Kloptquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is zo'n waargebeurde woensdagavondfilm.!
Nee, jij valt op vrouwen. Dus manquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:11 schreef Fascination het volgende:
Ik huil vrijwel nooit bij films, ben ik wel een vrouw?
Hehequote:Op woensdag 5 juni 2013 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh van binnen huil ik wel maar toon geen emoties
Green milequote:Op woensdag 5 juni 2013 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hehe
Bij the green mile ofzo, brok in de keel, stoer blijven kijken.
Gewoon keihard janken en roepen "WAAROM?!!! WAAROM ZOVEEL ONRECHT?!!!!"quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hehe
Huilende vrouwen maken mij wel een beetje week. irl dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Green mileik huil het snelst als ik een oprechte man zie huilen
bij huilende vrouwen krijg ik vaak een glimlach
Dan heb je vast een rivier gehuild bij Brokeback Mountain.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Green mileik huil het snelst als ik een oprechte man zie huilen
bij huilende vrouwen krijg ik vaak een glimlach
Gaan we een keer in Amerika doen, gewoon gewapend jwzquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:13 schreef Panzermaus het volgende:
CY, wij gaan nooit kamperen. Ik word misselijk van deze film, zo zielig.
Nooit gezienquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan heb je vast een rivier gehuild bij Brokeback Mountain.
Ja, irl wel, iddquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Huilende vrouwen maken mij wel een beetje week. irl dan.
lol, met stanley mes zn de binnekant van zn mond bewerkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:13 schreef Panzermaus het volgende:
CY, wij gaan nooit kamperen. Ik word misselijk van deze film, zo zielig.
Dit ja. Maar ik keek m met twee vrienden die een weddenschap hadden over of ik zou huilen, en me dus allebei zaten aan te starenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hehe
Er worden ook kinderen doodgestoken met glas en een klein jongetje levend verbrand in een autoband. Allemaal onschuldig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:18 schreef wise het volgende:
[..]
lol, met stanley mes zn de binnekant van zn mond bewerken
Nee schatje, nee. Wij gaan naar camping Appelhof en je mag bovenop een toren van bierkratjes zitten. Erryday like queen on her throne.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gaan we een keer in Amerika doen, gewoon gewapend jwz
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:18 schreef wise het volgende:
[..]
lol, met stanley mes zn de binnekant van zn mond bewerken
Ik ga dan in m'n hoofd alles supererg analyseren. En met alles bedoel ik dingen op de achtergrond. En met achtergrond bedoel ik de muur achter de tv.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit ja. Maar ik keek m met twee vrienden die een weddenschap hadden over of ik zou huilen, en me dus allebei zaten aan te staren
the queen Bquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:19 schreef Panzermaus het volgende:
Wij gaan naar camping Appelhof en je mag bovenop een toren van bierkratjes zitten. Erryday like queen on her throne.
Huil jij weleens bij films, wise? Nee, niet omdat je ze zo slecht vindt.quote:
Hehe mooi, was al bang dat je zo'n breekbaar labiel hertje was.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij liegt, er zijn maar 5 mensen ofzo die mij echt hebben zien huilen en daar valt hij niet onder.
Mollig is nog niet gelijk heel dik hè, dus ook al hebben ze het iets warmer, betekent niet gelijk minder kleding.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ga dan in m'n hoofd alles supererg analyseren. En met alles bedoel ik dingen op de achtergrond. En met achtergrond bedoel ik de muur achter de tv.
Klinkt goed, maar ik ben ook wel voor een zon, zee en cocktails vakantie in Porecquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee schatje, nee. Wij gaan naar camping Appelhof en je mag bovenop een toren van bierkratjes zitten. Erryday like queen on her throne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |