Tja... Hollywood maakt meer kapot dan je lief isquote:'Amanda Bynes heeft geen benul van slechte reputatie'
Amanda Bynes is de laatste tijd vooral in het nieuws gekomen vanwege roekeloos rijgedrag en rijden onder invloed. Maar de voormalige Nickelodeon-ster heeft zelf geen benul van haar slechte reputatie.
Dit beweert een vriend van de actrice tegenover RadarOnline.
"Toen ze werd aangehouden wegens rijden onder invloed en ze werd beschuldigd van het doorrijden na een auto-ongeluk had ze het alleen maar over alle publiciteit die ze eindelijk kreeg."
Volgens de vriend heeft ze geen idee hoe bezorgd familie en vrienden om haar zijn.
"Alle pogingen van vrienden en familie om haar weer op het rechte pad te krijgen, gaan het ene oor in en het andere uit. Ze heeft zich compleet afgezonderd en leeft in haar eigen wereldje. De enige communicatie met de buitenwereld gaat via Twitter en Instagram."
De actrice zette zondag een foto van zichzelf op Twitter waarop ze te zien is met een wangpiercing. "Amanda vervolgt haar weg op dit pad omdat ze denkt dat er niets mis mee is."
Dit bedoelde ik dusquote:Op maandag 3 juni 2013 20:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
I'm Still Here (2010) - IMDb
Iedereen dacht dat-ie gek was geworden. Was een act voor een mockumentary.
She's the man, ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:04 schreef Stefan het volgende:
Ze was toch al gestopt als actrice
Ik vond haar leuk in Lovewrecked en One of the Boys (heet die zo?) en die sneeuwwitje remake
quote:I'm a good person, and I don't want to undermine anyone. I don't want to make anyone look stupid. I don't talk badly about people. I just try to be a nice girl and that's the best way to stay out of it. Some people have such big egos that they have to knock people down to get ahead. And I'm just who I am, and I'm a person who's very lucky. But my life is my family and not my job. If it ever got too crazy I'd be like, 'Okay, I'm checkin' out now.'
quote:I'm so against it. People should strive to be happy with who they are and not be obsessed with how they look. Beauty is nothing.
Bizar toch..quote:(On her parents, Richard and Lynn) "I love them because they accept me for who I am and they love me with all my faults. I am so grateful for them. I want to be with them forever. This is a good time to tell you! I'm never leaving!"
Nogal. Maar ja; boeien. 't Is wat mij betreft maar een willekeurig tyfustrutje.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vond haar ook leuk in What a Girl WantsMet Colin Firth
Trouwens een paar van haar eerdere quotes
[..]
[..]
[..]
Bizar toch..
Denk dat dat vooral om de verwijzing naar de mockumentary van Joaquin Phoenix gingquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:52 schreef Iwanius het volgende:
"Briljant actrice"Ze is nooit dat predicaat waard geweest want anders wil ik wel zien in welke geweldige memorabele Hollywood blockbuster zij naam heeft gemaakt.
'Iwanius' is niet zo bij pinken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:56 schreef Meke het volgende:
Denk dat dat vooral om de verwijzing naar de mockumentary van Joaquin Phoenix gingMocht dit namelijk allemaal in scene zijn gezet voor een film, dan is dat quite brilliant
ad.nlquote:Amanda Bynes: Ik word alleen maar beroemder
Amanda Bynes vindt het helemaal niet erg dat ze de laatste tijd veel in de publiciteit is met haar opmerkelijke gedrag. Ze ziet er de voordelen zelfs wel van in. 'Ik word alleen maar beroemder. Dus bedankt voor die leugens over mij', twittert ze.
De actrice reageerde op haar recente arrestatie voor het roken van een joint. Amanda ontkent dat ze drugs heeft gebruikt en dat is volgens haar maandag ook bewezen. 'De aanklager en mijn advocaat hebben met elkaar gesproken. Er zijn geen drugs bij me gevonden tijdens of na de arrestatie', schrijft ze.
Bynes heeft zich eerder al bij de rechter moeten verantwoorden voor de arrestatie. De rechter besloot haar weer vrij te laten
Toegevoegd!quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:19 schreef SEMTEX het volgende:
Mooie voor de OP: http://gawker.com/5993761(...)nda-bynes-a-treatise
Mwoah, dat blijft Britney, bitch.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doe die Southpark-aflevering over Britney er ook maar bij dan, die werd niet onterecht in het vorige topic gepost.
Dat wel, maar dat hele Amanda-verhaal begint bijna trekjes te krijgen van een soort festijn van opeenvolgende rampberichten waar iedereen (incluis mezelf) van smult, zonder het arme kind te helpen. Helemaal als je het op een site allemaal chronologisch achter elkaar zet.quote:
Dat is wel erg zwart-wit. Ze laat zich niet helpen ook, er zijn al zoveel partijen die hAar hulp hebben aangeboden, zelfs haar eigen ouders. Haar reactie daarop is: "you're ugly" of het ontkennen van haar problemen. Ze kiest er zelf voor zich terug te trekken in haar appartement met dope.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat hele Amanda-verhaal begint bijna trekjes te krijgen van een soort festijn van opeenvolgende rampberichten waar iedereen (incluis mezelf) van smult, zonder het arme kind te helpen. Helemaal als je het op een site allemaal chronologisch achter elkaar zet.
Klopt, is ook zwart-wit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:11 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is wel erg zwart-wit. Ze laat zich niet helpen ook, er zijn al zoveel partijen die hAar hulp hebben aangeboden, zelfs haar eigen ouders. Haar reactie daarop is: "you're ugly" of het ontkennen van haar problemen. Ze kiest er zelf voor zich terug te trekken in haar appartement met dope.
quote:Amanda Bynes: Playboy Offering Her OWN RADIO SHOW
"Ask Ashley" could be making a HUGE comeback ... with a dirty twist ... because TMZ has learned, Playboy is offering Amanda Bynes her very own radio show.
Playboy Radio offered Amanda a guest hosting gig yesterday -- but now, a rep for the station tells TMZ, execs want her around FULL-TIME ... and have officially submitted an offer for Amanda to host her OWN hour-long daily radio show.
The offer is for a one-week trial ... but if all goes well, we're told Amanda can extend the deal to a full year.
Playboy's pulling out all the stops to make her feel welcome too -- we're told the org. is willing to provide Bynes with a driver to take her to work ... as well as her very own producer to handle the show's logistics.
nu.nlquote:Amanda Bynes wil nog een neusoperatie
Amanda Bynes is nog altijd niet tevreden over haar neus. Zaterdag ging ze voor de tweede keer onder het mes, zo onthult de actrice tegenover TMZ, en over een paar weken wil ze haar neus nogmaals laten opereren.
Begin mei onthulde de 27-jarige Bynes al dat ze een neuscorrectie heeft ondergaan. Toen liet ze weten dat haar zelfvertrouwen hierdoor was toegenomen, maar nadat ze eind mei een politiefoto van zichzelf zag besloot Bynes dat haar neus nog een operatie nodig had.
Dit is zaterdag in Manhattan gebeurd, zegt ze. "Ik laat er nog één doen over drie weken."
Bynes belooft dat ze zich niet meer zal verstoppen voor de paparazzi, zodra haar neus er niet meer "zo verschrikkelijk uitziet op foto's".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |