Ik skip die gewoonquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Moet nog steeds janken bij die scène
Als Vas huilde vroeger kreeg ze een joint in haar mondquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk ik wel jij hebt als kind gewoon geen emoties ontwikkeld.
Ik huil ook alleen maar om filmsquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij was ook de emotionally unavailable persoon hier anders?
GAY.quote:
Ik ook hoor, moest huilen bij sex and the city toen Big Carrie voor het altaar liet staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook hoor, moest huilen bij sex and the city toen Big Carrie voor het altaar liet staan.
Niet gezien, maar snap ik best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb anderhalf uur zitten janken bij P.S. I love you"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Ik ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:07 schreef VeerEli het volgende:
Ik moet met bijna elke film en serie huilen.
Jij huilt overal om, Bambi. Verbaast me dat je nog niet gehuild hebt van geluk door die Muis om je heen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Moet nog steeds janken bij die scène
Jij moet bij de Landmacht.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:07 schreef VeerEli het volgende:
Ik moet met bijna elke film en serie huilen.
Enige film waarbij ik er echt in bleef hangen was Passion of the Christ, verder blijft het altijd bij een paar tranen. Maar ik huil dan ook heel moeilijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet gezien, maar snap ik best.
Ik heb anderhalf uur zitten janken bij P.S. I love you
Dat vind ik best knap, anderhalfuur lang. Zou m allang afzettenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Haha kijk uit, we hebben hier te maken met een kwaadkont.quote:
Deze week weer huilen bij Dear John.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat vind ik best knap, anderhalfuur lang. Zou m allang afzetten
Oh ja, die moet ik nog kijken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dit is zo'n gruwelijk grote leugen dat ik je gewoon wil stompen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij huilt overal om, Bambi. Verbaast me dat je nog niet gehuild hebt van geluk door die Muis om je heen.
Oh van binnen huil ik wel maar toon geen emotiesquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha kijk uit, we hebben hier te maken met een kwaadkont.
[..]
Deze week weer huilen bij Dear John.
Ik had het ook heeul erg met Homeless to Harvard. Mensenlief wat een zielige filmquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Enige film waarbij ik er echt in bleef hangen was Passion of the Christ, verder blijft het altijd bij een paar tranen. Maar ik huil dan ook heel moeilijk
Heb ik niet gezienquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Enige film waarbij ik er echt in bleef hangen was Passion of the Christ, verder blijft het altijd bij een paar tranen. Maar ik huil dan ook heel moeilijk
Hij liegt, er zijn maar 5 mensen ofzo die mij echt hebben zien huilen en daar valt hij niet onder.quote:
Dat is zo'n waargebeurde woensdagavondfilm.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik had het ook heeul erg met Homeless to Harvard. Mensenlief wat een zielige film
Alsof ik nog niet genoeg hoefafdrukjes van jou heb.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is zo'n gruwelijk grote leugen dat ik je gewoon wil stompen.
Ja nouja ik moet films altijd afkijken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat vind ik best knap, anderhalfuur lang. Zou m allang afzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |