Iedereen elkaar? Volgens mij is er maar 1 iemand hier die iemand aan een boom opgehangen wilt zien?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:34 schreef Toefjes het volgende:
Is er nog een specifiek doel waarom iedereen elkaar aan bomen wilt hebben?
Zo niet, misschien beter om de woordenwisselingen te staken of in DM voort te zetten?
Dat had ik nog niet gezien, ik heb het vorige topic even snel doorgelezen. Dus bij deze mijn excuses. Nu ga ik weer verder met lerenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij snapt dat ik pas scheld op het moment dat ik word verwenst om mezelf op te knopen aan de hoogste boom? Snap je dat dat offensive is?
En in het vorige topic werd ik eerst uitgescholden voordat ik ging schelden
Helaas niet meer zoals eerder naar mijn mening. Iedereen post nu youtube links terwijl er vroeger toch meer in werd gegaan op feesten / DJ's / Producers / Stijlen / eigen livesets / gear etc. Er zaten toen ook veel mensen die zelf draaide (vinyl / cd's) en dat maakte de discussie vaak scherp en met kennis.quote:
Ja ik zat al te kijken, hoef ik niet zoiets nieuws. 700 euro voor een mobiel vind ik beetje te veel van het goedequote:Op maandag 3 juni 2013 13:32 schreef Adames het volgende:
[..]
ze zijn wat goedkoper, zeker als ze acties hebben. ik weet niet hoe veel haast je hebt. Zelf heb ik nu voor 2 jaar 275 min/sms en 500 MB internet voor 11 euro per maand. Simlockvrije telefoon erbij gekocht. Maar hun telefoons zijn ook goed geprijsd. Niet de nieuwste modellen (nu galaxy s3, iPhone 4, etc), maar anders betaal je je blauw.
Komt voor inderdaad... Dat mag toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, want jij lurkt hier altijd lekker.
Wow leip goedkoop. Wat zit daar voor abbo aan vast?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik zat al te kijken, hoef ik niet zoiets nieuws. 700 euro voor een mobiel vind ik beetje te veel van het goede
Ga misschien wel voor die galaxy s3 voor maar 16 euro per maand.
Dat zeg ik nergens overigens.....quote:Op maandag 3 juni 2013 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iedereen elkaar? Volgens mij is er maar 1 iemand hier die iemand aan een boom opgehangen wilt zien?
Komt nog wel wat bij hequote:Op maandag 3 juni 2013 13:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wow leip goedkoop. Wat zit daar voor abbo aan vast?
Maar dat insinueer jij welquote:
Oquote:Op maandag 3 juni 2013 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Komt nog wel wat bij he
Dat is alleen voor de mobiel. Dan moet je nog iets van een tientje o.i.d aan abbo rekenen denk ik.
Persoonlijk doe ik als iemand iets stuurt naar mij dat in mijn ogen niet door de beugel kan vooral niet fel reageren, maar gewoon rapporteren. Dat scheelt sowieso veel negatieve energie, plus dat als je in een ruzie terecht komt, er ook een risico is dat uiteindelijk jij een ban krijgt als je té fel reageertquote:Op maandag 3 juni 2013 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iedereen elkaar? Volgens mij is er maar 1 iemand hier die iemand aan een boom opgehangen wilt zien?
Voor 384 euro moet je die telefoon ook wel ergens los kunnen kopen jaquote:Op maandag 3 juni 2013 13:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee ik ga nog ff kijken, maar gewoon wachten op een actie denk ik.
Dat klopt... Waarvoor mijn excuses. Slaat nergens op maar ik voel nogal wat woede door de manier waarom jij met mensen omgaat. Moet ik niet doen, sorry.quote:
Dit ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:39 schreef Zhano het volgende:
Gasten kunnen jullie ff stoppen? Moet me voorbereiden () op Engels tentamen maar ben steeds afgeleid door jullie
Trek de stekker uit je PC.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:39 schreef Zhano het volgende:
Gasten kunnen jullie ff stoppen? Moet me voorbereiden () op Engels tentamen maar ben steeds afgeleid door jullie
Ok.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat klopt... Waarvoor mijn excuses. Slaat nergens op maar ik voel nogal wat woede door de manier waarom jij met mensen omgaat. Moet ik niet doen, sorry.
Wat doe jij voor opleiding eigenlijk? Nederlands en Engels tentamen?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:39 schreef Zhano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |