Zo ben ikquote:
Dat ook maar dat bedoel ik niet.quote:
Dat bedoelde ze niet toen ze zei 'wat is daar mis mee, he?' dus shut upquote:
Echt van die schrale conducteurshumor dit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alcoholvrije mojito is als een BH aan de waslijn het beste is eruit
tuurlijk veer...quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat bedoelde ze niet toen ze zei 'wat is daar mis mee, he?' dus shut up
veer..lees paar reacties daarboven.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo ben ik
[..]
Dat ook maar dat bedoel ik niet.
Nee. Vind ik niet echt nodig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef VeerEli het volgende:
Maar ff serieus he, boys, ga eens even eerlijk antwoord geven op deze vraag:
Heb je ooit je eigen sperma geproefd? Al is het maar een heel klein beetje?
Ik zou dat als man zijnde echt wel doen hoor, puur uit nieuwsgierigheid
Jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef VeerEli het volgende:
dit dus. Ik haal mn proteinen wel uit het vocht van de vrouw.quote:
Heb ik ook heel veel mannen gevraagd, ze zeiden gewoon eerlijk ja. Doen vrouwen toch ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef VeerEli het volgende:
echt zo'n vraag die Fas kan stellen btwquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef VeerEli het volgende:
Ziltig en bitter, kut schoongeveegd en verder gaan likkenquote:
Mja, ik heb soms het idee dat mannen dat taboe vinden ofzo. En idd, ik heb ook ooit wel m'n eigen kutvocht geproefd, ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik ook heel veel mannen gevraagd, ze zeiden gewoon eerlijk ja. Doen vrouwen toch ook
Jij lijkt me dan ook wel zo'n type die wijdbeens op je vriend zijn gezicht gaat zitten en zijn kin polijsten, waarna je hem vol gaat aflikken...quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, ik heb soms het idee dat mannen dat taboe vinden ofzo. En idd, ik heb ook ooit wel m'n eigen kutvocht geproefd, ja.
Handig om te weten of de kwaliteit op peil blijft. Als het naar chloor smaakt wil je dat toch niet in overvloed in iemands anders bek deponeren.quote:
maar anaal ho maar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij lijkt me dan ook wel zo'n type die wijdbeens op je vriend zijn gezicht gaat zitten en zijn kin polijsten, waarna je hem vol gaat aflikken...
Zoenen met een mouthful ook geen probleem. Veel is mogelijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef VeerEli het volgende:
Ehm, nee. Waarom denk je dat van mij?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij lijkt me dan ook wel zo'n type die wijdbeens op je vriend zijn gezicht gaat zitten en zijn kin polijsten, waarna je hem vol gaat aflikken...
"Weet je hoe fucking nauw en pijnlijk dat is?!quote:
Doe toch normaalquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
"Weet je hoe fucking nauw en pijnlijk dat is?!![]()
"
Niet rechtstreeks in mijn mond gespotenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef VeerEli het volgende:
Ook niet als je klaarkwam met je vinger een beetje in je sperma dopen en vervolgens in je mond stoppen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet rechtstreeks in mijn mond gespotenwel via via
Beetje de dode huidcellen daar wegscrubben met dat stoppelbaardje van hem.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm, nee. Waarom denk je dat van mij?
Iets in die strekking heb je zelf ergens gezegd tochquote:
Nee, die behoefte had ik nooit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook niet als je klaarkwam met je vinger een beetje in je sperma dopen en vervolgens in je mond stoppen?
Dan profiel je niet zoveel hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook niet als je klaarkwam met je vinger een beetje in je sperma dopen en vervolgens in je mond stoppen?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef Panzermaus het volgende:
Seks met VeerEli lijkt me een stuk saaier dan met CY.
liever iemand die rustig aan doet dan iemand die je aan het verkrachten is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef Panzermaus het volgende:
Hehequote:
Zou ik ook zeggen als ik jou was, je weet dat je het met mij never zult krijgen, helaas voor jou.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef Panzermaus het volgende:
ow fuckquote:
Ze zou niet de eerste Pool zijn die iemand verkracht voor een krat pivo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:58 schreef wise het volgende:
[..]
liever iemand die rustig aan doet dan iemand die je aan het verkrachten is.
veer > cy dus.
Kans is iets van 20% ofzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik jou was, je weet dat je het met mij never zult krijgen, helaas voor jou.
Ah, cy doet dus anal.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef Panzermaus het volgende:
gvdquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze zou niet de eerste Pool zijn die iemand verkracht voor een krat pivo.
Naast dat ik geen anal wil, ben ik LIEVER zeker niet rustig.. Sorry wisequote:Op woensdag 5 juni 2013 11:58 schreef wise het volgende:
[..]
liever iemand die rustig aan doet dan iemand die je aan het verkrachten is.
veer > cy dus.
Denk dat die alles wel doetquote:
scherpquote:
strap-on en allesquote:
haalt veer van lijstje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Naast dat ik geen anal wil, ben ik LIEVER zeker niet rustig.. Sorry wise
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:00 schreef wise het volgende:
[..]
haalt veer van lijstje.
dan maar Vas proberen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:00 schreef wise het volgende:
[..]
haalt veer van lijstje.
dan maar Vas proberen.
Geen ervaring mee, maar ze is niet het type dat op internet tegen semi-wildvreemden verkondigt dat ze dat in ieder geval nooit wil doen, nee.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk eerder 0,0001% sorry schatje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |