Wel logisch dat zo'n gifje wel mag, maar een plaatje van een blote kont of tepel uit den boze is.quote:
Ik wou hier op reageren maar besefte dat dat banwaardig is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel logisch dat zo'n gifje wel mag, maar een plaatje van een blote kont of tepel uit den boze is.
misschien omdat het een film is ;S. Dacht dat in een SC je wel wat meer mocht posten dan daarbuitenżquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel logisch dat zo'n gifje wel mag, maar een plaatje van een blote kont of tepel uit den boze is.
Amerika-taferelenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje bang geworden, nu :$quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wou hier op reageren maar besefte dat dat banwaardig is.
Heb altijd gelijk dat liedje in mn hoofd als ik jouw username zie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik vaker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb altijd gelijk dat liedje in mn hoofd als ik jouw username zie.
Ik ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dm me, bbyquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou wel banwaardige praktijken met je uithalen ja dus pas maar op
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan nu niet luisteren, maar zon gay nummer.quote:
Droogklo..kutquote:
De vrouw, de handeling en die poes die mee wil doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Door de vrouw op het plaatje of gewoon omdat zij zulke plaatjes post?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De vrouw, de handeling en die poes die mee wil doen
Ja dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Angstvallig goede vergelijking, wel.. Vooral met die kat erbij
Ik word altijd zo roppig van die ruige homo die in dat liedje meezingt. Wil hem het liefst uit elkaar trekken en in delen op het treinspoor leggen zodat niemand weet dat ik het gedaan heb.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:12 schreef Murdera het volgende:
Fascination Fascination It's just the way we feel.
Ik deel je gevoelens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik word altijd zo roppig van die ruige homo die in dat liedje meezingt. Wil hem het liefst uit elkaar trekken en in delen op het treinspoor leggen zodat niemand weet dat ik het gegaan heb.
Pics van je pussyjuicequote:
Wel handschoentjes aan dan, anders vinden ze je vingerafdrukkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik word altijd zo roppig van die ruige homo die in dat liedje meezingt. Wil hem het liefst uit elkaar trekken en in delen op het treinspoor leggen zodat niemand weet dat ik het gedaan heb.
Ze heeft een sexy tennisleraar?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Voor vas:
T wordt steeds leuker om dochter te zien tennissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Aaahw, en hoe is het met het paardrijden van die ander?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Voor vas:
T wordt steeds leuker om dochter te zien tennissen
En ik dacht dat dat de koelkast het enige was dat we deelden. Icecold maatje, icecold.quote:
Vingerafdrukken zeg je? Ik ben die van jou nog niet tegengekomen op mijn bloempje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel handschoentjes aan dan, anders vinden ze je vingerafdrukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |