Ik vind de sfeer helemaal niet meer gezellig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alors verpest het voor de gematigde fokkers
gister waren er ook al mensen die doodzieke kinderen gingen doodwensenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer helemaal niet meer gezellig.
Wat denk je dat Knevel en van de Brink kost?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
Nice, ze hebben daar dus al 1.7Miljard over de balk gegooid.
het is wat meidquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
2nd screen werkt best kut voor op FOK!Er wordt steeds meer offtopic gegaan door al die klote stellingen
Henkiequote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Topics gaan hard hier zeg.![]()
[ afbeelding ]
Nu ben ik weer vrolijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Topics gaan hard hier zeg.![]()
[ afbeelding ]
1700000000,01quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wat denk je dat Knevel en van de Brink kost?
Er schijnen er een paar te zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dit niet vinden dan?
Watje.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
2nd screen werkt best kut voor op FOK!Er wordt steeds meer offtopic gegaan door al die klote stellingen
Het kabinet heeft ons voor de gek gehoudenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ze zo doorgaan is het slechts een kwestie van tijd dat het kabinet gelyncht gaat worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:18 schreef marcodej het volgende:
Het kabinet houdt ons voor de gek mensen! Open je ogen!
beflikkerdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze hebben ons belazerd. Ons bedonderd.
Die had iedereen doodgereden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Pim er was geweest, had het nooit zo ver gekomen.
RT jij hem?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd om dat te tweeten lijkt mij #kvdb #origineletweet
Nee, klopt. Die had zichzelf tegen een muur geparkeerd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Pim er was geweest, had het nooit zo ver gekomen.
Jij en ik hebben het duidelijk wel over dezelfde Pimquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, klopt. Die had zichzelf tegen een muur geparkeerd.
Een buiging, een diepe buiging.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Chapeau dat Rutte heeft geprobeerd om het tij te keren!
Eens
Oneens
Chapeau! Ik buig heel heel diep.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Chapeau dat Rutte heeft geprobeerd om het tij te keren!
Eens
Oneens
Chapeau! Ik buig heel heel diep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |