Ja, Renske met de afterpartyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:04 schreef Paul het volgende:
[..]
WACHT FF JAAAAAAAA DAT SCHERMISTIE WEER TERUG DIT SEIZOEN?
Is deze van enig belang.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:04 schreef Travel. het volgende:
Etienne Corporaal® @etiennecor 59s
Interessanten gasten. #kvdb
Openen Beantwoorden Retweeten Toevoegen aan favorieten Meer+
[ afbeelding ]
Antwoord ligt dan ook voor de handquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een stelling met maar liefst 4 opties
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik blijf weer hangen, zoals gewoonlijk. Zometeen.
U (de belastingbetaler)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een stelling met maar liefst 4 opties
Het is toch zomer moet je maar denken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik blijf weer hangen, zoals gewoonlijk. Zometeen.
Topshowquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Groeten van Max is één van de beste programma's op de Nederlandse tv!
Als zelfs de belgen die trein niet moeten zullen we inderdaad waarschijnlijk nog voor de kosten opdraaien ook ja als belastingbetaler.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet bepaald, ik bak er helemaal niks van.
Maar ik betaal geen belastingquote:
Alleen heeft hij net onthuld dat hij niks wil zeggen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als er "belangrijke" gasten zijn, dan krijgen die vaak meer spreektijd.
Ja maar kijk die antwoorden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als zelfs de belgen die trein niet moeten zullen we inderdaad waarschijnlijk nog voor de kosten opdraaien ook ja als belastingbetaler.
Kooffietijd is ook topquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Groeten van Max is één van de beste programma's op de Nederlandse tv!
Hopen op een tweede Ralf Makenbach inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:08 schreef tralalala het volgende:
Over 3 jaar zit hij er weer maar dan gaat het over de JSF.
Vind m nogal een klapharkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik weet niet wat ik van Jeroen moet vinden....
Het merendeel denk ik.quote:
Over 3 jaar zit hij er al lang niet meer.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:08 schreef tralalala het volgende:
Over 3 jaar zit hij er weer maar dan gaat het over de JSF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |