Is inderdaad een beetje debiel. Bovendien zijn dit soort afleveringen juist het genen wat de serie zo leuk maakt.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mag ik wel hopen ja, welke randdebiel filmt zichzelf tijdens het kijken van een serie.
Ik ook.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:23 schreef Noek het volgende:
Over 20 jaar weet ik waar ik was toen Robb en Cat werden vermoord.
Bramquote:Op maandag 3 juni 2013 23:35 schreef tralalala het volgende:
Misschien was het gewoon een droom van Bram
Ja, het deed mij ook denken aan de dood van Owen in Boardwalk. Die zag ik echt niet aankomen. Relevant want HBO.quote:
Bij seizoen 1 en 2 had ik bij de laatste aflevering het idee dat ze het volgende seizoen al op poten aan het zetten waren in plaats van een afsluiter met grote gebeurtenissen zoals in de aflevering ervoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:33 schreef Byte_Me het volgende:
wow! en het seizoen is nog niet eens afgelopen, ben benieuwd wat ze met de laatste aflevering gaan doen
De slaven die ze omsingelden waren naar hun kant overgelopen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:43 schreef Dawnbreaker het volgende:
trouwens, wat was dat stukje met de terugkeer van jorah mormont raar, want even ervoor stonden ze nog tegen een overmacht, en dan cut-scene, en zijn ze terug en is de stad van hun... daar klopt toch iets niet of is het gewoon slecht gemonteerd?
Niet relevant want andere serie die ik ook nog eens wil gaan kijken. Dank je wel hequote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Dit topic kan een TT-change gebruiken: "Deel hier je wtf-moment bij s03e09". Bij deze: WTFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!! Ik zag dit echt niet aankomen. Welke hints heb ik gemist in de vorige afleveringen
![]()
.
Ik verwachtte het ook niet, maar ben ook niet verrastquote:Op maandag 3 juni 2013 23:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Dit topic kan een TT-change gebruiken: "Deel hier je wtf-moment bij s03e09". Bij deze: WTFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!! Ik zag dit echt niet aankomen. Welke hints heb ik gemist in de vorige afleveringen
![]()
.
De totel van de aflevering zei iig wel dat er een flinke moordpartij aan zat te komen. Ik lees de boeken niet, maar dat er wat stond te gebeuren was duidelijk. Hoe dan ook:quote:Op maandag 3 juni 2013 23:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoah als je de boeken niet gelezen heb kan dit nog best verrassend over komen natuurlijk. Alleen al omdat je het niet verwacht, ook al wist je met seizoen 1 al dat niemand veilig was uiteraard en de Starks is de schrijvers favoriete playtoy.
Maar wel de enige die iets deed tegen de Lannistersquote:Op maandag 3 juni 2013 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
Al zal ik Robb niet missen, saai karakter..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |