Ik zie het wel, vooral waar het zonlicht op de grond schijnt bij de stoelen. Als je buiten een foto maakt of een foto met veel natuurlicht (foto van wolken oid) zie je meer verschil. Hangt van de belichting af etc. zoals Robonogwat al zei.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eerste is met HDR. Tweede zonder.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zie het niet. Zit mobiel, misschien dat het daaraan ligt?
In deze foto is het overal al vrij licht, dan heeft het weinig zin.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eerste is met HDR. Tweede zonder.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zie het niet. Zit mobiel, misschien dat het daaraan ligt?
Bij groot verschil tussen licht en donker idd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
In deze foto is het overal al vrij licht, dan heeft het weinig zin.
Als je een foto maakt van een donker object met wat meer tegenlicht bijvoorbeeld dan zou het effect beter moeten zijn.
Ah ja, dat zal het verschil zijnquote:
Dat snap ik, dan is het verschil echt wel aanwezig. Vind de functie op een iPhone zo nutteloos. Gewoon een filtertje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:25 schreef wise het volgende:
hdr moet je niet met een smartphone maken
[ afbeelding ]
maar met een dslr;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ach, leuk voor de simpele fotograafjes die het op fb willen zettenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat snap ik, dan is het verschil echt wel aanwezig. Vind de functie op een iPhone zo nutteloos. Gewoon een filtertje.
To experiment with HDR, tap on the camera app. On the upper part of the screen, tap "HDR Off" once, so that you now see "HDR On." Take a photo as you would normally. The iPhone stores both the normal image and HDR image manually, which makes it fun to compare the differences. However, you can always change this option in "Settings" to save the HDR images only.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:30 schreef VeerEli het volgende:
Kan je op iPhone die hdr standaard inschakelen dan? Hoe dan? Wil het ook eens testen
Thanks, maar ik had dat automatisch al zo staan.. Maar voor zover ik weet maak ik geen HDR foto's en staat m'n tel al helemaal niet beide foto's op. Vage shit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:31 schreef wise het volgende:
[..]
To experiment with HDR, tap on the camera app. On the upper part of the screen, tap "HDR Off" once, so that you now see "HDR On." Take a photo as you would normally. The iPhone stores both the normal image and HDR image manually, which makes it fun to compare the differences. However, you can always change this option in "Settings" to save the HDR images only.
plaatjes;
http://www.imore.com/how-take-awesome-hdr-photos-your-iphone
Ik verwachte (en hoopte) dat zijn kopje er af zou vallen.quote:
woman massaging her pussyquote:
Ik moest aan dkut denkenquote:
Nootmans!quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik verwachte (en hoopte) dat zijn kopje er af zou vallen.
blufquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nootmans!
* Panzermaus slaat Nootmans om de oren met een stoeptegel
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nootmans!
Angstvallig goede vergelijking, wel.. Vooral met die kat erbijquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nootmans!
Wel logisch dat zo'n gifje wel mag, maar een plaatje van een blote kont of tepel uit den boze is.quote:
Ik wou hier op reageren maar besefte dat dat banwaardig is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel logisch dat zo'n gifje wel mag, maar een plaatje van een blote kont of tepel uit den boze is.
misschien omdat het een film is ;S. Dacht dat in een SC je wel wat meer mocht posten dan daarbuiten¿quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel logisch dat zo'n gifje wel mag, maar een plaatje van een blote kont of tepel uit den boze is.
Amerika-taferelenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje bang geworden, nu :$quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wou hier op reageren maar besefte dat dat banwaardig is.
Heb altijd gelijk dat liedje in mn hoofd als ik jouw username zie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik vaker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb altijd gelijk dat liedje in mn hoofd als ik jouw username zie.
Ik ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dm me, bbyquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou wel banwaardige praktijken met je uithalen ja dus pas maar op
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan nu niet luisteren, maar zon gay nummer.quote:
Droogklo..kutquote:
De vrouw, de handeling en die poes die mee wil doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Door de vrouw op het plaatje of gewoon omdat zij zulke plaatjes post?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De vrouw, de handeling en die poes die mee wil doen
Ja dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Angstvallig goede vergelijking, wel.. Vooral met die kat erbij
Ik word altijd zo roppig van die ruige homo die in dat liedje meezingt. Wil hem het liefst uit elkaar trekken en in delen op het treinspoor leggen zodat niemand weet dat ik het gedaan heb.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:12 schreef Murdera het volgende:
Fascination Fascination It's just the way we feel.
Ik deel je gevoelens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik word altijd zo roppig van die ruige homo die in dat liedje meezingt. Wil hem het liefst uit elkaar trekken en in delen op het treinspoor leggen zodat niemand weet dat ik het gegaan heb.
Pics van je pussyjuicequote:
Wel handschoentjes aan dan, anders vinden ze je vingerafdrukkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik word altijd zo roppig van die ruige homo die in dat liedje meezingt. Wil hem het liefst uit elkaar trekken en in delen op het treinspoor leggen zodat niemand weet dat ik het gedaan heb.
Ze heeft een sexy tennisleraar?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Voor vas:
T wordt steeds leuker om dochter te zien tennissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Aaahw, en hoe is het met het paardrijden van die ander?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Voor vas:
En ik dacht dat dat de koelkast het enige was dat we deelden. Icecold maatje, icecold.quote:
Vingerafdrukken zeg je? Ik ben die van jou nog niet tegengekomen op mijn bloempje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel handschoentjes aan dan, anders vinden ze je vingerafdrukken
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Voor vas:
Wat is dit voor codetaal stel pervs.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aaahw, en hoe is het met het paardrijden van die ander?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze heeft een sexy tennisleraar?ook, maar die is er nu niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze doet t gewoon steeds beter en enthousiaster
compact en kleverig.
Zou je dat willen dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En ik dacht dat dat de koelkast het enige was dat we deelden. Icecold maatje, icecold.
[..]
Vingerafdrukken zeg je? Ik ben die van jou nog niet tegengekomen op mijn bloempje.
compleet met gebitquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aaahw, en hoe is het met het paardrijden van die ander?Is ze al een toekomstige Anky van Grunsven?
*rilquote:
Haha, het gaat me meer om of zij het zelf zou willen.quote:
quote:
Dat sowieso, uiteraard ditdat alles.. Maar niet dat je me in elkander zou slaan ehquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, het gaat me meer om of zij het zelf zou willen.Ik heb daar dan verder niets op tegen, hoe meer hoe beter. Staat los van de hele exclusiviteitsdeal.
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat sowieso, uiteraard ditdat alles.. Maar niet dat je me in elkander zou slaan eh
Zal wel een keer zaken bespreken met 'r :$
Maar voor nu sluit ik af en ga ik zo een keertje naar m'n werk zodra ik klaar ben met OUAT
Dus laterrr![]()
Geen zorgen, ik sla vrouwen nooit vaker dan 1x. Not like that, in ieder geval. Ciao miauw!quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat sowieso, uiteraard ditdat alles.. Maar niet dat je me in elkander zou slaan eh
Zal wel een keer zaken bespreken met 'r :$
Maar voor nu sluit ik af en ga ik zo een keertje naar m'n werk zodra ik klaar ben met OUAT
Dus laterrr![]()
jij doet niet aan spanking¿quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik sla vrouwen nooit vaker dan 1x. Not like that, in ieder geval. Ciao miauw!
1e keer KO moet ook prima lukkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik sla vrouwen nooit vaker dan 1x. Not like that, in ieder geval. Ciao miauw!
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
1e keer KO moet ook prima lukken
Fhoeveel?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
compleet met gebit![]()
Maar nee, ze vindt t wel heel erg leuk en ik ga dr binnenkort opgeven voor een proefje![]()
/OUD
nu over tot de orde van de dag
quote:
Feminisme hè. Van vrouwen wordt het wel getolereerd als ze een man een tik geven als die ze aanrand, dus moet andersom ook kunnen.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Feminisme hè. Van vrouwen wordt het wel getolereerd als ze een man een tik geven als die ze aanrand, dus moet andersom ook kunnen.
[..]
Feminisme hè. Van vrouwen wordt het wel getolereerd als ze een man een tik geven als die ze aanrand, dus moet andersom ook kunnen.
[..]
Wanneer was de laatste keer dat Mozy jou een speelse tik gaf?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon afgelopen weekend denk ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat Mozy jou een speelse tik gaf?En slaat hij je ook in je gezicht?
even aantikken met zn boeremetworstquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat Mozy jou een speelse tik gaf?En slaat hij je ook in je gezicht?
Zin gekrijgd.quote:
Nah, Mozy houdt zijn sokken aan en het licht uit. Dan is zoiets al helemaal teveel van het goede.quote:
quote:
Dat doet niemand van deze generatie volgens mij hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zin gekrijgd.
[..]
Nah, Mozy houdt zijn sokken aan en het licht uit. Dan is zoiets al helemaal teveel van het goede.
zou je het wel proberen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Lijkt me echt raar om met zo iemand te tongen.
Ze zijn er wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doet niemand van deze generatie volgens mij hoor.Waarom zou je dat doen wtf.
Ja.quote:
Bring it puffy michelinboiquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nootmans!
Wat zijn geitenmeisjes?quote:
altijd onder de dekens ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zijn geitenmeisjes?
Misschien dat heel labiele onzekere meisjes het licht per se uit willen, maar die houd je altijd en gaat vast wel over na een tijdje.
maar dan zonder gedoe met 3 hoofden tegen elkaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Net alsof je met twee mensen tegelijk staat te tongen ofzo.
Ben niet bang voor jou.quote:
Cute wel!quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zijn geitenmeisjes?
Misschien dat heel labiele onzekere meisjes het licht per se uit willen, maar die houd je altijd en gaat vast wel over na een tijdje.
En dat gevoel lijkt je niets?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Net alsof je met twee mensen tegelijk staat te tongen ofzo.
Handbalmeisjes dus.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben niet bang voor jou.Mijn armen staan strak van de chocolademelk.
[..]
Cute wel!![]()
Geitenmeisjes zijn paardenmeisjes maar dan nog onaantrekkelijker.
[..]
En dat gevoel lijkt je niets?Oh god, ik zou het zo doen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
Cute wel!![]()
Hoe zijn paardenmeisjes volgens jou?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
Cute wel!![]()
zou je zeker ook gepijpt willen worden door zo iemand?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar dan zonder gedoe met 3 hoofden tegen elkaar.
Ruig, dominant, vals en wild. Een paardenmeisje met een baard en dubbel uitgevoerde ankers op haar bicepsen kijk ik al niet meer van op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe zijn paardenmeisjes volgens jou?
mwahquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:11 schreef ntm het volgende:
[..]
zou je zeker ook gepijpt willen worden door zo iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |