abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130666270
Ik weet niet of deze al gepost is...

Ik moest lachen, maar jezus die Amanda Bynes spoort ook echt niet hè. Denkt ze nou echt dat mensen haar zo geweldig vinden 8)7
pi_131527216
Een tijdje geleden dat we voor het laatst iets over haar hebben gehoord, maar er is weer nieuws :P

quote:
'Amanda Bynes niet helder genoeg voor zitting'

Amanda Bynes is mentaal nog niet fit genoeg om in een rechtszaal te verschijnen. Dat zei haar advocaat Rich Hutton dinsdag volgens entertainmentsite TMZ.

De actrice had eigenlijk voor de rechter moeten komen omdat ze vorig jaar april werd gepakt voor rijden onder invloed.

De rechter heeft de zaak doorverwezen naar een andere rechtbank, waar wordt gekeken hoe het met de psychische gesteldheid van de 27-jarige Bynes staat.

De actrice werd ruim twee maanden geleden opgenomen nadat ze had geprobeerd brand te stichten op de oprijlaan van een onbekende vrouw. Ze verblijft nog steeds op de psychiatrische afdeling.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_131611556
En nog een aanvullend bericht

quote:
Amdana Bynes mogelijk tot 2015 onder behandeling
De advocaat van Amanda Bynes gaf donderdag aan dat het nog helemaal niet goed ging met de actrice. Ze heeft misschien nog anderhalf jaar psychiatrische behandeling nodig heeft.

Bynes' advocaat verscheen namens zijn cliënt voor de rechter in New York, omdat Bynes eerder dit jaar een waterpijp uit haar raam zou hebben gegooid. De raadsman vroeg om uitstel van de rechtszaak, aangezien de blondine nog mogelijk tot 2015 in een psychiatrische inrichting zit.
Verder werd donderdag ook duidelijk dat de moeder van Bynes geen zeggenschap over haar dochter meer wil aanvragen.

In de huidige situatie hebben de artsen van de actrice meer macht over haar dan haar moeder over haar zou hebben via het zeggenschap. Bovendien maakt de moeder van de actrice in de huidige situatie toch al de medische en financiële beslissingen voor haar dochter, meldt TMZ.
Bron: http://www.nu.nl/achterkl(...)015-behandeling.html

Pfff, dan is het echt wel goed mis, als ze denken dat ze misschien nog wel het hele komende jaar in de kliniek zal zitten :{
pi_131614472
met sommige psychotische mensen komt het nooit meer goed. wel triest.
  Moderator vrijdag 27 september 2013 @ 15:55:00 #255
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_131620618
Sneu inderdaad, maar ben blij dat ze geholpen wordt, want het was echt duidelijk mis..
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_131625790
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:55 schreef Meke het volgende:
Sneu inderdaad, maar ben blij dat ze geholpen wordt, want het was echt duidelijk mis..
Dat hele meisje is gewoon mis. Domme gans. Ik heb totaal geen medelijden met d'r. Heb 'r nooit gemoeten.
pi_131626140
quote:
0s.gif
Op vrijdag 27
september 2013 19:39
schreef
Abraham-de-Lacy het
volgende:

[..]

Dat hele meisje is gewoon mis. Domme gans. Ik heb totaal geen medelijden
met d'r. Heb 'r nooit gemoeten.
You're ugly! :6 ;)
pi_131704674
quote:
'Amanda Bynes opgenomen in luxere kliniek'

Amanda Bynes is verhuisd. De getroebleerde actrice is volgens bronnen vertrokken uit het UCLA Medical Center in Los Angeles en ingetrokken in een luxere kliniek in Malibu. Bynes zou sinds enige tijd verblijven in de nieuwe kliniek, meldt TMZ.

De nieuwe kliniek waar de actrice verblijft is een stuk duurder en gericht op het behandelen van rijke, bekende mensen. Volgens bronnen kan de kliniek Bynes echter niet de hulp bieden die ze nodig heeft.

Bynes zou er nog niet veel beter aan toe zijn dan toen ze een aantal maanden geleden onder dwang werd opgenomen na het vertonen van bizar gedrag. De actrice is volgens psychiaters schizofreen.

De actrice zou weinig contact hebben met anderen en veel op één plek blijven.

Brooke Mueller

In 2011 werd dezelfde kliniek door de ex van Charlie Sheen, Brooke Mueller, aangeklaagd, omdat een medewerker vertrouwelijke informatie over haar zou hebben verkocht aan entertainmentsites.

Volgens TMZ kwam het nooit tot een rechtszaak en kreeg Mueller een bedrag van rond de 250.000 dollar (185.000 euro).
pi_131705627
quote:
De getroebleerde actrice
Zo zo!

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 19:39 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

Dat hele meisje is gewoon mis. Domme gans. Ik heb totaal geen medelijden met d'r. Heb 'r nooit gemoeten.
:') !
Go hard or go home
  † In Memoriam † maandag 30 september 2013 @ 15:36:52 #260
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_131709941
quote:

[..]

Ja dat zal d'r aan haar aars schizofrene jeuken 8-)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_131715058
quote:
11s.gif Op maandag 30 september 2013 12:44 schreef Noek het volgende:
:') !
:')

Heb je iets te melden?
pi_131804706
quote:
'Amanda Bynes komt er weer bovenop'

De moeder van Amanda Bynes denkt dat haar dochter, die al weken onder toezicht staat, de lastige situatie waarin ze nu zit te boven komt. "Ze komt hier weer bovenop", vertelt Lynn Bynes aan People.

Daarnaast wil de moeder van Amanda mensen duidelijk maken dat ze niet alle geruchten over haar dochter moeten geloven. "Ik wil dat iedereen weet dat bijna 99 procent van alles wat erover mijn dochter wordt geschreven in verschillende bladen niet waar is", zegt Bynes. "Tenzij het een verklaring is van onze advocaat. Maar anders moet je het met een korreltje zout nemen."

Pers

De moeder van de actrice wil zoveel mogelijk informatie over haar dochter buiten de pers houden. "Niemand van ons gezin of van onze familie heeft ooit informatie gegeven over haar behandeling of over de diagnose. We willen haar situatie graag privé houden."

Bynes bedankt de mensen die oprechte interesse in haar dochter tonen. "We waarderen alle steun en we hopen dat ze de privacy en respect kan krijgen die ze verdient. Mijn man en ik houden zielsveel van haar en we weten zeker dat ze dit alles gaat overwinnen."

Afkickkliniek

De actrice (27) werd onlangs overgeplaatst van de psychiatrische afdeling van een ziekenhuis naar een afkickkliniek. Dit was op advies van haar dokters, lieten haar ouders eerder weten. Zij vertelden toen ook dat hun dochter grote stappen vooruit maakt in haar nieuwe onderkomen.

In de media verschenen berichten dat artsen schizofrenie bij Bynes zouden hebben vastgesteld. De actrice werd opgenomen nadat zij probeerde brand te stichten op de oprijlaan van een onbekende vrouw. De actrice heeft aanklachten tegen zich lopen vanwege het rijden onder invloed en omdat zij een waterpijp uit haar raam zou hebben gegooid.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 17:25:08 #263
40566 Ericr
Livewrong
pi_131848777
Audrey Munson (1 van de eerste naaktactrices en model voor 15 standbeelden in New York) zat 65 jaar in een gesticht, tot haar 104de. Hopen dat het met Bynes wat beter afloopt.
pi_132924512
Na ruim een maand radiostilte is er nieuws over Amanda:

quote:
'Amanda Bynes volgende maand naar huis'

Amanda Bynes mag de kliniek waar ze wegens psychische problemen verblijft volgende maand verlaten. Ingewijden vertellen aan de Amerikaanse entertainmentsite TMZ dat ze door het gebruik van medicijnen en therapie stabiel genoeg is om de kliniek in Malibu de rug toe te keren.

Bynes, die sinds september in de kliniek verblijft, verhuist volgende maand naar het huis van haar ouders.

Eerder kreeg de moeder van de 27-jarige actrice, die bekend is van films als What a Girls Wants en Hairspray, het voorlopige toezicht over haar dochter toegewezen.

De actrice werd eind juli in verwarde toestand onder dwang opgenomen op de psychiatrische afdeling van een ziekenhuis. Bynes had een brandje gesticht op de oprit van een wildvreemde.

Eerder dit jaar werd ze opgepakt voor marihuanabezit. Ook plaatste ze regelmatig vreemde berichten en foto's op Twitter.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 6 november 2013 @ 00:53:46 #265
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132949090
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:23 schreef PeterKelder het volgende:
Na ruim een maand radiostilte is er nieuws over Amanda:

[..]

Dat is snel, :{.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 6 november 2013 @ 01:01:17 #266
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_132949237
quote:

[..]

Wat ben jij een treurige en empathieloze wanker. Ga je schamen, trut :{w
love & heet
  woensdag 6 november 2013 @ 01:38:03 #267
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_132949709
Ik mis Amanda. De échte Amanda, leuk-gekke Amanda. De Amanda die 's avonds laat op de Nederlandse 24/7 Nickelodeon werd herhaald in The Amanda Show.

Eigenlijk kan ik wel janken als ik zie dat zo'n dame (zo'n meisje op wie ik toen ik nog een jaar of 12 was echt wel een TV-crush had) zo onderuit gaat. Gewoon echt zielig. ;(
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_133477031
quote:
Amanda Bynes in staat om zaak bij te wonen

Amanda Bynes is mentaal in staat om een rechtszaak bij te wonen over de aanklachten die tegen haar lopen.

Dat bepaalde een rechter woensdag, schrijft de Amerikaanse entertainmentsite TMZ. Bynes werd vorig jaar gepakt voor rijden onder invloed.

Eind juli werd de actrice vervolgens in verwarde toestand opgenomen op de psychiatrische afdeling van een ziekenhuis omdat ze een brandje had gesticht op de oprit van een wildvreemde.

Een zaak tegen Bynes werd eerder uitgesteld omdat de actrice nog niet helder genoeg was.

Ingewijden vertelden onlangs aan TMZ dat de 27-jarige Bynes, bekend van films als Hairspray en What A Girl Wants, naar verwachting volgende maand de kliniek waar ze nu zit mag verlaten. Ze verhuist dan naar verluidt naar het huis van haar ouders.
  † In Memoriam † donderdag 5 december 2013 @ 10:27:56 #269
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_133936568
THEY RELEASED THE BEAST!

quote:
Amanda Bynes ontslagen uit instelling

Amanda Bynes is deze week in het geheim ontslagen uit de afkickkliniek bij dezelfde instelling als waar ze eerder werd behandeld voor schizofrenie en een bipolaire stoornis.

De actrice is onder toezicht van haar moeder Lynn geplaatst, weet RadarOnline.
"Het gaat erg goed met Amanda", vertelt een ingewijde.

Het is niet bekend waar Bynes (27) momenteel precies verblijft, maar volgens de bron wordt ze constant in de gaten gehouden. "Het plan is dat ze haar behandelaars blijft zien en zich aanpast zodat ze haar leven kan leiden. Ze staat onder streng toezicht."

In september werd vastgesteld dat Bynes aan schizofrenie lijdt. Het voormalig kindsterretje vertoonde al maandenlang vreemd gedrag. Zo zette ze in juli de oprijlaan van haar buren in brand.
Bron:
Nu.nl
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 5 december 2013 @ 10:34:50 #270
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_133936723
Arm ding...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_133942235
Sja , ik denk dat het nog moeilijker word als ze dus weer thuis is , de paperazzi achter je aan, en je hebt toch wel een naam als de actrice die gek werd.
Het zal heel zwaar voor haar worden...
  woensdag 11 december 2013 @ 02:47:10 #272
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_134139785
Amanda en haar ouders wandelen met de honden:

Amanda gaat naar een Narcotics Anonymous-bijeenkomst, moeder links en achter:

Amanda en haar ouders in Disneyland:

zondag 2 maart 2014 @ 17:00:32 #273
16715 Mylene
*schatje*
  maandag 3 maart 2014 @ 17:08:08 #274
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_137350664
Ze zal zich wel schamen voor haar vorige tweets nu :') Hopelijk blijft ze op de goede weg.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_137403542
Dat lijkt me eigenlijk het moeilijkste juist weten dat je hele rare dingen hebt gedaan en mensen dat herinneren. Inderdaad vind het moedig dat ze ook gewoon terugkeert naar twitter en mensen even netjes bedankt ..
Ze ziet er wel goed uit op die andere foto's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')