Ik zag hem hoor. Gewoon een wijk van Scheveningen.quote:
Ik vond ook iets waar stond dat het een wijk van Scheveningen was, vandaar. Ergens anders stond dit.quote:
Ja ik ben niet helemaal helder vandaag, sloom, het is warm hier.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:01 schreef Tem het volgende:
Een vriendenprijs is altijd schappelijk of het moeten kutvrienden zijn.
Ik heb een redelijke verstandhouding met mijn hofje. Bij twijfel droppen ze het hier ook al is het voor iemand anders. Maar omgekeerd flik ik hetzelfde ook (maar dan in groter formaat). Het werkt nog steeds.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:04 schreef hexje het volgende:
Pakket net afgeleverd. postnl brengt het niet naar boven. Geen van de buren thuis.
Er zijn dagdelen dat ik dan allang in bed hoor te liggen. Bezoek niet volgens afspraak gaan dan wierd/sjaggo/van god los.. Name of the game.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
Sjesus altijd he? Hele dag wachten en thuiszitten, komen ze aan het eind van de dag natuurlijk.
ALs het even kan laat ik het gewoon bij het postkantoor bezorgen. Of eventueel op mijn werk. Wel zo handig.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:20 schreef Drugshond het volgende:
Pabo gids bestellingen van 4 deuren verder.
[..]
Er zijn dagdelen dat ik dan allang in bed hoor te liggen. Bezoek niet volgens afspraak gaan dan wierd/sjaggo/van god los.. Name of the game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |