1800% ADH meer inderdaad.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dacht dat mollige mensen het al snel genoeg warm ahdden
Vrij logisch.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij denkt dat mollige personen altijd met minder kleding af kunnen door hun vet?
klopt welquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij denkt dat mollige personen altijd met minder kleding af kunnen door hun vet?
alleen deze geeft mannen vrouwenbijnamenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is z'n bijnaam voor mij (1800% srs)
Scarface lijkt me beter dan, met al die krampjes..quote:
ADH gegoogledquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
1800% ADH meer inderdaad.
[..]
Vrij logisch.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pick-Pack Supermarkt Flevo-Kampen B.V.
Veerallee 55
8019 AE Zwolle, Nederland
Moest aan jou denken. Zou je hier melk kunnen kopen? Heb nog nooit van zo'n pickpocket supermarkt gehoord.
Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
ADH gegoogled
http://nl.wikipedia.org/wiki/Antidiuretisch_hormoon ?
nee, maar met deze warmte gaan ze al snel zweten onder al hun kwabben. Waarom doen je dan wanten aanż Tenzij ze zich schamen voor hun worstenvingersquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja deze leek mij meer passenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid.
ZIJN bijnaam voor MIJ, ik ben een vrouw hequote:Op woensdag 5 juni 2013 10:50 schreef wise het volgende:
[..]
alleen deze geeft mannen vrouwenbijnamen![]()
[ afbeelding ]
Misschien is ze op dieet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:51 schreef wise het volgende:
[..]
nee, maar met deze warmte gaan ze al snel zweten onder al hun kwabben. Waarom doen je dan wanten aanż Tenzij ze zich schamen voor hun worstenvingers
echt waar?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
ZIJN bijnaam voor MIJ, ik ben een vrouw he
las het verkeerd dan. Dacht dat bambi de bijnaam voor panzer was die jij hebt gegeven.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
ZIJN bijnaam voor MIJ, ik ben een vrouw he
Fucking goede oplossing. Alle fatty's wanten aan en mond aftapen ofzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Misschien is ze op dieet.
Met wanten eten is echt niet te doen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fucking goede oplossing. Alle fatty's wanten aan en mond aftapen ofzo.
Ben niet creatief genoeg om dat soort dingen te verzinnenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:53 schreef wise het volgende:
[..]
las het verkeerd dan. Dacht dat bambi de bijnaam voor panzer was die jij hebt gegeven.
the fuck is mis met die 2equote:Op woensdag 5 juni 2013 10:54 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
Panzer, zosk, yuri, krioro en dwc
edit; Picture this!
Dat heb ik eigenlijk altijd gedachtquote:
Simba?quote:
Aanbevolen Hagelijkse Doeveelheid.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
ADH gegoogled
http://nl.wikipedia.org/wiki/Antidiuretisch_hormoon ?
Hey, er staat dat het een supermarkt is.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:54 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
Panzer, zosk, yuri, krioro en dwc
edit; Picture this!
Ik ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk altijd gedacht
die eten gewoon zo dan;quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Misschien is ze op dieet.
Met wanten eten is echt niet te doen.
Ook nog een hijquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:56 schreef Robophatt het volgende:
Bambi, het kleine hertje, maakt de eerste jaren kennis met alles wat los en vast zit in het grote woud waarin hij samen met vele andere dieren woont.
Ik ook jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Veeralleequote:Op woensdag 5 juni 2013 10:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aanbevolen Hagelijkse Doeveelheid.
[..]
Hey, er staat dat het een supermarkt is.Er is vast wel melk. Wanneer niemand ontkent is dit de planning voor een uur of 12:00.
Mufasa.quote:
Geen idee, heb nooit the lion king/bami en die meuk gezien of gevolgdquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Geen idee, heb nooit the lion king/bami en die meuk gezien of gevolgd
inb4; jij hebt geen jeugd gehad.
AH MAH GAHHDDDDDDquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mufasa.
[..]
Geen idee, heb nooit the lion king/bami en die meuk gezien of gevolgd
inb4; jij hebt geen jeugd gehad.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Nee, niks voor mij die emotionele animatieonzin.quote:
quote:
Grote baas is het welquote:
Ok. Nu weet ik het zeker. Jij spoort niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Nee, niks voor mij die emotionele animatieonzin.
Heb bambi ook maar 1 of 2 keer gezienquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Nee, niks voor mij die emotionele animatieonzin.
die dikke aan de chocoladetaart is een baasquote:
toen was ik al wat ouderquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vooral bij de Leeuwenkoning. "Papa, papa word nou wakker..."
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok. Nu weet ik het zeker. Jij spoort niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |