Ik zie het wel, vooral waar het zonlicht op de grond schijnt bij de stoelen. Als je buiten een foto maakt of een foto met veel natuurlicht (foto van wolken oid) zie je meer verschil. Hangt van de belichting af etc. zoals Robonogwat al zei.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eerste is met HDR. Tweede zonder.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zie het niet. Zit mobiel, misschien dat het daaraan ligt?
In deze foto is het overal al vrij licht, dan heeft het weinig zin.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eerste is met HDR. Tweede zonder.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zie het niet. Zit mobiel, misschien dat het daaraan ligt?
Bij groot verschil tussen licht en donker idd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
In deze foto is het overal al vrij licht, dan heeft het weinig zin.
Als je een foto maakt van een donker object met wat meer tegenlicht bijvoorbeeld dan zou het effect beter moeten zijn.
Ah ja, dat zal het verschil zijnquote:
Dat snap ik, dan is het verschil echt wel aanwezig. Vind de functie op een iPhone zo nutteloos. Gewoon een filtertje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:25 schreef wise het volgende:
hdr moet je niet met een smartphone maken
[ afbeelding ]
maar met een dslr;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ach, leuk voor de simpele fotograafjes die het op fb willen zettenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat snap ik, dan is het verschil echt wel aanwezig. Vind de functie op een iPhone zo nutteloos. Gewoon een filtertje.
To experiment with HDR, tap on the camera app. On the upper part of the screen, tap "HDR Off" once, so that you now see "HDR On." Take a photo as you would normally. The iPhone stores both the normal image and HDR image manually, which makes it fun to compare the differences. However, you can always change this option in "Settings" to save the HDR images only.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:30 schreef VeerEli het volgende:
Kan je op iPhone die hdr standaard inschakelen dan? Hoe dan? Wil het ook eens testen
Thanks, maar ik had dat automatisch al zo staan.. Maar voor zover ik weet maak ik geen HDR foto's en staat m'n tel al helemaal niet beide foto's op. Vage shit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:31 schreef wise het volgende:
[..]
To experiment with HDR, tap on the camera app. On the upper part of the screen, tap "HDR Off" once, so that you now see "HDR On." Take a photo as you would normally. The iPhone stores both the normal image and HDR image manually, which makes it fun to compare the differences. However, you can always change this option in "Settings" to save the HDR images only.
plaatjes;
http://www.imore.com/how-take-awesome-hdr-photos-your-iphone
Ik verwachte (en hoopte) dat zijn kopje er af zou vallen.quote:
Ik moest aan dkut denkenquote:
Nootmans!quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik verwachte (en hoopte) dat zijn kopje er af zou vallen.
blufquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nootmans!
* Panzermaus slaat Nootmans om de oren met een stoeptegel
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nootmans!
* Panzermaus slaat Nootmans om de oren met een stoeptegel
Angstvallig goede vergelijking, wel.. Vooral met die kat erbijquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nootmans!