Makkelijk praten he zo vanuit het fijne Nederland.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:02 schreef Che_ het volgende:
Waarom zien die relschoppers niet in dat wat ze doen (om een punt te maken, voor de kick..wie het weet mag het zeggen) alleen maar schadelijk is. In Turkije hebben ze meer vrijheid dan ze denken (+stabiliteit en welvaart).
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:02 schreef expans het volgende:
[..]Laat dit soort video's zien aan de gemiddelde Turk uit de Anadolu en hij zal wensen dat de politie harder reageerde. Moet je eens horen wat die roept rond 0:55
https://www.facebook.com/photo.php?v=158203107695241
Waarom voel je weer de behoefte om te reageren op mij?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Makkelijk praten he zo vanuit het fijne Nederland.
Waarom ziet Erdogan niet in dat wat hij doet allemaal voor de macht en het geld, het is alleen maar schadelijk voor Turkije. Hij hoeft alleen maar een handreiking te doen om weer stabiliteit te krijgen.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:02 schreef Che_ het volgende:
Waarom zien die relschoppers niet in dat wat ze doen (om een punt te maken, voor de kick..wie het weet mag het zeggen) alleen maar schadelijk is. In Turkije hebben ze meer vrijheid dan ze denken (+stabiliteit en welvaart).
Ik ben niet echt een Erdogan fan. Wel besef ik dat Erdogan het mindere kwaad is voor Turkije, veel beter dan die kemalisten. Het is ironisch dat men het heeft over vrijheid en democratie, terwijl ze Ataturk aanbidden. En dan heb je ook nog een mongool die rondloopt met een Che-shirt. Die gozer was niet echt een lieverdje.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tuurlijk.
[..]
sprak hij als een echte Erdogan fan.
Noobtubequote:Op maandag 3 juni 2013 15:04 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Dit soort filmpjes maken weer veel goed:
Zeker een counterstriker, die agent
En trouwens, waarom the fuck ga jij dan niet lopen rellenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Makkelijk praten he zo vanuit het fijne Nederland.
Omdat hij te achterlijk voor woorden is en denkt dat hij God is.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:05 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Waarom ziet Erdogan niet in dat wat hij doet allemaal voor de macht en het geld, het is alleen maar schadelijk voor Turkije. Hij hoeft alleen maar een handreiking te doen om weer stabiliteit te krijgen.
Wat wordt er geroepen?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:02 schreef expans het volgende:
[..]Laat dit soort video's zien aan de gemiddelde Turk uit de Anadolu en hij zal wensen dat de politie harder reageerde. Moet je eens horen wat die roept rond 0:55
https://www.facebook.com/photo.php?v=158203107695241
Omdat ik in NL woon. Dezelfde reden dat ik de demonstraties hier ook niet bezoek.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
En trouwens, waarom the fuck ga jij dan niet lopen rellen
lol hoe die daarna weglooptquote:Op maandag 3 juni 2013 15:04 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:04 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Ook pas je vorige opmerking dan op jezelf toe en reageer niet op mij, wil je.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat ik in NL woon. Dezelfde reden dat ik de demonstraties hier ook niet bezoek.
Ik reageer wanneer ik wil, hoe ik wil. Dit is TR nietquote:Op maandag 3 juni 2013 15:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ook pas je vorige opmerking dan op jezelf toe en reageer niet op mij, wil je.
Na een minuut lang gescholden te hebben op de politie en de mensen daar beneden roept die iets in de trant van ''ik neuk je geloof'' maar in het Turks komt schelden 10x harder aan.quote:
Zou je dat (liefst met bron) in de Anonops-reeks willen posten? Dank je wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:05 schreef aerdt het volgende:
De eerste dode is officieel bevestigd door de Turkish Doctors Union.
De 20-jarige Mehmet Ayvalıtaş was aangereden door een auto die stoptekens negeerde. Mehmet was lid van de hacker group RedHack.
quote:
Daar zitten demonstranten in. Is ironisch bedoeld.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat juist types als jij dit dan toejuichen..Zegt wel iets...
[ afbeelding ]
Niets tegen hoofddoekjes trouwens.. Maar deze vuilniszakken vind ik wel apart.
Die gaat ik onthoudenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:11 schreef expans het volgende:
[..]
Na een minuut lang gescholden te hebben op de politie en de mensen daar beneden roept die iets in de trant van ''ik neuk je geloof'' maar in het Turks komt schelden 10x harder aan.
Is het weer tijd voor nietszeggende plaatjes.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat juist types als jij dit dan toejuichen..Zegt wel iets...
[ afbeelding ]
Niets tegen hoofddoekjes trouwens.. Maar deze vuilniszakken vind ik wel apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |