Beetje de dode huidcellen daar wegscrubben met dat stoppelbaardje van hem.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm, nee. Waarom denk je dat van mij?
Iets in die strekking heb je zelf ergens gezegd tochquote:
Nee, die behoefte had ik nooit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook niet als je klaarkwam met je vinger een beetje in je sperma dopen en vervolgens in je mond stoppen?
Dan profiel je niet zoveel hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook niet als je klaarkwam met je vinger een beetje in je sperma dopen en vervolgens in je mond stoppen?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef Panzermaus het volgende:
Seks met VeerEli lijkt me een stuk saaier dan met CY.
liever iemand die rustig aan doet dan iemand die je aan het verkrachten is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef Panzermaus het volgende:
Hehequote:
Zou ik ook zeggen als ik jou was, je weet dat je het met mij never zult krijgen, helaas voor jou.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef Panzermaus het volgende:
ow fuckquote:
Ze zou niet de eerste Pool zijn die iemand verkracht voor een krat pivo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:58 schreef wise het volgende:
[..]
liever iemand die rustig aan doet dan iemand die je aan het verkrachten is.
veer > cy dus.
Kans is iets van 20% ofzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik jou was, je weet dat je het met mij never zult krijgen, helaas voor jou.
Ah, cy doet dus anal.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef Panzermaus het volgende:
gvdquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze zou niet de eerste Pool zijn die iemand verkracht voor een krat pivo.
Naast dat ik geen anal wil, ben ik LIEVER zeker niet rustig.. Sorry wisequote:Op woensdag 5 juni 2013 11:58 schreef wise het volgende:
[..]
liever iemand die rustig aan doet dan iemand die je aan het verkrachten is.
veer > cy dus.
Denk dat die alles wel doetquote:
scherpquote:
strap-on en allesquote:
haalt veer van lijstje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Naast dat ik geen anal wil, ben ik LIEVER zeker niet rustig.. Sorry wise
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:00 schreef wise het volgende:
[..]
haalt veer van lijstje.
dan maar Vas proberen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:00 schreef wise het volgende:
[..]
haalt veer van lijstje.
dan maar Vas proberen.
Geen ervaring mee, maar ze is niet het type dat op internet tegen semi-wildvreemden verkondigt dat ze dat in ieder geval nooit wil doen, nee.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk eerder 0,0001% sorry schatje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |