraine aanval.

Irritant is dat, de hele dag voel je het al aankomen en je kunt er niks aan doen. Dan opeens slaat 'ie over naar een mega hoofdpijn en is 't enige wat je kan doen slapen in een donkere ruimte zonder geluid. Om die mega klap voor te zijn, maar even snel douchen en m`n kamer zo donker mogelijk maken en maar slapen -O- -O-
pi_127452751
quote:

Netjes muis. Kan je endomondo link ook niet openen, ergens een setting op private staan.
pi_127453029
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:21 schreef Levitas het volgende:
Kut, al de hele dag een raar gevoel in m`n lichaam. Dacht dat het een extreme dag was voor mensen met hooikoorts, maar hoe later het werd, hoe duidelijker de echte reden was: Migraine aanval.

Irritant is dat, de hele dag voel je het al aankomen en je kunt er niks aan doen. Dan opeens slaat 'ie over naar een mega hoofdpijn en is 't enige wat je kan doen slapen in een donkere ruimte zonder geluid. Om die mega klap voor te zijn, maar even snel douchen en m`n kamer zo donker mogelijk maken en maar slapen -O- -O-
Heb je geen medicijnen? Zodra ik het gevoel vanuit mijn nek krijg dan neem ik maxalt die gelukkig acht van de tien keer wel helpt. Enige nadeel van dat medicijn is dat je de rest van de dag als een zombie rondloopt. Ik haat migraine!!!! Sinds ik loop is het gelukkig wel wat minder maar ik was dit werkweekend ook weer aan de beurt, nachtdienst en te vast slapen = bingo

Sterkte!!! Hopelijk duurt de aanval niet te lang
pi_127453030
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:21 schreef Levitas het volgende:

Das mooi kak.. :(
pi_127453381
Moet je voor het FOK!-team op Endomondo eerst goedgekeurd worden ofzo?
pi_127453448
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:40 schreef FZN05 het volgende:
Moet je voor het FOK!-team op Endomondo eerst goedgekeurd worden ofzo?
Heb je GotC een pm gestuurd dat je je hebt opgegeven? Zij voegt je toe
pi_127453450
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:30 schreef Lula het volgende:
Heb je geen medicijnen?
Geen medicijnen nee. Wel gehad, maar die werkten allemaal niet. Heb tabletten gehad die ik elke dag moest nemen, verschillende poeders en tabletten die ik moest nemen als ik een aanval op voelde komen.. Maar niks werkte, dus daar ben ik zelf mee gestopt.

Als de aanval savonds komt, kan ik meestal niet slapen voor een uur of 2 - 3 vannacht. Zo pijn doet het dan. Dan val ik in slaap en word ik in de ochtend wakker zonder hoofdpijn. Vaak wel wat vermoeider dan normaal, maar dat is volgens mij wel gewoon na migraine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')