ZIjn we dan nu weer vriendjes?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Normale reactie als deze kwamen erg weinig kan ik je melden... Daar viel ik over, dat ik geen tradingtips kreeg boeide me niet. Wilde wat algemene tips of mogelijk betaalbare goede spelers waar je als onervaren FUT-ter niet snel aan denkt. Enfin, het boeit ook weinig maar echt welkom voel je je niet. En het blijkt dus bij de meeste te gebeuren, wat ik vreemd vind.
Ik kan me weinig van je team herinneren. Ik kan je wel vertellen dat mensen hier bronzes haten dus je moet niet met een bronze team aankomen. Silver teams vinden de meeste mensen wel goed op een paar na. Wat gold teams betreft moet je geen 5 atb teams posten.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Normale reactie als deze kwamen erg weinig kan ik je melden... Daar viel ik over, dat ik geen tradingtips kreeg boeide me niet. Wilde wat algemene tips of mogelijk betaalbare goede spelers waar je als onervaren FUT-ter niet snel aan denkt. Enfin, het boeit ook weinig maar echt welkom voel je je niet. En het blijkt dus bij de meeste te gebeuren, wat ik vreemd vind.
Boom en touw...quote:Op maandag 3 juni 2013 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nogmaals
?
En gelukkig ben jij wel van de normale reacties danMongool
Waar bemoei jij je meequote:Op maandag 3 juni 2013 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan me weinig van je team herinneren. Ik kan je wel vertellen dat mensen hier bronzes haten dus je moet niet met een bronze team aankomen. Silver teams vinden de meeste mensen wel goed op een paar na. Wat gold teams betreft moet je geen 5 atb teams posten.
De meeste komen met een kutteam en als je er wat van zegt dan weten ze het allemaal beter en zijn ze zo goed dat ze geen goed team nodig hebben (onduidelijk zin dit dat).quote:Op maandag 3 juni 2013 13:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Komt denk ik deels omdat ''we'' slechte ervaringen hebben met heel veel mensen die hier gewoon even kwamen trollen. En uiteindelijk dan maanden rondhingen en liepen te kloten. Ik geef mezelf als voorbeeld. Speel je op de xbox trouwens?
Wat was de TT dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ze hebben die TT van de VBL SC gewoon verandert
Ja dat snapte ik, maar waarom dat dan? Maar echt een normale reactie dit. Topgozertje ditquote:
hollandsnieuwe heeft wel geniale prijzen. Grote voordeel is dat alles binnen de bundel valt (0900 nummers, buitenland, etc) en dat extra minuten gewoon hetzelfde tarief hebben (niet opeens die 23 cent per sms)quote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef Kamikazie het volgende:
Ik moet dus een nieuwe mobiel hebben he, max 35 euro per maand aan abbo. Wat zal ik halen?
Fut neemt het hier overquote:
Ik had een beginnend BPL team, niks bijzonders maar was net overgestapt van 442 naar 451 en de Engelse competitie. Speel op de PS3quote:Op maandag 3 juni 2013 13:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Komt denk ik deels omdat ''we'' slechte ervaringen hebben met heel veel mensen die hier gewoon even kwamen trollen. En uiteindelijk dan maanden rondhingen en liepen te kloten. Ik geef mezelf als voorbeeld. Speel je op de xbox trouwens?
Jij begon meteen weer te schelden net als in het vorige topic.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik, maar waarom dat dan? Maar echt een normale reactie dit. Topgozertje dit
Waar scheld ik?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij begon meteen weer te schelden net als in het vorige topic.
sorry dat ik me ermee bemoei
Waar is dat gezeik voor nodig joh.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij begon meteen weer te schelden net als in het vorige topic.
sorry dat ik me ermee bemoei
Als er geouwehoer is, laten wij ons dan volwassen tonen en daar wegblijven man. Actie = reactie, het enige effect is dat er meer mensen van daar hier komen dan.quote:
Ik snap ook allemaal hoe het ontstaat, was destijds in het Trance Topic ook waar ik veel zat. Als een onbekende met een voor hem goede plaat aan kwam zetten scholden we hem ook de tent uit. Maar nu ik een paar dagen ouder ben snap je ook dat het toen nergens over gingquote:Op maandag 3 juni 2013 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch zijn er veel mensen die in deze reeks posten, en dit is 1 van de best lopende reeksen van heel Fok. Er gaat dus ook veel goed, er haken mensen af, maar er komen ook nieuwe mensen bij. Speel je nog steeds FUT?
Gelukkig niet dan moest ik straks weer het autootje pakken om een stok te gaan jatten.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:28 schreef Adames het volgende:
[..]
terecht wel dan, valt me nog mee dat je geen 6 maanden ban hebt.
Ga je nog uitleggen waarom je mij aan een boom wilt opknopen? Ik zie niet in wat ik jou misdaan heb en sowieso niet wat die reactie in hemelsnaam kon uitlokkenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik snap ook allemaal hoe het ontstaat, was destijds in het Trance Topic ook waar ik veel zat. Als een onbekende met een voor hem goede plaat aan kwam zetten scholden we hem ook de tent uit. Maar nu ik een paar dagen ouder ben snap je ook dat het toen nergens over ging.
Ik speel nog FUT ja
The Fusion van Omniaquote:Op maandag 3 juni 2013 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik snap ook allemaal hoe het ontstaat, was destijds in het Trance Topic ook waar ik veel zat. Als een onbekende met een voor hem goede plaat aan kwam zetten scholden we hem ook de tent uit. Maar nu ik een paar dagen ouder ben snap je ook dat het toen nergens over ging.
Ik speel nog FUT ja
Ik pak mijn notitieboekje erbij.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geef het maar op met die jongen, dat is een verloren zaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |