Dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 16:27 schreef DaveDave09 het volgende:
Zucht wawrinka.. speelt gasquet weg bij elke rally maar mist dan de makkelijke punten
gasquet pakt de eerste set
Momenteel is Wawrinka een stuk meerquote:Op maandag 3 juni 2013 16:28 schreef stefan92 het volgende:
Set Gasquet. Wie beide wedstrijden kan zien raad ik toch wel aan voor Wawrinka - Gasquet te kiezen.Nishikori
Nu veel fouten van Wawrinka ja, maar zitten heel veel mooie punten in de wedstrijd, Nishikori tegen Nadal vind ik niks aan.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Momenteel is Wawrinka een stuk meerdan Nishikori.
Nishikori heeft een goed gameplan en voert dat ook redelijk goed uit, hij retourneert alleen te slecht en heeft zelf ook geen service waarop hij kan leunen. Wawrinka met die 0/7 BP's en 3-1 voor in de TB tegen Gasquet in een 4de ronde of all people...
De asswhooping van Nishikori sla ik liever over. Die andere partij, hoeveel statistieken je er ook tegen aan gooit, weet je gewoon dat er een grote kans is dat het uitdraait op een mooi gevecht. Eerste set ook. Volgens de cijfers dus Gasquet in de verdrukking, maar hij pakt hem wel. Is toch mooi man ...quote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hoe je het ook went of keert, van Nadal een set 6-4 op RG verliezen is een stuk minder- waardig dan een set van Gasquet verliezen met 6-7 met 0/7 BP's versus 0/0 na 3-1 in de TB te hebben voorgestaan in een 4de ronde waarin Gasquet altijd veel moeite heeft gehad (1-16).
Snap niet dat je daar überhaupt over kan discussiëren. Dat je Gasquet en Wawrinka leukere spelers vind is iets anders en persoonlijk.
Ik loop ook niet warm van Nadal maar Gasquet is doorgaans minstens zo defensief en Wawrinka zien choken en falen als een malle sla ik liever over.
Die heeft haar huidskleur mee.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:02 schreef chufi het volgende:
Hoedjes of toch maar niet ....
[ afbeelding ]
Dat is prima, ik ga nu ook over. Snap alleen niet hoe iemand dequote:Op maandag 3 juni 2013 17:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De asswhooping van Nishikori sla ik liever over. Die andere partij, hoeveel statistieken je er ook tegen aan gooit, weet je gewoon dat er een grote kans is dat het uitdraait op een mooi gevecht. Eerste set ook. Volgens de cijfers dus Gasquet in de verdrukking, maar hij pakt hem wel. Is toch mooi man ...
Al zal je dat ook wel weer om weten te lullen
Bijna een talpaquote:Op maandag 3 juni 2013 17:02 schreef chufi het volgende:
Hoedjes of toch maar niet ....
[ afbeelding ]
Omdat bij bijna elke kans van Nishikori de bal uiteindelijk in het net verdwijnt, daarbij is het zeker geen schande van Nadal te verliezen en hoef je wat dat betreft diequote:Op maandag 3 juni 2013 17:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat is prima, ik ga nu ook over. Snap alleen niet hoe iemand debij Nishikori zet terwijl je Gasquet-Wawrinka adviseert waar Wawrinka als favoriet met een monumentale
-actie bezig is en Nishikori met 6-4 van de beste gravellaar ooit verliest...
Nu niet meerquote:Op maandag 3 juni 2013 17:13 schreef rhubarb het volgende:
Ik zie niks van de partij, maar Wawa zou dit gewoon moeten winnen normaliter...
Dat is Djokovic zelf ook nog wel eens.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:15 schreef Gorzalka het volgende:
Nishikori is een passieve, te verdedigende faalversie van Djokovic.
Vrees overigens dat die krentenbol set 3 en 4 nog wel kan pakken maar het dan in de 5e set laat liggen...quote:
Lim zal het wel weten ja, die heeft zo'n beetje met al die Fransen al van dichterbij kennis gemaakt.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:15 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Was deze al gepost?
[ afbeelding ].
Quote was @5.50quote:Op maandag 3 juni 2013 17:17 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Toch nog maar wat op unibet gezet op een overwinning voor Wawa...
Ik ben van tevoren all-in gegaan op Wawrinka, dus ik hoop met je mee.quote:
Heb 250 op wawa staanquote:Op maandag 3 juni 2013 17:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben van tevoren all-in gegaan op Wawrinka, dus ik hoop met je mee.
Wat waren de odds voor de wedstrijd?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben van tevoren all-in gegaan op Wawrinka, dus ik hoop met je mee.
1.80 wawa, 1,90 gasquetquote:Op maandag 3 juni 2013 17:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat waren de odds voor de wedstrijd?
1.8 toen ik het nam en vlak voor de wedstrijd 1.65 ofzo.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat waren de odds voor de wedstrijd?
Zo is 'ie altijd al geweest, in die bescheidenheidsact moet je niet trappenquote:Op maandag 3 juni 2013 18:06 schreef truedestiny het volgende:
Eurosport 2 commentator meldt dat Nadal zich arrogant heeft gedragen deze week. Wedstrijd nog niet afgelast en Nadal al van het park af. Dat soort dingetjes.
Dat Wawa hem nu wegtankt jaquote:Op maandag 3 juni 2013 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Epische game zeg. Nu zal Gasquet wel holden en dan breaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |