Volgens mij weet hij zelf nauwelijks wat hij allemaal nog wil laten gebeurenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Mogen de boeken in ieder geval wel opschieten. Opa heeft een writersblock
.
Mwoah als je de boeken niet gelezen heb kan dit nog best verrassend over komen natuurlijk. Alleen al omdat je het niet verwacht, ook al wist je met seizoen 1 al dat niemand veilig was uiteraard en de Starks is de schrijvers favoriete playtoyquote:Op maandag 3 juni 2013 23:02 schreef Monolith het volgende:
Nou was me al wel min of meer gespoilerd dat Robb waarschijnlijk het einde van het seizoen niet zou halen, maar ook in de aflevering werd toch al wel duidelijk dat er wat ging gebeuren? Die messteken in Talisa kwamen niet echt onverwacht.
Ik denk dat hij het heel goed weet, maar dat het gewoon moeilijk is om een verhaal dat steeds complexer in elkaar gaat steken goed op papier te krijgen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij zelf nauwelijks wat hij allemaal nog wil laten gebeuren
Oke, thanks.quote:
Je bent zes of zeven kruisjes vergeten bij Beric.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, nog steeds geen bingo-kansen. Hopelijk maakt de finale dat goed.
Zal wel in scene gezet zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beetje overdreven of deden jullie net zo?
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:09 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het heel goed weet, maar dat het gewoon moeilijk is om een verhaal dat steeds complexer in elkaar gaat steken goed op papier te krijgen.
Hier nog een leuk interview met hem over de memorabele aflevering van vandaag.
http://insidetv.ew.com/2013/06/02/game-of-thrones-author-george-r-r-martin-why-he-wrote-the-red-wedding/
Voor zover ik kan nagaan spoilervrij.
quote:ENTERTAINMENT WEEKLY: How early in the process of writing the book series did you know you were gonna kill off Robb and Catelyn?
GEORGE R.R. MARTIN: I knew it almost from the beginning. Not the first day, but very soon. I’ve said in many interviews that I like my fiction to be unpredictable. I like there to be considerable suspense. I killed Ned in the first book and it shocked a lot of people. I killed Ned because everybody thinks he’s the hero and that, sure, he’s going to get into trouble, but then he’ll somehow get out of it. The next predictable thing is to think his eldest son is going to rise up and avenge his father. And everybody is going to expect that. So immediately [killing Robb] became the next thing I had to do.
Ik bedoelde meer dat er al een ongemakkelijk sfeertje hing de hele tijd en naarmate de bruiloft vorderde steeds duidelijker werd hoe het zou eindigen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoah als je de boeken niet gelezen heb kan dit nog best verrassend over komen natuurlijk. Alleen al omdat je het niet verwacht, ook al wist je met seizoen 1 al dat niemand veilig was uiteraard en de Starks is de schrijvers favoriete playtoy.
quote:
Als we het zo gaan bekijken... Iedereen denkt dat Dany het lievelingetje is omdat alles haar zo aan komt waaien, zoals ook Daario. Volgende slachtoffer?quote:
Balon?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:18 schreef Monolith het volgende:
Wie waren die andere bloedzuigers ook alweer, Joffrey en?
Waarschijnlijk gefilmd door iemand die de boeken heeft gelezen en zijn/haar partner/vriend/familielid's reactie wou filmen op die scenequote:Op maandag 3 juni 2013 23:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mag ik wel hopen ja, welke randdebiel filmt zichzelf tijdens het kijken van een serie.
Als iemand dat doet is het toch al reden genoeg om te verwachten dat er iets gebeurdquote:Op maandag 3 juni 2013 23:21 schreef Smeich het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gefilmd door iemand die de boeken heeft gelezen en zijn/haar partner/vriend/familielid's reactie wou filmen op die scene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
Is inderdaad een beetje debiel. Bovendien zijn dit soort afleveringen juist het genen wat de serie zo leuk maakt.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mag ik wel hopen ja, welke randdebiel filmt zichzelf tijdens het kijken van een serie.
Ik ook.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:23 schreef Noek het volgende:
Over 20 jaar weet ik waar ik was toen Robb en Cat werden vermoord.
Bramquote:Op maandag 3 juni 2013 23:35 schreef tralalala het volgende:
Misschien was het gewoon een droom van Bram
Ja, het deed mij ook denken aan de dood van Owen in Boardwalk. Die zag ik echt niet aankomen. Relevant want HBO.quote:
Bij seizoen 1 en 2 had ik bij de laatste aflevering het idee dat ze het volgende seizoen al op poten aan het zetten waren in plaats van een afsluiter met grote gebeurtenissen zoals in de aflevering ervoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:33 schreef Byte_Me het volgende:
wow! en het seizoen is nog niet eens afgelopen, ben benieuwd wat ze met de laatste aflevering gaan doen
De slaven die ze omsingelden waren naar hun kant overgelopen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:43 schreef Dawnbreaker het volgende:
trouwens, wat was dat stukje met de terugkeer van jorah mormont raar, want even ervoor stonden ze nog tegen een overmacht, en dan cut-scene, en zijn ze terug en is de stad van hun... daar klopt toch iets niet of is het gewoon slecht gemonteerd?
Niet relevant want andere serie die ik ook nog eens wil gaan kijken. Dank je wel hequote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Dit topic kan een TT-change gebruiken: "Deel hier je wtf-moment bij s03e09". Bij deze: WTFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!! Ik zag dit echt niet aankomen. Welke hints heb ik gemist in de vorige afleveringen
![]()
.
Ik verwachtte het ook niet, maar ben ook niet verrastquote:Op maandag 3 juni 2013 23:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Dit topic kan een TT-change gebruiken: "Deel hier je wtf-moment bij s03e09". Bij deze: WTFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!! Ik zag dit echt niet aankomen. Welke hints heb ik gemist in de vorige afleveringen
![]()
.
De totel van de aflevering zei iig wel dat er een flinke moordpartij aan zat te komen. Ik lees de boeken niet, maar dat er wat stond te gebeuren was duidelijk. Hoe dan ook:quote:Op maandag 3 juni 2013 23:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoah als je de boeken niet gelezen heb kan dit nog best verrassend over komen natuurlijk. Alleen al omdat je het niet verwacht, ook al wist je met seizoen 1 al dat niemand veilig was uiteraard en de Starks is de schrijvers favoriete playtoy.
Maar wel de enige die iets deed tegen de Lannistersquote:Op maandag 3 juni 2013 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
Al zal ik Robb niet missen, saai karakter..
Wacht maar op Stannisquote:Op maandag 3 juni 2013 23:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar wel de enige die iets deed tegen de Lannisters
misschien wordt ie hier iets lager doorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:10 schreef Hierro het volgende:
Wtf net de aflevering gekeken maar dit is niet goed voor mijn bloeddruk. Ik dacht dat het niet veel erger kon dan de dood van Ned, maar dit gaat alle perken te buiten. Hoe verzint GRRM het.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
misschien wordt ie hier iets lager door
Haha ik lig dubbel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
misschien wordt ie hier iets lager door
In het boek verwacht je het ook niet en zit je nog steeds zoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:01 schreef RubenSosa het volgende:
Zo blij dat ik de spoilers en de boeken niet gelezen heb.
Zat echt zo![]()
![]()
te kijken
Geniaal gewoonquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:29 schreef MilanILF het volgende:
[..]
In het boek verwacht je het ook niet en zit je nog steeds zote lezen in plaats van te kijken.
Maar... maar.. het was zo'n saai karakter?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:49 schreef Eenskijken het volgende:
GODVERDOMME FUCKING KUTZOOI ROB WAS MIJN FAVO PERSONAGE!!!!
Maar wat verwachtte je dan wel? Je had toch inmiddels kunnen weten dat iedereen dood kan gaan in de serie. Zelfs de belangrijke personages.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:29 schreef MilanILF het volgende:
[..]
In het boek verwacht je het ook niet en zit je nog steeds zote lezen in plaats van te kijken.
datquote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:03 schreef Snowbells het volgende:
Mensen die geen spoiler willen lezen, open die spoiler niet
lol, ik vind het net geniaal... littlefinger for king!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:58 schreef NDAsilenced het volgende:
Hele gevaarlijke move van GRRM..
Kijkers/ lezers volgen deze serie denk ik niet om uiteindelijk het eer-lijke en weer-loze het onderspit te zien delven aan het eer-loze en on-eerlijke.
De echte wereld heeft meer dan genoeg materiaal om depressief van te worden.
toen ik rains of castamere hoorde wist ik al dat ze verraden gingen wordenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:08 schreef Peunage het volgende:
Ik zat al te denken dat ik op het eind Rains of Castamere hoorde spelen. Dat in combinatie met die deur die gesloten werd. Maar dit had ik dus totaal niet verwacht.
Ja, ik herkende het lied niet direct, maar de gesloten deur en de uitdrukking op Catelyn haar gezicht deden het ook wel voor mij. Nog een klein sprankje hoop toen Catelyn die vrouw gijzelde, maar ja "if you think this is gonna end well..."quote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
toen ik rains of castamere hoorde wist ik al dat ze verraden gingen worden
ja en catelyn molde die vrouw ook gewoon. so much for the starksquote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, ik herkende het lied niet direct, maar de gesloten deur en de uitdrukking op Catelyn haar gezicht deden het ook wel voor mij. Nog een klein sprankje hoop toen Catelyn die vrouw gijzelde, maar ja "if you think this is gonna end well..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |