alcoholvrije mojito is als een BH aan de waslijn het beste is eruitquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gaat om de smaak bby, alcoholvrije mojitos zijn ook lekker. Daarnaast moet je sowieso niet zeiken, ik ben hartstikke leuk als ik dronken ben.
maar nuchter ben je een narcistisch zeikwijf¿quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gaat om de smaak bby, alcoholvrije mojitos zijn ook lekker. Daarnaast moet je sowieso niet zeiken, ik ben hartstikke leuk als ik dronken ben.
want¿quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
doe normaal, van dierenmishandeling ga ik pas echt jankenZelfs de titel al
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #90quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe eens! ik geef je dan een complimentje, ok?
dacht dat zosk zó'n harde was die overal tegenkon. Heb ik me daar lelijk in vergist zegquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben al 2x donateur geweest van een dierenrechtendinges, goed he.
[..]
Klopt ja
En nu elke week een foto plaatsen waar je die kop trektquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #90
![]()
SEX / probleem te kleine penisquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Uitstekend! Heb je ook geld ingezameld voor pandaberen? Ik wel, echt ook een dikke 35 euro ofzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben al 2x donateur geweest van een dierenrechtendinges, goed he.
ehm nee, was niet van het wnfquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
SEX / probleem te kleine penis
[..]
Uitstekend! Heb je ook geld ingezameld voor pandaberen? Ik wel, echt ook een dikke 35 euro ofzo.
En dan m'n eigen gifje makenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:35 schreef Chai het volgende:
[..]
En nu elke week een foto plaatsen waar je die kop trekt
Geef hem eens ongelijkquote:
Hij levertquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
TS start.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:39 schreef Panzermaus het volgende:
Even een puur fictief scenario. Stel dat je in een ruimte zou zijn met de Rijdinghoed, en je zou de kans krijgen om haar maximaal 2 minuten uit te diepen met je tong en vingers. Daarna wordt haar geheugen gewist en verder komt ook niemand erachter.
Zou je het tenminste proberen? Gewoon, kijken hoe dat is?
Niet verwacht hequote:
Ja bij iedereen. Doe ik wel gewoon latexhandschoenen oid aan en niet met tong.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:39 schreef Panzermaus het volgende:
Even een puur fictief scenario. Stel dat je in een ruimte zou zijn met de Rijdinghoed, en je zou de kans krijgen om haar maximaal 2 minuten uit te diepen met je tong en vingers. Daarna wordt haar geheugen gewist en verder komt ook niemand erachter.
Nu niet meer, maar eerder wel. Curiosity killed the maus.quote:
Dan proef je haar niet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja bij iedereen. Doe ik wel gewoon latexhandschoenen oid aan en niet met tong.
Sowieso niet iddquote:
Bij sommige mensen zou ik dat misschien wel doen, maar bij mensen die ik niet seksueel aantrekkelijk vind vind ik dat sws walgelijk en moet ik ervan kotsen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nu niet meer, maar eerder wel. Curiosity killed the maus.
[..]
Dan proef je haar niet?
natuurlijk, wat is dit nou weer voor domme vraag panzerquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:39 schreef Panzermaus het volgende:
Goed bewaard geheim was het ooitquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso niet idddit is de 1e foto ooit die ik van jou zie
omdat friezin zeker xquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
rode hoed smaakt sws naar overrijp fruit mark my words.
Slechte post voor de mobiele gebruikers onder onsquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:42 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mobiel fokkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Slechte post voor de mobiele gebruikers onder ons
Nee, dat idee krijg ik er gewoon bijquote:
Ooit...quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed bewaard geheim was het ooit![]()
Sta wel in een aantal andere topics en hier ook wel eens gepost hoor
Steek je handen eens uit de mouwen en ga werken als een echte pool.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:44 schreef VeerEli het volgende:
Ik wil zonnebaden maar ben gisteren weer een beetje verbrand en nu durf ik niet
Was je nou maar een neger.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:44 schreef VeerEli het volgende:
rode hoed smaakt naar een verse gerijpte sinasappel. Mooie huid die je zachte kan strellen, en lekker vruchtvlees welk, zodra je je mond erin zet, de sappen je om de oren vlegen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
rode hoed smaakt sws naar overrijp fruit mark my words.
Hallo, ik heb vakantie jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Steek je handen eens uit de mouwen en ga werken als een echte pool.
Nee.quote:
foto's op dr fb zijn ook een stuk beter, waar ze lacht en uit andere hoeken en zonder makeup, haar in een staart etc.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat idee krijg ik er gewoon bij
Al zou ik met condoom wel doen
free cancerquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:44 schreef VeerEli het volgende:
Hallo, nou en niets mee te makenquote:
Je vergeet de witte draden en de bittere nasmaakquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:45 schreef wise het volgende:
[..]
rode hoed smaakt naar een verse gerijpte sinasappel. Mooie huid die je zachte kan strellen, en lekker vruchtvlees welk, zodra je je mond erin zet, de sappen je om de oren vlegen.
Ok dan neem ik alles terugquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
foto's op dr fb zijn ook een stuk beter, waar ze lacht en uit andere hoeken en zonder makeup, haar in een staart etc.
ah, je eigen sperma geproefd dus.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
Je vergeet de witte draden en de bittere nasmaak
Niks hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind ik racistisch, wat is daar mis mee hè?
quote:
niks mis met rasisme¿quote:
Zo ben ikquote:
Dat ook maar dat bedoel ik niet.quote:
Dat bedoelde ze niet toen ze zei 'wat is daar mis mee, he?' dus shut upquote:
Echt van die schrale conducteurshumor dit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alcoholvrije mojito is als een BH aan de waslijn het beste is eruit
tuurlijk veer...quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat bedoelde ze niet toen ze zei 'wat is daar mis mee, he?' dus shut up
veer..lees paar reacties daarboven.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo ben ik
[..]
Dat ook maar dat bedoel ik niet.
Nee. Vind ik niet echt nodig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef VeerEli het volgende:
Maar ff serieus he, boys, ga eens even eerlijk antwoord geven op deze vraag:
Heb je ooit je eigen sperma geproefd? Al is het maar een heel klein beetje?
Ik zou dat als man zijnde echt wel doen hoor, puur uit nieuwsgierigheid
Jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef VeerEli het volgende:
dit dus. Ik haal mn proteinen wel uit het vocht van de vrouw.quote:
Heb ik ook heel veel mannen gevraagd, ze zeiden gewoon eerlijk ja. Doen vrouwen toch ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef VeerEli het volgende:
echt zo'n vraag die Fas kan stellen btwquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef VeerEli het volgende:
Ziltig en bitter, kut schoongeveegd en verder gaan likkenquote:
Mja, ik heb soms het idee dat mannen dat taboe vinden ofzo. En idd, ik heb ook ooit wel m'n eigen kutvocht geproefd, ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik ook heel veel mannen gevraagd, ze zeiden gewoon eerlijk ja. Doen vrouwen toch ook
Jij lijkt me dan ook wel zo'n type die wijdbeens op je vriend zijn gezicht gaat zitten en zijn kin polijsten, waarna je hem vol gaat aflikken...quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, ik heb soms het idee dat mannen dat taboe vinden ofzo. En idd, ik heb ook ooit wel m'n eigen kutvocht geproefd, ja.
Handig om te weten of de kwaliteit op peil blijft. Als het naar chloor smaakt wil je dat toch niet in overvloed in iemands anders bek deponeren.quote:
maar anaal ho maar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij lijkt me dan ook wel zo'n type die wijdbeens op je vriend zijn gezicht gaat zitten en zijn kin polijsten, waarna je hem vol gaat aflikken...
Zoenen met een mouthful ook geen probleem. Veel is mogelijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef VeerEli het volgende:
Ehm, nee. Waarom denk je dat van mij?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij lijkt me dan ook wel zo'n type die wijdbeens op je vriend zijn gezicht gaat zitten en zijn kin polijsten, waarna je hem vol gaat aflikken...
"Weet je hoe fucking nauw en pijnlijk dat is?!quote:
Doe toch normaalquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
"Weet je hoe fucking nauw en pijnlijk dat is?!![]()
"
Niet rechtstreeks in mijn mond gespotenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef VeerEli het volgende:
Ook niet als je klaarkwam met je vinger een beetje in je sperma dopen en vervolgens in je mond stoppen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet rechtstreeks in mijn mond gespotenwel via via
Beetje de dode huidcellen daar wegscrubben met dat stoppelbaardje van hem.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm, nee. Waarom denk je dat van mij?
Iets in die strekking heb je zelf ergens gezegd tochquote:
Nee, die behoefte had ik nooit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook niet als je klaarkwam met je vinger een beetje in je sperma dopen en vervolgens in je mond stoppen?
Dan profiel je niet zoveel hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook niet als je klaarkwam met je vinger een beetje in je sperma dopen en vervolgens in je mond stoppen?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef Panzermaus het volgende:
Seks met VeerEli lijkt me een stuk saaier dan met CY.
liever iemand die rustig aan doet dan iemand die je aan het verkrachten is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef Panzermaus het volgende:
Hehequote:
Zou ik ook zeggen als ik jou was, je weet dat je het met mij never zult krijgen, helaas voor jou.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef Panzermaus het volgende:
ow fuckquote:
Ze zou niet de eerste Pool zijn die iemand verkracht voor een krat pivo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:58 schreef wise het volgende:
[..]
liever iemand die rustig aan doet dan iemand die je aan het verkrachten is.
veer > cy dus.
Kans is iets van 20% ofzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik jou was, je weet dat je het met mij never zult krijgen, helaas voor jou.
Ah, cy doet dus anal.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef Panzermaus het volgende:
gvdquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze zou niet de eerste Pool zijn die iemand verkracht voor een krat pivo.
Naast dat ik geen anal wil, ben ik LIEVER zeker niet rustig.. Sorry wisequote:Op woensdag 5 juni 2013 11:58 schreef wise het volgende:
[..]
liever iemand die rustig aan doet dan iemand die je aan het verkrachten is.
veer > cy dus.
Denk dat die alles wel doetquote:
scherpquote:
strap-on en allesquote:
haalt veer van lijstje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Naast dat ik geen anal wil, ben ik LIEVER zeker niet rustig.. Sorry wise
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:00 schreef wise het volgende:
[..]
haalt veer van lijstje.
dan maar Vas proberen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:00 schreef wise het volgende:
[..]
haalt veer van lijstje.
dan maar Vas proberen.
Geen ervaring mee, maar ze is niet het type dat op internet tegen semi-wildvreemden verkondigt dat ze dat in ieder geval nooit wil doen, nee.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk eerder 0,0001% sorry schatje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |