Dit wordt vast weer als haat opgenomen, maar doe maar niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zal even de moeite nemen hem in FUT-head te zetten. Post hem straks
Als je er plezier in hebt en het draait als een tierelier: Niks meer aan doen. Ik moet ook altijd wel lachen als mensen oprecht emotioneel reageren als ze een team zien met 5 verdedigersquote:Op maandag 3 juni 2013 13:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik dacht spontaan, hey tof, een topic over FUT! En toen vond ik de reacties wat bijzonder.
Overigens had toen iemand wel een tip op Valencia te kopen op het rechter middenveld, niet duur en een goede speler. Heb hem nog steeds, verder heb ik een gruwelijk standaard team.
Ik dacht dat hij hem al had gemaakt, dezequote:Op maandag 3 juni 2013 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit wordt vast weer als haat opgenomen, maar doe maar niet.
Wefut.nl is de site
Ik denk niet dat er hier iemand oprecht emotioneel reageert bij een 5atb. Wel dat iedereen hier er gewoon een hekel aan heeft om tegen zo'n team te moeten spelen en het gewoon geen leuk team vindtquote:Op maandag 3 juni 2013 13:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je er plezier in hebt en het draait als een tierelier: Niks meer aan doen. Ik moet ook altijd wel lachen als mensen oprecht emotioneel reageren als ze een team zien met 5 verdedigers
Hahaha dat is een echte 5 at the BACK hahaha hihihohoh gr grquote:Op maandag 3 juni 2013 13:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij hem al had gemaakt, deze
[ afbeelding ]
Speelt anders heel aanvallend hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 13:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij hem al had gemaakt, deze
[ afbeelding ]
Leuk topic dit he?quote:
Bij sommigen proef ik echt frustratie in de berichten hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er hier iemand oprecht emotioneel reageert bij een 5atb. Wel dat iedereen hier er gewoon een hekel aan heeft om tegen zo'n team te moeten spelen en het gewoon geen leuk team vindt
ja want die site is gemaakt door mensen uit dit topicquote:
Gooi ik hem daar ook even in als men daar gelukkig van gaat worden.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit wordt vast weer als haat opgenomen, maar doe maar niet.
Wefut.nl is de site
Tsja waarom ben je voor ajax en niet voor psv?quote:
Pascal en Reemi (plus hulp van thorb en anderen) hebben wefut.nl opgezet. Ga er maar eens kijken, is een prettigere site dan Futhead.quote:
Oh vandaar.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja want die site is gemaakt door mensen uit dit topic
psvquote:Op maandag 3 juni 2013 13:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja waarom ben je voor ajax en niet voor psv?
Zal eens kijken.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pascal en Reemi (plus hulp van thorb en anderen) hebben wefut.nl opgezet. Ga er maar eens kijken, is een prettigere site dan Futhead.
Hoe speelt 451!?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:56 schreef jackson het volgende:
Nou.... Hierbij: http://www.futhead.com/fifa/squads/11570706/
Daarnaast heb ik nog wissels als: Terry / Nasri / Sagna / Evra / Juan Mata / Reina (GK) / Young / Torres
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |