Ik twijfelde nog naar die italianen maar het kabinet kennende en terugkijkende op vorige failsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:08 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ja maar kijk die antwoorden.
Het kabinet?
Qua uitstraling en manier van praten zou ik daarmee eens zijn. Maar voor de rest heb ik te weinig van hem gezien.quote:
Gisteren was de stagiair voor het eerst aangeschoten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
Misschien komen er nog leuke vragen, zoals gisteren. Op het 2e scherm.
Leuk? Die vragen hadden eigenlijk een zeer hoog 'quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
Misschien komen er nog leuke vragen, zoals gisteren. Op het 2e scherm.
Tweede scherm deed het ook nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gisteren was de stagiair voor het eerst aangeschoten.
Ik vond het wel grappig, talkshow met dierenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leuk? Die vragen hadden eigenlijk een zeer hoog '' gehalte.
Heel sterk in niks zeggen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:12 schreef OProg het volgende:
Toch doet Jeroen dit soort dingen gewoon sterk.
Ik mis het belletje tussen de stellingen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:12 schreef Paxcon het volgende:
Ze moeten wat vlotter met die stellingen... ik zit zo lang te wachten voor ik weer mag stemmen
Wel geleerd dat een overgrote meerderheid een 'gekleurde' talkshowhost onacceptabel vindt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leuk? Die vragen hadden eigenlijk een zeer hoog '' gehalte.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel geleerd dat een overgrote meerderheid een 'gekleurde' talkshowhost onacceptabel vindt.
Dat dus. En dat is ook best een kunst.quote:
En geen dierenshow wiltquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel geleerd dat een overgrote meerderheid een 'gekleurde' talkshowhost onacceptabel vindt.
wat voor vragen waren er gisteren danquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gisteren was de stagiair voor het eerst aangeschoten.
Sjek vind ik als talkshowhost ook onacceptabel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is je favoriete kleur?quote:
Hohoho!!!!!!! wat een vragen mensenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Of een talkshow over dieren nodig was
En hij is er ook op dat niveau erg goed in. Praat ook netjes om de cijfertjes heen die hij niet weet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vereiste, anders kom je niet in de regering.
Waarschijnlijk dezelfde mensen die Tijs de beste talkshowhost van Nederland vinden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dit niet vinden dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde mensen die Tijs de beste talkshowhost van Nederland vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |