quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huil jij weleens bij films, wise? Nee, niet omdat je ze zo slecht vindt.
Zo'n beeld hebben wel meer mensen hier van mij, maar gelukkig valt dat erg mee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe mooi, was al bang dat je zo'n breekbaar labiel hertje was.
Als V die vrouw - Delia, die vrouw die op dat concentratiekamp zeg maar werkte - gaat vermoorden en als V dood gaat.quote:
ah, kan ik me niet meer herinneren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als V die vrouw - Delia, die vrouw die op dat concentratiekamp zeg maar werkte - gaat vermoorden en als V dood gaat.
Hand up als je las dat Veer dood gaat en je nu met natte vingers zit te typen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als V die vrouw - Delia, die vrouw die op dat concentratiekamp zeg maar werkte - gaat vermoorden en als V dood gaat.
Heb die film echt vaak gezienquote:
HALLO, ik moet die film nog zien!quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nog maar een keer kijken dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb die film echt vaak gezienGraphic novel is ook vet.
Volgens mij vind je dat wel stoer, alcohol drinken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar ik ben ook wel voor een zon, zee en cocktails vakantie in Porec
Is dat een hond of kat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:22 schreef wise het volgende:
[..]
braveheart was wel slikken
[ afbeelding ]
eindscene. Maar dat kwam ook vooral vanwege de muziek
Oh, zal het even in een spoiler zetten dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
HALLO, ik moet die film nog zien!
de sjaal van zn vermoorde vrouwquote:
quote:
quote:
wat een jackassesquote:
Ga ik echt niet kijkenquote:
Van horen zeggen. Idd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb de trailer een keer voorbij zien komen maar vond die ontzettend gay
Gaat om de smaak bby, alcoholvrije mojitos zijn ook lekker. Daarnaast moet je sowieso niet zeiken, ik ben hartstikke leuk als ik dronken ben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Volgens mij vind je dat wel stoer, alcohol drinken.Ik zal zorgen dat je alcoholvrije waren weer meer gaat waarderen, je hebt gezien wat er met Allure is gebeurd.
Ik zie er eentje aan de rand staan en dan een neger die gaat lopen lullen?quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie er eentje aan de rand staan en dan een neger die gaat lopen lullen?
Zou je makkelijker zijn?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gaat om de smaak bby, alcoholvrije mojitos zijn ook lekker. Daarnaast moet je sowieso niet zeiken, ik ben hartstikke leuk als ik dronken ben.
Afhankelijk van de drank, de omgeving en jouw gedrag. Ik ga er iig meer van praten en vind alles grappig en iedereen aardig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou je makkelijker zijn?Of juist tegenstribbelender?
makkelijker dus.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Afhankelijk van de drank, de omgeving en jouw gedrag. Ik ga er iig meer van praten en vind alles grappig en iedereen aardig.
doe normaal, van dierenmishandeling ga ik pas echt jankenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |