PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Dan heb ik je behoed voor een faal.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
HOMOOOO !!!
Ik wou doen: '' Waar de andere helpen ''
Leuk man. Mijn moeder neemt altijd bavaria mee als ie in de bonus is. Zit ik weer voor een maandje gebakken.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Laatst namen mijn ouders ineens een nieuwe miXXed up mee van de Lidl met appel
quote:
Ik dacht wel minder dan een maand omdat je zoveel drinktquote:Op maandag 3 juni 2013 13:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leuk man. Mijn moeder neemt altijd bavaria mee als ie in de bonus is. Zit ik weer voor een maandje gebakken.
Normale reactie als deze kwamen erg weinig kan ik je melden... Daar viel ik over, dat ik geen tradingtips kreeg boeide me niet. Wilde wat algemene tips of mogelijk betaalbare goede spelers waar je als onervaren FUT-ter niet snel aan denkt. Enfin, het boeit ook weinig maar echt welkom voel je je niet. En het blijkt dus bij de meeste te gebeuren, wat ik vreemd vind.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Trading tips ga je niet zo snel krijgen. Als teveel mensen ze weten, dan werkt het niet meer. De basis van alles wordt wel uitgelegd, maar het is vooral een hoop zelf doen en ontdekken, leren van je fouten en zelf beter worden. Als je dat niet lukt, heb je gewoon geen aanleg hiervoor.
Misschien neemt ze wel 10000 kratten mee? Of 1? Dat weet jij niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht wel minder dan een maand omdat je zoveel drinkt
HTC One is voor 38 euro pm hele looptijd bij vodafone te halenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef Kamikazie het volgende:
Ik moet dus een nieuwe mobiel hebben he, max 35 euro per maand aan abbo. Wat zal ik halen?
*veranderd.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ze hebben die TT van de VBL SC gewoon verandert
Hee sorry hequote:
Nokia 105 maar die is nog niet te koop volgens mijquote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien neemt ze wel 10000 kratten mee? Of 1? Dat weet jij niet.
Geen boom is hoog genoeg voor jou. Echt.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als je dan een topic steelt, kom dan met een leuke TT
Komt denk ik deels omdat ''we'' slechte ervaringen hebben met heel veel mensen die hier gewoon even kwamen trollen. En uiteindelijk dan maanden rondhingen en liepen te kloten. Ik geef mezelf als voorbeeld. Speel je op de xbox trouwens?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Normale reactie als deze kwamen erg weinig kan ik je melden... Daar viel ik over, dat ik geen tradingtips kreeg boeide me niet. Wilde wat algemene tips of mogelijk betaalbare goede spelers waar je als onervaren FUT-ter niet snel aan denkt. Enfin, het boeit ook weinig maar echt welkom voel je je niet. En het blijkt dus bij de meeste te gebeuren, wat ik vreemd vind.
Nogmaalsquote:Op maandag 3 juni 2013 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen boom is hoog genoeg voor jou. Echt.
Toch zijn er veel mensen die in deze reeks posten, en dit is 1 van de best lopende reeksen van heel Fok. Er gaat dus ook veel goed, er haken mensen af, maar er komen ook nieuwe mensen bij. Speel je nog steeds FUT?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Normale reactie als deze kwamen erg weinig kan ik je melden... Daar viel ik over, dat ik geen tradingtips kreeg boeide me niet. Wilde wat algemene tips of mogelijk betaalbare goede spelers waar je als onervaren FUT-ter niet snel aan denkt. Enfin, het boeit ook weinig maar echt welkom voel je je niet. En het blijkt dus bij de meeste te gebeuren, wat ik vreemd vind.
ZIjn we dan nu weer vriendjes?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan me weinig van je team herinneren. Ik kan je wel vertellen dat mensen hier bronzes haten dus je moet niet met een bronze team aankomen. Silver teams vinden de meeste mensen wel goed op een paar na. Wat gold teams betreft moet je geen 5 atb teams posten.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Boom en touw...quote:Op maandag 3 juni 2013 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nogmaals
?
En gelukkig ben jij wel van de normale reacties danMongool
Waar bemoei jij je meequote:Op maandag 3 juni 2013 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan me weinig van je team herinneren. Ik kan je wel vertellen dat mensen hier bronzes haten dus je moet niet met een bronze team aankomen. Silver teams vinden de meeste mensen wel goed op een paar na. Wat gold teams betreft moet je geen 5 atb teams posten.
De meeste komen met een kutteam en als je er wat van zegt dan weten ze het allemaal beter en zijn ze zo goed dat ze geen goed team nodig hebben (onduidelijk zin dit dat).quote:Op maandag 3 juni 2013 13:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Komt denk ik deels omdat ''we'' slechte ervaringen hebben met heel veel mensen die hier gewoon even kwamen trollen. En uiteindelijk dan maanden rondhingen en liepen te kloten. Ik geef mezelf als voorbeeld. Speel je op de xbox trouwens?
Wat was de TT dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ze hebben die TT van de VBL SC gewoon verandert
Ja dat snapte ik, maar waarom dat dan? Maar echt een normale reactie dit. Topgozertje ditquote:
hollandsnieuwe heeft wel geniale prijzen. Grote voordeel is dat alles binnen de bundel valt (0900 nummers, buitenland, etc) en dat extra minuten gewoon hetzelfde tarief hebben (niet opeens die 23 cent per sms)quote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef Kamikazie het volgende:
Ik moet dus een nieuwe mobiel hebben he, max 35 euro per maand aan abbo. Wat zal ik halen?
Fut neemt het hier overquote:
Ik had een beginnend BPL team, niks bijzonders maar was net overgestapt van 442 naar 451 en de Engelse competitie. Speel op de PS3quote:Op maandag 3 juni 2013 13:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Komt denk ik deels omdat ''we'' slechte ervaringen hebben met heel veel mensen die hier gewoon even kwamen trollen. En uiteindelijk dan maanden rondhingen en liepen te kloten. Ik geef mezelf als voorbeeld. Speel je op de xbox trouwens?
Jij begon meteen weer te schelden net als in het vorige topic.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik, maar waarom dat dan? Maar echt een normale reactie dit. Topgozertje dit
Waar scheld ik?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij begon meteen weer te schelden net als in het vorige topic.
sorry dat ik me ermee bemoei
Waar is dat gezeik voor nodig joh.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij begon meteen weer te schelden net als in het vorige topic.
sorry dat ik me ermee bemoei
Als er geouwehoer is, laten wij ons dan volwassen tonen en daar wegblijven man. Actie = reactie, het enige effect is dat er meer mensen van daar hier komen dan.quote:
Ik snap ook allemaal hoe het ontstaat, was destijds in het Trance Topic ook waar ik veel zat. Als een onbekende met een voor hem goede plaat aan kwam zetten scholden we hem ook de tent uit. Maar nu ik een paar dagen ouder ben snap je ook dat het toen nergens over gingquote:Op maandag 3 juni 2013 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch zijn er veel mensen die in deze reeks posten, en dit is 1 van de best lopende reeksen van heel Fok. Er gaat dus ook veel goed, er haken mensen af, maar er komen ook nieuwe mensen bij. Speel je nog steeds FUT?
Gelukkig niet dan moest ik straks weer het autootje pakken om een stok te gaan jatten.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:28 schreef Adames het volgende:
[..]
terecht wel dan, valt me nog mee dat je geen 6 maanden ban hebt.
Ga je nog uitleggen waarom je mij aan een boom wilt opknopen? Ik zie niet in wat ik jou misdaan heb en sowieso niet wat die reactie in hemelsnaam kon uitlokkenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik snap ook allemaal hoe het ontstaat, was destijds in het Trance Topic ook waar ik veel zat. Als een onbekende met een voor hem goede plaat aan kwam zetten scholden we hem ook de tent uit. Maar nu ik een paar dagen ouder ben snap je ook dat het toen nergens over ging.
Ik speel nog FUT ja
The Fusion van Omniaquote:Op maandag 3 juni 2013 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik snap ook allemaal hoe het ontstaat, was destijds in het Trance Topic ook waar ik veel zat. Als een onbekende met een voor hem goede plaat aan kwam zetten scholden we hem ook de tent uit. Maar nu ik een paar dagen ouder ben snap je ook dat het toen nergens over ging.
Ik speel nog FUT ja
Ik pak mijn notitieboekje erbij.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geef het maar op met die jongen, dat is een verloren zaak
VROEG IK IETS AAN JOU? GODVERDOMME.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:26 schreef Adames het volgende:
[..]
hollandsnieuwe heeft wel geniale prijzen. Grote voordeel is dat alles binnen de bundel valt (0900 nummers, buitenland, etc) en dat extra minuten gewoon hetzelfde tarief hebben (niet opeens die 23 cent per sms)
tot zover mijn serieuze bijdrage
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:26 schreef Adames het volgende:
[..]
hollandsnieuwe heeft wel geniale prijzen. Grote voordeel is dat alles binnen de bundel valt (0900 nummers, buitenland, etc) en dat extra minuten gewoon hetzelfde tarief hebben (niet opeens die 23 cent per sms)
tot zover mijn serieuze bijdrage
quote:
quote:
Ik zeik helemaal niet, jullie wel maar vaak is het ook bedoeld als troll want als iemand anders het over bronzes heeft mag het wel. gr grquote:Op maandag 3 juni 2013 13:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geef het maar op met die jongen, dat is een verloren zaak
Je geeft iedereen klakkeloos de wind van voren, ongeacht wat die mensen zeggen. Uiteraard zul je normaal doen tegen een select gezelschapquote:
Je maakt je druk om niets. Negeer het dan als het je niet aanstaat.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Je geeft iedereen klakkeloos de wind van voren, ongeacht wat die mensen zeggen. Uiteraard zul je normaal doen tegen een select gezelschap
Jij snapt dat ik pas scheld op het moment dat ik word verwenst om mezelf op te knopen aan de hoogste boom? Snap je dat dat offensive is?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zeik helemaal niet, jullie wel maar vaak is het ook bedoeld als troll want als iemand anders het over bronzes heeft mag het wel. gr gr
quote:
Klakkeloos de wind van voren? Iedereen? En wanneer iemand een topic steelt en dan hai als TT doet en ik zeg er wat van, moet ik aan de hoogste boom worden opgehangen.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Je geeft iedereen klakkeloos de wind van voren, ongeacht wat die mensen zeggen. Uiteraard zul je normaal doen tegen een select gezelschap
Ik leg het nog één keer uit omdat hij dat graag wil, is geen probleemquote:Op maandag 3 juni 2013 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je maakt je druk om niets. Negeer het dan als het je niet aanstaat.
ze zijn wat goedkoper, zeker als ze acties hebben. ik weet niet hoe veel haast je hebt. Zelf heb ik nu voor 2 jaar 275 min/sms en 500 MB internet voor 11 euro per maand. Simlockvrije telefoon erbij gekocht. Maar hun telefoons zijn ook goed geprijsd. Niet de nieuwste modellen (nu galaxy s3, iPhone 4, etc), maar anders betaal je je blauw.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
VROEG IK IETS AAN JOU? GODVERDOMME.
Nee dankje, zal zo is op hun site kijken
Zijn de prijzen ook een beetje in verhouding met de ''grote'' aanbieders ?
wat een lieve jongen. wel heb je dit hele ding gestart door agressief te reageren en dan bij ons te komen uithuilen.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij snapt dat ik pas scheld op het moment dat ik word verwenst om mezelf op te knopen aan de hoogste boom? Snap je dat dat offensive is?
En in het vorige topic werd ik eerst uitgescholden voordat ik ging schelden
Alsof ik het baseer op wat ik alleen nu net lees.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klakkeloos de wind van voren? Iedereen? En wanneer iemand een topic steelt en dan hai als TT doet en ik zeg er wat van, moet ik aan de hoogste boom worden opgehangen.
Tyf een eind op man idioot
Nee iemand was te lui om te googlen en kon er niet tegen dat iemand zei dat het een kansloze missie was omdat 10 mensen het hier ook al geprobeerd hebben.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:32 schreef Adames het volgende:
[..]
wat een lieve jongen. wel heb je dit hele ding gestart door agressief te reageren en dan bij ons te komen uithuilen.
maar jij hebt het nooit gedaan vind je zelf.
Ik reageert agressief ja als ik word uitgescholden. En ik kwam echt heel hard huilen bij jullie ja omfgquote:Op maandag 3 juni 2013 13:32 schreef Adames het volgende:
[..]
wat een lieve jongen. wel heb je dit hele ding gestart door agressief te reageren en dan bij ons te komen uithuilen.
maar jij hebt het nooit gedaan vind je zelf.
Natuurlijk niet, want jij lurkt hier altijd lekker.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:33 schreef jackson het volgende:
Alsof ik het baseer op wat ik alleen nu net lees.
wtfquote:Op maandag 3 juni 2013 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Heej, Dennis Rommedahl naar RKC. Niet verwacht eigenlijk.
Ik kan nu al niet wachten op de dm's als er een keer gratis coins zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, want jij lurkt hier altijd lekker.
Spreekwoordelijk iets? Jij vindt iemand verwensen om zichzelf op te hangen iets spreekwoordelijks?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Alsof ik het baseer op wat ik alleen nu net lees.
En je maakt het zelf behoorlijk vaak bont en nu val je over een spreekwoordelijk iets wat ik tegen je zeg. Right
Hater.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wtfcombinatie van paard.gif en scooterding.gif
Iedereen elkaar? Volgens mij is er maar 1 iemand hier die iemand aan een boom opgehangen wilt zien?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:34 schreef Toefjes het volgende:
Is er nog een specifiek doel waarom iedereen elkaar aan bomen wilt hebben?
Zo niet, misschien beter om de woordenwisselingen te staken of in DM voort te zetten?
Dat had ik nog niet gezien, ik heb het vorige topic even snel doorgelezen. Dus bij deze mijn excuses. Nu ga ik weer verder met lerenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij snapt dat ik pas scheld op het moment dat ik word verwenst om mezelf op te knopen aan de hoogste boom? Snap je dat dat offensive is?
En in het vorige topic werd ik eerst uitgescholden voordat ik ging schelden
Helaas niet meer zoals eerder naar mijn mening. Iedereen post nu youtube links terwijl er vroeger toch meer in werd gegaan op feesten / DJ's / Producers / Stijlen / eigen livesets / gear etc. Er zaten toen ook veel mensen die zelf draaide (vinyl / cd's) en dat maakte de discussie vaak scherp en met kennis.quote:
Ja ik zat al te kijken, hoef ik niet zoiets nieuws. 700 euro voor een mobiel vind ik beetje te veel van het goedequote:Op maandag 3 juni 2013 13:32 schreef Adames het volgende:
[..]
ze zijn wat goedkoper, zeker als ze acties hebben. ik weet niet hoe veel haast je hebt. Zelf heb ik nu voor 2 jaar 275 min/sms en 500 MB internet voor 11 euro per maand. Simlockvrije telefoon erbij gekocht. Maar hun telefoons zijn ook goed geprijsd. Niet de nieuwste modellen (nu galaxy s3, iPhone 4, etc), maar anders betaal je je blauw.
Komt voor inderdaad... Dat mag toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, want jij lurkt hier altijd lekker.
Wow leip goedkoop. Wat zit daar voor abbo aan vast?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik zat al te kijken, hoef ik niet zoiets nieuws. 700 euro voor een mobiel vind ik beetje te veel van het goede
Ga misschien wel voor die galaxy s3 voor maar 16 euro per maand.
Dat zeg ik nergens overigens.....quote:Op maandag 3 juni 2013 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iedereen elkaar? Volgens mij is er maar 1 iemand hier die iemand aan een boom opgehangen wilt zien?
Komt nog wel wat bij hequote:Op maandag 3 juni 2013 13:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wow leip goedkoop. Wat zit daar voor abbo aan vast?
Maar dat insinueer jij welquote:
Oquote:Op maandag 3 juni 2013 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Komt nog wel wat bij he
Dat is alleen voor de mobiel. Dan moet je nog iets van een tientje o.i.d aan abbo rekenen denk ik.
Persoonlijk doe ik als iemand iets stuurt naar mij dat in mijn ogen niet door de beugel kan vooral niet fel reageren, maar gewoon rapporteren. Dat scheelt sowieso veel negatieve energie, plus dat als je in een ruzie terecht komt, er ook een risico is dat uiteindelijk jij een ban krijgt als je té fel reageertquote:Op maandag 3 juni 2013 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iedereen elkaar? Volgens mij is er maar 1 iemand hier die iemand aan een boom opgehangen wilt zien?
Voor 384 euro moet je die telefoon ook wel ergens los kunnen kopen jaquote:Op maandag 3 juni 2013 13:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee ik ga nog ff kijken, maar gewoon wachten op een actie denk ik.
Dat klopt... Waarvoor mijn excuses. Slaat nergens op maar ik voel nogal wat woede door de manier waarom jij met mensen omgaat. Moet ik niet doen, sorry.quote:
Dit ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:39 schreef Zhano het volgende:
Gasten kunnen jullie ff stoppen? Moet me voorbereiden () op Engels tentamen maar ben steeds afgeleid door jullie
Trek de stekker uit je PC.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:39 schreef Zhano het volgende:
Gasten kunnen jullie ff stoppen? Moet me voorbereiden () op Engels tentamen maar ben steeds afgeleid door jullie
Ok.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat klopt... Waarvoor mijn excuses. Slaat nergens op maar ik voel nogal wat woede door de manier waarom jij met mensen omgaat. Moet ik niet doen, sorry.
Wat doe jij voor opleiding eigenlijk? Nederlands en Engels tentamen?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:39 schreef Zhano het volgende:
Werkt niet echt bij een laptop. Tevens heb ik die nodig om me voor te bereiden. Toch bedankt voor het advies.quote:
Misschien moet je even Monster halen.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:39 schreef Zhano het volgende:
Informatica.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat doe jij voor opleiding eigenlijk? Nederlands en Engels tentamen?
Ligt het aan mij of zijn Nederlands en Engels dan niet de tentamens die je zou verwachtenquote:
Ik hoop het voor die mensenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ok.
Met de rest ben ik het overigens niet eens en wanneer mensen zelf moeite hebben met de manier waarop ik ze aanspreek kunnen ze dat altijd tegen me zeggen. Het is niet zo serieus bedoelt als jij het opneemt, en volgens mij weten de meesten dat hier wel.
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:43 schreef Toefjes het volgende:
Iedereen vriendjes![]()
En Jackson, kan me niet echt herinneren dat er toen negatief tegen je gesproken werd of iets dergelijks? Ik heb ook wel eens vieze teams hoor. Of ik doe weer iets gemeens tijdens een wedstrijd, en dan reageert de rest zo:Dan moet ik eigenlijk alleen vreselijk lachen. Gewoon van je af laten glijden, lachen en vrolijk verder posten
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hoop het voor die mensen. Zo serieus was mijn comment naar jouw uiteraard ook niet, maar jij vond het nodig dat twintig keer te benoemen. Beetje flauw.
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn Nederlands en Engels dan niet de tentamens die je zou verwachten?
Sinds dit jaar doen ze dat ja. En ook nog nasty tentamens want je moet ook dingen benoemen enzo, van welke vorm is dit of dat? (Past present, perfect, future dat soort meuk) Engels is nooit een probleem geweest voor mij maar ik doe het op gevoel, niet zoquote:
Gewoon rkcwaalwijk.nl hoor...quote:Op maandag 3 juni 2013 13:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik typ in www.rkc.nl en kom bij een of ander frans kasteelProfessionele club dat RKC
Ik dacht spontaan, hey tof, een topic over FUT! En toen vond ik de reacties wat bijzonder.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:43 schreef Toefjes het volgende:
Iedereen vriendjes![]()
En Jackson, kan me niet echt herinneren dat er toen negatief tegen je gesproken werd of iets dergelijks? Ik heb ook wel eens vieze teams hoor. Of ik doe weer iets gemeens tijdens een wedstrijd, en dan reageert de rest zo:Dan moet ik eigenlijk alleen vreselijk lachen. Gewoon van je af laten glijden, lachen en vrolijk verder posten
Waar studeer je dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Sinds dit jaar doen ze dat ja. En ook nog nasty tentamens want je moet ook dingen benoemen enzo, van welke vorm is dit of dat? (Past present, perfect, future dat soort meuk) Engels is nooit een probleem geweest voor mij maar ik doe het op gevoel, niet zo
RKC heeft als officiële naam gewoon RKC Waalwijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is toch ook niet www.psveindhoven.nl ?
Maar rkcwaalwijk.nl doet het ook niet
Tjah je zou verwachten dat ze Rkc.nl ook wel zouden hebbenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC heeft als officiële naam gewoon RKC Waalwijk.
Trouwens streepje tussen de C en W.
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:48 schreef Reemi het volgende:
Ik typ in www.psveindhoven.nl en kom op een of andere advertentiewebsite.Professionele club dat psv
Post je team maar dan zal ik er serieus naar kijkenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik dacht spontaan, hey tof, een topic over FUT! En toen vond ik de reacties wat bijzonder.
Overigens had toen iemand wel een tip op Valencia te kopen op het rechter middenveld, niet duur en een goede speler. Heb hem nog steeds, verder heb ik een gruwelijk standaard team.
Ik ookquote:Op maandag 3 juni 2013 13:51 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Post je team maar dan zal ik er serieus naar kijken
quote:
wefutquote:Op maandag 3 juni 2013 13:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zal even de moeite nemen hem in FUT-head te zetten. Post hem straks
Dit wordt vast weer als haat opgenomen, maar doe maar niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zal even de moeite nemen hem in FUT-head te zetten. Post hem straks
Als je er plezier in hebt en het draait als een tierelier: Niks meer aan doen. Ik moet ook altijd wel lachen als mensen oprecht emotioneel reageren als ze een team zien met 5 verdedigersquote:Op maandag 3 juni 2013 13:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik dacht spontaan, hey tof, een topic over FUT! En toen vond ik de reacties wat bijzonder.
Overigens had toen iemand wel een tip op Valencia te kopen op het rechter middenveld, niet duur en een goede speler. Heb hem nog steeds, verder heb ik een gruwelijk standaard team.
Ik dacht dat hij hem al had gemaakt, dezequote:Op maandag 3 juni 2013 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit wordt vast weer als haat opgenomen, maar doe maar niet.
Wefut.nl is de site
Ik denk niet dat er hier iemand oprecht emotioneel reageert bij een 5atb. Wel dat iedereen hier er gewoon een hekel aan heeft om tegen zo'n team te moeten spelen en het gewoon geen leuk team vindtquote:Op maandag 3 juni 2013 13:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je er plezier in hebt en het draait als een tierelier: Niks meer aan doen. Ik moet ook altijd wel lachen als mensen oprecht emotioneel reageren als ze een team zien met 5 verdedigers
Hahaha dat is een echte 5 at the BACK hahaha hihihohoh gr grquote:Op maandag 3 juni 2013 13:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij hem al had gemaakt, deze
[ afbeelding ]
Speelt anders heel aanvallend hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 13:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij hem al had gemaakt, deze
[ afbeelding ]
Leuk topic dit he?quote:
Bij sommigen proef ik echt frustratie in de berichten hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er hier iemand oprecht emotioneel reageert bij een 5atb. Wel dat iedereen hier er gewoon een hekel aan heeft om tegen zo'n team te moeten spelen en het gewoon geen leuk team vindt
ja want die site is gemaakt door mensen uit dit topicquote:
Gooi ik hem daar ook even in als men daar gelukkig van gaat worden.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit wordt vast weer als haat opgenomen, maar doe maar niet.
Wefut.nl is de site
Tsja waarom ben je voor ajax en niet voor psv?quote:
Pascal en Reemi (plus hulp van thorb en anderen) hebben wefut.nl opgezet. Ga er maar eens kijken, is een prettigere site dan Futhead.quote:
Oh vandaar.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja want die site is gemaakt door mensen uit dit topic
psvquote:Op maandag 3 juni 2013 13:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja waarom ben je voor ajax en niet voor psv?
Zal eens kijken.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pascal en Reemi (plus hulp van thorb en anderen) hebben wefut.nl opgezet. Ga er maar eens kijken, is een prettigere site dan Futhead.
Hoe speelt 451!?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:56 schreef jackson het volgende:
Nou.... Hierbij: http://www.futhead.com/fifa/squads/11570706/
Daarnaast heb ik nog wissels als: Terry / Nasri / Sagna / Evra / Juan Mata / Reina (GK) / Young / Torres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |