Daar had je het van de week ook over, maar ik heb dat helemaal gemist. Doe maar een keer een linkje. Niet hier, want ik zie dat sp3c al boos begint te kijken.quote:
Ik stem op deze damequote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
De baas spelen over sp3c lijkt me dan wel weer leuk ja...
Incapabele mod op BNW, hij is gelukkig al gewipt, maar die gast kon notejes zetten joh....quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar had je het van de week ook over, maar ik heb dat helemaal gemist. Doe maar een keer een linkje. Niet hier, want ik zie dat sp3c al boos begint te kijken.
Ploegendienstje wordt het dan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien willen er nog wel meer dames meedoen, even afwachten.
lolquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:11 schreef Ryan3 het volgende:
Het zetten van een note is in feite een brevet van onvermogen natuurlijk als mod zijnde,
Ik kom daar nooit dus ik weet er niets van.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Incapabele mod op BNW, hij is gelukkig al gewipt, maar die gast kon notejes zetten joh.....
Het zetten van een note is in feite een brevet van onvermogen natuurlijk als mod zijnde, maar dat begreep hij weer niet, hij denkt ik zie dat net anders...
En we noemen onszelf Sister Wives (ik weet dat je ook wel eens naar TLC kijkt).quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Een ouderwetse papieren met leren band.
Wees maar blij dat je niet komt....quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit dus ik weet er niets van.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
En we noemen onszelf Sister Wives (ik weet dat je ook wel eens naar TLC kijkt).
Beem is geen onzin, is puur machteloosheid, en die machteloosheid ook nog etaleren aan je zogenaamde collega's.... dat jij dat zo niet opvat tja....quote:
Het is gewoon een soort gekkenhuis.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh? Waarom moet ze daar blij om zijn?
Oh kut SC? Wordt timmmmm weer kwaad op ons.
Nou hij zwijgt in alle talen, ik denk niet dat het wat wordt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]Dat ken ik toevallig ja. Goeie naam wel.
nee is gewoon beleidquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beem is geen onzin, is puur machteloosheid, en die machteloosheid ook nog etaleren aan je zogenaamde collega's.... dat jij dat zo niet opvat tja....
Misschien steekpenningen geven?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou hij zwijgt in alle talen, ik denk niet dat het wat wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |