Maar... maar.. het was zo'n saai karakter?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:49 schreef Eenskijken het volgende:
GODVERDOMME FUCKING KUTZOOI ROB WAS MIJN FAVO PERSONAGE!!!!
Maar wat verwachtte je dan wel? Je had toch inmiddels kunnen weten dat iedereen dood kan gaan in de serie. Zelfs de belangrijke personages.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:29 schreef MilanILF het volgende:
[..]
In het boek verwacht je het ook niet en zit je nog steeds zote lezen in plaats van te kijken.
datquote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:03 schreef Snowbells het volgende:
Mensen die geen spoiler willen lezen, open die spoiler niet
lol, ik vind het net geniaal... littlefinger for king!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:58 schreef NDAsilenced het volgende:
Hele gevaarlijke move van GRRM..
Kijkers/ lezers volgen deze serie denk ik niet om uiteindelijk het eer-lijke en weer-loze het onderspit te zien delven aan het eer-loze en on-eerlijke.
De echte wereld heeft meer dan genoeg materiaal om depressief van te worden.
toen ik rains of castamere hoorde wist ik al dat ze verraden gingen wordenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:08 schreef Peunage het volgende:
Ik zat al te denken dat ik op het eind Rains of Castamere hoorde spelen. Dat in combinatie met die deur die gesloten werd. Maar dit had ik dus totaal niet verwacht.
Ja, ik herkende het lied niet direct, maar de gesloten deur en de uitdrukking op Catelyn haar gezicht deden het ook wel voor mij. Nog een klein sprankje hoop toen Catelyn die vrouw gijzelde, maar ja "if you think this is gonna end well..."quote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
toen ik rains of castamere hoorde wist ik al dat ze verraden gingen worden
ja en catelyn molde die vrouw ook gewoon. so much for the starksquote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, ik herkende het lied niet direct, maar de gesloten deur en de uitdrukking op Catelyn haar gezicht deden het ook wel voor mij. Nog een klein sprankje hoop toen Catelyn die vrouw gijzelde, maar ja "if you think this is gonna end well..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |