Enorm trieste laatste zin. Kun je zo slecht met kritiek omgaan?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Denk je dat er niemand met een gezichtssluier dit leest, of dat niemand ze vertelt wat een aleviet over ze zegt. Ja, dan worden ineens alevieten in brand gestoken.
Ik heb het niet over aleviler. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat mensen zoals jij geweld provoceren door grenzeloos te kletsen.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:50 schreef Ambipur het volgende:
De ware gezichten van bepaalde types komen altijd uit. Met Turken discussieren is zo standaard.
Zodra ze het niet kunnen winnen met woorden, hebben ze het weer over aleviler.. Ben het gewend en toch verbaast het mij weer.
Je moet wel echt een aap zijn als je daarop reageert met brandstichting hoor. Provocatie of niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb het niet over aleviler. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat mensen zoals jij geweld provoceren door grenzeloos te kletsen.
Het was een verwijzing naar de verbranding van alevieten in Turkije vanwege religieuze rellen tig jaren terug. Ik bedoelde niet dat ik haar of alevieten in brand ging steken. XDquote:Op maandag 3 juni 2013 16:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Enorm trieste laatste zin. Kun je zo slecht met kritiek omgaan?
7quote:Op maandag 3 juni 2013 16:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb het niet over aleviler. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat mensen zoals jij geweld provoceren door grenzeloos te kletsen.
Nee dat denk ik ook niet. Maar je doet alsof het een logische reactie is op zo'n opmerking. In mijn ogen is het per definitie een debielen-actie.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het was een verwijzing naar de verbranding van alevieten in Turkije vanwege religieuze rellen tig jaren terug. Ik bedoelde niet dat ik haar of alevieten in brand ging steken. XD
ouchtwitter:zerohedge twitterde op maandag 03-06-2013 om 16:50:16Turkey closes down 10.5%. Kapali Carsi PMI must have beat reageer retweet
Ja, het is een logische reactie van mensen als je elkaar voor slet en vuilniszak uitmaakt. Als je in een vredige samenleving wil leven met verschillende religies en gewoontes, dan moet je niet zo over elkaar praten.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Maar je doet alsof het een logische reactie is op zo'n opmerking. In mijn ogen is het per definitie een debielen-actie.
Dat vind Erdogan blijkbaar ookquote:Op maandag 3 juni 2013 16:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja en het is een achterlijke mening.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, het is een logische reactie van mensen als je elkaar voor slet en vuilniszak uitmaakt. Als je in een vredige samenleving wil leven met verschillende religies en gewoontes, dan moet je niet zo over elkaar praten.
Ben ik nu duidelijk?
Er word geprotesteerd tegen de autoritaire houding van Erdogan, tegen zijn beleid dat gevoerd word betreffende Syrië en de PKK, en ook deels door het conservatieve (wat word aangewakkerd door de seculiere oppositie). Verder zijn er nog enkele groeperingen actief die rellen om het rellen (links, communisten, pkk'ers etc)quote:
Ha jij ook er bij. Het gaat immers over aleviler.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:58 schreef Che_ het volgende:
Een deel Alevieten heeft wel oa. misbruik gemaakt van de situatie, maar ze zijn niet de enige natuurlijk. Ze waren er wel vroeg bij
Wat is burberoorlog eigenlijk?
Ja. Je bent een echte AKPli en dus niet meer srs te nemen voor mij.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, het is een logische reactie van mensen als je elkaar voor slet en vuilniszak uitmaakt. Als je in een vredige samenleving wil leven met verschillende religies en gewoontes, dan moet je niet zo over elkaar praten.
Ben ik nu duidelijk?
Wat...??quote:Op maandag 3 juni 2013 17:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ha jij ook er bij. Het gaat immers over aleviler.
Ik heb je nergens schijnheilig genoemd.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Je bent een echte AKPli en dus niet meer srs te nemen voor mij.
Blijkbaar heb jij niets meer te zeggen en ga je strooien met Alevilik. Noemt mij schijnheilig en doet dat vervolgens zelf ook. Yuru be.
Het is mijn mening of opvatting niet, het is een simpele vraag. Waarom je quote dat het simplistisch is, ontgaat mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |