Hahahahaha, is je inschattingsvermogen wat dit betreft net zo sterk als de vorige keer over mijn vruchtbare periode? In dat geval zou ik maar even achter mijn oren gaan krabben, als ik jou was.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:
! Nee joh! De kans dat wij ooit seks hebben ligt een stuk hoger. We zijn niet bepaald wildvreemden meer voor elkaar nu.
Wauw, racistquote:
echt he, gaat voor mij zelfs te ver..quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wauw, racistbeetje een donker persoon relateren aan een aap
Lamon heeft mijn toekomst voorspeld voor een euro. (Zosk wilde meer zien) Gouden bergen zijn mij beloofd en die van jou hoorden er ook bij.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha, is je inschattingsvermogen wat dit betreft net zo sterk als de vorige keer over mijn vruchtbare periode? In dat geval zou ik maar even achter mijn oren gaan krabben, als ik jou was.
Waarom wilde hij weten wat je vruchtbare periode wasquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha, is je inschattingsvermogen wat dit betreft net zo sterk als de vorige keer over mijn vruchtbare periode? In dat geval zou ik maar even achter mijn oren gaan krabben, als ik jou was.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wauw, racistbeetje een donker persoon relateren aan een aap
Ik moest met condoom seksen afgelopen weekend, omdat ik te laat begonnen was met m'n nieuwe stripje en dan zijn de eerste 7 dagen niet veilig. Hij kwam toen aan met dat het toch mijn vruchtbare periode niet was en ik best zonder kon neukenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom wilde hij weten wat je vruchtbare periode was
owquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik moest met condoom seksen afgelopen weekend, omdat ik te laat begonnen was met m'n nieuwe stripje en dan zijn de eerste 7 dagen niet veilig. Hij kwam toen aan met dat het toch mijn vruchtbare periode niet was en ik best zonder kon neuken![]()
Maar toen ik dat ging berekenen bleek dat weekend m'n meest vruchtbare periode te zijn
Kap eens met edittenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:07 schreef Panzermaus het volgende:
Die Missredhairhotwheels is ook zo'n rare vogel.DM ik haar hoe haar date met dWc was, is ze ineens weer van de foks af. Is vast met opzet, want nu komt ze over een paar uur terug en gaat ze die DM nooit beantwoorden. Doen alsof ze hem nooit gezien heeft.
Why interested?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:07 schreef Panzermaus het volgende:
Die Missredhairhotwheels is ook zo'n rare vogel.DM ik haar hoe haar date met dWc was, is ze ineens weer van de foks af. Is vast met opzet, want nu komt ze over een paar uur terug en gaat ze die DM nooit beantwoorden. Doen alsof ze hem nooit gezien heeft.
Zo ver gaat het nog nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:03 schreef wise het volgende:
[..]
echt he, gaat voor mij zelfs te ver..
veer mag het stokje van racist van mij overnemen bij deze
Wat wat? Ze gaan serieus meeten?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:07 schreef Panzermaus het volgende:
Ah, die heeft een aanpassing gedaan, zodat dit wel in de sherlock naar boven komtquote:
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat wat? Ze gaan serieus meeten?Kan toch niet
Daar was hier toen toch ook een discussie over?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik moest met condoom seksen afgelopen weekend, omdat ik te laat begonnen was met m'n nieuwe stripje en dan zijn de eerste 7 dagen niet veilig. Hij kwam toen aan met dat het toch mijn vruchtbare periode niet was en ik best zonder kon neuken![]()
Maar toen ik dat ging berekenen bleek dat weekend m'n meest vruchtbare periode te zijn
Iemand is jaloersquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar heb ik het over schatquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar was hier toen toch ook een discussie over?
Gisteren postte ze dat ze naar Amsterdam ging, waarom denk je dat dat was? Ze posten er verder ook gewoon open over, kijk hun ondertitels ook enzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dWc loopt te haten op hubbies & wifeys die elkaar kennen via FOK!.quote:
Precies daarom geloof ik ook niet dat ze gemeet hebben manquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef Panzermaus het volgende:
dWc loopt te haten op hubbies & wifeys die elkaar kennen via FOK!.
Tenzij ie zelf eens een keer kan neuken natuurlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat van jou en CY geloofde ik in de eerste instantie ook niet, eigenlijk geloof ik het nog steeds niet tot keihard proofquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gisteren postte ze dat ze naar Amsterdam ging, waarom denk je dat dat was? Ze posten er verder ook gewoon open over, kijk hun ondertitels ook enzo.
Hier graag: http://forum.fok.nl/topic/1959530quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat van jou en CY geloofde ik in de eerste instantie ook niet, eigenlijk geloof ik het nog steeds niet tot keihard proof. Pics willen we
CY had het alweer geobserveerd. 'Vanaf een bepaalde tijd hebben ze ineens niet meer gepost vandaag".quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Precies daarom geloof ik ook niet dat ze gemeet hebben man
Precies, die man is niet gek.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tenzij ie zelf eens een keer kan neuken natuurlijk
Chocolatebear heeft ons zien kleffen in de Amsterdamse metro, DM hem.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat van jou en CY geloofde ik in de eerste instantie ook niet, eigenlijk geloof ik het nog steeds niet tot keihard proof. Pics willen we
Gvd klikte daar op school op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier graag: http://forum.fok.nl/topic/1959530
en op het werkquote:
Ja dohquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gisteren postte ze dat ze naar Amsterdam ging, waarom denk je dat dat was? Ze posten er verder ook gewoon open over, kijk hun ondertitels ook enzo.
[..]
quote:
quote:
URL foutje oid.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]![]()
En het feit dat er geen naam, maar alleen een link deed je geen belletje rinkelen?
Dat doet ie wel vaker jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:13 schreef Panzermaus het volgende:
Chocolatebear heeft ons zien kleffen in de Amsterdamse metro, DM hem.Beetje stilletjes vanuit de hoek te creepen.
Dit soort vragen stellen op FOK!quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:16 schreef Robophatt het volgende:
Waarom zou je doen alsof je elkaar gaat meeten
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Panzer fucking faggot nog steeds aan de lifting?
Toch wel vrij kansloos, beetje roleplayen op internet terwijl je ook gewoon af kan spreken en dan kan neuken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja doh
Veranderd niets voor hem tho.. hij is stellig daar in.
Dat hubby gedoe deed ie ook met Chlo dus en nu met missblacka.
DIT DUS.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:16 schreef Robophatt het volgende:
Waarom zou je doen alsof je elkaar gaat meeten
Ja nou ik snap dat echt nietquote:
Mwoh je bent zelf anders ook heel goed in rollenspelletjes vriend nu niet zo doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zomer alles.
[..]
Toch wel vrij kansloos, beetje roleplayen op internet terwijl je ook gewoon af kan spreken en dan kan neuken.Zou dat gespeel op internet zelf niet langer leuk vinden dan een dag ofzo, dan zou ik echt denken "waar verdoe je je tijd aan terwijl je ook...".
[..]
DIT DUS.
Nee, maar kom op... mannen die zich voor doen als tienersletjes. Dikzak nerdjes die zich voor doen als alpha mannen alles kan hierquote:
Hehequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
Oh ik vergat labiele en hoofdzieke vrouwen die zich voordoen als whatever.
Ja dat is zeker waar, maar dat is nog lekker voor je e-go etc. Doen alsof je iemand gaat meeten heeft niet eens een hoge trollfactor ofzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar kom op... mannen die zich voor doen als tienersletjes. Dikzak nerdjes die zich voor doen als alpha mannen alles kan hier
Wie is dat op die foto? En nee, niet zeggen 'ik'.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zomer alles.
[..]
Toch wel vrij kansloos, beetje roleplayen op internet terwijl je ook gewoon af kan spreken en dan kan neuken.Zou dat gespeel op internet zelf niet langer leuk vinden dan een dag ofzo, dan zou ik echt denken "waar verdoe je je tijd aan terwijl je ook...".
[..]
DIT DUS.
Voor dit forum is moet je 18 jaar of ouder zijn. Meen je dat je dit bent, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier graag: http://forum.fok.nl/topic/1959530
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wie is dat op die foto? En nee, niet zeggen 'ik'.
ieder zn ding natuurlijk, maar dit ziet er toch fucking eng uit jongequote:
Is dat écht Panzer?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:21 schreef wise het volgende:
[..]
ieder zn ding natuurlijk, maar dit ziet er toch fucking eng uit jonge
Een uitvlucht van de echte wereld naar een fantasie wereldjequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar, maar dat is nog lekker voor je e-go etc. Doen alsof je iemand gaat meeten heeft niet eens een hoge trollfactor ofzo.
ja hoezoquote:
Gestegen van 0,00001% naar?quote:
Oh ja daar heb ik Second Life voor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een uitvlucht van de echte wereld naar een fantasie wereldje
Ohquote:
Eerst 18 worden dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:21 schreef wise het volgende:
[..]
Voor dit forum is moet je 18 jaar of ouder zijn. Meen je dat je dit bent, mail dan naar forum@fok.nl.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja daar heb ik Second Life voor.
Oh, dat is idd niet Panz nu ik de hele foto ziequote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat is idd niet Panz nu ik de hele foto zie
Hun geloven, veer pls je zit hier al lang genoegquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
OhJa jezus, ik zeg toch dat ik dacht van niet? Als hij dan ineens zegt van wel, wie ben ik dan om dat niet te geloven
Jij bent blonde naïeve Veerquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
OhJa jezus, ik zeg toch dat ik dacht van niet? Als hij dan ineens zegt van wel, wie ben ik dan om dat niet te geloven
Panzer is bruiner. Komt vast door bruiningscreme. homoquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat is idd niet Panz nu ik de hele foto zie
Houd je bek, 2NutZ geloofde het ook jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hun geloven, veer pls je zit hier al lang genoeg
Ja maar dat is ook een mongooltjequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Houd je bek, 2NutZ geloofde het ook ja![]()
ja, maar 2nutzquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Houd je bek, 2NutZ geloofde het ook ja![]()
Ditquote:
Panzermaus zomer 2013quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wie is dat op die foto? En nee, niet zeggen 'ik'.
Bangerd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:21 schreef wise het volgende:
[..]
ieder zn ding natuurlijk, maar dit ziet er toch fucking eng uit jonge
Ohh ja doe maar hoor, probeer je maar beter te profileren door mij onderuit te halenquote:
quote:
Wel grote babbels altijd, maar post eens een pic van je eigen recente lichaam danquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohh ja doe maar hoor, probeer je maar beter te profileren door mij onderuit te halenhaalt niets uit
Rot op jij naar mensquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga je nu ontkennen dat je geen mongooltje bent?
Had ie wel maandje geleden gepost ofzo, incl een stukje schaamhaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wel grote babbels altijd, maar post eens een pic van je eigen recente lichaam dan![]()
Incl gezicht, aub.
Toch wel. Maar ik moet nu wat leaner (= lager bf%) worden, qua massa is het vergelijkbaar. Cardio en minder eten dus, mooi zomerdoel.quote:
Sstquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mwoh je bent zelf anders ook heel goed in rollenspelletjes vriend nu niet zo doen
Takes one to know one.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga je nu ontkennen dat je geen mongooltje bent?
Ik zou mijn vriend echt zo'n knal geven als ie zoveel over mij op internet zou gooienquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef Panzermaus het volgende:
Sst, loop CY nu niet bang te maken.
Die vroeg al angstig hoeveel daar van waar was.
![]()
Dat is dus vervelend (maar tegelijkertijd vermakelijk), die meid heeft het geheugen van een olifant. Ze kan een groot deel van mijn expliciete sexposts woord voor woord oplepelen en me ermee confronteren.Al die shit.
Ze dwingt me nooit om me ervoor te verantwoorden en ik kan alles afdoen met "dat was voor jouw tijd", maar toch.
Alles is nog waar ook.Vermakelijk awkward. Het internet vergeet niets.
arme murderaquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou mijn vriend echt zo'n knal geven als ie zoveel over mij op internet zou gooien.
Spelen met privé is echt not-done inderdaad.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou mijn vriend echt zo'n knal geven als ie zoveel over mij op internet zou gooien.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Toch wel. Maar ik moet nu wat leaner (= lager bf%) worden, qua massa is het vergelijkbaar. Cardio en minder eten dus, mooi zomerdoel.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wel grote babbels altijd, maar post eens een pic van je eigen recente lichaam dan![]()
Incl gezicht, aub.
Wat denk je nu zelf?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Incl gezicht, aub.
hihhaoquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Spelen met privé is echt not-done inderdaad.
"HDR" mode maakt je altijd nét wat meer ripped, hèquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat denk je nu zelf?Dat ik nu ineens zo'n complete pic hier ga posten ofzo. Je mag het best een keer zien op Tinychat, mits je je dan gedraagt.
De jongeman op die foto daar zit wat lager in zijn vet (8% vs 11%, daarom die extra lijnen) en heeft uitstekende belichting + Instagram filter. Voor de rest scheelt het vrij weinig. Maar je draait eromheen, wat vind je daarvan?
Yeah, hoe maak je zo'n foto? Het heeft iets surrealistisch, die hele shot. Hij lijkt ook wat roder enzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
"HDR" mode maakt je altijd nét wat meer ripped, hè.
Laat het CY doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, hoe maak je zo'n foto? Het heeft iets surrealistisch, die hele shot. Hij lijkt ook wat roder enzo.
Bepaalde belichting, HDR mode van Instagram (als het Instagram is, denk het niet eigenlijk) en contrast/saturation omhoog gooien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, hoe maak je zo'n foto? Het heeft iets surrealistisch, die hele shot. Hij lijkt ook wat roder enzo.
Een overbelichte, onderbelichte en normaal belichte foto maken vanuit hetzelfde standpunt en die over elkaar zetten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sluit me hier bij aan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Een overbelichte, onderbelichte en normaal belichte foto maken vanuit hetzelfde standpunt en die over elkaar zetten.
Veel camera's hebben daar ook gewoon een optie voor.
Maar in dit geval lijkt het me gewoon 1 foto met photoshop
Ik vind dit eigenlijk net too much. En waarom geen gezichtspic? Heb ook een oude gezichtspic gezien dus een nieuwe kan ook welquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat denk je nu zelf?Dat ik nu ineens zo'n complete pic hier ga posten ofzo. Je mag het best een keer zien op Tinychat, mits je je dan gedraagt.
De jongeman op die foto daar zit wat lager in zijn vet (8% vs 11%, daarom die extra lijnen) en heeft uitstekende belichting + Instagram filter. Voor de rest scheelt het vrij weinig. Maar je draait eromheen, wat vind je daarvan?
Ik zie dat hele verschil niet op een iPhone. HDR aan of uitquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Sluit me hier bij aan.Alleen is de foto met een iPhone gemaakt, dus een echte HDR optie is niet mogelijk, alleen een HDR-effect
.
Dan ligt dat aan jou.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zie dat hele verschil niet op een iPhone. HDR aan of uit
Even getestquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zie dat hele verschil niet op een iPhone. HDR aan of uit
Met meer natuurlijk licht zie je meer verschil.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Even getestZie wel wat verschil, maar geen gigantisch. Ligt denk ik ook een beetje aan wat je fotografeert en hoe de belichting is.
Eerste is met HDR. Tweede zonder.quote:
Op de 2e foto is je been dikkerquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eerste is met HDR. Tweede zonder.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zie het niet. Zit mobiel, misschien dat het daaraan ligt?
Aesthetics update? Een echtequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zomer alles.
[..]
[..]
DIT DUS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |