Misschien niet inderdaad. Ik gis maar, maar wellicht komt pas boven de 200+ de rijwind boven een kritiek punt voor sommige afschermende onderdelen. Ofzo.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
alsof bij 160 km/h de sneeuw niet tussen de elektronica had kunnen komen ...
mja, het was een gaatjespan dat het afschermde, dus daar was de stuifsneeuw ook bij lagere snelheden wel in gekomen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Misschien niet inderdaad. Ik gis maar, maar wellicht komt pas boven de 200+ de rijwind boven een kritiek punt voor sommige afschermende onderdelen. Ofzo.
Dus als het dan stormt en je maakt een bocht tegen de windrichting in dan moet je gaan remmen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Misschien niet inderdaad. Ik gis maar, maar wellicht komt pas boven de 200+ de rijwind boven een kritiek punt voor sommige afschermende onderdelen. Ofzo.
Volgens de fabrikant blijkbaar wel dus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus als het dan stormt en je maakt een bocht tegen de windrichting in dan moet je gaan remmen?
Daar heeft (of had) de ICE ook last van op het Belgische spoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens de rapporten van de NMBS wordt de schade deels ook veroorzaakt door opspattende stenen van het ballastbed.
ICE had er helemaal geen LAST van. Het verschijnsel trad wel op maar een ICE heeft een stevige bodemPLAAT en niet zoeen wibraroostertje.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:36 schreef ReisT het volgende:
[..]
Daar heeft (of had) de ICE ook last van op het Belgische spoor.
Je kunt je afvragen of dat dan aan de trein ligt of aan het spoor.
"Nog voor dit weekend fatsoenlijk kapsel Mansveld."quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:48 schreef Ireyon het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)oplossing-Fyra.dhtml
Vóór dit weekend. Wie durft in te zetten?
Ik ga voor de treinquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Nog voor dit weekend fatsoenlijk kapsel Mansveld."
Als je nou op allebei wedt, win je er vast wel één
Ik kan me de reactie van Travel wel voorstellen....quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:53 schreef Travel. het volgende:
[..]
O dat zal best, moet gewoon om die club lachen. Er kan nooit wat positiefs van af. Gedurende de 10 jaar dat ik met de trein ga nog nooit een probleem gehad.
Alleen maar klagen op de NS, dat is wat die kan.
daar doet dat ene positieve berichtje niet aan af....quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:09 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
O nee?
http://www.voorbeterov.nl/130426.php
Als u dus blijkbaar meer te doen is om dit plaatje dan om het resultaat van uw schrijven bent u met de verkeerde insteek bezig mij inziensquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:04 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd, ben ik best wel een beetje trots op dit plaatje.
Ik weet niet waar je het over hebt maar ik ga gelijk in een hoekje zitten huilen, okay?quote:
Watte?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:27 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Driek Oplopers handelt vanuit zijn hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |