Dat zijn vuilniszakken. Begin maar over mijn topje.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als dat vuilniszakken zijn, wil ik niet over je strapless topje beginnen.
De schattige studenten en hippies zijn terug naar hun werk. Nu blijven dit soort figuren over denk ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:20 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het lijkt me dat zo opzichtig met Ocalanvlaggen rondlopen in Turkije (zeer) schadelijk is sympathie op te wekken? Kan dit niet zo goed plaatsen eigenlijk.
Laat gaan man, is het niet waard.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als dat vuilniszakken zijn, wil ik niet over je strapless topje beginnen.
quote:
Dit gaat om Turkije. Wtf gebeurt er met deze apen?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De schattige studenten en hippies zijn terug naar hun werk. Nu blijven dit soort figuren over denk ik.
Er wonen heel veel Koerden in Istanbul en een deel daarvan is natuurlijk Ocalan sympathisant.
Klopt, maar ondanks dat lijkt me dat je in het algemeen in Turkije weinig sympathie oproept als je met een Ocalanvlag gaat wapperen. Niet zo slim.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:21 schreef De_Guidance het volgende:
De schattige studenten en hippies zijn terug naar hun werk. Nu blijven dit soort figuren over denk ik.
Er wonen heel veel Koerden in Istanbul en een deel daarvan is natuurlijk Ocalan sympathisant.
MOET JE MAAR INTEGRERENquote:Op maandag 3 juni 2013 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
Al die Turkse tekst, dat kan een normale Nederlander toch niet volgen wat jullie allemaal bespreken.
Oké, ik sympathiseerde eerste met je, omdat je op een vernederende wijze werd aangesproken op je kleding. Ik ga de volgende keer echt niet omkijken, als je voor hoer uitgescholden wordt.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat zijn vuilniszakken. Begin maar over mijn topje.
Elke keer als ze Everywhere is Taksim zeggen moet ik aan dit denkenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:28 schreef aerdt het volgende:
Al Jazeera reporter:
Duizenden mensen in Ankara roepen leuzen als "the resistance is everywhere, everywhere is Takism Square". Politie gebruikt traangas en water kanonnen om ze uiteen te jagen..
Al Jazeera's Rawya Rageh zegt dat in Ankara de politie een andere strategie gebruikt dan in Istanbul. Waar in Istanbul de politie zich niet langer meer laat zien bij Taksim Square, doet de politie in Ankara er alles aan om demonstranten weg te houden van regeringsgebouwen.
Foto van vrouw die de politie vraagt te stoppen met pepper spray te gebruiken (Je kan het maar vragen toch)
[ afbeelding ]
Je loopt drie dagen achter.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een helden die Turkse politie..
Je hebt echt oogkleppen op als je denkt dat DHKP-C/PKK etc. deze demonstraties niet gaan misbruiken voor hun eigen doelen, dat roept Erdogan al vanaf dag 1.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:22 schreef Ambipur het volgende:
Dit gaat om Turkije. Wtf gebeurt er met deze apen?
En agent antwoord netjes terug zo te zien.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:28 schreef aerdt het volgende:
Al Jazeera reporter:
Duizenden mensen in Ankara roepen leuzen als "the resistance is everywhere, everywhere is Takism Square". Politie gebruikt traangas en water kanonnen om ze uiteen te jagen..
Al Jazeera's Rawya Rageh zegt dat in Ankara de politie een andere strategie gebruikt dan in Istanbul. Waar in Istanbul de politie zich niet langer meer laat zien bij Taksim Square, doet de politie in Ankara er alles aan om demonstranten weg te houden van regeringsgebouwen.
Foto van vrouw die de politie vraagt te stoppen met pepper spray te gebruiken (Je kan het maar vragen toch)
[ afbeelding ]
Nee hoor. Alleen de posts van Erdogan-adepten wijzen daar op.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
En agent antwoord netjes terug zo te zien.
Heel veel dingen wijzen erop dat de politie pas geweld is gaan gebruiken als reactie tegen relschoppers.
Zoals je hier dus ziet:quote:Op maandag 3 juni 2013 16:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen de posts van Erdogan-adepten wijzen daar op.
Joh, veel van dat geweld slaat toch helemaal nergens op man.. is puur sadisme.. en zeker zo'n hard optreden tegen vrouwen is te walgelijk voor woorden.. of de beelden van intrappen op een demonstrant die knock-out op d grond ligt en zich niet kan verweren.. die politie zijn de honden van Erdogan, zitten een hoop psychiatrische figuren tussen..quote:Op maandag 3 juni 2013 16:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heel veel dingen wijzen erop dat de politie pas geweld is gaan gebruiken als reactie tegen relschoppers.
Erdogan heeft het over CHP.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je hebt echt oogkleppen op als je denkt dat DHKP-C/PKK etc. deze demonstraties niet gaan misbruiken voor hun eigen doelen, dat roept Erdogan al vanaf dag 1.
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oké, ik sympathiseerde eerste met je, omdat je op een vernederende wijze werd aangesproken op je kleding. Ik ga de volgende keer echt niet omkijken, als je voor hoer uitgescholden wordt.
Wie de schoen past....quote:Op maandag 3 juni 2013 16:35 schreef De_Guidance het volgende:
Welke Erdogan adepten? Volgens mij nul aanwezig hier..
Politie zal er wel om gevraagd hebben.quote:
Dit verspreidt dan niemand... Eerste keer dat ik het zie. Lijkt me heel redelijk dat de politie hier ingrijpt. Is het zeker dat dit over de Gezi Park protesten gaat en niet een eerdere video is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |