quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Inderdaad waar is Margreet
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:57 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom is iedereen zo pro-Tan?
Die man is nepper dan nep. Overacting.
Een monoloog daar hou ik van.quote:
Presentatoren zijn er genoeg, mensen met een mening die vind je bijna nergens.quote:
Die heeft zich omhoog geneuktquote:Dionne Stax heeft nog niet eerder een journaal gepresenteerd, maar wel eerder voor de camera gestaan. Ze is in 2007 bij de NOS begonnen als stagiaire bij NOS Headlines, de voorloper van NOS op 3. Daar is ze na haar stage de NOS Headlines weekoverzichten voor het digitale kanaal Journaal 24 blijven verzorgen.
Met de aanstelling van Dionne Stax kiest de NOS bewust voor een eigen medewerker en jong talent. Hoofdredacteur NOS Nieuws Marcel Gelauff zegt hierover: "We hebben gezocht naar jong talent binnen de eigen geledingen omdat we het belangrijk vinden dat mensen binnen de NOS de kans krijgen zich verder te ontwikkelen. Het komt vaker voor dat medewerkers die binnenkomen als stagiair zich ontwikkelen tot redacteur, verslaggever of presentator. Ik juich die ontwikkeling toe."
Denk dat ie vandaag op een verjaardag was.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien had Renske zich klem gezopen op de EO jongerendag, dat hij daarom niet kon komen.
Nee Mustafa is een baasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:24 schreef tralalala het volgende:
Ze doet het prima.
Beter dan die krullenbol
Je kan al twee weken vroeg naar bed hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
Effekes, lijkt me geen echte topshow. Kan ik een keertje echt vroeg naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |