Ik denk dat ie aan één ster wel genoeg heeftquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jawel, ontzettend oprecht. En geen zorgen, heb een vijf sterren abbo op Panzertje.
Hij was toch zeker wel in de aanbieding, he?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jawel, ontzettend oprecht. En geen zorgen, heb een vijf sterren abbo op Panzertje.
Thanks.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, succes!![]()
Lijkt me een lastige uitdaging.
quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:59 schreef tho_Omas het volgende:
Neuk Bambi maar eens in haar reebruine schaamzone.
Hee.quote:
En al dat extra geld verdwijnt... juist. In de zakken van mensen die er toch al genoeg van hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kroegen betalen zelf ook meer voor de inkoop van drank dan wat je als consument in de supermarkt betaalt. heel apart.
Ja goede deal, heb er zelfs een gratis pak volle melk bij gekregen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij was toch zeker wel in de aanbieding, he?
Waarom die bambi nou weerquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hee.
[..]
En al dat extra geld verdwijnt... juist. In de zakken van mensen die er toch al genoeg van hebben.
Zoveel mensen in de wereld die niet eens weten hoe ongezouten pinda's smaken.Nou, dna zeg ik je.
Doppinda'squote:Op woensdag 5 juni 2013 10:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hee.
[..]
En al dat extra geld verdwijnt... juist. In de zakken van mensen die er toch al genoeg van hebben.
Zoveel mensen in de wereld die niet eens weten hoe ongezouten pinda's smaken.Nou, dna zeg ik je.
Was een verwijzing naar een erg fijn nummer van de jeugd van tegenwoordig, zoek het maar op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat ie aan één ster wel genoeg heeft
Is z'n bijnaam voor mij (1800% srs)quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom die bambi nou weer![]()
Sick ook trouwens, geezz
Ai..quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is z'n bijnaam voor mij (1800% srs)
Ik verwees ergens anders naarquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Was een verwijzing naar een erg fijn nummer van de jeugd van tegenwoordig, zoek het maar op.
Oh lawd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is z'n bijnaam voor mij (1800% srs)
En hij is Stampertjequote:
Die verwijzing lag er zo dik bovenop dat zelfs een naïeveling als ik m niet over het hoofd kon zienquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik verwees ergens anders naar
Ook een fijn nummertje
zie wel vaker meiden lopen met een sjaal als het zo warm is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom met 23 graden een sjaal, jasje en handschoenen aan doen
Niet zo serieus nemenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die verwijzing lag er zo dik bovenop dat zelfs een naïeveling als ik m niet over het hoofd kon zien
Heeft iemand de NSB'er gespeeld?quote:
Pick-Pack Supermarkt Flevo-Kampen B.V.quote:
Dacht dat mollige mensen het al snel genoeg warm ahddenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:47 schreef wise het volgende:
[..]
zie wel vaker meiden lopen met een sjaal als het zo warm is.
Gister een wat mollig persoon op een fiets met wanten gezien![]()
Jij denkt dat mollige personen altijd met minder kleding af kunnen door hun vet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:47 schreef wise het volgende:
[..]
zie wel vaker meiden lopen met een sjaal als het zo warm is.
Gister een wat mollig persoon op een fiets met wanten gezien![]()
Nah vast niet tochquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet zo serieus nemen
[..]
Heeft iemand de NSB'er gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |