Er zijn meer agenten die gewoon een blok vormen en niet aanvallen tenzij aangevallen, dan een enkeling die erop losslaat waarvan beelden de wereld overgaan. Als elke agent geweld had gebruikt zo het 10000x zo erger zijn dan nu het geval is/was.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Joh, veel van dat geweld slaat toch helemaal nergens op man.. is puur sadisme.. en zeker zo'n hard optreden tegen vrouwen is te walgelijk voor woorden.. of de beelden van intrappen op een demonstrant die knock-out op d grond ligt en zich niet kan verweren.. die politie zijn de honden van Erdogan, zitten een hoop psychiatrische figuren tussen..
Je maakt denigrerende opmerkingen over ze. Je gaat gewoon te ver.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]Het verschil is, ik oordeel idd over hun kledingwijze, maar dat ze het doen is hun goed recht en ik zal ze er nimmer op aanspreken.
Ik kom wel voor mijzelf op, rahat ol.
Geen moeite instekenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij weet echt niet waar je over praat he...
Ik heb het recht over ze te oordelen, zolang ik ze daar niet mee lastigval heb jij daar niets over te zeggen. En als je daar wel iets over wil zeggen, doe je ding. Ik vind het gewoon een vuilniszak en zo'n zwarte zak heeft niets met de islam te maken. Dit is mijn mening en daar mag u het mee doen. Of niet. Wat jij wil.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je maakt denigrerende opmerkingen over ze. Je gaat gewoon te ver.
Hij benoemt letterlijk CHP.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij weet echt niet waar je over praat he...
Vay vay vay.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:40 schreef De_Guidance het volgende:
Niet met zijn allen op Ambi heren. Wees een centilmen.
Je kan je beter concentreren op het nieuws dan op deze trollen.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb het recht over ze te oordelen, zolang ik ze daar niet mee lastigval heb jij daar niets over te zeggen. En als je daar wel iets over wil zeggen, doe je ding. Ik vind het gewoon een vuilniszak en zo'n zwarte zak heeft niets met de islam te maken. Dit is mijn mening en daar mag u het mee doen. Of niet. Wat jij wil.
[..]
Hij benoemt letterlijk CHP.
Nee hij heeft het over marjinal gruplar zonder namen te noemen. Hij heeft het verder bij de CHP alleen over de CHP zihniyetiquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:40 schreef De_Guidance het volgende:
Niet met zijn allen op Ambi heren. Wees een centilmen.
quote:Gül: democratie is meer dan verkiezingen
President Abdullah Gül van Turkije heeft maandag opnieuw afstand genomen van zijn partijgenoot premier Recep Tayyip Erdogan. Democratie is meer dan alleen verkiezingen, zei de president volgens Turkse media. 'Wij leven in een open maatschappij en mensen moeten uiteenlopende meningen kunnen uiten, als dat maar met wederzijds respect gebeurt', zei Gül.
Erdogan riep maandagmiddag zijn aanhangers op tot kalmte en weet de golf van protesten tegen hem en de regering aan extremisten. De islamitische AK-Partij heeft bij drie verkiezingen achtereen haar aanhang zien toenemen en heeft het volk achter zich, zei de premier.
In het weekeinde greep de president in, nadat Erdogan had gezegd dat de politie tegen demonstranten op het Taksimplein in het centrum van Istanbul zou blijven optreden. Volgens Turkse media belde Gül daarop met het ministerie van Binnenlandse Zaken en de gouverneur van de betrokken provincie. Kort daarop trok de politie zich terug en trokken tienduizenden betogers het plein op.
Bron: Volkskrant
Je valt ze hiermee juist wel lastig en met jouw redenering mag ik juist wel over jou oordelen.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb het recht over ze te oordelen, zolang ik ze daar niet mee lastigval heb jij daar niets over te zeggen. En als je daar wel iets over wil zeggen, doe je ding. Ik vind het gewoon een vuilniszak en zo'n zwarte zak heeft niets met de islam te maken. Dit is mijn mening en daar mag u het mee doen. Of niet. Wat jij wil.
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan je beter concentreren op het nieuws dan op deze trollen.
Over trollen gesproken.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Politie zal er wel om gevraagd hebben.
Heb het idee dat het voornamelijk om aandacht gaat.. Heb het liever over het nieuws eigenlijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gezien het aantal generaliserende en hypocriete opmerkingen die ze heeft gemaakt mag ze blij zijn dat ze af en toe nog een normale antwoord terugkrijgt...
Ik heb die vrouwen niet aangesproken, hoe val ik ze lastig?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je valt ze hiermee juist wel lastig en met jouw redenering mag ik juist wel over jou oordelen.
Oh god. Tuurlijk. Ja. Het is allemaal om aandacht dit.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb het idee dat het voornamelijk om aandacht gaat.. Heb het liever over het nieuws eigenlijk.
Ik heb net een foto geplaatst van 3 dagen oud.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh god. Tuurlijk. Ja. Het is allemaal om aandacht dit.
Plaats nieuws dan.
Denk je dat er niemand met een gezichtssluier dit leest, of dat niemand ze vertelt wat een aleviet over ze zegt. Ja, dan worden ineens alevieten in brand gestoken.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb die vrouwen niet aangesproken, hoe val ik ze lastig?
Oordeel maar, alsof je dat niet reeds hebt gedaanZolang je mij niet letterlijk komt aanspreken interesseert het mij niet.
Die is nu al uitgekauwd. Er is niet veel nieuws at the moment.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb net een foto geplaatst van 3 dagen oud.
Ik had het niet over een gezichtssluierquote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Denk je dat er niemand is met een gezichtssluier dat hier leest, of dat iemand ze niet vertelt wat een aleviet over ze zegt. Ja, dan worden ineens alevieten in brand gestoken.
Ja weet ik, je moet mij ook niet al te serieus nemen.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die is nu al uitgekauwd. Er is niet veel nieuws at the moment.
Enorm trieste laatste zin. Kun je zo slecht met kritiek omgaan?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Denk je dat er niemand met een gezichtssluier dit leest, of dat niemand ze vertelt wat een aleviet over ze zegt. Ja, dan worden ineens alevieten in brand gestoken.
Ik heb het niet over aleviler. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat mensen zoals jij geweld provoceren door grenzeloos te kletsen.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:50 schreef Ambipur het volgende:
De ware gezichten van bepaalde types komen altijd uit. Met Turken discussieren is zo standaard.
Zodra ze het niet kunnen winnen met woorden, hebben ze het weer over aleviler.. Ben het gewend en toch verbaast het mij weer.
Je moet wel echt een aap zijn als je daarop reageert met brandstichting hoor. Provocatie of niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb het niet over aleviler. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat mensen zoals jij geweld provoceren door grenzeloos te kletsen.
Het was een verwijzing naar de verbranding van alevieten in Turkije vanwege religieuze rellen tig jaren terug. Ik bedoelde niet dat ik haar of alevieten in brand ging steken. XDquote:Op maandag 3 juni 2013 16:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Enorm trieste laatste zin. Kun je zo slecht met kritiek omgaan?
7quote:Op maandag 3 juni 2013 16:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb het niet over aleviler. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat mensen zoals jij geweld provoceren door grenzeloos te kletsen.
Nee dat denk ik ook niet. Maar je doet alsof het een logische reactie is op zo'n opmerking. In mijn ogen is het per definitie een debielen-actie.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het was een verwijzing naar de verbranding van alevieten in Turkije vanwege religieuze rellen tig jaren terug. Ik bedoelde niet dat ik haar of alevieten in brand ging steken. XD
ouchtwitter:zerohedge twitterde op maandag 03-06-2013 om 16:50:16Turkey closes down 10.5%. Kapali Carsi PMI must have beat reageer retweet
Ja, het is een logische reactie van mensen als je elkaar voor slet en vuilniszak uitmaakt. Als je in een vredige samenleving wil leven met verschillende religies en gewoontes, dan moet je niet zo over elkaar praten.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Maar je doet alsof het een logische reactie is op zo'n opmerking. In mijn ogen is het per definitie een debielen-actie.
Dat vind Erdogan blijkbaar ookquote:Op maandag 3 juni 2013 16:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja en het is een achterlijke mening.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, het is een logische reactie van mensen als je elkaar voor slet en vuilniszak uitmaakt. Als je in een vredige samenleving wil leven met verschillende religies en gewoontes, dan moet je niet zo over elkaar praten.
Ben ik nu duidelijk?
Er word geprotesteerd tegen de autoritaire houding van Erdogan, tegen zijn beleid dat gevoerd word betreffende Syrië en de PKK, en ook deels door het conservatieve (wat word aangewakkerd door de seculiere oppositie). Verder zijn er nog enkele groeperingen actief die rellen om het rellen (links, communisten, pkk'ers etc)quote:
Ha jij ook er bij. Het gaat immers over aleviler.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:58 schreef Che_ het volgende:
Een deel Alevieten heeft wel oa. misbruik gemaakt van de situatie, maar ze zijn niet de enige natuurlijk. Ze waren er wel vroeg bij
Wat is burberoorlog eigenlijk?
Ja. Je bent een echte AKPli en dus niet meer srs te nemen voor mij.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, het is een logische reactie van mensen als je elkaar voor slet en vuilniszak uitmaakt. Als je in een vredige samenleving wil leven met verschillende religies en gewoontes, dan moet je niet zo over elkaar praten.
Ben ik nu duidelijk?
Wat...??quote:Op maandag 3 juni 2013 17:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ha jij ook er bij. Het gaat immers over aleviler.
Ik heb je nergens schijnheilig genoemd.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Je bent een echte AKPli en dus niet meer srs te nemen voor mij.
Blijkbaar heb jij niets meer te zeggen en ga je strooien met Alevilik. Noemt mij schijnheilig en doet dat vervolgens zelf ook. Yuru be.
Het is mijn mening of opvatting niet, het is een simpele vraag. Waarom je quote dat het simplistisch is, ontgaat mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |