Valt best mee denk ik, al is het een stuk netter dan wat ik normaal draagquote:
#facepalmtwitter:birgitnijland twitterde op dinsdag 04-06-2013 om 18:42:23@coenensander smac = vies ,, sander jaagt op zn unox blikje ;O http://t.co/2SxD675jLX reageer retweet
Is dat zo?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:30 schreef minthy het volgende:
En flikker eens op met die Gordon-TT's...
Een tijd terug werd wolfje voor minder afgefikt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:30 schreef minthy het volgende:
En flikker eens op met die Gordon-TT's...
Een tijd terug werd wolfje voor minder afgefikt.
Het gekke is dat ik dat soort dingen dan weer niet vergeetquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik kan me dat heul niet herinnerenWaarschijnlijk omdat ik er geen neuk om gaf.
Nu ben ik benieuwd, wat voor kattenkwaad had ik uitgehaald waardoor Pino112 mij een uberbaas vond?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik dat soort dingen dan weer niet vergeet
Geen idee wat het hoofdonderwerp was, het ging om je gebagger in TT'squote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd, wat voor kattenkwaad had ik uitgehaald waardoor Pino112 mij een uberbaas vond?
Pino doet zelf ook mee met de Gordon topicsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee wat het hoofdonderwerp was, het ging om je gebagger in TT's
oooohquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee wat het hoofdonderwerp was, het ging om je gebagger in TT's
Muuuu, nu ben ik in de warquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, het was sarcasme, dus in wezen las je het goed
heksje
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:22 schreef Holenmens het volgende:
Als dit liedje van de TVOH was had iedereen het uitgekotst
Betere muziek maken als die clowns van TVOH is ook niet zo moeilijk...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:22 schreef Holenmens het volgende:
Als dit liedje van de TVOH was had iedereen het uitgekotst
Ik bedoel, als Maaike dit lied had gedaan bij TVOH en in de Mega Top 5 stond, dan had iedereen het kut gevonden, want TVOH.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Betere muziek maken als die clowns van TVOH is ook niet zo moeilijk...
Oke.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:24 schreef Holenmens het volgende:
Ik bedoel, als Maaike dit lied had gedaan bij TVOH en in de Mega Top 5 stond, dan had iedereen het kut gevonden, want TVOH.
Rondjes aan het rennen?quote:
Ik heb niet het idee ook maar iets gemist te hebben aan die seriequote:
https://www.google.nl/sea(...)cc0&biw=1680&bih=949quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee ook maar iets gemist te hebben aan die serie
GMTAquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)cc0&biw=1680&bih=949
wtf is datnee volgens mij mis ik er ook weinig aan
Ik snap de ophef ook niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)cc0&biw=1680&bih=949
wtf is datnee volgens mij mis ik er ook weinig aan
Nou dan heb je het rijkelijk foutquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee ook maar iets gemist te hebben aan die serie
Joh, niemand heeft het fout! Als jij ervan kan genieten, dan moet je dat vooral lekker doenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou dan heb je het rijkelijk foutOf jullie alle 3.
Het is het briljantste, meest barbaarse middeleeuwse fantasy verhaal ooit op TV gebracht. Een ware lust voor het oog met een ijzersterk verhaal.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, niemand heeft het fout! Als jij ervan kan genieten, dan moet je dat vooral lekker doen
HUUUU wolfje, ik roep niets hippigs oid. Het lijkt me gewoon niks, dat kan toch?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is het briljantste, meest barbaarse middeleeuwse fantasy verhaal ooit op TV gebracht. Een ware lust voor het oog met een ijzersterk verhaal.
Dus ja, allemaal heel hip roepen dat je niks mist en tegen de stroom in gaan mmmaaaaannnnnn.
En je eigen smaak hebben, dat ook.
Doe normaal man.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is het briljantste, meest barbaarse middeleeuwse fantasy verhaal ooit op TV gebracht. Een ware lust voor het oog met een ijzersterk verhaal.
Dus ja, allemaal heel hip roepen dat je niks mist en tegen de stroom in gaan mmmaaaaannnnnn.
En je eigen smaak hebben, dat ook.
Ik bedoelde het ook niet verkeerd, vandaar mijn reactiequote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:15 schreef wolfrolf het volgende:
Oke noesje
ik vind je nog steeds liefv hoor
Ik ventileerde mijn mening. Wellicht wat te grofquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:03 schreef themauster het volgende:
![]()
Zag wat foto's voorbijkomen van een inmiddels gesloten lokale discotheek en wie kom ik daar tegen
[ afbeelding ]
Hosselkoning onze Tjibbequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:03 schreef themauster het volgende:
![]()
Zag wat foto's voorbijkomen van een inmiddels gesloten lokale discotheek en wie kom ik daar tegen
[ afbeelding ]
Wie mag dat zijn dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:03 schreef themauster het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:
sexyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:03 schreef themauster het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
?quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
?
(Ik luister niet, heb een luisterstop tot aan BKS)
Het gras is groen.twitter:atzedevrieze twitterde op dinsdag 04-06-2013 om 21:11:15In de ArenA bij Muse, bij een werkelijk misselijkmakend slecht geluid. reageer retweet
Ah, ja, was te verwachtenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]Het gras is groen.twitter:atzedevrieze twitterde op dinsdag 04-06-2013 om 21:11:15In de ArenA bij Muse, bij een werkelijk misselijkmakend slecht geluid. reageer retweet
Je verwácht het niet hequote:
Het zal wel aan mij liggenquote:
5ive - When The Lights Go Out?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:20 schreef ddx het volgende:
Lekker toepasselijk liedje als het donker begint te worden
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:22 schreef ddx het volgende:
Eefje de visser hartslag, met hele tijd 'buiten is het allang licht'
Best Kept Secret met Arctic Monkeys, Maccabees, Bloc Party, Macklemore, Portishead, Sigur Ros, Two Doors Cinema Club en Alt-J.quote:
quote:
Goeie plaat datquote:
Geeft toch niks?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:21 schreef SilentChaos het volgende:
Sorry voor m'n afwezigheid vanavond, ik was drummen
Morgenavond ook afwezig want iets met een kroeg
Vast niet, maar ik wil nooit wat missenquote:
Ik mocht zondag naar Sky luisteren, zelfs daar draaien ze Blurred Lines én Armin. Moet niet gekker worden...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:28 schreef Againzender het volgende:
Op het werk staat in het restaurant en de espressobar de radio op 3FM tegenwoordig. Beter dan Veronica wat er altijd draaide.
Nja, daarom lees ik in de avond af en toe bijquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik wil nooit wat missen
En ik vind jullie zo lief dat ik verantwoording af WIL leggen
Nou da's momenteel niet zo veelquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Nja, daarom lees ik in de avond af en toe bij![]()
Verantwoording lijkt me verre van nodig, volgens mij wil je gewoon patsen met je social life
Hier idem. Dood. Maar goed, ik pieker er niet weer over om me in te schrijvenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou da's momenteel niet zo veel
Ik overweeg me zelfs weer in te schrijven op Lexa of E-matching zodat ik maar iets te doen heb in het weekendsaaie (gesettelde) vrienden
Slaap lekkerquote:
Durf ik verder te vragen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:38 schreef ChatGirl het volgende:
Wat een ongelofelijk vaag en misselijkmakend verhaal bij het RTLN Nieuws net
Zie editquote:
zo, dan moet je wel ff mazzel hebben zegquote:
Alsof er geen betere requests warenquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo, dan moet je wel ff mazzel hebben zeg
die van mij zijn verhuisdquote:
Gelukkig voor jou dan. Die van mij komen ergens tussen 23.00 en 00.00 thuis en dan knallen ze er nog even een dj-set van een of andere matige dj in. En meestal draaien ze ook nog elke keer dezelfde set op zodanig niveau dat mijn onderburen er ook nog van kunnen meegenieten kwam ik gisteren achter.quote:
Jij woont in Sesamstraat. Daar ligt iedereen om 19.00 al op bedquote:
Nu woont er een Roemeense jongen in. Behalve het initieele boren geen moment last van die gastquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou dan. Die van mij komen ergens tussen 23.00 en 00.00 thuis en dan knallen ze er nog even een dj-set van een of andere matige dj in. En meestal draaien ze ook nog elke keer dezelfde set op zodanig niveau dat mijn onderburen er ook nog van kunnen meegenieten kwam ik gisteren achter.
o ja,ik moet maar eens gaan pitten.....quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij woont in Sesamstraat. Daar ligt iedereen om 19.00 al op bed
Bekend verhaal jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:11 schreef Againzender het volgende:
Werkt dat hier dan wel? Achtergrond: bijna drie jaar geleden kwam ik een liedje tegen dat ik compleet vergeten was. Het was zaterdag, en dan had je op Radio 2 Bert Haandrikman die wel een beetje mijn 80s smaak deelt. Dus ik hem een mailtje gestuurd of dat niet eens een nummer was om te draaien.
Kreeg na de uitzending een hele enthousiaste mail terug dat hij de 12 inch nog had gekocht, maar nummer stond niet in de computer, hij zou hem volgend weekeinde meenemen en draaien.
En dus stuurde ik hem volgende ochtend een bericht terug over onze net geboren zoon Roel. Nou ja, als het werkt en je vindt het leuk, vanaf minuut 33, komt na Ginger Ninja
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ight/20100626-20.wma
Pino is rebels.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij woont in Sesamstraat. Daar ligt iedereen om 19.00 al op bed
Boven mij wonen een paar Chinezen geloof ik. Ik zie daar altijd zoveel volk naar binnen en buiten lopen dat ik niet meer weet wie er nou woont. Zelfde geldt voor mijn onderbuurman. Gister stond ik even op het balkon en toen kwam ineens een tweede gezicht onder de zonneluifel uit. Prima, bezoek dacht ik, totdat ie zegt dat hij er woont. Vanmorgen toen ik boodschappen ging doen stond er iemand anders bij de voordeur die zegt dat hij er woont. Ik snap er écht helemaal niks vanquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nu woont er een Roemeense jongen in. Behalve het initieele boren geen moment last van die gast
Even op aanraden van minthy hierheen gekopiëerd. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen:)quote:Beste Fok!ers,
ik ben dus al de hele middag/ avond aan het zoeken naar een geluidsfragmentje dat vanmiddag in de coen en sander show werd gebruikt. het betreft het fragment waar een boer zn koeien roept. Hier (http://coenensandershow.bnn.nl/item/audio/3786) te horen op 38:05. weet iemand waar ik dit ergens kan vinden?
bij voorbaat dank
Hij gaat een klein meisje sponsoren tegen kanker met 500 euroquote:
AlpedHuzes?quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij gaat een klein meisje sponsoren tegen kanker met 500 euro
nou is het voor hem misschien niet veel, maar kan het gebaar altijd wel waarderen. Bovendien vond ik hem wel een leuk gesprek hebben met haar
Juistquote:
Ik ook netquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:20 schreef Lamabal het volgende:
Machtig, mijn morgen is goed begonnen. Ik heb me toch is een beer naar het bos gebracht. Damn
Die van mij kwam ook langzaam op gang, maar hij ging gelukkig welquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:23 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Lucht op, ik had het wel benauwd even. Hij wou niet doorspoelen
altijd een moeilijk afschijtquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:23 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Lucht op, ik had het wel benauwd even. Hij wou niet doorspoelen
Same here, alleen bleef hij daar beneden even hangen. Nog een keer door spoelen en het was goed!quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die van mij kwam ook langzaam op gang, maar hij ging gelukkig wel
Is ie al geweest? Hoor hem voor het eerst.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:54 schreef SilentChaos het volgende:
Nog een keer de jeugd van tegenwoordig
Dat hoor je vrijdagquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Is ie al geweest? Hoor hem voor het eerst.
Om 8:13 draaide hij hetzelfde stukje, aldus mijn post rond die tijdquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Is ie al geweest? Hoor hem voor het eerst.
De Formule?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar Giel zei toch al wel de titel?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]WAT EEN HIT UNANIEM GEKOZEN DEMOCRATIE ALLEStwitter:
Dat zal idd wel jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]WAT EEN HIT UNANIEM GEKOZEN DEMOCRATIE ALLEStwitter:
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:29 schreef Pino112 het volgende:
Wat een toffe track
Dit mag ook wel MH worden.
Eens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:29 schreef Pino112 het volgende:
Wat een toffe track
Dit mag ook wel MH worden.
Vet??? ik zie't niet...quote:
Ah, ze is wat aangekomen...quote:
Ah bah gadverdammequote:
Nog slimmer dan ik dacht ook!quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:01 schreef alors het volgende:
Ze had een contract met Weight Watchers na haar bevalling, en toen is ze heel snel weer zwanger geraaktkon ze mooi onder dat contract uit.
Nou dat zekerquote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, blijkbaar...quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef wolfrolf het volgende:
Omg!!!!!1!!!! Ik ben geslaagd voormijn toegang tot hetspoor ding ___OOOOO____
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef wolfrolf het volgende:
Omg!!!!!1!!!! Ik ben geslaagd voormijn toegang tot hetspoor ding ___OOOOO____
DUCKTALES!quote:
Heb de serie op de NAS staanquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:17 schreef Lamabal het volgende:
Ducktales is awesome. Komt soms nog wel is op tv
quote:
Dat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:17 schreef Lamabal het volgende:
Ducktales is awesome. Komt soms nog wel is op tv
quote:Het leven is een wervelstorm,
Hier in Duckstad,
Auto's, lasers, vliegmachines,
Bliksems het is wat,
Dappere helden,
Trekken te velde in,
Ducktales oehoe
Iedere keer,
Beleef je meer,
In Ducktales oohoo
Alles wat je droomt,
Gebeurt in Ducktales
Soms word je in het nauw gedreven,
Moet je rennen voor je leven,
Hou je dan maar stevig vast aan,
Ducktales, oehoe
Je hoort en ziet van alles in die,
Ducktales oehoe,
Stort je in het avontuur met,
Ducktales oehoe,
Ja elke week geniet je weer van,
Ducktales oehoe
Eens. Net als Tom & Jerry.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:21 schreef Lamabal het volgende:
Al die oude disney tekenfilms zijn fucking vet.
Ik geniet ook gewoon weer als het weer is op tv is.
Daarmee kan ik me dan weer wél ontzettend vermakenquote:
Shin Chanquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:25 schreef Lamabal het volgende:
Cow & Chicken! Awesome
Dommel!
Inspector gadget
Shin chan
Hoezo niet mogen kijken?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Sowieso tekenfilms en series!
Mag ze alleen nooit kijken van ouders, maar doe het lekker wel. Ik ga nooit opgroeien!
Drukken ze dus gewoon de tv uit of pakken ze de afstandsbediening af...quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Drukken ze dus gewoon de tv uit of pakken ze de afstandsbediening af...
Doordeweeks kijk ik lekker wel.
Ga tegen mijn ouders en broer klagen!quote:
praktisch allemaal hetzelfde, maar blijkbaar wil het publiek datquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:31 schreef minthy het volgende:
Weer een 13 in een dozijn-plaatje van Caro, ze lijken allemaal op elkaar.
Net zoals bij M&S.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:31 schreef minthy het volgende:
Weer een 13 in een dozijn-plaatje van Caro, ze lijken allemaal op elkaar.
Na de eerste nummers was ik er wel klaar mee, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
praktisch allemaal hetzelfde, maar blijkbaar wil het publiek dat
Ik ken het van VBL.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:34 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hoe heet die serie ook alweer. GINGER!
u riep?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:34 schreef henkde_j het volgende:
Wie laat zich niet koeioneren?!
BOES BOES
Ja, het is echt fantastisch!quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef minthy het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, blijkbaar...
Gefeliciteerd!
Wolfje is de tofheid zelvequote:Op woensdag 5 juni 2013 13:01 schreef Lamabal het volgende:
[..]
4? VIER?
Wat een traktatie voor die man
en heb je haar nog iets kunnen leren?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:03 schreef wolfrolf het volgende:
Er zat echt een walgelijk lekker wijf bij die training. Pal naast me.
Géén idee, maar ik vind wel watquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar ga je 4 paar tieten vandaan halen?
Zelfbeheersing.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en heb je haar nog iets kunnen leren?
niet ontspoord dus? gelukkigquote:
Fixedquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:03 schreef wolfrolf het volgende:
Er zat echt een walgelijk lekker wijf bij die training. Paal naast me.
4 paar tieten? dat zijn dus 8 tietenquote:
hey, laat me ff lekker joh!quote:
Echt opgelet dus bij de training.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee anders had ik het SMC en 112 moeten bellen.
Ofzo.
Ik ook, vandaar de PIquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hey, laat me ff lekker joh!
flauwe grappen is mijn afdeling.
Ik doe ff met je meequote:
nou vooruit maar danquote:
Op FB las ik juist dat je niet van tegen de stroom inzwemmen houdt...quote:
Dat was meer een "er zijn altijd ergere dingen"-plaatjequote:Op woensdag 5 juni 2013 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op FB las ik juist dat je niet van tegen de stroom inzwemmen houdt...
Ik vond het wel een mooi plaatjequote:Op woensdag 5 juni 2013 13:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was meer een "er zijn altijd ergere dingen"-plaatje
oh wacht had 2x de stream openquote:
Net zoietsquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens vond ik deze ook echt
[ afbeelding ]
Ga je nu mijn FB post jattten?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens vond ik deze ook echt
[ afbeelding ]
Jij!quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:18 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
oh wacht had 2x de stream open
dacht al wat klinkt alles kut
Ik heb hem van iemand anders met een dikke Amerikaanse auto en inmiddels een goede vriendin van Eric Cortonquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb hem van iemand anders met een dikke Amerikaanse auto en inmiddels een goede vriendin van Eric Corton
?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:21 schreef minthy het volgende:
Deze![]()
In de remix is hij nog beter, vind ik
Ik vind deze eigenlijk leukerquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:22 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb ook een leuk plaatje gevonden
[ afbeelding ]
Volgens mij wel, ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |