Dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 16:27 schreef DaveDave09 het volgende:
Zucht wawrinka.. speelt gasquet weg bij elke rally maar mist dan de makkelijke punten
gasquet pakt de eerste set
Momenteel is Wawrinka een stuk meerquote:Op maandag 3 juni 2013 16:28 schreef stefan92 het volgende:
Set Gasquet. Wie beide wedstrijden kan zien raad ik toch wel aan voor Wawrinka - Gasquet te kiezen.Nishikori
Nu veel fouten van Wawrinka ja, maar zitten heel veel mooie punten in de wedstrijd, Nishikori tegen Nadal vind ik niks aan.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Momenteel is Wawrinka een stuk meerdan Nishikori.
Nishikori heeft een goed gameplan en voert dat ook redelijk goed uit, hij retourneert alleen te slecht en heeft zelf ook geen service waarop hij kan leunen. Wawrinka met die 0/7 BP's en 3-1 voor in de TB tegen Gasquet in een 4de ronde of all people...
De asswhooping van Nishikori sla ik liever over. Die andere partij, hoeveel statistieken je er ook tegen aan gooit, weet je gewoon dat er een grote kans is dat het uitdraait op een mooi gevecht. Eerste set ook. Volgens de cijfers dus Gasquet in de verdrukking, maar hij pakt hem wel. Is toch mooi man ...quote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hoe je het ook went of keert, van Nadal een set 6-4 op RG verliezen is een stuk minder- waardig dan een set van Gasquet verliezen met 6-7 met 0/7 BP's versus 0/0 na 3-1 in de TB te hebben voorgestaan in een 4de ronde waarin Gasquet altijd veel moeite heeft gehad (1-16).
Snap niet dat je daar überhaupt over kan discussiëren. Dat je Gasquet en Wawrinka leukere spelers vind is iets anders en persoonlijk.
Ik loop ook niet warm van Nadal maar Gasquet is doorgaans minstens zo defensief en Wawrinka zien choken en falen als een malle sla ik liever over.
Die heeft haar huidskleur mee.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:02 schreef chufi het volgende:
Hoedjes of toch maar niet ....
[ afbeelding ]
Dat is prima, ik ga nu ook over. Snap alleen niet hoe iemand dequote:Op maandag 3 juni 2013 17:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De asswhooping van Nishikori sla ik liever over. Die andere partij, hoeveel statistieken je er ook tegen aan gooit, weet je gewoon dat er een grote kans is dat het uitdraait op een mooi gevecht. Eerste set ook. Volgens de cijfers dus Gasquet in de verdrukking, maar hij pakt hem wel. Is toch mooi man ...
Al zal je dat ook wel weer om weten te lullen
Bijna een talpaquote:Op maandag 3 juni 2013 17:02 schreef chufi het volgende:
Hoedjes of toch maar niet ....
[ afbeelding ]
Omdat bij bijna elke kans van Nishikori de bal uiteindelijk in het net verdwijnt, daarbij is het zeker geen schande van Nadal te verliezen en hoef je wat dat betreft diequote:Op maandag 3 juni 2013 17:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat is prima, ik ga nu ook over. Snap alleen niet hoe iemand debij Nishikori zet terwijl je Gasquet-Wawrinka adviseert waar Wawrinka als favoriet met een monumentale
-actie bezig is en Nishikori met 6-4 van de beste gravellaar ooit verliest...
Nu niet meerquote:Op maandag 3 juni 2013 17:13 schreef rhubarb het volgende:
Ik zie niks van de partij, maar Wawa zou dit gewoon moeten winnen normaliter...
Dat is Djokovic zelf ook nog wel eens.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:15 schreef Gorzalka het volgende:
Nishikori is een passieve, te verdedigende faalversie van Djokovic.
Vrees overigens dat die krentenbol set 3 en 4 nog wel kan pakken maar het dan in de 5e set laat liggen...quote:
Lim zal het wel weten ja, die heeft zo'n beetje met al die Fransen al van dichterbij kennis gemaakt.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:15 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Was deze al gepost?
[ afbeelding ].
Quote was @5.50quote:Op maandag 3 juni 2013 17:17 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Toch nog maar wat op unibet gezet op een overwinning voor Wawa...
Ik ben van tevoren all-in gegaan op Wawrinka, dus ik hoop met je mee.quote:
Heb 250 op wawa staanquote:Op maandag 3 juni 2013 17:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben van tevoren all-in gegaan op Wawrinka, dus ik hoop met je mee.
Wat waren de odds voor de wedstrijd?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben van tevoren all-in gegaan op Wawrinka, dus ik hoop met je mee.
1.80 wawa, 1,90 gasquetquote:Op maandag 3 juni 2013 17:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat waren de odds voor de wedstrijd?
1.8 toen ik het nam en vlak voor de wedstrijd 1.65 ofzo.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat waren de odds voor de wedstrijd?
Zo is 'ie altijd al geweest, in die bescheidenheidsact moet je niet trappenquote:Op maandag 3 juni 2013 18:06 schreef truedestiny het volgende:
Eurosport 2 commentator meldt dat Nadal zich arrogant heeft gedragen deze week. Wedstrijd nog niet afgelast en Nadal al van het park af. Dat soort dingetjes.
Dat Wawa hem nu wegtankt jaquote:Op maandag 3 juni 2013 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Epische game zeg. Nu zal Gasquet wel holden en dan breaken
Jij bent ook alleen maar aan het gokken hequote:
Deze ook weer in. Idd ongelooflijk constant nu.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat Wawrinka een bal langs de lijn miste? 15 pogingen geleden of zo?
Hij speelt op gravel als een bitch dit jaar ja, maar verder stond hij al langer prima te ballen hoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:41 schreef Gorzalka het volgende:
Gasquet speelt voor het eerst sinds mensheugenis aanvallend en alles valt goed.
Ja, echt ook ieder blok komt 'iequote:Op maandag 3 juni 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Altijd kut met die slams dat je na een paar dagen al alle reclames uit je hoofd kent
Dat Nederlandse mannetje van TUrkish Airlines
Inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Altijd kut met die slams dat je na een paar dagen al alle reclames uit je hoofd kent
Dat Nederlandse mannetje van TUrkish Airlines
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
Heeft Wawrinka nou z'n hotelkamersleutel om z'n nek?
Behalve dat er zwoele vrouwtjes bij betrokken zijn weet ik alleen nog steeds niet wat Tennispoint nou doet.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:20 schreef Gorzalka het volgende:
Dat quasi-zwoele vrouwtje van Tennispoint kan me ook worden gestolen.
Mooi moment nu ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:27 schreef Gorzalka het volgende:
Ik vind het nu wel tijd voor een subtiel breakje, eigenlijk.
Ja hequote:Op maandag 3 juni 2013 19:27 schreef Gorzalka het volgende:
Ik vind het nu wel tijd voor een subtiel breakje, eigenlijk.
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:35 schreef Gorzalka het volgende:
Ouderwets Gasquetforehandje op een belangrijk punt!
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, eerst 15-40, daarna pas gamewinst.
Beetje acteren lijkt het wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:37 schreef Mykonos het volgende:
Gasquet is kapot, die staat puur nog op adrenaline te spelen
Zo liep Isner er 100 games bij tegen Mahutquote:Op maandag 3 juni 2013 19:37 schreef Mykonos het volgende:
Gasquet is kapot, die staat puur nog op adrenaline te spelen
Dat is wel waar iddquote:Op maandag 3 juni 2013 19:43 schreef truedestiny het volgende:
Gasquet loopt ook alleen moeilijk als die een punt verliest hè.
Lijkt mij wel vroeger..ik had ook altijd dat soort pijntjes als het niet liepquote:Op maandag 3 juni 2013 19:43 schreef truedestiny het volgende:
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nadal zal zich wel zorgen maken. Deze twee afgematte mannen staan gezamelijk 0-19 tegen hem.
Dat krijg je van al die partijen tegen Murray.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:43 schreef truedestiny het volgende:
Nadal zal zich wel zorgen maken. Deze twee afgematte mannen staan gezamelijk 0-19 tegen hem.
17 tie-breaks op rij verliezen, natuurlijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
GSM Wawrinka.
Weet niet wat de indrukwekkendere streak is, Federer's QF+ streak of Gasquet's precies 4de ronde streak.
ja die van Gasquet is niet veel beter.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:51 schreef Szura het volgende:
H2H vs Nadal, 0-9 en nog nooit een set gepakt
robredo - ferrerquote:Op maandag 3 juni 2013 20:17 schreef Gorzalka het volgende:
Ik kijk wel enorm uit naar Federer - Tsonga morgen!
Die tellen ze dus mee bij het bepalen van de grootte van je huishouden.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die tellen ze dus mee bij het bepalen van de grootte van je huishouden.Fijn als je je aanslag voor de afvalstoffenheffing krijgt, niet.
twitter:rolandgarros twitterde op maandag 03-06-2013 om 19:43:06Nadal: "Favorite, me? At the end of Gasquet match, there will be 8. And on Sunday, only one. The rest, that is up to the journalists." #RG13 reageer retweet
Ja. O, ik ben weer te eerlijk geweest dus.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook in NL ? Ik heb er 3, nog nooit controle gehad.
Is dat sarcasme van RG of een echt citaat van Nadal?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:43 schreef Gorzalka het volgende:
Hier een gewaagde uitspraak van Nadal:twitter:rolandgarros twitterde op maandag 03-06-2013 om 19:43:06Nadal: "Favorite, me? At the end of Gasquet match, there will be 8. And on Sunday, only one. The rest, that is up to the journalists." #RG13 reageer retweet
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die tellen ze dus mee bij het bepalen van de grootte van je huishouden.Fijn als je je aanslag voor de afvalstoffenheffing krijgt, niet.
Ik ben ook voor Federer maar ik heb liever dat hij de finale niet haalt als dat betekent dat hij tegen Nadal moet en verliest. Daar heb ik het wel redelijk mee gehad. Zou al de zesde keer zijn dat hij op RG van Nadal verliest.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:40 schreef Jaytonism het volgende:
Hopelijk valt Federer vanmiddag niet en wint ie van Tsonga.
En hij zal ook inderdaad gaan verliezen in de finale tegen Nadal. Alweer.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Federer maar ik heb liever dat hij de finale niet haalt als dat betekent dat hij tegen Nadal moet en verliest. Daar heb ik het wel redelijk mee gehad. Zou al de zesde keer zijn dat hij op RG van Nadal verliest.
Tja Tsonga is tot nog toe een stuk overtuigender dit toernooi, was vorig jaar ook erg goed hier - verloor nipter dan nipt van Djoko. Als ik nog zou gokken zou ik op die 2,50 wel in durven te zetten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:10 schreef rhubarb het volgende:
Quotering voor Federer is hoog vind ik gezien de H2H: 1,50 tegenover 2,50 voor Tsonga...
Mjah. Die pot vorig jaar vond ik wel een beetje vaag. Djoko veegde de vloer aan met Tsonga en werd toen zo nonchalant dat Tsonga in de wedstrijd kwam. Maar goed, dat kan juist Federer ook overkomen natuurlijk. Maar dat Tsonga zo goed was vorig jaar vind ik ook wel meevallen. Was wel een epische pot, daar niet vnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja Tsonga is tot nog toe een stuk overtuigender dit toernooi, was vorig jaar ook erg goed hier - verloor nipter dan nipt van Djoko. Als ik nog zou gokken zou ik op die 2,50 wel in durven te zetten.
Ja, daar heb je wel een punt. Dat hoef ik ook echt niet meer te zien.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Federer maar ik heb liever dat hij de finale niet haalt als dat betekent dat hij tegen Nadal moet en verliest. Daar heb ik het wel redelijk mee gehad. Zou al de zesde keer zijn dat hij op RG van Nadal verliest.
Precies. Finale Djoko Fed wil ik wel zien. Sowieso hebben we die nog nooit gezien in GS anders dan de US Openquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:55 schreef Gorzalka het volgende:
Djokovic die Nadal verslaat is voor de neutrale kijker de beste optie, aangezien de finale dan kijkbaar is.
Djokovic - Ferrer/Tsonga is ook prima, natuurlijk. Al lijkt Tsonga me vrij sterk, want als 'ie wint van Federer zie ik hem niet ook nog eens van Ferrer winnen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies. Finale Djoko Fed wil ik wel zien. Sowieso hebben we die nog nooit gezien in GS anders dan de US OpenFed haalt de finale wel als ie van Tsonga wint...maar dat wordt een lastige...Laten we dus hopen dat Djoko van Rafa wint.
Precies. Je hebt weer van die fijne matchups....Als Fed wint wint ie 100% van Ferrer, als Tsonga wint wint Ferrer 90% van Tsonga. Als Djoko wint van Rafa is de finale 50/50 als het tegen Tsonga/Fed is maar 100% als het tegen Ferrer is, en als Rafa de finale haalt is het 100% dat Rafa de finale wint. Dus laten we hopen op die 50/50 scenario's.squote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Djokovic - Ferrer/Tsonga is ook prima, natuurlijk. Al lijkt Tsonga me vrij sterk, want als 'ie wint van Federer zie ik hem niet ook nog eens van Ferrer winnen.
Wawa - Gasquet was Eurosport2quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:04 schreef Norrage het volgende:
Die highlights bij Wawa / Gasquetbizar.
Ik had dat wel willen zien
Werd het uberhaupt uitgezonden of kozen ze voor Maria?
Zo weinig kans heeft Ferrer dan ook weer niet, hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies. Je hebt weer van die fijne matchups....Als Fed wint wint ie 100% van Ferrer, als Tsonga wint wint Ferrer 90% van Tsonga. Als Djoko wint van Rafa is de finale 50/50 als het tegen Tsonga/Fed is maar 100% als het tegen Ferrer is, en als Rafa de finale haalt is het 100% dat Rafa de finale wint. Dus laten we hopen op die 50/50 scenario's.s
Op zowel Sporza als Eurosport 1 welquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:04 schreef Norrage het volgende:
Die highlights bij Wawa / Gasquetbizar.
Ik had dat wel willen zien
Werd het uberhaupt uitgezonden of kozen ze voor Maria?
Maar dan...quote:Het komt het schouwspel niet bepaald ten goede, dat pats-boem-tennis. Vind jij van wel?
"Venus en Serena Williams hebben dat powertennis geïntroduceerd eind jaren negentig. Zij hebben de deuren geopend voor veel meiden, laten zien dat wanneer je uit een getto komt en niet veel geld hebt, toch de top kunt halen in het tennis. Venus en Serena zijn heel goed voor de populariteit van het tennis. Tegelijkertijd is het niet alleen maar goed wat Venus en, vooral, Serena het vrouwentennis hebben gebracht. Buiten hun schuld, hoor. Vijftien jaar na haar doorbraak lopen er allemaal klonen rond van Serena. Een probleem: niemand speelt precies zoals zij en is zo atletisch en sterk als Serena. Want Serena is de vrouw met verreweg de beste service, voor haar is opslaan geen nadeel, en ze heeft de beste return van allemaal. Zij beheerst dat powertennis als geen ander, daarom steekt ze er nu met kop en schouders bovenuit. Kijk, toen Serena opkwam had je juist meerdere speltypen. Martina Hingis speelde schaaktennis, je had ook nog Justine Henin en je had een paar meiden die service-volley speelden. Toen was het juist mooi dat je er een paar van die hardhitters bij had, een verrijking. Toen de oude garde stopte kregen we er alleen maar pats-boem-tennissers voor terug. En dat is ook de schuld van het veranderde materiaal. Je kunt veel harder en toch gecontroleerd een bal weg slaan, dankzij de rackets en snaren van nu. De returns zijn zo hard, daarom is het servicevolley bijna helemaal verdwenen uit het tennis."
Ah, ze denkt dat er bij de vrouwen minder pats-boem tennis komt, en dat baseert ze op het feit dat bij de mannen meer pats-boem tennissers doorbreken. Juist ja.quote:Gaat het veranderen? Gaan we andere speltypen zien in de nabije toekomst, of blijven we met het powertennis zitten als Venus en Serena zijn gestopt?
"Ik wacht op de nieuwe generatie en hoop dat zij meer entertainment kunnen brengen op de baan. Ik hoop echt op creatieve speelsters. Want als ik kijk naar de speelsters van nu: ik zie geen touch, geen dropshots op de baan, wel technisch zeer onbekwame, eendimensionale speelsters. Maar toch denk ik dat we ons op het randje bevinden van een nieuwe fase in het tennis."
Waarom denk je dat?
"Nou, ik zie bij de mannen een ander, nieuw soort tennisser doorbreken. Dan doel ik op mannen als Benoit Paire, Jerzy Janowicz, Milos Raonic. Dat zijn allemaal heel lange jongens met een snoeiharde service. Voorheen had je die spelers ook, denk aan Ivo Karlovic, maar die spelers konden niet veel meer dan hard serveren. Deze jongens zijn ook nog eens atletisch, kunnen goed bewegen en hebben meer goede slagen in huis dat alleen een prima opslag. Deze nieuwe tennissers zijn in korte tijd doorgebroken, dan heb ik hoop dat het ook bij de vrouwen kan. Misschien moeten we eerst nog even wachten tot de hegemonie van Serena voorbij is."
Ja Marcella, wij weten ook dat 1/8 * 100% = 12,5% en 1/2 * 100% = 50%. Maar bedankt voor die info!quote:"Een paar dagen geleden zei ik dat de kans dat Tsonga de titel wint, dertig jaar na Yannick Noah, tien procent is. Nou, hij zit bij de laatste acht, dus is het sowieso al ruim twaalf procent. Tegen Federer geef ik hem vijftig procent.
14:00 WTAquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:01 schreef qwerty-nl het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe laat de wedstrijden beginnen vandaag?
Op basis van een paar losse gegevens een compleet random theorie uit je hol trekken ....quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Over de kansen van Tsonga heeft ze ook goed nagedacht:
[..]
Ja Marcella, wij weten ook dat 1/8 * 100% = 12,5% en 1/2 * 100% = 50%. Maar bedankt voor die info!
quote:
Ja, dat denk ik ook,. Alleen een bewolkte/donkere dag kan Federer heel misschien redden, omdat Nadals forehand dan niet zo hoog komt op Feders backhand.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:55 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
En hij zal ook inderdaad gaan verliezen in de finale tegen Nadal. Alweer.
Ja.quote:Komt Federer eventueel in de halve finale uit tegen Ferrer/SobreroRobredo?
Ja.quote:En komt Djokovic Nadal dan eventueel tegen in de halve finales?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Op basis van een paar losse gegevens een compleet random theorie uit je hol trekken ....
Aad de Mos, ben jij het?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies. Je hebt weer van die fijne matchups....Als Fed wint wint ie 100% van Ferrer, als Tsonga wint wint Ferrer 90% van Tsonga. Als Djoko wint van Rafa is de finale 50/50 als het tegen Tsonga/Fed is maar 100% als het tegen Ferrer is, en als Rafa de finale haalt is het 100% dat Rafa de finale wint. Dus laten we hopen op die 50/50 scenario's.s
Letterlijk is inlegkunde dat je zelf iets in een verhaal stopt dat er helemaal niet inzit, omdat er vervolgens zelf weer uit te halen als de conclusie van je verhaal.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:30 schreef Norrage het volgende:
Ik heb geen idee hoe je op basis daarvan op het woord inlegkunde komt
quote:
Het is toch duidelijk. Om 14.00 uur begint er een dameswedstrijd en daarna speelt Federer. dus ergens rond 15.45 uur zal hij wel beginnen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat speelt Federer?
De website van roland garros is niet bepaald duidelijk met 2 wedstrijden op 14.00h
je hebt liever dat Djokovic in de finale komt of misschin Haasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mjah, het is wel Radwanska tegen Errani. Dat kan natuurlijk zo 3 uur durenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk. Om 14.00 uur begint er een dameswedstrijd en daarna speelt Federer. dus ergens rond 15.45 uur zal hij wel beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |