Nee, meer een ongelukkig jongen die toevallig voor de bumper stond op een ongelukkig tijdstip.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar om dat een soort van eigen schuld dikke bult sfeer te maken?
Of..relschoppers willen weer auto's in de fik steken en dingen kapot maken..gooien stenen tegen de auto waardoor de chauffeur in levensgevaar komt en in paniek raakt en snel weg wilt, wat natuurlijk logisch is.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, meer een ongelukkig jongen die toevallig voor de bumper stond op een ongelukkig tijdstip.
Beide voorbeelden meermaals gezien in het recente verleden - opzet én wanhoop - dus valt zonder extra info weinig over te zeggen.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Of..relschoppers willen weer auto's in de fik steken en dingen kapot maken..gooien stenen tegen de auto waardoor de chauffeur in levensgevaar komt en in paniek raakt en snel weg wilt, wat natuurlijk logisch is.
Het dan opnemen voor de stenengooiers is erg beschamend.
je ziet toch genoeg in het filmpje?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:56 schreef superworm het volgende:
[..]
Beide voorbeelden meermaals gezien in het recente verleden - opzet én wanhoop - dus valt zonder extra info weinig over te zeggen.
Niet of de dode jongen schuldig is aan plunderen/rellen. En of de chauffeur uit wanhoop doorreed, of uit woede/opzet.quote:
Je ziet toch dat die in het begin gewoon rustig wil doorrijden, maar geblokkeerd wordt en mensen rennen op de auto af.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:58 schreef superworm het volgende:
[..]
Niet of de dode jongen schuldig is aan plunderen/rellen. En of de chauffeur uit wanhoop doorreed, of uit woede/opzet.
Ja ga ff zitten ruzieën.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:15 schreef Hierro het volgende:
[..]
Het is nu toch wel duidelijk dat Ambipur enorm hypocriet is. Zelf generaliseert ze er op los, maar als andere mensen het doen reageert ze verontwaardigd en verafschuwd.
Bram Vermeulen woont er ook en is ook al live bezig. Iedere omroep gaat weer een ander sturen?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:33 schreef superworm het volgende:
Via FB verneem ik dat de Turks-Nederlandse schrijver Özcan Akyol, die ook voor FOK! gecolumneerd heeft jaren geleden, vanavond naar Istanbul vertrekt om "het met eigen ogen te zien" en verslag te doen voor EenVandaag. Morgen 1e verslag.
Ik lees juist dat PKK'ers op het leger hebben geschoten.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:07 schreef aerdt het volgende:
Het is nog onbevestigd, maar berichten dat Cobra helikopters terugtrekkende PKK strijders aan het bombarderen zijn bij Roboski. Als dat inderdaad waar is dan gaat de regering wel heel erg ver om de aandacht te proberen af te leiden.
Oh please.. Was iets kleinsquote:Op maandag 3 juni 2013 16:07 schreef aerdt het volgende:
Het is nog onbevestigd, maar berichten dat Cobra helikopters terugtrekkende PKK strijders aan het bombarderen zijn bij Roboski. Als dat inderdaad waar is dan gaat de regering wel heel erg ver om de aandacht te proberen af te leiden.
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:07 schreef aerdt het volgende:
Lijkt het gelukkig wel op. .quote:
Staat ook op Hurriyet.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:13 schreef aerdt het volgende:
[..]
Lijkt het gelukkig wel op. .
Las het op the twitter account van de Foreign & Public Relations, Kurdish Federation UK, maar verder is er maar weinig informatie over te vinden. Vraag me trouwens niet hoe ik op dat account terecht ben gekomen
Blijkbaar vergat iemand de Foreign & Public Relations guy in te lichten, het is inderdaad slechts een klein incidentquote:
Als dat vuilniszakken zijn, wil ik niet over je strapless topje beginnen.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat juist types als jij dit dan toejuichen..Zegt wel iets...
[ afbeelding ]
Niets tegen hoofddoekjes trouwens.. Maar deze vuilniszakken vind ik wel apart.
Het lijkt me dat zo opzichtig met Ocalanvlaggen rondlopen in Turkije (zeer) schadelijk is sympathie op te wekken? Kan dit niet zo goed plaatsen eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |